2015. február 6., péntek

Yaoik

Hosszabb történetek 

Three sides of life
Belőle indított OS: Heesoo&Jungkook

Kitty kitty [YoonMin hibrid]
A főnök [NamSeok hibrid] 

Oneshots

Jungkook&Jimin (Fellépés után)
RapMonster&Suga (Suga Rapmon ágyában)
Jungkook&V (Kook hecceli Vt)
Jin&J-Hope (Hopi és a saeseng)
Suga&Jimin (A félresikerült dal)
RapMonster&Jin (A táncterem)
J-Hope&V (A buliban)
Jimin&Jungkook (hard) (Mond, hogy hyung)
Jin&Jungkook (A szósz)
V&Jin (Fürödjünk együtt)
RapMonster&Jungkook (A hiba)
J-Hope&Jin (Takarítsunk)

Jimin&Jungkook (warning! szadomazo) (A fanok küldték)
J-Hope&Jimin (Egyél Jimin!)
V&Kook (Többet nem alszol nélkülem)
Suga&Jungkook  (A horror est)
Jin&Jimin (Saeseng mérgezés)
Suga&Jimin (Suga elájul)
J-Hope&Suga  (Hopi tanul (nem banda))
Jimin&J-Hope  (Bromance)
Rapmon&Taehyung (Fétis)
Taehyung&Jimin  (A nyögős videók)
Suga&Jimin  (Alkotói válság)
J-Hope&Jungkook  (Boys Love, Kook beteg)
Jin&Suga  (Boys Love, Jin szenved)
Jin&RapMonster  (Civakodó szülők)
Jin&J-Hope  (Szülinap)
X-Mas Boys Love  (Karácsony lényege)

Jin&Jungkook  (Leszek bátor helyetted)
Suga&V  (Mindig fogni fogom a kezed)
RM&Jimin  (Tópart)
RM&J-Hope (Piercing)
Jin&Jungkook&Jimin  (Boys Love, Jin beteg)
Suga&J-Hope  (V App)

Suga&Jungkook  (Cat&Bunny hibrid)
Taehyung&Jungkook  (Cat&Bunny hibrid)
Yoongi&Jimin  (Calico)

Oneshots (Raiko)

Rap Monster&J-Hope (Véletlen találkozás)
Suga&V  (A két kisfőnök)

Rövid sztorik

SugaKook by Raiko

Kérésre több részes lett:

BTS (7fő)
BTS (7fő) 2.0
BTS (7 fő) 3.0 Karácsony Edition

Twoshots

Jin&Jungkook&V 1. rész (Jin lakása)
Jin&Jungkook&V 2. rész

Rapmon&Taehyung 1. rész (Kota Kinabalu)
Rapmon&Taehyung 2. rész

Threeshots

62 megjegyzés:

  1. Esetleg lehet főleg kunyizni még egy V&Jungkook yaoit?
    Válaszodat előre is köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *tőled (bocsi, a telefonom folyton átír)

      Törlés
    2. Persze, lehet bármit, csak nagyon el vagyok havazva, így kérlek ne sértődj meg, ha az csak pár hét múlva lesz. :) Most Jimin&Jungkook íródik :)
      Az elírás meg nem baj :D értem én

      Törlés
    3. Júj, Köszi! Egyébkén tudsz olyan oldalt/oldalakat, ahol fent van magyarul VKook sztori? Égen-földön keresek, de csak olyanokat találok amik egyrészesek, vagy az író félbe hagyta, stb. :/

      Törlés
    4. Vagy szarok.
      Hát a helyzet az, hogy én is a legtöbb yaoit angolul olvasom. Magyarból kevés jó van. Amit én tudok azok se kedvenc párosaim, de imádom őket.

      Törlés
    5. Igen, a számból vetted ki a szót. :D
      Az angollal csak annyi a bajom, hogy félek, hogy a felét nem érteném meg, de ha esetleg van tényleg néhány ami szerinted jó akkor előre is megköszönném, ha linkelnéd :)

      Törlés
    6. Én se értem teljesen, de ha 1-2 kiszótárazol, akkor már tudni fogod. Amúgy nagyon egyszerűen fogalmaznak az érthetőség kedvéért. Szóval a nyelvtannal nem lesz bajod. Mivel nincs időm, így nem nagyon olvasgatok mostanában, de itt van kettő, amit imádok, és angol fanficekhez ezt az oldalt ajánlom. asianfanfic.com

      JinKook, YoonMin, VHope:
      http://www.asianfanfics.com/story/view/887393/doll-collector-yoonmin-jin-bts-bangtan-jungkook-jinkook-vhope

      4es oneshot(Suga,Rapmon,Jin,Jmin):
      http://www.asianfanfics.com/story/view/499453/1/blame-the-selcas--jin-jimin-bts-bangtanboys-suga-rapmon

      JinSeok(Vagy 2Seok):
      http://www.asianfanfics.com/story/view/476237/saying-goodbye-to-freedom-jin-jinseok-bts-bangtanboys-jhope-hoseok

      Nocsak! Végül három lett hihi. Mindegy ezek a kedvenceim. A hetes oneshotom ötlete pl a négyes olvasása után jött.

      Egyébként az oldal keresője ritka fos, így ha ott akarsz keresni egyszerűbb, ha googlebe beleírod, hogy asianfanfic.com Jinmin vagy amilyet épp akarsz keresni. Én úgy szoktam. Akkor bedob az oldalra és csak olyan sztorik lesznek kint amikben ők vannak.

      Utóirat: Ha találsz jó JinKookot kérlek oszd meg velem T.T Köszönöm!

      Törlés
    7. A magyarokat meg: Pszt! yaoi, Pokol angyala. És nagyjából ki is fújt itt. Hehe. De próbáld meg az angolt. Menni fog az :D

      Törlés
    8. Nagyon Köszi, igazából átgondoltam, és tényleg jó lenne angolokat is olvasni, mert lehet, hogy kicsit fejlesztené a nyelvtudásom.. Mindenképp megnézem ezeket az oldalakat, örök hála :)

      Törlés
    9. Ó, és U.I: Kinyitom a szemem hátha találok, de ahogy eddig láttam a JinKook sztorik igen ritkák. Azért ha találok, linkelem :)

      Törlés
    10. Előre is köszönöm :3 Angolokkal meg hajrá :3

      Törlés
    11. Segítséget szeretnék kérni a lányomnak nagyon tetszik egy táska hogy tudnám azt meg venni , vagy meg rendelni :)

      Törlés
    12. Szia!
      Ez fici blog, nem kereskedős.
      Egyébként meg eBayről bankkártáyval.

      Törlés
  2. Am arra gondoltam,hogy az nagyon jo lenne ha csinálnál egy Rapmonstert és Jungkookot! Azt lehet kérni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, csak iszonyatosan meg vagyok csúszva, meg vizsgáim vannak (érettségi), így nem tudok neked pontos időt mondani, hogy mikorra tudom megírni. De ha felveszel facebookon és zaklatsz, akkor nem is fogom elfelejteni és tuti lesz :D Ezt ajánlom neked, ez a legbiztosabb.

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Megtaláltál :D Lesz amúgy egy topic, hogy közreműködőink :D

      Törlés
  4. Szia! Nagyon tetszenek a sztorijaid :D Ha nem baj, én is kunyiznék egy Rapmon Jimin párost :) Olvastam az előbbi "comikat" és persze tudok várni :) Ezért a párosért, és a te jó munkádért mindent

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D Oké majd igyekszek erre is kitalálni valamit :D Meg beiktatni.

      Törlés
  5. Szia!Nagyon jok a szorijaid imádom őket ^^ Csak a te történeteidet olvasom főleg ha yaoi :D Sehol se találtam még ilyen jó yaoi sztorikat:3 És ha nem lenne nagy gond akkor. kérhetnék egy Jin&Jimin párost?^^ persze tudom elfoglalt vagy tudok varni hisz egy jo sztorihoz idő kell:)
    (U.I.:Nagyon jo a fantáziád XD :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök h tetszik és persze lehet kérni csak az agyam egy szita bár felírom a párosokat. Amúgy minden lehetséges kombinációt meg akarunk írni szóval persze :D lesz az is :D

      Törlés
  6. Szia. Kunyizhatnék egy J-Hope & Taetae párost?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Van belőlük sok, és már nem teljesítek kéréseket, mert a normális sem fér bele az időmbe, de belőlük tuti lesz még yaoi, ha nem is most :D

      Törlés
  7. lehet kérni suga-sat??? abbol nincs sok , valami jó izgit légyszike *.* amugy nagyon jókat írsz, és nagyon jól és változatosan fogalmarol !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ú, ömm. Lehet, de kivel szeretnéd, hogy összetegyem? Nem tudom mikor fogom megírni, de akkor valami Sugásat fogok igyekezni, ha lesz ihlet.
      Örülök, hogy tetszik. A szóismétlésre meg próbálok figyelni, mert az engem is tud zavarni egy ficiben, ha olvasom. Csak ha nincs időm átolvasni, hogy javítsam, akkor nálam is becsúszik ilyesmi. De nagyon örülök neked, hogy ezt értékeled :D Sokaknak ez nem számít. ><

      Törlés
    2. hát v&suga vagy j-hope&suga vagy suga&jin azaz amiböl nincsen.

      Törlés
    3. Köszönöm. Ezeket fel is írom, mert én nem nagyon tudom már követni, úgyhogy majd ezekből lesz :D Igazából minden párosból akarunk minimum egyet.

      Törlés
  8. Szia!Nem akarlak zargatni, meg biztos van elég dolgod mostanában, de érdeklődni szeretnék affelől, hogy a Three sides of life-nak mikor lesz folytatása, és hogy a Jin&Jungkook három részesnek mikorra várható a befejezése? Már egy deje gondolkodtam hogy írjak-e, de most már nem bírtam megállni. Nem rég kezdtem el a Tree sides of lifeot, azthiszem múlthét pénteken, ahogy a másikat is. Annyira beszippantottak a történetek, hogy most rendesen elszomorodtam, mivel nincs még kint a következő részük. Nem szoktam ezzel dobálózni, meg az a hízelgő típus sem vagyok, viszont nagyon nagyon megfogtál ezzel a két sztorival. Rettentően kíváncsi vagyok már hogy mi lesz! Főleg a Jinkook sztori foglalkoztat.
    Esetlég még annyit tennék hozzá, hogy ha neked sem gond, egy Jin&V, vagy egy One-shotot vagy esetleg egy két részes történetet ha írnál azt nagyon megköszönném, ugyanis ők a kedvenc párosom. De egy Suga&Jin vagy egy RapMon&Jin is tökéletes lenne. (ebből lehet hogy leszűrted hogy ki a kedvencem xd)Minden esetre addigis olvasgatom a többit is, mert imádom őket egytől egyig. Sok puszi a sztorikért, nagyon ügyes vagy, és előre is köszönöm a válaszod!! <3 :-)
    U.I: Nézd el a helyesírási hibáim, most nagyon gyorsan írtam ezt, és én nagyon nem szeretem ha valamit elírok, és szerintem másokat is idegesít!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Hú, jó hosszú! Nem figyeltem a helyesírást, ilyen chatelésben, vagy hasonlóban nem szoktam.
      Three sides of Life minél hamarabb ahogyan a threeshots is, amit folyamatosan írok, ha van időm, csak itt a bibi. Nincs időm. Mivel múlt héten kidőltem és egyetemre se tudtam menni, így most azt pótlom nagy-nagy nehézségek árán. Ám igyekszek, mert én is imádom őket.
      Az OS-eket meg nem tudom, mert a hentai részleg most nagyon le van maradva a yaoihoz képest, így ahhoz is kéne írnom, befejeznem ott is a hosszú sztorit és folytatni a másikkal. Mindenesetre igyekszek és remélhetőleg 1-2 napon belül jön a befejezése a JinKook threeshotsnak :D Three sidesot meg sajnos nem tudom még.
      Annak meg végképp örülök, hogy tetszik a blog! :D Remélem a jövőben is lesz mindig olyan sztori ami megfog majd téged. :D A játékot meg kipróbálhatod, ha gondolod, tök jó kis nyereményeink vannak :D

      Törlés
    2. Nagyon örülök, hogy ilyen hamar válaszoltál! Már várom a folytatásokat! Remélem azért tudsz pihenni is!

      Törlés
  9. Annyeong! ^^ nemrég leltem rá erre az oldalra és szinte napok alatt kivégeztem az irományok nagy részét. Szeretem az írásaidat, nagyon aranyos sztorik születnek. Megkérdezhetem, hogy nagy gond lenne az, ha kérnék egy J-hope és Jimin OS-t? Sajnos a legtöbb angol, én pedig nem értek belőlük mindent. Az itt lévőket pedig már elolvastam. Előre is köszönöm a válaszod! Csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Hú öhm... hát a kérések szünetelnek, mivel nem vállalok, mert ha nincs ihlet, akkor nem tudom megírni. Viszont amint lesz írok. De most volt egy belőlük sajnos, így a ritka, vagy rég látott párosokat szeretnénk előhúzni, mert azoknak a fanoknak is kedvezni akarunk. De nem tudom,még lehet bármi.

      Törlés
  10. Rendben. Nem sürgetlek. Ne haragudj!
    Köszönöm, hogy válaszoltál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj. Ha lenne ihlet írnék, meg időt is találnék neki, de most egyik sincs szóval csak azt írom, amihez van is.

      Törlés
  11. Lehetne majd egy új Jin&Jimin sztori? Vagy Jin&Jungkook?
    Válaszokat előre is köszönöm, és csak így tovább nagyon szeretem az irományaidat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most íródik Jines, de az Skiccpausz, szóval nem lesz benne valószínűleg szex. De ne aggódj, lesz még mindenféle, csak nincs időm mostanság írni, minden időm elmegy sulira, meg egyéb feladatokra, ám amint lesz, ömlesztek újból. Nyáron tuti sok lesz, de most tényleg nem tehetek semmit sajnálom :( Skiccpausz is utazások alatt íródik telefonról, amit utálok ám, csak nem bírom megállni, hogy ne írjak.

      Törlés
  12. Szia, kedves író.
    Úgy gondoltam illően megköszönöm neked, hogy ilyen fantasztikus történeteket írsz. Ezért is döntöttem úgy, hogy én is elkezdek írni. (Már meg is született a történetem első négy fejezete. ^^)
    Ezúton is szerettem volna közölni, hogy miattad kezdtem el én is írni.
    Nagyon köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D
      Úúú, mindig imádom, ha valaki miattam kezd írni, ez megtisztelő :D Majd küld el a facebook oldalunknak a linked :D Érdekel ám :3 Sok sikert hozzá és remélem te is nagy leszel.
      Továbbá nagyon örülök, hogy tetszenek e történeteim, bár a kezdetiek nem túl jók, de majd kijavítom őket egyszer, ha lesz időm. :)

      Törlés
  13. Hello! Tudom hogy el vagytok havazva és nincs sok időtök de kérhetnék esetleg egy VKook-ot! Imádom az összes ficit ezen az oldalon de ez a páros a kedvence és sajna nem sok jó ficit találni. Szóval ha van időtök meg ledvetek összetudtok hozzni egy VKook-ot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha lesz időnk jönni fog rengeteg sztori, de jelenleg nem bővelkedünk percekben sem sajnos.

      Törlés
  14. Legyen V x Suga oneshot *-* Vagy RapMon x Suga*o* az mégjobb lenne qwq

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Idő, ihlet, energia hiány XD mint nindig de igyekszem :D

      Törlés
  15. Szia c:
    Én egy Jin×Hoseokot szeretnék kérni, bőven ráér, szóval nem kell sietni,de jó lenne ha az idén meglenne:D
    Nagyon köszönöm előre^^

    VálaszTörlés
  16. Hello! Eszmeletlen jo a blog! Nem reg talaltam ra mar most ra vagyok katanva :) Esetleg ha lesz idotok akkor irnatok egy RapMonxJin-es reszt? Nekem edes mindegy mikor jelenik meg! Elore is nagyon szepen koszonom *_* Es meg egy keres tudnal jo NamJin-es blogot vagy barmi RapMon-os blogot ajanlani a Pokol Angyalan kivul? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát ficit nem tudok ígérni, de minden párosból lesz, van 1 listánk, hogy miből mennyi van, szóval ahhoz igazodunk.
      NamJin-eshez meg azon kívül még ezt a blogot tudom ajánlani. De nagyon hosszúak a részek, viszont jó :D
      http://avaloseletnamjin.blogspot.hu/

      Törlés
  17. Szia akkor is ha blogger vetéjtárs ként kéne rád néznem nem megy >_< hihetetlen jók a storyaid kérlek ne hagyd abba mert akkor én itt halok meg ha nemolvashatom a storyaidat kééérlek T-T <3 és ezt bloggerként mondom meg olvasóként is egyszerre !!!!! Kéééééééérleeeeek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne nézz rám vetélytársként, mert nem vagyunk azok. Mivel az olvasóink rengeteget olvasnak, így vígan megfér egymás mellett ez a rengeteg blog. Max azért lehetek veszélyes, mert teljesen más szabályokat övetek, mint sokan. Helyesírás, fogalmazás és ha ehhez hozzászokik valaki, mást nem tud olvasni. De nem versengünk, egyenlőre ez nem verseny. :)

      Jelenleg nem tervezem abbahagyni, de a könyv az érik és az lehet annyira el fogja vinni az idő, mint az egyetem és kevés sztori lesz, még kiderül. :)

      Örülök azért, hogy ennyire tetszik és remélem, te is legalább ilyen igényesen írod a sajátjaidat, mint amennyire már én is figyelek az enyémekre.

      Törlés
  18. Imádom az írásaidat! Már szinte mindet olvastam! Sok ilyet írj még! ❤❤

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Tudnál írni egy JiKookos yaoit is?
    Amik eddig fent vannak, azok nagyon tetszenek. Csak így tovább!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Vannak JiKookjaink, de lesznek is még. Csak szeretnénk a többi páros lemaradását is behozni, de lesz még. :) Örülök, hogy a többi tetszik. :)

      Törlés
  20. Szia!
    Fogadtok még vendég oneshotokat? ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor kaphatok egy e-mail címet? És ha megírtam, oda küldeném^^

      Törlés
    2. btsfanfictionsmayu@gmail.com

      Törlés
  21. Sziaa,lehet még kérni tőled/tőletek sztorikat??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, a fejlécen, a lap TETEJÉN, ott van, hogy nem.

      Törlés
  22. Wattpad-on van egy csaj, aki az összes "történetét" (jah, persze) innen másolja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha a Yubaba acc-ra gondolsz az az enyém, a profilra ki is van írva, hogy én vagyok és a linkje az eredeti blognak. :) Ha nem rá gondolsz akkor kérlek linkeld el nekem. Köszi!

      Törlés
  23. Szia, nagyon szeretem a történeteidet, már legalább ötször mindegyiket elolvastam, csak nem voltam elég bátor írni. De valahogy csak csak összeszedtem magam. Szóval imádom a stílusod, a változatos témákat, hogy bármit olvasok tőled, legyen az yaoi vagy hentai, sosem csalódok. Őszintén köszönöm hogy írsz, ezzel már egy éve teszel nagyon boldoggá mindig, amikor rákattintok az oldaladra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Na örülök, hogy ez a helyzet. :D Érezd jól magad itt!

      Törlés