2015. július 21., kedd

J-Hope&V yaoi threeshots 2. rész (másik történet alapján)

-Nem akarom, hogy megfázz. Álmodj szépeket V.
-Te is Hopi. Itt leszel ha felkelek? - fúrtam arcom mellkasába. Hogy lehet ilyet kérdezni? Saját magamat hozom kínos helyzetekbe.
-Persze, hogy itt leszek. Sosem hagylak el. Jó éjszakát! - simogatta meg kócos hajamat és egy puszit lehelt homlokomra.
-Jó éjt!

Ezek után is legalább olyan jól aludtam mellette, mint azelőtt, hanem jobban. Forró bőre egész este melegített, így fel sem tűnt, hogy milyen vékony a takaró. Azonban édes álmaim lassan félelmetessé váltak. Éreztem, hogy elkezdek fázni, de az kevésbé zavart. Hirtelen az a kép termett előttem, ahogy Hoseokot előző nap megütöttem, ezúttal azonban szemlélő voltam, és nem állt meg a cselekvő énem egy ütésnél. A földön heverő Hopit nem kímélte, én pedig semmit sem tudtam tenni, hogy megvédjem. Amikor pedig végre elértem hozzá, olyan látvány tárult elém amitől azonnal felriadtam.
-Hoseok! - kezdtem keresni az ágyban, de nem találtam, pedig megígérte, hogy ott lesz velem mikor felébredek - Hopi! - hívtam, de nem kaptam választ.
Gyorsan magamra kaptam egy nadrágot, majd elindultam a házban, hogy megkeresem. A szobát elhagyva még megpillantottam az órát amiről kiderült, hogy már reggel van, a suliból rég elkéstünk, Hoseok szülei pedig biztosan nem lesznek itt, így bátran mertem mászkálni otthonukban.
-Szia Kkanji! - vettem fel cicáját, aki azonnal lábamnak simult amint kinyitottam az ajtót - Hol a gazdi? - de nem akart a kezemben maradni. Kiugrott karjaimból és bement a helyemre, majd befészkelte magát az ágyba.
Azonban felvidultam, mikor meghallottam, hogy Hoseok fütyörészik. Elindultam a hang irányába, de megtorpantam a fürdő ajtaja előtt. Oda akartam bújni hozzá, mert az az álom kicsit sem esett jól, viszont nem akartam megzavarni a zuhany alatt. Bár a tegnap este után nem tudom, mért álltam meg ezen gondolkodni. Annál közelebb már amúgy sem kerülhettünk volna egymáshoz, ám nem ez volt az ami végül rávett, hogy lenyomjam a kilincset. Még mindig az álmom zavart a legjobban, ezért látni akartam, hogy semmi baja, nem bántotta senki, de legfőképp én nem. Lassan hangtalanul beléptem hozzá a fürdőbe, majd az ajtót becsukva indultam a zuhany felé.
-Hopi! - szóltam, mert nem akartam megijeszteni.
-V? - nézett ki a függöny mögül - Felkeltél? - mosolygott rám, miközben igyekeztem nagyon szemügyre venni a szőnyeget. Még mindig zavarban voltam kicsit, de nem is értettem miért - Valami baj van?
-Én csak..... rosszat álmodtam Hopi..... te pedig nem voltál ott amikor felkeltem. - néztem lassan fel rá - Az.... - mutattam az álla felé - Én voltam?
-Ne foglalkozz vele. - tette a lila foltra tenyerét - Mi rosszat álmodtál?
-Pont ezt. - temettem arcomat kezeimbe - Hogy bántalak, pedig nem akarlak. És nem tudtam ellene semmit sem tenni. Ahh Hoseok, én annyira sajnálom. Nem akartam.
-V, nyugalom. - termett előttem, megfogta csuklóimat és elvette arcom elől - Semmi baj. Ez csak egy apró sérülés látod? - mutatott foltjára - El fog múlni. Ne marcangold magad emiatt is, mert nem tudom mit csinálok veled. Az őrületbe kergetsz az ilyenekkel kicsi Tae. - mosolygott - Akarsz velem fürdeni?
-Hát.......... - nem tudtam mit szeretnék. Tényleg nem.
-Furcsa, hogy mostanában ennyire zavarban vagy. Akkor döntök én helyetted. - húzódott széles mosolyra szája - Vedd le a nadrágomat, és gyere be hozzám. - lépett vissza a forró víz alá.
Kicsit megkönnyebbültem, hogy nem nekem kellett döntenem, így gyorsan megszabadultam a fölösleges ruhadarabtól és követtem.
-Ez nem olyan meleg, mint szokott. - jegyeztem meg, miközben kezemmel teszteltem a hőmérsékletet, majd bebújtam a zubogó cseppek alá.
-Levettem neked. Tudom, hogy nem szereted, ha forró. - állítgatta még a csapot - Na, így jó. - mosolygott rám, majd derekamnál fogva ölelt.
Körbefontam karjaimat felsőteste körül és magamhoz szorítottam. Annyira megkönnyebbültem, hogy az előző este nem csak álom volt, viszont a reggeli borzalmak igen, hogy nem akartam elengedni Hopit. Boldog voltam, hogy Hoseok jól van sőt jobban, mint jól. Megéreztem mennyire tetszik is neki a helyzet és most talán megkaphattam teljes egészében őt, ezért bevetettem ellene azt, amivel legutóbb ő kényeztetett. Apró csókokkal kezdtem ellepni vállát, majd szépen lassan felfelé haladtam állvonaláig, mikor megszólalt.
-Itt nem lehet.
-Mért?
-Mert..... itt nem lehet használni azt a szart. - fordította el fejét.
-Amúgy sem engedném. - szavaimra azonban meglepődött, és visszatért hozzám. Kicsit elhessegetett arcától, hogy a szemembe tudjon nézni, én meg csak tudatlanul pislogtam rá.
-Mit mondtál?
-Hogy..... nem engedném.
-De akkor meg mind benned lenne az meg olyan.... izé.... - próbálta megtalálni a szavakat amiket mondani szeretett volna, de nem nagyon ment neki.
-Én szeretném. - bújtam vissza nyakába és folytattam csókolgatását - Te nem?

-Dehogyisnem. - bírt hátrálásra, miközben továbbra sem engedett el.
-Hideg. - rezzentem össze, amint a csempéhez ért hátam.
Hoseok azonban ezt most figyelmen kívül hagyta. Ahogy mellettem támaszkodott két oldalt a falon, én továbbra is elleptem apró puszikkal egész testét. Le akartam térdelni, azonban elkapta karjaimat és felhúzott, majd arcomat megfogva megcsókolt, mialatt egyik lában alá nyúlt, hogy felemelje azt. Végigsimítottam bordáin, majd izmos hasán nyelveink harca közben. Sokkal hevesebb volt, mint előző este, de még így sem volt durva velem. Odafigyelt mindenre, ami körülöttünk és köztünk történt, hogy a lehető legnagyobb élvezetet tudja nyújtani.
Lassan elszakadt tőlem, majd ő indult útra apró puszikkal, miközben én tenyerébe csókoltam, ami még mindig arcomon pihent. Azonban kicsit durvább lettem, amint megéreztem egyik ujját magamban. Hirtelen megszorítottam csípőjét kétoldalt, de ahogy felszisszent, inkább elengedtem, és mint akire fegyvert fognak, felemeltem kezeimet.
-Sajnálom. - súgtam lehunyt szemekkel, miközben már enyhült is a fájdalom.
-Ne aggódj emiatt. - emelte fel fejét vállamról utolsó csókja után és felpillantottam hangjára - Úgy csináld, ahogy szeretnéd. Az a lényeg, hogy élvezd. - adott egy puszit arcomra.
Neki is hamar feltűnt, ami nekem is, hogy már sokkal kevésbé érzem azt a feszítő érzést, így gyorsabban haladtunk felkészítésemmel. Arra viszont nem számítottam, hogy ezúttal ujjaival is eléri azt a bizonyos pontot.
-Ho - szerettem volna nevét nyögni, amint vállaira kaptam kezeimet, de újra elért gyönyörközpontomig, így nem tudtam értelmesen megszólalni - Aaaaahhhh~!
-Jaj, de édes! - hallottam hangját. Na majd később ezért még számolunk.
Egyre inkább átkúsztak karjaim nyaka köré és szinte lógtam rajta, miközben majdnem minden egyes mozdulatával elérte gyenge pontomat. Már kezdtem azt érezni, hogy megint nem fogom megkapni azt, amire annyira vágyok, amikor kihúzta belőlem ujjait. Kapkodtam levegő után és ő sem volt jobb állapotban, mert hirtelen másik lábam alá is benyúlt, így teljes súlyomat ő tartotta meg, majd lassan leengedett ágaskodó férfiasságára. Elnyújtott nyögésem zengett a fürdőszobában, ahogy befogadtam teljes méretét. Igyekeztem megtámaszkodni vállain, hogy segítsek neki kicsit, de hamar olyan tempót vett fel, ami ezt lehetetlenné tette számomra. Csak hangomat tudtam hallatni, miközben hajába túrtam és ő is kieresztette végül férfias nyögéseit, de halkabban, mint ahogy azt én tettem. Eszembe is jutott, hogy megint hangos vagyok, így megpróbáltam visszafogni magam.
-Nincs. Itthon. Senki. - tájékoztatott lökéseinek ütemére - Ereszd csak ki. Szeretem. Szeretlek. - csókolt meg és végül beláttam, hogy igaza van. Magunk vagyunk az egész házban, szóval tehetek bármit, sikíthatok, akár kiabálhatok is miközben dönget az én szerelmem.
Szájába nyögtem, amint elérte férfiasságával is gyönyörközpontomat, majd a következő alkalomnál már kénytelen voltam elengedni nyelvét. Alig kaptam levegőt és megtámaszkodtam Hoseok vállain, hogy a lehető legjobb szögben hatoljon be újra és újra. Testének nyomódott péniszem, így az összes létező módon kényeztetett egyszerre, miközben alig voltam már tisztában az eseményekkel. Csak élveztem mozgását, izgató hangját és engem tartó izmos kezeit, ahogy elkezdtem érezni azt a gyönyört, amit előző este is okozott nekem gyengédségével.
-Hopiiiiihh~ ..... nnhhh .... mindjárthh. - igyekeztem tudtára adni, hogy lassan erőtlenül fogok ülni kezeiben.
-Élvezz csak szerelmemhh. - folytatta tempóját, miközben hátraejtettem fejemet, és állvonalamra adott csókot.
-Ohh Hoseok!
Nem is engedélyre vártam, mert nem tudtam volna kontrollálni magamat ha akarom se, csak azt szerettem volna, ha valahogy megint kihozza azt, hogy egyszerre érjünk a csúcsra, ám túl tökéletes volt munkája, így megelőztem. Teljes erőmből szorítottam magamhoz, amint robbantam és kettőnk közé élveztem. Hoseok igazított kicsit fogásán, miközben az élvezetem utolsó hullámai járták át testemet lökéseinek ütemével szinkronban. Lassan éreztem, ahogy egyre jobban ráfeszültem lüktető férfiasságára, minek hatására nyögései megsokszorozódtak. Kezdett visszatérni kicsit erőm, így nyakába bújtam apró csókjaimmal, majd mikor már azokat a jellegzetes mély hangjait hallottam füléhez vándoroltam, hogy a végletekig izgassam.
-Ez az Hoseok! Élvezz belém. Ahhh Hoseokhhh! - haraptam meg lágyan - Igenhhhh!
Nem is kellett neki több. Szavaimra izmai megfeszültek és olyan erőteljeseket lökött rajtam, hogy alig bírtam kapaszkodni nyakába. Utoljára mélyen bennem ért a tetőpontra, amit éreztem is, mert forró nedve megtöltötte testemet. Végre megkaptam, amit akartam és hihetetlenül boldog voltam újra az én édes Hoseokomtól.

Fejét kulcscsontomra hajtotta, majd egyik kezével megtámaszkodott a csempén, miközben leeresztett.
-Au! - akadt el egy pillanatra lélegzete - Óvatosan! - kapott fenekemre, hogy más szögben ereszkedjek lejjebb, ahogy lassan elhagyta testemet.
Miután letett, megéreztem nyomát magamban és csak azért nem estem össze, mert szabd kezével derekamat karolta át, így tartott meg, miközben erősen szorított testéhez.
-Köszönöm szerelmemhh. - lihegtem még, ahogy nyakába dünnyögtem.
-Te köszönöd? El sem hiszed milyen érzés voltál. Istenem! Ma nem fogsz pihenni, remélem tudod. Ezek után muszáj addig csinálnom veled míg össze nem esek.
-Látod milyen jó, hogy anélkül csináltuk? - karoltam újra nyakába, miközben puszikkal lepte el arcomat és behunytam szemeimet - Hoseoook! Nyugalom! - nevettem már a csókhalmaz hatására - Állj le kicsit!
-Minek? Hisz imádlak. - mosolygott rám.
-Jó..... de amennyi víz elfolyt már most reggel
-Meg más is. - vágott szavamba és kajánul vigyorgott.
-Igen, más is. - pirulgattam - Szóval sok víz folyt el. Tiszta pazarlás.
-Akkor gyorsan fürödjünk le, aztán......
-Reggelizzünk.
-Jó! Reggelizünk. - forgatta szemeit és a tusfürdőért nyúlt.
-Utána bármit lehet, amit csak akarsz.
-Tényleg? - kapta vissza rám tekintetét.
-Persze. Meg..... én is ki akarok próbálni valamit.
-Akkor az lesz amit te akarsz. Na siessünk. Pazaroljuk itt a vizet. - cicceget.
-Na már hirtelen téged is érdekel? - kuncogtam.

(És threeshotsunk utolsó része fog következni :D)

10 megjegyzés:

  1. Imádtam V hogy rámászot Hopira na meg V mit tervezhet ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én tudom XDD Na de sietek az utolsó résszel :D Remélem tetszeni fog az is :D

      Törlés
  2. Most látom hogy már van következö része is <3 : ))
    Nagyon jó lett <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sietünk ezzel, mert nem volt betervezve >< csak úgy jött. De megint csak, örülök, hogy tetszik.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  3. Vbol áradnak a szavak, s az az érdekes ebben, hogy a szája több okkal moccan egyszerre. Egy kis mondat direkt, véletlenül, őszintén és sajátos hülyeséggel csúszik ki belole. Kis imádni való :3 Hadd írjam, hogy egyetértek mindazokkal, akik Vt valaha is letinédzserlányozták :'D *sorry* Szejetem TaeHyung oppashiiit~
    Te pedig, Nővérke, fejlődj csak tovább, magyarán: ÍRJ! (Tervezz! Alkoss!) Határ a Blogger befogadó képessége~
    Amúgy annyira fáradt vagyok, hogy az már fáj *nem viccel* De akkor is szívesen írók kommentet, hisz azt sosem hagyom ki T^T Foleg suki V-Hopenal~~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD Örömmel írok nektek, főleg neked, ha ilyen kommenteket kapok :3
      Teljesen egyetértek veled, ami V tinédzserlánykás énét illeti. Olyan édes, hogy belehalok. A hülyeségeiről meg nem is beszélve XD Igyekszek majd még külön neked is írna 2Seokot meg minden finomságot :3 De azért pihenhetné is kicsit néha :3

      Törlés
    2. Pihenés szó NYÁRON? a-a >< Hol ez nem enged, hol az nem.
      NaDe Éljen a Yaoi!! 2SEOK! *előkészíti az evőeszközt*

      Törlés
    3. Hát a 2Seok még messze van XD de felőlem rákészülhetszXD

      Törlés