2015. február 11., szerda

Kellemes este :3 (17)

-El sem hiszed mennyire! - nevetett Kookie teli szájjal.

-Valószínűleg.Gondolom ez csak a jéghegy csúcsa.De én mentem zuhanyozni. - és már el is tűntem a fürdőben.

Jin POV

Még álltam kint egy kicsit a folyosón egymagamban, miután bement.Nem gondoltam volna, hogy viszonozni fogja.Főleg nem így.Hisz eddig mindig annyira zavarban volt.Meg sem tudott moccanni.Most pedig megragad és kiráncigál, hogy a nyakamba boruljon.Viszont megérte.Mióta Kookiet megcsókolta csak arra vágytam, hogy én is megérezhessem milyen.Az esti csók....hát fogjuk rá.De nem tudta, hogy én vagyok.Most viszont nagyon is tisztában volt vele és éreztem is.Ahogy hozzám simult.Hah.....bárcsak lenne saját szobája.Vagy akár egy másik csak.Nem fogom így sokáig bírni, ha nem tehetek semmit.Ohh.....korgott a gyomrom így visszamentem.
-Na mi az Hyung, jó volt?Ugye, hogy az volt?Pont olyan, mint meséltem ugye? - érdeklődött Jungkook.
-Nem lehet szavakkal leírni milyen volt. - ültem le az asztalhoz.
-De ne éld nagyon bele magad, ha lehet.Ne értsd félre.Örülök ha a csapattagjaim boldogak, viszont nem akarom, hogy majd depressziós legyél, ha itt kell hagynod őt. - magyarázott Rapmon.
-Szerintem gyorsan döntsd meg, kérjünk mást, és felejtsd is el. - nézett morcosan Suga.
-Nem terveztem ilyesmit Suga.Az nagyon goromba lenne vele szemben.
-Ne is tedd!Hiszem ő egy ARMY is, nem csak a te szerelmed. - szólalt meg J-Hope - Minden rajongó fontos.Mellesleg szerintem szép pár lennétek.
-Akkor is itt kell majd hagynia. - lombozott le Suga.
-Jaj ne legyél már ilyen pesszimista.Még bármi lehet.Az is lehet, hogy kibírják majd a távolságot. - szólta le V.
-Nem fogom hagyni, hogy próba helyett csajhoz járkálj, ráadásul a világ másik oldalára.Ugye ezt tudod? - nézett rám szigorúan Namjoon.
-Nem fogok.Nekem is ugyan olyan fontos a Bangtan, mint nektek. - szomorodtam el - De igazatok van.Ha visszamegyek, nem fogunk többet találkozni.Nekem nincs pénzem ide utazni, sem időm.A szüleimet meglátogatni is alig van lehetőségem. - ez nagyon fájt.
-Na de Jin Hyung! - kiáltott rám Jimin - Nem írhatod le előre a kapcsolatotokat.Még össze sem jöttetek igazán! - pattant fel - Lehet, hogy a kapcsolatotok majd kiáll minden próbát! - lelkesedett fel - Ki tudja mi lesz még?Ki tudhatja?Senki!Szerintem élvezd ki ezt a kis időt, amíg vele lehetsz.Aztán majd jön magától minden!
-Jól beszélsz Jimin! - állt fel J-Hope is - Próbáld meg!Mutasd meg a hitetleneknek, hogy mit tudtok alkotni ti ketten!
-Igen! - és Vt is megérintette a dolog - Biztos vagyok benne, hogy meg tudod oldani, hogy ne romoljon a teljesítményed se!Menni fog Hyung, csak próbáld meg! - néztek rám mindhárman csillogó szemekkel.
-És akkor megkaphatod a tündérmesédet, Hercegnő. - tette hozzá J-Hope.
Nagyon jól esett, hogy támogatnak.Tudtam, hogy rájuk számíthatok.
-Igazatok van.Még semmi sincs eldöntve.Majd meglátjuk, hogyan alakulnak a dolgok.Viszont, ehhez segítenetek kell nektek is.Fárasztó dolog lesz.Namjoon, Suga, Kook!Mellettem álltok?
-Nekem mindegy mit csinálsz.Én érdeklődve figyelem a fejleményeket. - vigyorgott Kookei.
-Már nagyon régóta ismerlek Hyung.Tudom, hogy mennyire kitartó vagy.Ha tényleg ezt akarod, nem foglak visszatartani.Segítek ahol csak tudok. - folytatta a vacsoráját.
-Suga?
-Nem örülök neki.Előre látom, hogy mekkora bajok lesznek.
-Ha bármiben is romlana a teljesítményem miatta, akkor azonnal szakítok vele. - ezt nehezemre esett felajánlani, de a banda nem csak az én életem.Másik 6 ember álma.Nem törhetem össze a saját hülyeségeim miatt.
-Rendben.Örülök, ha boldog vagy, egyébként.De tényleg!Viszont most gondolnod kell másra.Ránk.Nem hagyhatsz minket cserben.
-Nem foglak.Ígérem. - tettem a szívemre a kezem, ami ettől a perctől két felé húzott.Vajon végül megférnek majd egymás mellett a dolgaim?
-Na akkor ezt megünneplően nyissunk pezsgőt! - ujjongott J-Hope.
-Valaki pezsgőt mondott? - nézett fel Jungkook a tányérjából.
-Te még nem ihatsz! - dorgáltam meg.
-Naaaa Hyung!Koreában már nagykorú vagyok.
-Na ott a hangsúly.Koreában.De nem itt.
-Senki nem fogja megtudni.egyébként is.Már a múltkor is ivott.Akkor még nyilvánosan is.Most magunk vagyunk.Nagy baja nem lehet pár korty pezsgőtől. - kelt fel Namjoon a helyéről.
-Pont te, a leader, hogy mondhat ilyet? - néztem utána kérdően.
-Úgyhogy a leader is inna. - vigyorgott vissza rám.
-Én meg kíváncsi vagyok, milyen Kookei részegen.Már nem nagyon emlékszek. - mosolygott sunyin Suga.
-Kösz Hyung, ez kedves.Nyammogott továbbra is Jungkook.
J-Hope és V kinyitotta a pezsgőt és szereztek poharakat.Persze két egyforma véletlen se lett.Elkezdték kitölteni a pezsgőt, én pedig ettem végre.Már nagyon éhes voltam, csak ez a dráma elterelte a figyelmemet róla.Finom kajákat csinált Franciska.Megint 3 félét, hogy ne unjunk rá.Imádom ezt a lányt.Mindig is ilyen nőre vágytam, aki tud főzni és szép is.
Hopeék kiosztották a pezsgőt és felálltunk koccintani.
-Nos akkor.Rátok Jin! - mondta a rövid, de lényegre törő tósztot V.
Ahogy beleittunk a pezsgőbe, Franciska végzett a zuhannyal.
-Na mit iszunk?
-Pezsgőt. - válaszolt Namjoon.
-És mért?
-Ünnepelünk, hogy nem kell tovább titkolózni.
-Ohh. - nevetgélt magában, ahogy a konyhába ment.

Jin POV end

Pezsgőznek miattunk.Hát ez legyen a legnagyobb bajuk, de komolyan.Viszont én is kérek még ha maradt, ezért a konyhába mentem kutakodni.
-Nekem nem maradt?Mennyit isztok ti? - néztem rájuk.
-De maradt!Itt van. - válaszolt Namjoon.
-Huhúúú köszönöm.Bár a vörösbor jobb egy fárasztó nap után. - vettem el tőle a poharam.
-És még mi iszunk sokat. - mosolygott rám.
-Akkor ránk? - néztem Jinre.
-Csak arra, hogy nincs több titok.
-Ohh.Bocsánat.

A koccintás és vacsi után, még kicsit pihentek kint a fiúk, majd szép lassan becammogtak a szobájukba aludni.Jin még kint pakolászott.Ennyi mosatlant egy vacsi után!De most, hogy körbenézek, egy takarítás se ártana itt.Ó te jó ég!Egy rohadt nagy takarítás kell ide.Annyi dolgom volt, hogy nem volt időm körbe nézni.Na akkor hívok majd egy szobalányt......inkább hármat, a biztonság kedvéért
-Menj aludni te is, én majd elpakolok. - mondtam Jinnek.
-Szívesen segítek.
-Nem kell, tényleg. - fordultam felé - Menj csak.Pihend ki magad.
Ő csak nézett rám, én pedig vártam, hogy elinduljon.
-Na?Alszol végre?
-Még nem szeretnék.Többek között azért sem, mert túlságosan hiányozna a látványod. - udvarolt.Ez most angolul is szép volt.Biztos gyakorolta.
-Nagyon aranyos vagy, de pihenj!Sok a munkátok így is.
Megint egy kis csend következett.Majd inkább megcsókolt.Ezt meg tudnám szokni.Elég jó dolog.
Átölelt és magához húzott.Én átkaroltam a nyakát és úgy élveztem tovább édes csókját.Nagyon jól csinálja.Nyelvével is olyan ütemet diktál, ami pont jó.Tökéletes!Viszont az én kedvencem az, ha megharaphatom az ajkát.Főleg az övét.Olyan puhának tűnnek.Nem fogom bántani csak egy kicsit.
Fogaim közé fogtam alsó ajkát, és egy pillanatra ez megszakította a csókunkat.Kicsit megijedtem, hátha nem tetszik neki.Felnéztem rá egy pillanatra, és már emelt is, hogy rárakjon a pultra.Az utolsó szabad helyre a pulton ami még volt..Folytatta a csókunkat, de már vadabbul.Erőteljesebben tapadt az ajkaimra és a nyelve is mozgékonyabb volt.Két lábam között állt és rámarkolt a fenekemre is.Erősen húzott magához.De nem lehet több most.Nem szeretném.Vagyis de, de előbb menjünk el randira inkább, vagy ilyesmi.Nem akarom elkapkodni.
Ezért megszakítottam a kezdődő esti programot és láttam, hogy még csókolna tovább.
-Előbb. - tettem mellkasára a kezeimet - Menjünk el valahova csak mi ketten, vagy valami hasonló.Csak ismerjük meg egymást.Mondjuk én tudok rólad szinte mindent, szóval ismerj meg jobban és majd után. - mosolyogtam rá - Most pedig menj aludni!
-Ahhhj.Nehéz eset vagy.
-Jah persze.Menj már aludni! - löktem el egy kicsit magamtól.
-Jó na, megyek is asszonyom. - mosolygott kicsit és a szobába indult.
Boldog voltam.Elmondhatatlanul.Ezt még legmerészebb álmaimban sem képzeltem volna, és most, hogy megtörténik, alig hiszem el, hogy nem álmodok.
Elpakoltam a konyhában és beírtam a telefonomba, hogy hívjak szobalányokat erre a háborús övezetre.Te jó mekkora rendetlenség!Elképesztő.
Ledőltem az ágyamba és vigyorogtam, mint egy hülye gyerek.Na de aludnom kell nekem is.Holnap megint forgatás és verseny.Remélem nem Jin fog veszíteni, mert elég gonosz a vesztes büntetése.Hah.....Jó éjt nekem, jó éjt Bangtan!



(Kihasználva az olvasói tábort, szeretnék kérni egy dolgot.A BTS koncert szervezést csináljátok meg!Narancs stageben vagyunk, és már csak a Tasteken múlik.Kockáztassatok, különben nem győzhetünk!Szavazzatok és reklámozzátok!További infók az Idolatereseknél, vagy a MyMusicTaste-en!)

Mellesleg---> Folytatjuk :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése