2015. február 18., szerda

"Húzos" nap (24)

-Nem vagy fáradt?
-Ha erről van szó, soha! - döntöttem le az ágyra és kezdtem elölről a dolgokat.

Másnap reggel a szokásos ébresztőmre keltem.Még volt pár percünk, úgyhogy csak lenyomtam a szundit és visszabújtam a meztelen Jinhez.Fel kellett valahogy ébresztenem és a leggonoszabb módszert választottam.Elkezdtem puszilgatni és a hideg kis kezemet levezettem férfiasságára.Lassan kinyitotta szemét és még álmosan rám pislogott.Mosolyogva feljebb ült az ágyban, majd megszólalt a reggeli angoljával.
-Jó reggelt! - puszilt meg újra, átkarolt és magára húzott.
-Na!Csak fel akartalak kelteni.A többire most nincs időnk. - támaszkodtam meg mellkasán.
-Nyááááá - szorított magához.
-Nem! - ültem le csípőjére és megéreztem, hogy máris készen áll egy menetre.
Végignézett rajtam és a hajamat kezdte birizgálni.Szeretem ezt a pillantását.Olyan aranyos.Megfogtam kezét és az arcomra tettem.Szeretem, hogy ilyen nagy mancsa van és jó meleg.Másik kezét végighúzta az oldalamon és megállt a tetoválásomon.
-Mesélsz róla? - simogatta.
Nem szeretek erről beszélni.Elég, hogy én tudom, miért van az ott.
-Majd talán.Most keljünk fel! - másztam le róla, ő pedig ráncolta a szemöldökét.
-Rosszat mondtam? - jött utánam.
-Nem!Csak keljünk, jó? - kerestem a törülközőmet, mert ugye csak ennyit hoztam magammal.
Beletörődött a válaszomba és kikelt az ágyból.Felvette köntösét, közben pedig megszólalt a telefonom, amin most ő nyomta ki az ébresztőt.
-Jó a háttered! - kuncogott
-Mi? - fordultam meg, miközben a törülközőt magam köré csavartam.
Odamentem a telefonomhoz és elvörösödtem.Hát persze!Jin a hátterem, amikor a Bulletproffban felhúzza a pólóját.
-Menjünk! - kaptam ki a kezéből és húztam magam után.

Felöltöztem, ő pedig rendbe hozta magát a fürdőben, majd felkeltettük a többieket.Magukra hagytam őket, hogy tudjanak öltözni és addig én foglaltam be a fürdőszobát.Most időben vagyunk, úgyhogy senkinek sem kell rohannia.Mikor végeztem és a konyhába mentem a fiúk már kint voltak, és mindenki csinálta magának a reggelit.J-Hope ahogy észrevett vigyorogva elkezdett bámulni.Először furcsálltam, de nem foglalkoztam vele. Aztán V is ugyan így tett.Ez már kicsit kezdett frusztrálni.Majd nagy meglepetésemre Suga is betévedt a konyhába és ő is megállt engem bámulni.
-Mi van? - sóhajtottam nagyot.
-Tudod te azt. - vigyorgott továbbra is Suga.
Jinre néztem a vállai felett és találkozott tekintetünk.Mikor nem figyelte senki a hátára mutogatott és leesett. Kiszúrták a karmolás nyomait rajta, amíg öltözött.
-Mért bámuljátok egymást öltözködés közben?Mi van, buzik vagytok? - grimaszoltam ott miközben folytattam a dolgaim.
-Ha nem láttuk volna a hátát akkor is rájöttünk volna. - lépett közelebb hozzám és a nyakamat simogatta Suga.
Jahj Jin!El is felejtettem lesminkelni az általa hagyott sebeket.Odakaptam a kezem és rájuk szóltam.
-Ne stíröljetek!
-Mit ne csináljunk? - ráncolta a homlokát V.
-Ne bámuljatok!
-Ez elég nehéz kérés, nem gondolod? - nevetett J-Hope és nagyot kortyolt a reggeli italába.

Jól indult a reggel.Előbb Jin kérdezett rá a tetkómra, aztán Sugáék kezdtek szekálni a sebek miatt.Mi jöhet még?
Odaértünk a stúdióhoz és rájöttem, hogy kihívtam magam ellen a sorsot.A stúdió....elázott.Csőtörés lehetett az éjjel és 3 centi vastagon áll a víz az egész stúdióban.Minden elázott.Használhatatlan az egész.Gyorsan telefonáltam a tulajnak és ledöbbent.Nagyon megsajnáltam, mert ő ebből él, és most elúszott mindene. Szó szerint!Én folytattam a telefonokat és szabad stúdiót kerestem, de nem nagyon volt.Kifogytam az ötletekből és leültem a bejárat mellet a földre gondolkozni.Kellet pár perc, és nem is tudom mért nem jutott előbb eszembe.
-Fanni!Ahh imádlak!Apudat mért nem lehet elérni?
-Auditorok vannak nála.Vizsgázik.Mit tehetek érted?
-Kellene a stúdiótok!
-Mi lett a másikkal?
-Elázott!Szóval szabad a tietek?
-Nem tudom.Mindjárt körbetelefonálok és visszahívlak jó?
-Persze!Tűkön ülve várom hívásodat! - tettem le a telefonom -Most aztán imádkozzatok az utolsó helyért! - néztem fel a fiúkra.
-Mert? - kérdezett vissza Rapmon.
-Mert ha ez nem jön be, akkor nem tudom hol fogtok albumot csinálni.
Keresztbetett mindennel vártam a mindenható hívását.Csörgött a telefon és megállt bennem az ütő.Kérlek, kérlek, kérlek mondd, hogy szabad.Léccike.Nagy levegőt vettem és hallgattam Fanni hangját.
-Mond, hogy
-Igen?Akkor azt mondom.Gyertek csak, én öt perc múlva ott vagyok!
-Ááááááá!Imádlak baby! - ugrottam fel és pattogtam örömömben.
Kinyomtam a telefonom és mint valami hős, beálltam és a buszra mutattam.
-A végtelenbe és tövább!Induljunk! - indultam el lendületesen.
-He? - nézett rám J-Hope, de nem válaszoltam.

-Hah imádlak csajszi! - ölelgettem Fannit.
-Csak az a szerencséd, hogy nem fizették ki az előleget sem, azok akik lefoglalták, így megkaphatod.
-Király!
Körbevezetett minket és a fiúk azonnal munkához láttak.Én leültem dolgozni és hallgattam, ahogy elkezdik felvenni a dalokat.Mikor belemerültem a munkámba, egyszer csak Jin odabújt hozzám, személyes teret nem ismerve.Megharapta a fülemet én pedig aggódva néztem körül, hogy ki lát minket.
-Most ne!
-De!Biztos van itt valami eldugott kis hely. - nyalta végig a fülcimpámat - Gyors leszek, ígérem.
-Most dolgozok.És te is!Odafigyelj!
-De nem bírok így! - kapta el az egyik kezem és a nadrágjára nyomta.
Elvörösödtem, de itt akkor sem lehet.Főleg azért nem, mert ez Fanniék stúdiója.
-Ereszd el a kezem!Még lebukunk! - de nem engedett - Előre közlöm, hogy estig nem lesz semmi.
-Biztos vagy te benne? - adott egy csókot a nyakamra.Tudja, hogy ez a gyengém.
-Igen!Egészen biztos! - markoltam rá.
Erre összerezzent és elengedte a kezem.Kicsit vigyorogtam magamban és dolgoztam tovább, ahogy eltávolodott.
Egész nap ilyen volt.Minden szabad percében hozzám bújt és kérlelt, hogy vonuljunk el.Kezdtem élvezni, hogy így húzhatom az agyát és eléggé belejöttem.

Stúdió után a tánc terembe mentünk, mert folytatták a próbákat.Most nem tudtam menni gyakorolni, mert Sári a saját csapatát oktatta, Fanni meg dolgozott, úgyhogy a sarokba ültem és csináltam a saját munkámat, ahogy szoktam.Néha felpillantottam Jinre, ő pedig szexis arckifejezésekkel vissza-vissza kacsingatott.Csak nevetgéltem rajta, hogy mennyire szenved és úgy döntöttem kínzom még.Mintha meleg lett volna, lehúztam a vállamról a blúzt és láttam azt a döbbenetet, ami elfogta.Na ott halt meg, abban a pillanatban, én pedig jót nevettem azon az arcon.Már a többiek is nevetgéltek, ahogy egymással játszadoztunk.Azért nem vak egyik sem.V már oda jött hozzám és úgy, hogy Jin ne lássa leguggolt, hogy mondjon valamit.
-Ha szeretnéd még húzni, én és Hoseok szívesen segítünk. - vigyorgott.
-Jaaaahj - nevettem el magam - Azt nem lehet.Tudja, hogy szeretem.
-Nem kell ténylegesen megtennünk semmit sem.Elég ha csak ő hiszi azt. - lett egyre ördögibb.
-Én is segíthetek. - jött oda Jungkook is.
Nagyon vigyorogtam rájuk és úgy döntöttem, hogy legyen.
-Csináljunk úgy mintha lesmárolnátok!
-Mintha mit csinálnák? - nézett rám Kookie.
-Smár, csók.Angol szleng. - magyaráztam - Na ki lesz az első.
-Én! - hajolt oda hozzám V.
-De ne merd átdugni a nyelved!
-Persze persze.Na! - hajolt oda és kapott egy puszit a szájára,amit elnyújtottunk.
Majd jött Kookie is és mindketten diadalittasan távoztak.Láttam Jin arcán a féltékenységet, de nem vette be teljesen.Fene!Kell valami jobb!
Gyakoroltak még és legközelebb Hopei jött oda.
-Én is kaphatok valamit?
-Valami jobb kell, mert az előzőeket nem vette be. - gondolkoztam kicsit, majd bevillant az ötlet - Menjünk ki egy kicsit és kifelé menet húzd le a blúzom! - álltam fel.
-Hóóóó, okéééé. - jött utánam és úgy tett ahogy mondtam.
Kiérve nagyon nevettünk, de próbáltuk visszafojtani.Felöltöztem és még egy darabig fetrengtünk a földön.Amikor eltelt pár perc visszamentünk és láttam, hogy ezt most bevette.Direkt összeharapdáltam a számat és letöröltem a sminket a nyakamról, hogy azt higgye tényleg volt valami.Nagyon idegesnek tűnt, de nem akart odajönni.Ahogy leültem és már csak ő nézett rám, megharaptam alsó ajkamat és hűtöttem magam a blúzomat mozgatva, miközben még kacsintottam is egyet.Ezzel nagyon felhúztam.Azt hiszem kikapok még az este, de élveztem a helyzetet.

A buszhoz sétálva Jin fogta a kezemet és direkt lemaradtunk.
-Ezt a mai napot nagyon megbánod. - suttogta a fülembe némi koreai nyelv kíséretében.
-Mit mondtál?
-Csak azt, hogy mit fogok tenni veled.Ugye milyen idegesítő, ha nem tudsz valamit? - eresztett el és előre ment a többiekhez.
Na jó!Most kezdek kicsit félni.Nem tudom mit mondott, de nagyon durva szavak voltak.Márpedig ha a saját nyelvemből indulok ki, akkor ez nagyon mozgalmas este lesz.

Ma este nekem meg sem kellett szólalnom.Jin helyettem zavart el mindenkit aludni.Mikor végre szabaddá vált a zuhany, bementem és neki álltam fürödni.Megint bejött valaki, de most nem állt meg az ajtóban.Bemászott hozzám a zuhany alá és letámadott.Jin már nem bírta tovább.Pizsama volt rajta és teljesen elázott a zuhany alatt, de nem érdekelte.
-Várj - nyögtem két csók között - Had......zuhanyozzak.......le.....
-Nem!
-De.........várj.......nyááááá!
-Nyugi, nem duglak meg itt.Viszont felhúzlak, hogy érezd milyen volt a napom. - csúszott le keze olyan helyre, ahol még pont csak az nem járt.....


(Folytatjuuuuk.......és nem hagyunk ki semmit :3)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése