2015. február 3., kedd

Hoseok! (11)

Te jó ég!!!Ilyenben még nem volt részem!Ijedtemben átkaroltam a nyakát és éreztem, ahogy közeledik.Na most nincs menekvés!

Éééééés megcsókolt.Hogy én mindenkitől kapok mostanában csókokat.Jó az egyiket csak álmodtam, de na.J-Hope csókja viszont teljesen más mint Jungkooké.Mondjuk, azon az estén már nem voltunk önmagunk, de mindkettő nagyon tetszik.Hoseoké törődő, kellemes és gyengéd.A maknaeé pedig heves és erőteljes volt.Jaj ne, mit csinálok?Csak nem élvezem?!Ne ne ezt nem szabad!
Ahogy kapcsoltam, és megpróbáltam eltolni magamtól, ő is befejezte a csókot.Szerintem nem számított rá, hogy így akarok majd menekülni.Mi más magyarázná azt, hogy elejtett.Nagyot koppantam a földön.
-Bocsi.Jól vagy? - guggolt le hozzám.
-N-n-nem.Jól vagyok. - néztem rá nagy szemekkel zavaromban.
-És élvezted? - mosolygott rám, mindenféle pír nélkül az arcán.
Ezt még meg is meri kérdezni?Ő hogy-hogy nincs zavarban?Milyen kis pofátlan!
-Hogy kérdezhetsz ilyet?! - emeltem fel a hangom, de láttam, hogy nem értette mit mondtam.
Ekkor nyílt a szobaajtó.Jin jött ki és kérdezett valamit J-Hopetól, az pedig válaszolt.Jin arca hamar megváltozott.Mintha dühös lenne vagy....nem is tudom.Valami zavarja?
-Minden rendben? - kérdezte tőlem, de olyan hangon, hogy megijesztett.Talán leszidást hallottam ki a hangjából.Kicsit elszégyeltem magam, de nem is tudom mért.
-I....igen. - szomorodtam el.De mitől?Mért vagyok szomorú? - Te pedig Hoseok, ezt többé meg ne merd próbálni!Mert még a végén lesérülsz!
De csak vigyorgott.Nem vett komolyan.
-Jó hogy felkeltél. - néztem Jinre és újra zavarba jöttem - keltem a többieket is, addig zuhanyozz......Kérlek.
Érdekes.Eddig nem nagyon mondtam nekik, hogy kérlek.Inkább parancsokat osztogattam és ők szót fogadtak, mint a kutyusok.Jin pedig most csak bólintott és elment.Az arca nem változott.Talán csak dühösebb lett.De miért?Még mindig nem értem.Lehet azért, mert felkeltettük?Elvégre én is dühös vagyok, ha hirtelen riasztanak fel.Biztos ez lehet az oka.

Felkeltettem a többi tagot is, megreggeliztettem mindet és még ők is kaptak kakaót.Jin egész reggel olyan rosszkedvű volt.Igyekeztem felvidítani, de nem nagyon ment.Reménykedtem, hogy a Plate King forgatása alatt majd szerencsés lesz, deee.....nem lett igazam.Na én is kezdek egyre szomorúbb lenni.Inkább nem is néztem végig a forgatást.Nem szeretem, mikor egymást szivatják.Utólag mesélték nevetgélve, hogy mi történt.Csak Jin hallgatott egész nap.Vagyis részemről.Hozzám ugyanis egy szót sem szólt.Mért sértődött meg ennyire?Valami rosszat tettem?

Odaértünk a táncteremhez és elkezdtek bemelegíteni.Én lefoglaltam a szokásos konnektorom a sarokban és kipakoltam a cuccaim a munkához.Ma viszonylag kevés hívásom volt, viszont annál több e-mailem.Telefonról pedig nem lehet elintézni.
-Farnciska!Ez mit jelent? - kiabált J-Hope a terem másik végéből.
Nem tudom mi volt a kezében, talán chips, de fogalmam sincs.Elindultam felé, hogy lefordítsam nekik mi van ráírva.Mikor közelebb értem J-Hope szólt valamit Jinnek, aki figyelmét ránk fordította, majd Hoseok megint támadásba lendült.Újra váratlanul ért.A döntés megakadályozta, hogy ellenkezzek, mert legutóbb is elejtett és féltem, hogy megint a földön kötök ki, így átkaroltam.Kicsit sikítottam, a hirtelen támadástól, de hamar elhallgattatott.Hjaj, még mindig olyan gyengéd.Ezt naphosszat tudnám élvezni.....ha a barátom lenne.De nem az!Szóval engedj el J-Hope!
Megint próbáltam magam eltolni tőle és annyit el is értem, hogy ne csókoljon tovább.Viszont, hogy el ne ejtsen most magához ölelt és segített felállni.
-Nem meg mondtam, hogy ezt ne próbáld meg megint?! - dorgáltam meg.Dühös akartam lenni, de nem ment.Nagyon jó volt ám az a csók.
-Bajom nem lett, szóval ezt szabad csinálnom. - nevetgélt - Nagyon finom vagy, és amíg nem teszel kárt bennem, élvezném a dolgot.
Most azért mérges voltam rá.....egy kicsit.Inkább nem is mondtam semmit és visszaindultam a laptopomhoz.Hallottam, hogy Jin is elkezd vele veszekedni, de a csók nem adta át azt a fajta nyelvtudását sajnos, így nem értettem.Durcásan visszaültem a laptopomhoz, és V jött oda hozzám.
-Ne legyél rá mérges! Ő ilyen kis őrült. - mosolygott.
-De ez pofátlanság.Nem vagyok egy szajha, aki mindenkinek a rendelkezésére áll.Persze nektek szívesen tenném, bármikor, bármit, de az erkölcsöm azért visszatart. - na láttam ezt nem értette - A lényeg, hogy pofátlan.
-De kedves. - mosolygott továbbra is és visszament a többiekhez.

Sokat mozogtak, de nekem nem volt rá lehetőségem.Túl sok e-mailt írtam, így még a vacsit is úgy rendeltem.Alig néztem fel a laptopom mögül.Azt sem láttam, végül mit ettek.J-Hope ült le mellém és leskelődött.
-Mit csinálsz?
-Te most inkább felállsz és elmész, mielőtt megint hülyeséget csinálsz! - nem néztem fel a képernyőről és minden érzelmet hanyagoltam.Nagyon koncentráltam.
-Most nem teszek semmit.Csak egyedül vagy egész nap.Nem akarom, hogy egyedül érzed magad.
Mi van?Néztem magam elé a plafonra, és az arcomon tükröződött  gondolkozás.
-Ezért csókolgatsz folyton? - fordultam felé, a kérdő arckifejezésemmel.
-Jah - nevetett kicsit tele szájjal - Nem az nem azért van. - kuncogott tovább.
-Ó!Szóval ez egy plusz szolgáltatás? - néztem vissza a laptopomra.
-Csak érdekelt.A fiúk azt mondták nagyon jó vagy.
Várjunk csak?FIÚK!?
-Mi a rosseb?Milyen fiúk?Kookie meg ki?
-Hát.........ö.......izé. - nem akart válaszolni, láttam rajta.
Biztos Suga, míg beteg voltam.Azért foghatta a kezemet reggel.
-SUGA!Mit tettél?! - üvöltöttem át a termen.
Tele volt a szája és majdnem félrenyelt, úgy meglepődött.Mutatott magára kérdően.
-Igen te!Megcsókoltál álmomban!?
Hevesen rázta a fejét és láttam rajta, hogy kicsit fél tőlem.
-Nem ő volt!Csak nyelvbotlás volt.Tudod!Rossz vagyok angolból.
-Hát ezzel elkéstél, amikor nem ezzel akartál elsőre válaszolni. - néztem rá nagyon mérgesen.
Mivel senki sem jelentkezett önként, beletörődtem, hogy sosem tudom meg ki volt a másik.Másról nem tudom elképzelni a dolgot.De....MI AZ ISTEN?!Csak úgy lekapnak a srácok mikor nem vagyok magamnál?Be fogom zárni őket a hálóba míg alszanak.Ahh egyre bosszantóbbak néha.Még ha tudnám ki volt.Örülök én neki, csak na!Akkor tartsák titokban.Én meg legmenőbb ARMY leszek.Lehidalok.Pletykásabbak a srácok, mint a csajok.

Az este megint hosszú volt.Nekem már kifolyt a szemem és az agyam, így az utolsó másfél órában már csak a fiúkat néztem, ahogy táncolnak.Amikor már mindenki menni akart, akkor Jimin, J-Hope, és Kookei még akartak maradni próbálni.
-Mennünk kell.Holnap nagyon fárasztó napotok lesz.Mellesleg, ha nem pihentek eleget rosszabbul teljesítetek, úgyhogy megyünk haza! - tessékeltem őket kifelé a busz felé.
Most még volt erejük a zuhanyhoz.Míg az egyikük fürdött, a többi kockult.A fanok kommentjeit olvasgatták, játszottak, videót néztek stb.Kookienak pedig még benne volt a bugi a lábában.Viszont a többiek nagyon elfáradtak.Mikor mindannyian végeztek, leültek a tv elé.V talált valami érdekeset, és meg se hallották amikor azt mondtam, hogy feküdjenek le.Jó mindegy, majd ha lezuhanyoztam folytatom a vitát.

Kifújtam magam a zuhany alatt és érzetem, ahogy a víz lemossa minden terhemet.Megszabadít a súlyoktól, hogy tudjak rendesen aludni.A gőz pedig a tüdőmet ápolgatja.Ekkor hallottam nyílni az ajtót.
-Héj!Zuhanyzok! - kaptam magam elé a zuhanyfüggönyt.
-Tudom, csak kérdezni akartam valamit. - ki más ha nem J-Hope volt a pofátlan látogató.
-És nem ért volna rá még 10 percet?
-Nem mert érdekelt.
-És sokáig tart?
-Gondoltam már beszélgethetnénk, ha itt vagyok.
-Nem!Menj ki! - nagyon dühösen néztem, de nem vett komolyan.
-Kényszeríts!
A törülközőm túl messze volt, így nem tudtam mit lépni.Sarokba szorított.
-Akkor legalább fordulj el.És a biztonság kedvéért ülj le! - parancsoltam rá.
-Ez elfogadható kompromisszum.
-Halihó! - jött be Suga is.
-Mi van már emberek?Ennyire hiányzok? - tértem vissza a függönyömhöz.
-Igen! - mosolygott kajánul Suga - De csak jöttem én is beszélgetni.
-Aaaaaahw, akkor kövesd Hoseok példáját és ÜL! - kezdtem kicsit bedühödni.
-Szép estét! - jött be Jimin
-Hát ezt nem hiszem el!A többiek nem akarnak bejönni? - méltatlankodtam
-De igen! - majd kiszólt a többieknek.
MI!Ezt csak viccből kérdeztem.De bejöttek mindannyian és leültek egymás mellé, nekem háttal.Kicsit lesokkolt a dolog és tök értetlenül álltam a helyzet előtt.
-Na ha már ennyire nélkülözhetetlen lettem itt öt perc alatt, akkor pólót le!Ennyi jár nekem, ha már én itt meztelenül álldogálok. - tettem csípőre a kezem és vártam mit lépnek.
Jimin azonnal elkezdett vetkőzni.Nem csoda.Ő mindig mutogatja a szexi testét.Mondjuk, van mire büszkének lennie.A többiek csak egymásra néztek, de ahogy meglátták, hogy Jimin vetkőzik, ők sem féltek megszabadulni a felsőjüktől.Na ez megint meglepett.Ekkor ördögi gondolat szállt meg.Gonoszan elmosolyodtam, bár nem látták, és arra gondoltam, hogy most aztán én fogom őket kicsit megszivatni.


És még  a felénél se járunk :3

1 megjegyzés:

  1. Neeee már!! Hogy lehet itt abba hagyni??? Anna!!!! Gyorsan hozd a kövit. :D

    VálaszTörlés