2015. február 17., kedd

-Nem vagy fáradt?/-Ha erről van szó, soha! (23)

-Sziasztok!Hát te Franciska nem dolgozol?És nem úgy volt, hogy átöltözöl? - kérdezősködött V.
Franc, franc, franc!Gyorsan ki kell találjak valami hihetőt!

-Hát....Hazamentem a laptopomért, és itt dolgozok bent, mert kell a csend.- nyeltem nagyot.
-Furcsa, hogy nem vagy kosztümben, de így jobban közénk illesz. - mosolygott J-Hope.
-Jah igen!Csak ma már nem nagyon találkozok senkivel, szóval fölöslegesnek tartottam az elegáns ruhát.
-Nagyon fárasztó lehet a munkád, hogy így folyik rólad a víz.
-Hát öhm....
-Csak megkergetett, mert belenyúltam a dolgába. - mentett meg Jungkook.
-Ja igen!A kis ördög maknae megint rossz volt.De most már menjetek próbálni!Visszataláltok?
-Persze persze! - bólogatott Jimin
-Csak a magad nevében beszélj! - szólt rá V.
-Én visszavezetem őket!
-Rendben.Aztán keményen dolgozzatok!
-Naná!
Végignéztem, ahogy eltűntek a sarkon, majd visszamentem a lányokhoz.
-Másik terembe kell mennünk. - pakolászott Fanni.
-Hát ez a minimum.Bocsánat Sára.Nem hittem volna, hogy megtalálnak. - szedtem össze én is a cuccaim.
-Semmi baj, csak annyira fel tud húzni mikor tönkretesznek egy ajándékot.Ráadásul annyit dolgoztam vele és ennyin múlt.Ááááh de idegesítő! - húzta fel magát újra.
-Csak nem mondja el nekik.Nagyon remélem, hogy nem.Na menjünk gyorsan, mielőtt Jin a keresésemre indul. - kaptam fel a táskáimat és kiindultam.
Hál'istennek ez a város legnagyobb tánc stúdiója.Így volt még néhány eldugott terem amiből választhattunk. Teljesen másik irányba kezdtünk el keresgélni, és találtunk is egy pont jót.Szerencse, hogy az egész kulcscsomót adták oda, nem csak azt a két kulcsot amelyik két termet használnánk.Elpróbáltuk még néhányszor, és igyekeztünk kijavítani azokat, amiket Jungkook mondott.Persze csak Sárinak ment ez a dolog.Mi eléggé ügyetlenkedtünk Fannival.Ráadásul mivel csak néhányszor tudtuk elpróbálni, így nem sokat haladtunk.Dolgoznom is kell, ezért nem volt időnk többre.

Az utolsó e-mailt is megírtam és elkezdtem összepakolni.A lányok már rég hazamentek, vagy isten tudja hová, én pedig intéztem a dolgaim.Összepakoltam és kivittem a cuccaim a kocsiba.Visszafelé csörgött a telefonom, de hamar elintéztem így bementem a fiúkhoz.Még javában próbáltak, de úgy tűnt már kezd összeállni az egész.Kicsit féltem, hogy Jungkook mondott-e rólunk valamit, és igyekeztem úgy tenni, mintha semmi különös sem történt volna.Beültem a szokásos helyemre és gyönyörködtem bennük.

-Akkor most van időd rám? - hajolt oda hozzám Jin, miközben a kocsihoz sétáltunk.
-Nem vagy te fáradt? - gépeltem közben a telefonomon.
-Nem vészes.
-Majd meglátjuk, ha hazaértünk.

Nagyon fáradtak voltak mindannyian.Ahova raktam őket, ott maradtak.Hát igen.Hosszú kemény nap volt, szóval teljesen megértem őket.Én is hulla vagyok, de nem fekhetek le előttük.Letelepedtem az ágyamra és néztem Jungkookot ahogy játszik a tabletjén.Látszik rajta, hogy alig van nyitva a szeme és mindjárt elalszik.
-Nem akarsz lefeküdni?
-Még ezt lejátszom.
Hát jó.Ő tudja mit akar.Már nem sokan voltunk ébren, azért kérdeztem tőle.V leült mellém és a kakaóját iszogatta, amit én csináltam neki.
-Kaphatok egy kortyot?Nem fertőzök. - néztem rá álmosan.
-Ühüm. - nyújtotta felém.
Még mindig nagyon jól csinálom ezt.Finom, de egy egészet nem tudnék meginni most.Végül Jin kijött a fürdőből és felpattantam, hogy végre én jövök.
-Legalább velem alszol majd? - állt elém miközben a haját törülgette.
-Azt hittem, hogy ezt nem fogod megkérdezni, mert egyértelmű. - mosolyogtam rá - Jó puha ez a köntös, de azért vegyél majd fel valamit. - simogattam meg és bementem a fürdőszobába.
Gyorsan beálltam a zuhany alá.Ilyenkor mindig kicsit felébredek.Legalább tudok még kicsit dolgozni lefekvés előtt.Ahogy ezeken gondolkoztam, kinyílt az ajtó és valaki bejött.Már megint kezdik?Most mi ilyen halaszthatatlan?Kilestem a függöny mögül és Jin ült a földön az ajtónak támaszkodva.
-Legalább fordulnál el!
-Nincs kedvem.Egész nap hanyagoltál.Ennyi jár nekem! - eresztett el egy sunyi mosolyt.
-De....Ne bámulj már!
-De.
-Ne idegesíts!Késő van hozzá! - álltam vissza a zuhany alá.
Amikor befejeztem, Jin még mindig az ajtóban ült, ám most csukva volt a szeme.Elaludt volna?El tudom képzelni, mert mindenki nagyon fáradt ma este.Kimásztam a törülközőmért és megszólalt.
-Érdekelne az a tetoválás.
-Ne kukkolj! - kaptam magamra a törülközőm.
-De!Gyere ide! - kapta el a kezem és magára rántott, le a földre.
-Na most már állj le Jin! - próbáltam volna menekülni, de nem engedett.
Felállt velem a karjaiban, és elindult kifelé.
-Héj te!Alig van rajtam valami.Tegyél le!Ne menj ki velem!
-Nyugi, már alszanak a többiek!
Végigsétált velem a folyosón a másik szobába, én pedig kezdtem dideregni a kis semmi törülközőmben. Ledobott az ágyra a puha takaróra és érdeklődve figyelt, hogy mit reagálok.
-És remélem, most adsz nekem valami ruhát, a telefonomat pedig már rég behoztad. - néztem rá morcosan.
-A telefonod már itt van.Viszont nem kapsz ruhát. - mászott rám a köntösében.
-Megmondtam, hogy majd csak a következő randi után! - próbáltam visszatartani.
-Annyi dolgod van, hogy nem tudunk randizni.- csókolt meg
Jó, ebben igaza van.De akkor is!Ez még korai szerintem.

Jin POV

Nem fogok tovább várni!Már nagyon régóta húz engem és elegem van.Próbált eltolni, de jóval erősebb vagyok nála.
-Ne Jin!Még ne! - kapkodta a levegőt.
-De! - csókoltam meg újra és elkaptam a kezeit.
Leszorítottam az ágyra, hogy ne tudjon ellenállni és nem hagytam abba, amíg el nem engedte magát.
-Akkor most nem fogok lesérülni? - mosolyogtam rá.
-Nem akarlak bántani.
-Tegnap még nem ezt mondtad.
-Csak fenyegetőztem.
Elkezdtem harapdálni a fülét és nagyokat sóhajtott.
-Az ellenkezésbe fektetett erődet, inkább fordítsd másra.Mondjuk rám. - sugdostam a fülébe és továbbra sem engedtem el.
Bár nagyon zavart a törülköző rajta, még nem volt szabad kezem.Kicsit játszadoztam a fülével, majd a nyakára tévedtem és éreztem, hogy megadja magát.Elengedtem és a törülközőn keresztül végigsimítottam az oldalán.A kulcscsontjára értem, és pár apró csók után le akartam róla húznia az akadályt, de elkapta a kezeimet.
-Ne! - lihegett.
-Nem fogok itt megállni! - néztem fel rá.
Szemei csillogtak, és az a morcos tekintet már rég elveszett valahol útközben.
-Így sokkal édesebb vagy. - csókoltam meg újra és engedett a szorításból.
Végre megszabadítottam a törülközőtől és érezhettem puha bőrét.Ahogy megsimogattam ő is felbátorodott.Benyúlt a köntösöm alá és lehúzta a vállamról.Hegyes körmeivel végigkarmolt és ettől elvesztettem a fejemet.Megharaptam alsó ajkát és nagyot mordultam.Kikötöttem a köntösömet és ledobtam az ágy mellé.Most nem érdekelt a rendetlenség, csak az, hogy minél hamarabb megkaphassam végre.A nyakát harapdáltam már kínomban, de még ki akartam élvezni ezt a helyzetet.Hogy itt fekszik alattam, teljesen meztelenül, és nyögdécsel miattam. Megfogtam a melleit, ő pedig átkarolta a nyakamat.Még egyszer megcsókoltam, majd végigpuszilgattam a testét.Megharapdáltam a melleit, amire apró kis nyögésekkel válaszolt, karmolás kíséretében.Körmeit a vállamba mélyesztette, én pedig tovább haladtam lefelé csókjaimmal.Behúzta hasát, ahogy elértem érzékeny pontját, és lenézett rám.Láttam rajta, hogy már kikészült tőlem, de még játszani akartam vele.Mindent megér, hogy így látom őt.Megnyaltam odalent és hatalmasat sóhajtott.Fejét leejtette és a takaróba markolt.Minden egyes alkalommal nagyot nyögött, és a lehető leglassabban csináltam. Mikor már sokadszorra kínoztam ezzel, a hajamnál fogva visszahúzott magára és megcsókolt.Most ő is olyan vad volt mint én.Végigkarmolta a hátamat és megharapta a számat.Rászorítottam a combjára és felhúztam lábait, hogy jobban odaférjek hozzá.Megszakítottam vad csókunkat és gumit kezdtem keresni.Direkt hoztam be, mert tudtam, hogy kelleni fog.Gyorsan meg is találtam, de kivette a kezemből és ő intézte a továbbiakat.Jó volt érezni a kezét férfiasságomon.Már nagyon vártam ezt, de úgy érzem legközelebb hamarabb odairányítom kis kezeit.Miután felhelyezte,  rámarkolt a fenekemre és magába húzott.
-Nem rég még tiltakoztál. - sóhajtottam nagyot, ahogy megéreztem milyen forró.
-Szeretnéd, ha még ellenkeznék? - harapott alsó ajkába.
-Nem! - szenvedtem lábai között - Így jobb.
-Nehogy már most elmenj nekem!
-Igyekszek. - tettem le homlokomat a kulcscsontjára.
Felemelte fejemet és megcsókolt. Megemeltem és az ölembe ültettem.Ezt jobban szeretem.Átkarolta a nyakamat, én pedig a fenekénél fogva irányítottam.Egy ideig bírtuk csókolózva a történéseket, de hamar levegőért kapkodtam én is és ő is.Átölelt és minden lélegzetvételét hallottam.Még a legapróbb nyögéseit is, amelyeket próbált elfojtani.Ez nagyon megnehezítette a dolgomat.Erősen markoltam fenekét és én is hangosan mordultam néhányat, ahogy éreztem, hogy már nem sokáig bírom.Egyik kezemmel átkaroltam derekát, másikkal pedig megfogtam az arcát és kikényszerítettem egy utolsó csókot.Hozzám simult és végighúzta körmeit az oldalamon.Kegyelemdöfésként még rá is szorított a farkamra.Utolsó csepp a pohárban.Beleharaptam a vállába, nagyot mordultam és magamhoz szorítottam.Végem volt!Elélveztem ettől a gyönyörűségtől és az elképesztő csípőmozgásától.Még mozogtam benne, és ő is a csúcsra került.Nagyot nyögött és teljesen megfeszült a teste.Elképesztő látvány volt.Végigsimítottam a hátát, és tekintete visszatért rám.Még mindig nem volt teljesen magánál és nagyon lihegett.
-Te meg még várni akartál. - puszilgattam a nyakát, ahol piros foltokat hagytam.
-Úgy lett volna tisztességes.
-Rám nézve biztos nem.Sajnálom.
-Mit?
-A foltjaidat.
-Te is kaptál.Amúgy meg ne sajnáld!Szeretem ezeket a sebeket.Harci sebek. - harapta meg a száját.
-Jaj te.Nagyon imádlak! - csókoltam meg. - Na még egyet? - mosolyogtam rá.
-Nem vagy fáradt?
-Ha erről van szó, soha! - döntöttem le az ágyra és kezdtem elölről a dolgokat.


(Folytatjuk 3:)) 
(Aki pedig megteheti vegyen taste-et a BTS koncert szervezésre!Már csak ez hiányzik és nagyon le vagyunk maradva!Hajrá ARMYk!!!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése