2015. február 16., hétfő

A kis titkunk (22)

-Igen........én is mindjárt elalszok.Jó éjszakát kis piroska.
-Jó éjt hercegnő.

Már javában a dolog közepén jártunk, amikor valaki kopogott, és meg sem várva a választ, bejött.Érdekes, hogy nem voltam zavarban.Valahogy tudomást sem vettem róla, csak élveztem Jint, ahogy ő is engem.Leálltak beszélgetni, én pedig beleszóltam, hogy ne álljon le.
Várjunk egy kicsit!Mért is csináljuk ezt?Hol vagyok?És hogy kerültünk mi ide?
Kipattantak a szemeim és Jint láttam.Mellettem feküdt és mélyen aludt.Szóval csak álmodtam azt, hogy szexelünk.Ahha így már világos a váratlan vendég közben, meg hogy kicsit sem zavart.Na és akkor második dolog.Hány óra van, hogy álmodok itt?Elkezdtem keresni a telefonomat, de nem találtam.Az ablakra tévedt szemem, hogy megtudjam a napszakot és a redőny apró résein világosság szűrődött be.
Jin!A fene egye meg, hányszor szóltam!?Kipattantam az ágyból és rohantam vissza a lakásba.Ahogy beértem és kinéztem a üvegfalon láttam, hogy már félig fent van a nap.Ó hogy az a.... Biztos, hogy már most elkéstünk.Elkezdtem keresni a telefonomat, és végül a halk hangja alapján találtam meg.Az ágyamon volt, az egyik párna alatt, így alig hallottam.Kinyomtam az ébresztőmet és futottam vissza Jinhez.
-Ébresztő! - ráztam fel, majd rohantam az ablakhoz és felhúztam a redőnyt. - Késésben vagyunk.
-Aaahhj - nyöszörgött.
-Mondtam, hogy hozd a telefonomat! - mentem vissza hozzá - És mivel nem tetted, így elaludtunk.Szóval nem érdekel milyen fáradt vagy, - rántottam le róla a takarót - akkor is fel kell kelned, most azonnal! - kezdtem el kiráncigálni az ágyból.
-Nyaaaaa - nyavajgott és felkelt magától.
Megfogtam a kezét és húztam magam után.Berontottunk a fiúkhoz és őket is felvertem.Mindannyian nagyon morcosak voltak, de ez Jin hibája most, szóval rá is kentem az egészet.
Na de jó!Van 10 percünk mindenre.
-Gyorsan mossatok fogat, öltözzetek és futás! - kaptam le a takarót mindről és felhúztam a redőnyt - Mozgás!
Tárcsáztam gyorsan az akrobaták számát, hogy késni fogunk, de rohanunk.Max 10 perc.Ahogy letettem, csörgött megint, úgyhogy én nem nagyon tudtam öltözni, csak felkaptam magamra valamit.Összekotortam a cuccaimat, és a fiúk is elkezdtek sietni végre.A lakásból is telefonálva léptem ki.A táskámat majdnem elejtettem és potyogott ki belőle minden, de V kéznél volt és segített, amíg Jin bezárta a másik lakást.
Csak mikor leértünk a portára és megemlítették az ottaniak, hogy most nem csíptem ki magam, villant be, hogy Jin pulcsijában vagyok.Nagyon szexi lehetek tűsarkúban, nadrágban és mackópulcsiban.Mindegy most sietünk és az akrobaták amúgy is sport emberek.

Kicsit többet késtünk mint vártam, de ez van.Többet nem lesz ilyen.Nem fogom lerakni a telefonomat, míg az ágyban nem fekszek.Csak mikor lepihentem az edzőteremben jutott eszembe, hogy csak a legfontosabbat hagytam otthon.A lapotopom amin dolgoznom kéne.Jaaaj de jóóóóó.Nem baj, akkor végig pötyögök a telefonom és 5%-nál abbahagyom, hogy kibírja hazáig.
Annyiban legalább jó volt ez a hatalmas pulóver, hogy kényelmes és jól el tudok benne bújni.Még a lábam is belefér és mint egy kis gömböc, úgy ültem a sarokban a telefonomat nyomkodva.

Az ugrások tanulása után a tánc terembe mentünk, hogy elkezdjék beépíteni az akrobatikus elemeket.
-Mivel nagyon merülök és kell a laptopom, meg át is öltöznék, ezért én most elmegyek.Ha kell valami hívjatok!A megbeszélt időre jövök értetek.Sziasztok! - fordultam ki az ajtón.
-Várj egy kicsit! - jött utánam Jin és becsukta az ajtót magunk mögött.
Hirtelen megcsókolt, én pedig meglepődtem.De nem tartott sokáig, mert nagyon örültem neki, így hamar kapcsoltam.
-Most már mehetek? - kérdeztem miután befejeztük.
Csak szomorúan bólintott és megsimogatta az arcomat, mielőtt elengedett volna.
-Ha kellek, jövök.De a munka fontosabb.Sietek vissza! - adtam puszit az arcára és elrohantam.

Jungkook POV

-Jin nagyon szerelmes ugye? - kérdeztem a többieket.
-Hát nem látod Kookei? - nézett rám értetlenül Hoseok.
-Jó látom!De olyan fura tőle.Mindig ő a megfontolt, meg aki vigyáz ránk és most pont ő a legszétszórtabb.
-Remélem nem sokáig, különben nem fog ez működni. - szólt bele Namjoon.
-Na próbálhatunk! - jött vissza Jin és fel is pattantunk.
Az ugrásokat főleg Jimin fogja csinálni, mint mindig, de most nekünk is lesz egy-két könnyebb, ám látványos részünk.Szeretem a kihívásokat, úgyhogy nem is lehetnék most boldogabb.Bár Jin és Namjoon miatt aggódok kicsit.Ők nem olyan jók az ilyesmiben.Na mindegy, csak menni fog.Még úgy is megyünk vissza a tanárokhoz is, meg Jimin egyébként is jól el tudja ezeket magyarázni.Majd összehozunk valamit.

A próba nagyon fárasztó volt és a többiek pihenni akartak egy idő után.Mi viszont Hoseokkal, Jiminnel és V-vel folytattuk volna.De le lettünk szavazva, úgyhogy kamerát ragadtunk és elindultunk felfedezni a stúdió többi részét.Mindig csak láttuk, hogy vannak még termek, meg kanyarodik még a folyosó, de sosem volt időnk körülnézni.Na majd most!Még meg is fogjuk örökíteni.Elindultunk a szokásos hülyüléssel és körbejártunk mindent.Valahol elváltam Hoseokéktól, mert hangos zenét hallottam.Nem a mi termünkből jött, mert attól már rég eljöttem, meg amúgy is pihennek a többiek.Hogy ez a hely mekkora és mennyi minden van!
Követtem a hangokat és megtaláltam a termet.Ismerős dallam.Bár most pont elhallgatott.Benyitottam, hogy bekukucskáljak, de figyeltem, hogy ne vegyenek észre.Jé!Ez Franciska meg Fanni.De hallottam még valaki hangját.A lányok rá figyeltek és nagyon fáradtnak tűntek.Lihegtek és folyt róluk a víz.Pont mint rólunk minden fellépés és próba után.
Ahogy beszélt a harmadik, még ismeretlen személy, a lányok bólogattak és visszafordultak a tükör felé.Úgy tűnt, mintha beállnának egy tánchoz.Milyen igazam lett!De hát ez.....Jin,Rapmon és Suga közös száma.A Tears of School.A kezdésre a harmadik lány is megjelent.Ő állt középre és egy kész koreográfiát adtak elő.Mintha mi lennék fent.Mindenkinek megvan a szerepe és a szerint cserélnek helyet.Nagyon jól mozognak és tetszik ez az egész.Menő kis tánc lett.Ahogy vége lett megtapsoltam őket, és rám kapták tekintetüket. Nem tűntek boldognak inkább ijedtnek.
-Ügyesek vagytok! - vigyorogtam.
Egymásra néztek és még mindig a rémületet láttam rajtuk.A lejátszás ment tovább és egy újabb szám jött tőlünk, amikor Franciska mondott valamit, mire mindannyian felém indultak.Na most én estem kicsit pánikba.Nagyon nagy lendülettel jöttek és nem tűntek boldognak.
-Csukd be az ajtót! - szólt rám Fanni és behúzott a terembe - Mennyit láttál? - mordult rám.
-Az egészet.Nem csináltam semmit. - tettem fele a kezeimet megadóan.
-Jött még veled valaki? - faggatott tovább.
-Hoseokék itt kószálnak valamerre.Baj van?
Nagyot sóhajtoztak, az ismeretlen lány pedig a haját kezdte tépni és fel-le járkált, ahogy Fanni lefordította neki mit mondtam.Farnciska is gondterheltnek tűnt.
-Valami rosszat tettem?
-Ahhhj nem.Ez igazából a mi hibánk.
Valamit beszéltek magyarul és úgy tűnt, hogy veszekednek.A másik lány a terem másik felében járt már és onnan szólt vissza.Csípőre tett kézzel állt és a száját harapdálta idegességében.
-A legfontosabb, hogy ezt nem mondhatod el senkinek.Értve vagyok? - fordult rám most Franciska.
-Mért? - kérdeztem angolul.Legalább ennyit tudok.
-Azért, mert ez meglepetés akart lenni nektek. - magyarázott Fanni.
-Meglepi? - pislogtam
-Igen.De minél kevesebbet tudsz annál jobb. - távolodtak el tőlem.
Valamit mondott a másik lány és Fanni visszafordult felém.
-Egyébként mit javítsunk még rajta?
-Engem kérdezel?
-Kérdezünk!És igen, mert te profi vagy, mi pedig elég kezdők. - magyarázott már kicsit nyugodtabban.
-Szerintem pedig nagyon jó volt. - hagytam félbe, ahogy lekapcsolták a zenét, de láttam, hogy csak Franciska telefonál.
-Héj! - csettintgetett Fanni - Ide figyelj és nekem válaszolj!
-Ja persze, izé.Ha megnézhetem még egyszer akkor jobban tudok figyelni.
Fanni a lányok felé indult és beszélgettek.Már átérzem milyen idegesítő lehet, ha nem érti Franciska miről beszélünk körülötte.
-Ülj le!Egyszer még megnézheted, aztán spuri vissza.Nehogy szagot fogjanak a többiek.
Szót fogadtam, mert érdekeltek a lányok.Végignéztem megint és adtam pár tanácsot.Majd Franciska kitessékelt és visszairányított.De összefutottunk a fiúkkal.

Jungkook POV end

Nem hiszem el, hogy lebuktunk!Pedig annyi munkánk volt benne.Most meg csak reménykedhetek, hogy majd befogja Jungkook és nem fecseg ki semmit.
Ahogy visszakísértem szembejöttek velünk a többiek.A fene!Nekem itt sem kéne lenni!
-Sziasztok!Hát te Franciska nem dolgozol?És nem úgy volt, hogy átöltözöl? - kérdezősködött V.
Franc, franc, franc!Gyorsan ki kell találjak valami hihetőt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése