2015. február 14., szombat

A randi (20)

-Öhmm....persze.Ha már itt hangsúlyozgatom. - de azért meglepett.

Az estét a fiúk szobájában töltöttük összezárva.Nem akartam kihagyni a reggeli feleszmélést.Szép beszélgetések szoktak születni.Mi Fannival a földön aludtunk, ahol volt hely.Sajnos csak két ágy között volt, így nagyon reménykedtünk, hogy emlékezni fognak arra, hogy ott alszunk a lábuk alatt.Erre emlékeztek is, csak Jimin és Jungkook lefordultak az ágyról, Fanni mellé, az éjszaka folyamán.Még jó, hogy takaríttattam, így nem a koszban aludtak.Viszont szűkösen voltak hárman odalent.
-Franci felkeltél már?
-Nem. - dünnyögtem a párnámba - Mit akarsz?
-Ez poén este volt.
-U don't say?(Nem mondod)
-Képzeld! - nevetgélt - Jimin elmondta a nagyon gáz csajozós szövegét amit kapott.
-Jahj Istenem! - kezdtem én is - Nagyon szarok voltak azok a dumák, de cukik, ahogy próbálkoznak.
-A nevemet hallottam? - reagált kicsit késve az említett személy.
-Csak azt mondtam, - kuncogott még - hogy elmondtad a csajozós szövegedet.
-Mond el megint! - kérleltem - Jó lesz ébresztőnek.
-Ha hajza kíszéjlek, megtajtasz?
Jaj de kellett nevetnünk, de próbáltuk visszafogni, ám sajnos nem sikerült.Jimin is nevetett, b ár szerintem rajtunk.
-Mi ez a hangzavar ilyen korán reggel? - szólt le minket Suga.
-Egy az, - nevetgéltem még - hogy  nincs korán, de szerencsétek van mert ma szabadnap van.Kettő meg.....nincs kettő.De, jó reggelt!
-Jah, igen nektek is.Mi a téma?
-A gázos szövegeitek a kihívásról.
-Ohh.
-Az enyém volt a legjobb, nem értem mért nem én győztem. - kapcsolódott be Hoseok is lassan.
Mindenki felkelt és folytatódott a reggeli csevej.Én csak hallgattam nagyrészt és nevetgéltem.Mikor Jin is felébredt, lenézett rám az ágya mellett, ahogy nevetek.
-Szép reggelt! - néztem rá széles mosollyal.
Csak bólintott, majd körbenézett a szobán.
-Ott meg mi történt? - mutatott Fanniék felé.
-Nagyon megkedveltél, ahogy elnézem.Egész este így aludtak.Mint valami emberi csomó.
Hümmögött és visszanézett rájuk, majd rá.Megfogta a párnáját és a takaróját maga után húzva ő is lemászott hozzám.
-Nem valami kényelmes ám.
-Nem baj az! - Mászott feljebb hogy rá tudjak feküdni.
Emlékszek erre, milyen jó dolog.Így aludtunk mikor beteg voltam.Most is hallgathatom a szívecskéjét.Milyen jó ritmusa van!Imádom.
A többiek még mindig beszélgettek, mi pedig csak hallgattuk és nevettünk.Jin néha hozzászólt a témához, de főleg a fiúknak mondott valamit és én nem értettem.Aztán szép lassan átváltottak koreaira és végképp elvesztettem a fonalat.
-Na akkor ha így elvagytok, én csinálok reggelit.Vagy rendeljek valamit?Mit kértek? - néztem körbe.
Szép lassan felvettem a rendeléseket és elkezdtem a reggelin ügyködni.

Mi Fannival a kanapén ettünk, előttünk pedig Jungkookie evett a kis asztalon miközben kockult.Legalább a társaság fele már megfürdött, így ennyivel előrébb voltunk.Bár ma pihenhetnek.
-Azért a zenékkel foglalkozunk ma is! - szót hozzám Suga.
-Jaja, persze!Mit sikerült alkotni?
-Megvan az nyelven a szeretlek.Már csak neked kéne rájönnöd a hangodra.
-Jó rajta leszek! - folytattam a reggelim, de csörgött a telefonom.
Mostanában kevesebbet csörög, de nem sajnálom.Most is csak egy kisebb dolog volt.Hál'istennek, hogy anyám vett fel végre egy asszisztenst, így nem nekem kell intézni az ő dolgait, plusz én is lepasszolhatom az enyémeket neki.
-Mi mi a terv? - érdeklődött Jin.
-Pihenés! - szólt V.
-Ohh!Akkor..... - nézett felém.
-Elmehetünk valahova, igen. - mosolyogtam két falat között.
-De te találd ki!Én nem tudom, mit lehet itt csinálni.
-Persze persze!
-Juj, na!Randitok lesz? - érdeklődött Rapmon.
-Olyasmi. - válaszoltam Jin helyett.
-Jaj de édesek! - szólalt fel Hoseok.
Na igen, nagyon édesek vagyunk.Bár semmi ihlet, hogy hova mehetnénk.
-Te Fanni!Mondj már valami ötletet! - hajoltam hozzá és magyarra váltottam.
-Hát szép időnk van.Szóval lehet szabadtéri program.
-Hát ezzel előrébb vagyok. - grimaszoltam.
-Jó na, várj, ez túl gyors.Mindjárt kitalálok valamit.
-Mi is ki akarunk mozdulni. - mondta Jimin - Nem mehetnénk veletek?
-Ez egy randi Jimin.Nem csapatépítő program. - oktatta ki Suga.
-Jó, de ha már van időnk, mozduljunk ki!
-Állat kert! - kiáltott fel Fanni - Heuréka!Ez a legjobb.Így mindenki jöhet, de mivel nagy, ti is lehettek kettesben.Én addig őrzöm a fiúkat.
-Na ez szuper! - nyugátztam.
-Juhúúúúúúú állatok, állatok, állatok! - ujjongott V.
-Rendben akkor szedjétek össze magatokat és indulhatunk is.

Az állatkertben már a bejáratnál szétváltunk.Kicsit hüsi volt, de már tavaszodik, így nem vészes.Már a kabátban is melegem volt.Az első dolog amire szükségem volt, az a vattacukor.Imádom ezt a ragdós ocsmányságot.Mert nem lehet kulturáltan enni.Kértem egy nagyot magunknak és adtam belőle Jinnek is.
-Nagyon fogsz ragadni, de tök finom.
-Nem zavar, amíg hozzád ragadok.
Jaj ez aztán....vicces is meg cuki is volt egyszerre.Bár most én voltam gyerekesebb.Valahogy kikapcsolt a felnőtt énem, és mint egy kisiskolás mutogattam az állatokat és vigyorogtam, megállás nélkül.Jin pedig csatlakozott hozzám, de láttam, hogy kicsit izgul.A denevéreket keresgéltük, a sötét kis telephelyükön, ahol eltöltöttünk egy kis időt, hogy alkalmazkodjon a szemünk a sötéthez és lássuk őket.Jin itt bátorságot gyűjtött és megfogtam a kezemet.Tudtam, hogy ez neki nagyon izgulós dolog, ezért csak rászorítottam és mutattam egy denevérre, amit kiszúrtam, mert épp nyújtózkodott
-Aaaaaazt nézd mekkora!
-Nem gondoltam volna, hogy ekkora a szárnyuk.Olyan kicsinek tűnnek, hogy ekkora legyen nekik.
-Te meg cukinak tűnsz, aztán milyen vadállat vagy már néha. - mosolyogtam rá, de nagyon zavarba hoztam - nem azért mondtam, mert rossz.Nekem nagyon tetszik. - bújtam oda hozzá.
Na most a létező összes módon sikerült belepirítani a helyzetbe.
Nézelődtünk még egy kicsit, ő pedig elég szótlan volt egy darabig.De szerencsére a kezemet nem engedte el, továbbra sem.Ezen felbuzdulva bele is karoltam egyszer, és mindkét kezemmel megfogtam a hideg kézfejét.
-Hjaaaj jó hideg vagy. - álltunk meg útközben.
-Ne aggódj, nem fázok.
-Attól még hideg, de nem aggódok.Szólnál ha valami baj lenne. - néztem fel rá.
-Hát ez igaz. - bámult a szemembe.
Elérkezett a randi pillanat.Nem mintha nem csókoltam volna már, de azért most nagyon izgultam.Az állatkert ezen részén most nincs senki, szóval lebukni nem fogunk.Bal kezét az arcomra rakta, de az is nagyon hideg volt, így megfogtam az arcomon, hogy felmelegítsem.
-Tudod mit mondanak a hideg kezű emberekről? - mosolyodtam el.
-Azt hiszem hallottam már.Perverz dologhoz van köze, ugye? - mosolygott ő is.
-Igen.Akkor hallottad már.Na majd tesztelem, hogy igaz-e.
-Nem te mondtad, hogy előbb ismerjelek meg? - érintette az orrát és a homlokát az enyémekhez, miközben  mosolygott.
-Nem most azonnal gondoltam.
-De, azért mást lehet?
-Még sosem tiltakoztam.Vagy csalna az emlékezetem?
-Nem. - majd megcsókolt.
Becsuktam a szememet és kiélveztem a helyzetet.Most sokkal lágyabb mint este.Csak rám figyel és érzéki tempót diktál.Ez nagyon tetszik.Olyan jó finom.Bárcsak így maradhatnánk.Egy szavam sem lenne ellene.Ilyen puha ajkak és udvarias nyelvvel nem lehet szembeszállni.Nem is szabad!
Hallottam valami pusmogást, mire Jin félbeszakította ezt a mennyei dolgot.Kinézett oldalra és morgott.Én csak pár másodperccel később kapcsoltam és néztem arra, amerre ő, bebújva az álla alá.Suga állt ott a többiekkel egyetemben.Mindenkinek a kezében telefon, csak Fanni küzd Jimin ellen, aki egy kézzel összefogta csuklóit és nem ereszti.
-Most komolyan lefotóztak? - érdeklődtem Fannitól.
-Igen, de próbáltam megakadályozni, csak hatan vannak és sokkal erősebbek.Ahhhhh Jimin! - váltott angolra - Ez már kezd fájni!
-Ne ficánkolj, és nem fáj.
-Inkább eressz el!

A kis harc és vita után, amit Jin folytatott a többiekkel, számomra idegen nyelven, együtt folytattuk az állatkerti sétát.Mi hátul sétáltunk és Jin megint lépett egy szintet.Magához húzott és átkarolt, így sétáltunk tovább.Jaj de annyira aranyos!Másra sem tudok gondolni, csak arra, hogy ezek után este vajon mit tervez.Biztos nem hagyja ennyiben a dolgot.Kíváncsi leszek, hogy a kis vadállat most felébred-e.

(Boldog Valentin napot mindenkinek!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése