2015. február 24., kedd

J-Hope hentai (kérésre)

J-Hope

Los Angeles szép hely, de nagyon meleg tud lenni.Főleg, hogy rohangálunk.Megint forgatunk a Bangtan Bombhoz részt és kaptunk egy kis tájékozódási feladatot.Persze csoportokban kezdtük, de gondoltam megkérdezek valakit a térképpel, mert ebből a csapatból csak én tudtam jól angolul.Mire kaptam útbaigazítást és visszafordultam, a banda sehol.Most komolyan itt hagytak?Biztos csak elbújtak és szivatnak. De akármennyire kerestem őket, nem találtam senkit.Elkezdtem kicsit pánikolni, mert egyetlen ismerős arcot sem láttam.Ahogy ott forgolódtam véletlen nekimentem egy lánynak.
-Nagyon sajnálom!Jól vagyok.
-Ó igen-igen. - igazította meg a nagy szalmakalapját és felnézett - Tudtam, hogy külföldi vagy.Cuki az akcentusod.
Ez meglepett.Nem erre a kijelentésre számítottam.De mivel ilyen kedvesnek tűnik, hátha tud nekem segíteni.
-Nem láttál errefelé egy nagy, ázsiai emberekből álló csoportot?Elvesztettem őket. - kérdeztem tőle, kezemben a térképpel.
-Nem.Sajnálom.De lehet segíthetek.Hol szálltatok meg?
-Még sehol.
-Ohh.Telefon?
-Lemerültem.
-Ííííjaj - vakargatta a fejét - Hát.......nem tűnsz csalónak.
-Mért lennék az?
-Épp vacillálok, hogy megszánjalak-e vagy sem.
-Szánj kérlek!Azt sem tudom hol vagyok. - kaptam el a vállát.
-Jó oké rendben.Eléggé elveszettnek tűnsz, szóval legyen.Gyere fel hozzám és töltsd fel a telefonod.Bár nekem most még dolgom van sajnos.
-Megyek veled.De ne hagyj itt.Senki sem segít nekem.
-Jaj szegényke.Gyere csak.Amúgy Otília vagyok.
-Én meg Hoseok. - fogtunk kezet.

Egész délután vele voltam, és hiába nézelődtem, sehol sem láttam a többieket.Teljesen elvesztettem őket.Nagyon jó!Ennél nagyobb pánikban nem is lehetnék.
-Tessék! - fordult felém két fagyival Oti.
-Öhm....köszönöm. - vettem el.
-Ettől megnyugszol.Nagyon finom.És most már ne aggódj.Következő állomás a lakásom.
-Na ez jobb, mint a fagyi.
-Na kösz. - mosolygott.
-Nem azért mondom, csak
-Tudom persze megértem.Gyere! - fogta meg a kezem és vitt magával.

-Milyen töltő kell neked? - hozott oda egy nagy halom kábelt.
-Normál.
-Jó, de iPhone vagy mini USB?
-Ja értem!A mini.
Oda nyújtotta nekem és kibogoztuk azt a részét, a nagy halom töltőnek.
-Köszönöm!
-Semmiség.De szerintem már haza mentek, lakjatok bárhol is.Szóval helyezd magad kényelembe. - tűnt el a lakás másik részében.
-Hát azért nem adnám fel.
-Mi van félsz? - jelent meg és vigyorgott.
-Hát....nem akarok terhedre lenni.
-Egy éjszakát kibírok, nem gondolod? - tűnt el újra.
-Majd valahogy meghálálom.
-Hagyjad csak!

Csinált nekem vacsorát is és igaza volt.Mikor végre feltöltött a telefonom, és elértem a menedzsert, az jól lehordott.Nagyon aggódott, ahogy mindenki, hogy merre jártam.Megnyugtattam, hogy élek és mondták, hogy akkor visszavonják a keresésemet a rendőrségen.Jaj, de nagy gondot okoztam itt mindenkinek. Gondoltam gyorsan odamegyek a szállásra, de Oti szerint nagyon messze volt és már ment le a nap.Sötétedésben pedig nem akart elindulni.Én pedig nem zaklattam.Egész nap vigyázott rám, megengedte, hogy feljöjjek és még kaját is kaptam.Egy estét kibírok itt nála.
-Milyen pizsit kérsz? - jelent meg két hatalmas pólóval.
-Talán a fekete jó lesz.De mik ezek?
-Kezeslábasok.egyen méret.Remélem rád jó lesz.Az cicás.
-Ó az cuki.De honnan van neked ilyesmid? - néztem rá ahogy széthajtogattam.
-Ebaaaaaaaay! - remegtette ujjait, mintha varázsolna.
Kuncogtam és elkezdtem vetkőzni de a boxernél megálltam.
-Nem akarsz kimenni? - néztem rá, ahogy megfogtam az alsómat, hogy leveszem.
-Hát. - nézett pont ott ahol nem kéne - Nem tudom.
-Ezt, hogy nem lehet tudni?
-Jó van na, rég voltam pasival!És olyan hetem van.Öltözz csak. - ment ki.
"Olyan hét".....Ez azt takarja amire gondolok?Ha igen akkor......lehet kihasználom a lehetőséget.Áhh nem.Nem vagyok gonosz.
Ahogy átöltöztem kimentem, hogy szóljak neki végeztem.A fürdőszobában találtam meg.A tükör előtt állt és a szemével csinált valamit.Csak egy kis tanga volt rajta, meg egy hosszú póló, ami most pont nem ért le a bugyija alá, hogy takarjon.Most én álltam meg nézelődni és kiszúrt.
-Tetszik amit látsz? - nézett a tükörben rám.
-Mi? - ráztam meg kicsit fejem, hogy magamhoz térjek.
-Vagy mit is mondtál?Nem akarsz kimenni? - mosolygott és tovább birizgálta a szemét.
-Hát. - idéztem beszélgetésünket és már tudtam, ő mér hezitált - Nem tudom.
Nevetett csak és nem szólt semmit.
-Gondolkozok. - néztem tovább tökéletes fenekét.
-Csak úgy szólok, hogy az a kezes lábas engedelmesen követi a méreteket. - kezdett el elpakolni a mosdóról.
Nem értettem mire gondol, de gyorsan végigfutottam magamon.Ó basszus!De jó férfinak lenni!Fordultam el zavaromban.Inkább bementem a hálóba és hallottam, ahogy kuncog magában.Jahaaaaaaj mi lesz ebből.Istenem, de neveletlen vagyok.Pedig vendégségben vagyok most itt nála.Na most nagyon ég az arcom.
-Szóval mi legyen? - huppant le az ágyra.
Csak felnéztem rá értetlenül és kezeimet az ölembe ejtettem.Nem akarom, hogy megint lebukjak.
-Na mi van?Elvitte a cica a nyelved? - mászott oda hozzám négykézláb az ágyon.
Kicsit eltátottam a számat és kénytelen voltam megtámaszkodni magam mögött annyira közel jött hozzám.
-Félsz te kis kölyökmacska? - hajolt a fülemhez és megharapta.
Oké, hogy vendégség.De akkor most nem értek semmit.Ezzel kell fizessek vagy mi?
-Én nem ezzel akartam törleszteni. - pattantam fel.
-Jaj nehogy annak hidd!Atyám! - fogta fejét - Csak simán úgy normálisat akartam.Semmi törlesztés vagy ilyesmi. - nézett fel rám majd megint kezébe temetkezett - Huh, te jó ég, de rosszul jött ez most ki.
Ohh!Végül is.....eléggé belelendült.Szegényt nem akarom megsérteni.Meg hát......elég jó csaj.Ritka jó.Jaj nem, nem szabad.De ő szeretné és tudja, hogy elmegyek.Szóval elvileg szabad.Mit vitatkozok itt magammal már!
-Én nem akarom, hogy rosszul érezd majd magad.
-Nem fogom. - nézett fel rám és várt.
Ááá nem bírok már itt magammal egye fene!
Ahogy ezt eldöntöttem magamban, azonnal le is támadtam.Visszamásztam az ágyra és ledöntöttem.
-Hogy belelendültél - lihegett két csók között.
-Hamarosan már nem fogok tudni válaszolni, szóval most mond, ha van valami különleges kérésed. - álltam meg egy kicsit.
-Ömm.......lepj meg kis vadmacskám! - csillantak fel szemei.
-Rendben. - vágtam rá a gyors választ és folytattam ízlelgetését.
Hevesen csókolóztunk és letépte szinte rólam a kis cicás cuccot, amit ő adott nem rég.Én azonnal feltűrtem pólóját és nem volt rajta melltartó.Nem tudom, mért lepett ez meg engem, de egy pillanatra ledermedtem.Ez pont elég volt neki, hogy fordítson a felálláson.Még derekamon lógott a kezeslábas ő pedig rám ült.Nagyon jól eltalálta azt a helyet ahova nem kellett volna, úgyhogy gyorsan elkaptam csípőjét és kicsit arrébb raktam.
-Bocsánat! - ült le óvatosan.
Csóváltam fejemet, lehunytam szememet és nagyot sóhajtottam.Végig simítottam az oldalán és lekapta pólóját.Nagyon szép mellei voltak, és azzal a kócos hosszú hajával olyan volt, mint egy címlaplány, de a legjobbak közül!Visszadőlt rám és éreztem teste melegét ahogy hozzámért.Nagyon sóhajtottam, ahogy a fülembe lihegett és megharapott.Körmeit végighúzta az oldalamon és a hasam alján állt meg.Közben melleire tértem át és másik kezemmel a hátát simogattam.Nagyon finom, puha bőre volt.Kicsit megemelkedett és lehúzta rólam a maradék ruhát is.Most már tudtam, hova ülhet és hova nem.Egyik kezével elkapott én pedig megremegtem.A kis kezével a már hatalmas farkamon.Nagyon jó érzés volt.Én nem bírtam magammal és elszakítottam véletlenül a bugyiját.
-Izé...bocs - fogtam a fejemet és ráncoltam szemöldökömet, csukott szemmel.Nagyon megfeledkeztem magamról.
-Ne aggódj ilyesmin! - csókolt meg és kezemet fenekére vezette.Csoda, hogy ezt még értettem!
Ahogy beleharapott alsó ajkamba, megmarkoltam fenekét és felmordultam.Már nagyon kívántam.Mindkét kezemmel a fenekét markoltam és húztam magamhoz.Már nagyon sokat játszott velem és nem bírom sokáig.De muszáj vele is foglalkoznom, különben nagyon fogunk szenvedni mindketten.Ezért újra fordult a kocka és én kerültem most felülre.Végigcsókolgattam nyakát és meghallottam az első apró nyögéseket, lihegése mellett.Lefelé haladtam és megharaptam kicsit kulcscsontját.Újabb hangok!Akarok még ilyeneket hallani, ezért tovább haladtam lefelé, formás melleire.Megnyaltam nyelvbimbóját és néztem a reakcióját. Szemeit lehunyta úgy sóhajtott nagyot.Kicsit megharapdáltam és már csak nyögdécselt.Minden lélegzetvételét követte egy ilyen aprócska kis dallam.Őrjítő volt, de bírtam még magammal így tovább haladtam lefelé.Hosszú lábait kicsit szét tette és közé fértem.Milyen nyitott mindenre.Vagy lehet csak nekem tűnik ez ilyesminek és neki megszokott?
De nem sokat foglalkoztam ezzel.Megnyaltam és a lepedőbe markolt.Lélegzete is elakadt, én pedig gyönyörködtem a feszülő női test látványában.Ha továbbra is így reagál minden mozdulatomra, akkor ez nem fog sokáig tartani.Próbáltam még kényeztetni nyelvemmel, de olyanokat nyögött, hogy tényleg nem volt sok dolgom.Teljesen elvesztettem a fejemet, de ő előbb feladta és a hajamba markolt.Felhúzott magára és megcsókolt.Én azonnal felkaptam és belé hatoltam közben.Újabb hatalmas nyögés hagyta el ajkait, nekem pedig várnom kellett.
-Hoseok!!! - lehelte nevemet.
Ettől még jobban megborzongtam, de már tudtam magamon kicsit uralkodni így mozogni kezdtem benne. Ködös tekintettél nézett rám.Hajába túrt és alsó ajkába harapott, ahogy döngettem.Összeszorítottam fogaimat.Nem akartam lehajolni rá és megcsókolni, mert akkor meg kellett volna állnom, arra pedig képtelen voltam.Elkapta kezeimet ahogy elértem egy pontot és újabb hangos sóhaj hagyta el száját.Kínjában megharapta kezemet én pedig válaszul a nyakát.Ezért kicsit lassítottam, ő pedig kihasználta a lehetőséget és megcsókolt.Csókunkba nyögtem, ahogy rám szorított, hogy egyre jobban kínozzon.Megtörtem csókunkat és feltérdeltem.Csípőjére tettem kezemet és úgy irányítottam tovább.Már ő sem bírta sokáig és mikor megfeszült az élvezettől, én is a csúcs közelébe értem.Ez a látvány mire nem képes, te jó ég!Ahogy az én farkamtól élvezkedik, nekem is végem.
Csak ott lihegtünk és próbáltam magamat összeszedni, de neki gyorsabban ment.Felült és nyakamba csimpaszkodott, úgy csókolt meg újra.
-Van tíz perced. - lihegte.
-Mire?
-Hát itt alszol nem?Az sok idő, én pedig ki akarom élvezni minden egyes percét.
Hoh ez a mennyország.Egész este csinálni akarja?Ezért megérte eltévedni ma az utcán.

2 megjegyzés:

  1. Jaaaj, ez nagyon cuki lett. Végre egy aranyos hentaoi is^^ de azért ne értsd félre a többit is mind hihetetlenül imádtam csak ez olyan édes, muszáj volt végig mosolyognom amíg olvastam *.*
    Ezzel nagyon feldobtad a szerencsétlen napomat, köszönöm!! És tényleg olyan lett mit Hopi stílusa! Nagyon-nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ürülök, hogy tetszett és feldobtam a napod. :D Ezért írok :D Id elehet menekülni, ha szar napja van az embernek :D
      ^-^

      Törlés