2015. február 5., csütörtök

V! (13)

-Azért válaszoltok nekem? - néztem rájuk.
Na erre kíváncsi leszek.Hirtelen mind, ledermedt.

-A csapat összetart.Sajnálom, de ha magától nem mondja, el mi nem köpjük be. - válaszolt Rapmon.
-Szóval te voltál! - reménykedtem, hogy erre majd ráharap és válaszol.
-Csak szeretnéd.
-El sem hiszed mennyire. - haraptam bele az alsó ajkamba.
Kicsit meglepődtek ezen, de még ekkor sem kaptam semmi használható infót.Na mindegy.Úgy látszik semmit sem tehetek.
-Reggelizzetek aztán menjünk!Van időnk, csak azért haladjunk.Ezeket még sokáig csodálhatjátok. - mutattam a képekre, majd az asztalhoz indultam
A fiúk célba vették a szobájukat, én pedig leültem a lapotopom elé, a saját levesemmel és az aznapi második zöld teámmal.Nagyon kell most a koffein.1 óra alvás olyan, mintha semmit se aludtam volna, és még egy darabig nem is fogok.
-Nem akarsz bejönni hozzánk és együtt enni velünk? - érdeklődött Jin.
-Hát... - felnéztem rá, majd vissza a laptopomra. - Most nem.Köszönöm, de sok dolgom van még. -hazudtam.
-Ahogy gondolod. - és bement, az ajtót pedig becsukta.
Kicsit rosszul esett, hogy nem mondták meg ki volt az a másik személy, akitől csókot kaptam.Most nincs kedvem hozzájuk.Amúgy is a saját nyelvükön fognak beszélgetni.Semmit sem értenék.Nem kellek most oda.Inkább előre dolgozok, hogy többet aludhassak majd.Ami úgysem fog menni.

Miután összeszedtük magunkat elindultunk a meglepi 2.0 felé.Én csomagoltam magamnak még egy zöld teát termoszba.Nem most fogom meginni, mert érzem, hogy az előző még hat, de tudom, hogy ez hamar el fog múlni.
-Valaki nem akar előre ülni mellém?Nem sokat aludtam és nem akarok bajt.Tartsatok ébren! - mondtam nekik háttal, a busz felé sétálva.
-Én előreülhetek veled, ha megfelelek. - ajánlotta fel magát V.
-Tökély! - nyitottam ki nekik a buszt - Akkor a többiek mehetnek hátra.
Előre ültünk ketten és megkértem, hogy beszélgessünk, de ne aggódjon a nyelvtan miatt.Bár még nem érzem magam álmosnak a tea miatt, de nem akarok kockáztatni.
Útközben Jungkook odamászott hozzánk és mutatott valamit V-nek a laptopon, aki kikötötte addig a biztonsági övét és hátrafordult.
-Ez nem túl jó ötlet! - figyelmeztettem, de semmi válasz.
-V!Mondom, ülj vissza!Jungkook te is! - nyúltam felé a jobb kezemmel.
Először elkaptam az oldalát, amit kegyetlenül megcsikiztem, de nem fordult meg, csak nevettek Jungkokkal és eltolta a kezem.Majd próbáltam máshol elkapni, és jól végigtaperoltam közben.Jungkookot is próbáltam leültetni, de ő messzebb volt és két keze volt szabad, nekem pedig csak egy.Kisebb bunyó alakult ki az első ülésen és már kezdtem én is nevetni velük.Az utolsó pillanatig húztam a váltást, így el kellett kapnom a kezem és valahogyan jól orrba vertem V-t.
-Jaaaaj bocsánat! - sajnálkoztam, de nevettem is közben - Ezt nem akartam, de fordulj előre és kösd be magad!
Hallottam a nyöszörgését és a többiek hangos nevetését is.Kookie már alig kapott levegőt.
-Semmi baj!Jól vagyok. - kicsit fájdalmas volt a hangja, és ahogy rápillantottam egy másodpercre láttam, hogy könnyezik.
De nem figyelt rám.Játszottak tovább, én pedig visszanyúltam és most az arcánál fogva próbáltam visszafordítani.Először belenyúltam véletlen a szájába, és hallottam,  hogy hátul is már alig kapnak levegőt a röhögéstől.Én is nagyon nevettem, főleg mikor V ráharapott az ujjamra.Az orrába is belenyúltam a harc közben, és elkaptam a kezemet megint.
-Fúúúúúúj! - nevettem.
-Rossz helyen nyúlkálsz!
-Te meg rossz helyen ülsz!Mássz vissza mielőtt megsérülsz!
-Várj még!
Ahh nem hiszem el.Kisgyerek!Bármikor lehet bármi és itt megsérül nekem.Na azt hiszem ráijesztek, ha ennyire nem fogad szót.
-Fékeznem kell V! - szóltam neki, de semmi válasz.
Hát jó!Pont erre számítottam.Kicsit léptem csak a fékre, de V-nek elég volt, hogy előrecsússzon és leessen az ülés elé.Jungkook megtámaszkodott ugyan, mert vette a lapot, de a kis Alien pórul járt.
-Én szóltam!Nem?De!Ülj vissza és kösd be magad.
-Gonosz vagy!
-Csak nem akarom, hogy nagyobb bajod legyen.Kösd be magad!Te is Jungkook!
Végre szót fogadtak.A nevetés csak akkor csillapodott le, amikor megérkeztünk.
A Kpopba hoztam őket.Ez egy mostanában nyílt koreai kajálda, Pesten.Mivel diétázniuk kell majd ezek után, így használják csak ki az alkalmat.Minden édességet megkóstoltunk, én pedig ittam egy extra erős kávét.Kértem magamnak elvitelre még koreai gofrit meg néhány levest, hogy majd legyen mit megcsinálnunk próba alatt, ha éhesek lesznek.Amint jól laktak és feltankoltam, indultunk tovább.Sajnos zsúfolt lett a nap, de legalább a honvágyuk csillapodott, talán.

A délutáni program az akrobatikus elemek tanulása volt.Van egy magyar csapat akik ezzel foglalkoznak és ebben a hónapban a BTS-t oktatják, hogy mindenki tudjon valami extrát a színpadon.Jimin persze látványosabb ugrásokat fog tanulni, de a többieknek jönnek az alapok, amiket én is tanultam anno.Jó volt látni az oktatósrácokat is újra.Évek óta nem találkoztam velük, de még emlékeztem egy ugrásra.Be is mutattam és azzal példálóztak, hogy ha én meg tudom csinálni, akkor a fiúk is megtudják.Elvégre ez elég könnyű, de látványos.
Amíg edzettek, én lepihentem és dolgoztam tovább.Még hat egy kicsit a kávé, de ezek a gépiek nem a legjobbak.Na majd iszok teát, meg eszek cukrot és jobban leszek.
2-3 órát próbáltak, majd a fiúknak is menni kellett edzést tartani.Egész szépen haladtak a Bangtannal, így nem kell aggódnom, hogy nem fognak menni az ugrások a budapesti koncertig.A gyakorlás után elvittem őket a próbaterembe és jött a szokásos program.Tánc kifulladásig.Kipakoltam a kajákat is előre, mert én most be fogok aludni.
-Na fiúk!Amíg próbáltok, én a sarokban fogok aludni.Ha kell valami keltsetek fel!Jó próbát! - indultam a sarok felé.
-Fogsz tudni így aludni? - érdeklődött V.
Nagyon felbátorodott az egész napos beszélgetés alatt.Már nem nagyon figyelte, hogy helyes legyen nyelvtanilag a mondata, csak mondta amit akart.
-Aludni bármikor, bárhol, bármennyit. - telepedtem le és mosolyogtam rá.
Hamar elaludtam.A hangos zene most jó altató volt.Ráadásul a kedvenc zenéim.Szép álmokat nekem!

Lány bandák tánci az álmomban?Mi a szösz?Kinyílt a szemem és nagyon fáradtan, de körbenéztem a teremben.Most koreai lánybandák számai szóltak.A fiúk ettek és táncikáltak rá.Úgy látszik szünetet tartanak.Felkeltem és odamentem hozzájuk.
-Jót aludtál?Kérsz enni? - érdekelődött Jimin teli szájjal.
-Jól aludtam, csak keveset.Nem igazán vagyok éhes, köszönöm.Táncolni jöttem. - vigyorogtam Vre és J-Hopera.
-Naaa!Ismered ezeket a számokat? - örült meg Hoseok.
-Persze!Szoktam azért ilyesmit is hallgatni. - kezdtem én is bele a táncba, de csak pár részt ismertem.
-Na V, melyikünk tudja jobban?! - vigyorogtam rá, ahogy elindult a Something.
-Ez kihívás? - viszonozta a mosolyt.
-Mondjuk.
-Én leszek a bíró! - ült le Hoseok, kezében egy ramennel, pont középre.
Belekezdtünk a táncba Vvel, de pont ugyan annyit tudtunk az egészből.Sajnos ez eddig döntetlen, de van egy ötletem.Most a jön a vége, a leguggolós rész.Fogtam magam odasétáltam Vhez és, ahogy a táncban is van, leguggoltam szép lassan.Közben a kezemet végighúztam Vn és megkapaszkodtam az övében, majd az utolsó mozdulattal felnéztem rá, a lehető legszexibben.
V nagyon zavarba esett, a többiek pedig hangos nevetésben törtek ki.Én is felpattantam pár másodperc után, és boldogan ugráltam győzelmemben.V zavarában nevetgélt, a többiek pedig ugratták.
-Na mi az V?Megmozdult benned valami? - ugratta Namjoon, úgy hogy én is értsem.
De nem tudott válaszolni, csak nevetgélt és Jungkook ölelgette.Engem pedig Hoseok és Jimin.
Ez után a kis eset után, én is ettem valamit, mert azok a ramenek nagyon jól néztek ki, majd visszafeküdtem.V pedig mindvégig zavarban volt.Szegényke, de vicces volt és az a lényeg.

Mikor végeztek felkeltettek, és már kicsit jobban éreztem magam.Hazadobtam őket és szép sorban elkezdtek fürdeni.Addig én beültem a laptopom elé, mert az ágyamon javában fetrengett J-Hope a fáradtságtól, mellette a földön pedig Rapmon.Dolgoztam, a fiúk pedig kezdtek elfogyni.Még ott szállingóztak a nappaliban páran, bár Jimin és Rapmon már aludtak.
V volt az utolsó zuhanyzó és, ahogy szemem sarkából láttam, hogy kijött, kapcsoltam és elindultam zuhanyozni.Nagyon belemerültem a munkámba, nem is vettem észre, hogy így elszaladt az idő.Bementem a fürdőbe és elkezdtem vetkőzni.Csak a blúzomat vettem le, amikor V beesett a fürdőbe, egy szál törülközőben.Hallottam ahogy kintről nevetgéltek a többiek, de nem tudtam kik.V arcán megint megjelent az a pír, ami a próbán is, és az ajtón dörömbölt, közben pedig koreaiul beszélt.
-Na mi történt? - néztem rá érdeklődve.
-A fiúk ellopták a ruhámat, míg zuhanyoztam. - mondta nekem háttal - Majd belöktek ide.
Értelmes válasz, de a lényeg megvan.
-Csókot!Csókot!Csókot! - hallottam J-Hope és Jungkook hangját.Már felismertem őket.
V mérges lett és elkezdett üvölteni velük, de megint csak nem értettem semmit.Most tényleg nem szabadulunk addig, amíg nem csókolózunk?
-Ne legyetek kisgyerekek, engedjétek ki, engem meg hagyjatok zuhanyozni! - mentem az ajtóhoz.
-Csókot! - hallatszott még egyszer, majd nagy csend uralkodott el rajtuk.
Hallgatóztak.Türelmesen vártak a csókunkra.Na szuper, akkor tényleg én leszek a házi ribanc itt?Persze örülnék neki, elvégre ő itt mégiscsak Taehyung.És így törülközőben, kicsit vizesen nagyon szexi.Még a hasa is kockás és ahhjj.....akkor sem kéne, ha nem muszáj, de úgy tűnik muszáj.Szembefordultam vele és a szemébe néztem.Csak legyünk túl rajta, hogy aludhassak tovább minél hamarabb.Letámadtam.De csak egy puszit kapott a szájára.Hátha elhiszik.
-Meg volt!Na eresszétek ki! - beszéltem megint a fiúkhoz.
-Rendes nyelves? - kérdezte Kookie.
-Nem hiszem. - válaszolt helyettem Hopei
Mély levegőt vettem.Kicsit dühös voltam amiért rákényszerítenek.Még ha kettőnk között történne és senki nem tudná meg soha.Annak nagyon is örülnék.Újra ráfordultam és láttam, hogy nagyon zavarban van.Azt se tudja szinte, hogy hol van.
-Első és utolsó!Élvezd ki! - léptem oda hozzá.
Azért én is zavarban voltam.A gyors puszi még könnyebben ment, de ez?Huh.Nagyon szép szemei vannak.Mind a hetüknek szép szemeik vannak.Ilyen közelről pedig még szebbek.
Lassan közeledtem, de az utolsó milliméterek nem rajtam múlottak.Elkapott és magához húzott.Felbátorodott egy pillanatra, vagy csak gyorsan túl akart esni rajta, nem tudom.Éreztem, ahogy egymáshoz simulunk.A bőre sokkal melegebb volt az enyémnél és az az izmos felsőtest!Nem bírtam megállni, hogy ne fogdossam, ha már így adott a lehetőség.A csókunk elnyúlt kicsit, így volt időm jól megvizsgálni az izmait.Ahogy elindultak a kezeim a testén, felkeltettem az alvó oroszlánt benne.A csókja hevesebb lett és nyelveink szinte összeolvadtak.Erősebben szorított magához és egyik kezével rámarkolt a fenekemre.Ettől csak még jobban megfeszültek az izmai, amiket azonnal le is ellenőriztem.Kis morgással nyugtázta, hogy jól esik neki, és már mindketten nagyon hevesen lélegeztünk.Végigsimított a hátamon, ráfogott a csípőmre és elkezdte lehámozni rólam a nadrágot.Kicsit próbáltam elhúzódni, de a heves csatánk közben az ajtóhoz értünk.Beszorultam, de élveztem a csókját.Túlságosan is.Megszabadított a nadrágomtól, és még mindig ízlelhettem azokat a puha ajkakat.Most már csak az ő törülközője, és az én fehérneműm állt közénk.Éreztem, hogy már nem bír magával semmilyen téren, de nem tudtam abbahagyni ezt a csókot.Ahogy ős is felfedez a kezeivel és morog, akárhányszor az én ujjaim is útra kelnek, az ellenállhatatlan.A tökéletes teste pedig nem segít a helyzetemen.Túl jó, túl finom, túl erős......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése