2015. február 8., vasárnap

Jungkook&Jimin (Oneshot)

Jungkook POV

Hjahj, de hosszú nap volt.Most pedig még vár ránk egy fellépés.Nagyon fáradt vagyok már így is.Nem baj menni fog.Sokszor van ez, hogy majd elalszok.Aztán annyira elkezdek izgulni, hogy elmúlik.Legalább ennyi szerencsém van.De most itt ülni az autóban és utazni nagyon unalmas, és egyre álmosabb vagyok.J-Hope meg Jin már alszanak.Ahogy beültek szinte azonnal kidőltek.Mellettem Jimin ült és Rapmonster.Az előbbi a tableton játszott, az utóbbi pedig zenét hallgatott és kifelé meredt az ablakon.Nem bírok tovább ébren lenni.Muszáj nekem is aludnom kicsit.
Ledöntöttem a fejem Jimin-hyung vállára és szinte azonnal elaludtam.Megengedte, hogy rajta aludjak.Kicsit sem zavarta sőt, inkább örült neki.
Nagyon jó izmos, így kényelmesebb párnám volt, mint eddig bárki más.Imádok rajta aludni.Ő pedig örömmel áll a szolgálatomba bármikor.

A fellépés nagyon jól sikerült.Senki sem hibázott és a közönséget is feltüzeltük.Szeretem amikor ilyen jól mennek a dolgok.De most, hogy újra utazunk, bár ezúttal már a dorm felé, megint kezdek nagyon álmos lenni.Ki fogom bírni!Már nem vagyunk messze.Ha hazaértem gyorsan lefürdök és alszok is.Én leszek az első ma a zuhannyal!
Na a tervek nem úgy alakultak, ahogy terveztem.Bevittem a cuccom a szobámba, és az ágyam bevonzott.Nem tudtam neki ellenállni és ledőltem egy kicsit.Jaj de jó puha!Csak pár perc és megyek is fürdeni.
Már épp kezdtem elszunyókálni amikor valaki ébresztgetni kezdett.
-Jungkookie!Jungkookei!Ne aludj el fürdés előtt!Azt mondtad te akarsz lenni az első.Csak rád várunk.Ébresztő!
-Hmmmm. - legyezgettem felé, hogy hagyjon aludni.
-Jaj gyere már! - kezdett kikaparni az ágyamból.
Hulla voltam és kedvem sem volt felkelni, hogy fürödjek, de kirángatott és a kezében vitt a fürdőbe.
-Jól van Hyung, jól van!A fürdőbe már egyedül is be tudok menni.Sietni fogok ebben biztosak lehettek. - botorkáltam be az ajtón és becsuktam magam mögött.

Nagyon jól esett a zuhany!Kicsit felébresztett, úgyhogy úgy döntöttem, enni is fogok valamit alvás előtt.De előbb ruhát kellett szerezzek.Mivel nem a saját lábamon mentem be a fürdőbe, nem hoztam magammal váltóruhát.Ezért egy törülközőt körbetekertem a derekam körül és elindultam a szobám felé.
-Mehet valaki aki akar, én végeztem. - szóltam a többieknek, a szobám felé fordulva.
Felöltöztem, majd a konyhába mentem.Benéztem a hűtőbe és valami finomat kerestem magamnak.Ohh!Van egy szelet sütemény.A menedzsertől kaptunk pár finomságot, jutalomként a kiemelkedő teljesítményünkért.Na akkor az utolsót én meg is eszem.Biztos butaságokat fogok álmodni, de nem érdekel.Leültem az asztalunkhoz és ott kezdtem el majszolgatni.Már majdnem végeztem, amikor Jimin jelent meg, vizes hajjal és ruhával.Ő ment utánam fürdeni, de ő is fáradt, így nem törülközött meg rendesen.Ez nem túl előnyös, ha figyelembe vesszük a helyzetemet.Így még jobban látszik milyen izmos.Hah!És még ez a fáradt, aranyos arc is rátesz egy lapáttal.Túl aranyos most!Legszívesebben itt letámadnám a többiek előtt.De én is hulla vagyok, csak ennyi a szerencséje.
-Meg fogsz fázni így Hyung! - figyelmeztettem teli szájjal.
-Nem hiszem.De le is fekszek.Csak szólni akartam, hogy mehet valaki.
-Várj!A tabletem a táskádban van.Visszaadod mielőtt lefekszel? - keltem föl, és mentem utána a szobájába.
-Ja, persze-persze.Mindjárt előkotrom.
A szobájába érve ott álltam az ajtóban és vártam.A táskája felett guggolt, pakolászta kifelé a cuccait.Jaj ez a formás hátsó!Meg akar ölni, ebben biztos vagyok.Először a vizes haj és ruha, most meg ez.Ellenem dolgozik ma este, de nagyon.

Nem bírtam megállni, hogy ne a fenekét nézzem.Irigylem V-t, hogy ő rácsaphat , még ha csak a koreográfia miatt is, de akkor is!Ez így nem ér!Na jó, nem bírom tovább.Már fáradt sem vagyok ettől a látványtól és így amúgy is tovább tartana elaludni, mintha lépnék az ügy érdekében.
Becsuktam magam mögött az ajtót, bezártam és letérdeltem hozzá.
-Megtaláltam! - fordult meg - Mit szeret.....
Nem hagytam, hogy befejezze.Megcsókoltam.Milyen régóta vártam erre, el sem tudom mondani.Nagyon meglepődött és nem is viszonozta, így nem tartott sokáig.Ahogy eltávolodtam tőle láttam az arcán, hogy nem érti a helyzetet.Kicsit zavarban volt és teljesen ledermedt.
-Sajnálom Hyung........Én csak...
-Ne sajnáld!Kérek még! - szakított félbe, majd felém mozdult.
Most én kaptam csókot és én is meglepődtem.Nem gondoltam volna, hogy benne lesz a dologban.Viszonoztam minden egyes mozdulatát.Megragadtam a pólóját, és még jobban magamhoz húztam.Nem bírtam abbahagyni.Hogy lehet ennyire édes Jimin?Nem tudok neki ellenállni.
Egy kicsit elváltunk egymástól és belenéztünk egymás szemébe.Hogy csillogott az övé!Vajon az enyémben is ennyire látszik, hogy mennyire vágyok rá?
Most ő ragadott meg engem, és ledöntött az ágyra.Rám mászott és folytattuk csókunkat.Heves volt és erőteljes.Kezeivel bemászott a pólóm alá, én pedig megborzongtam a hideg ujjaitól.Egyre hevesebben vert a szívem, és már ő is levegő után kapkodott.Én sem bírtam megállni, hogy ne térképezzem fel a testét.Annyiszor láttam már, de még sosem érinthettem.Így én is bedugtam kezeimet a pólója alá.
-Huh, de hideg a kezed! - szisszent fel, ezzel megszakítva a csókunkat.
Majd a nyakamra tapasztotta ajkait.A fülem tövétől indult és lassan haladt lefelé.Fájdalmasan lassan.Nem bírtam nyögés nélkül megállni, és ahogy egyre jobban nyögtem, ő egyre jobban beindult.Sokkal vadabb lett.Közben végigsimítottam az oldalát, és bár rövid körmeim voltak, de végigkarmoltam a hátát.Ennél a pontnál kicsit beleharapott a nyakamba és felmordult.Ez a hang nagyon feltüzelt.Belemarkoltam tökéletes fenekébe és próbáltam rábírni, hogy adjon még egy csókot.Ehelyett csak azért állt meg, hogy lefejtse rólam a pólómat.Épphogy el nem tépte a nagy sietségben.Most a kulcscsontomtól haladt lefelé.Egyre lejjebb és lejjebb.Azt sem tudtam hol vagyok.És amikor lejjebb húzta a nadrágomat, hogy a péniszem tövébe adjon csókot, azt hittem meghalok.Hihetetlen érzés!Lenéztem rá, ahogy odalent dolgozik és csak azt láttam, hogy felpillant rám a csillogó szemeivel.Mindketten hevesen lélegeztünk, ő pedig teljesen lehúzta rólam a nadrágom.Kicsit zavarban voltam, hogy így lát, de nem bámult.Csak a szeme sarkából nézett végig, amíg visszamászott hozzám egy csókért.
-Gyönyörű vagy kis Maknaem!Nem bírok betelni veled. - és rámarkolt a péniszemre.
Nagyot sóhajtottam, ahogy elkapott és lassan mozgatta kezét.Nagyon kínzó ez a lassúság, én pedig alig bírtam magammal, hogy ne nyögjek olyan nagyokat.Ezért inkább átkaroltam a nyakát, hogy véletlenül se tudja megszakítani a csókunkat.Percekig voltunk így, én pedig egyre jobban szenvedtem keze ritmusától.Nem bírtam tovább, és most én tepertem le őt.Látni akarom őt úgy, ahogy már neki volt alkalma látni engem.Azonnal letéptem róla a pólóját, de én rossz kisgyerek voltam.Ebben a homályban még izmosabb, még szexibb.
-Tetszik amit látsz? - vigyorgott rám, önelégülten.
Kicsit zavarba estem, hogy ennyire neveletlen vagyok.Ő nem bámult meg ennyire engem.De ezt nem hagyhatom ennyiben.
-Nagyon is.De mást is látni akarok. - és belenyúltam a nadrágjába.
Ugyan olyan merev volt, mint én.Hatalmas farka van.Nem is tudom eldönteni, melyikünké a nagyobb most.Ahogy én is elkezdtem játszani vele, ő is egyre jobban szenvedett alattam.Nem volt olyan hangos, mint én, de ettől függetlenül nem akartam abbahagyni csókolását.Kezem a hegyére tévedt, ő pedig megint megtörte ezt a mámort.Beleharaptam alsó ajkába.Visszatartotta a levegőjét és megfeszült, majd hatalmasat sóhajtott.
-Jungkookeiiiiiii!!!Nagyon jól csinálod!
Több sem kellett.Megszabadítottam a nadrágjától, és már nem érdekelt mennyire látványos, vagy illetlen, alaposan végig mértem.Kezemet kemény péniszéről a hasára raktam, és végigsimítottam kőkemény hasfalán.Nagyon zihált alattam, és az arcomat a két kezével maga felé fordította.Nagy szemekkel néztem rá, hogy mit szeretne.
-Meg akarlak ízlelni Jungkookei.
Értetlenül álltam a dolog előtt.Hisz már annyit csókoltam.Most mire gondol?
-A számba akarlak venni és addig nyalogatni, amíg nem könyörögsz azért, hogy hagyjalak elélvezni.
Ez nagyon meglepett és zavarba hozott.Biztos hogy akarom én ezt?De nem sok időm volt ezen gondolkozni.Kihasználta, hogy ledöbbentem, és megint ő került felülre.
-Jimin, biztos hogy jó lesz ez így neked?Mármint nem...... - szakított félbe egy csókkal.
-Ne aggódj!Nagyon szeretném!Legalább csak egy kicsit.Engedd meg kérlek! - kérlelt azokkal a mámorban úszó szemeivel - Nem foglak annyira megkínozni, csak egy nagyon parányit.
-Hát, ha ennyire szeretnéd.Ahh! - nyögtem egyet, ahogy kezével elkezdett megint rajtam dolgozni.
Gyorsan lényegre tért a válaszom után.Semmi rávezetés, vagy kertelés.Megnyalta a makkomat és elkezdte szopogatni a farkam hegyét.Nem akartam nyögni, ezért csak egyre nagyobbakat lélegeztem, ahogy játszadozott velem.Hirtelen tövig a szájába vett.Ezt már nem bírtam megállni, és nagyot mordultam. Hátrabicsaklott a fejem és teljesen megbolondultam.Hihetetlen érzés.A lepedőt markoltam és próbáltam visszatartani a nyögéseimet.Minden egyes alkalommal, amikor mélyre merült szájában hatalmas péniszem, darabokra tudtam volna tépni az egész ágyat.Ott vonaglottam alatta, hol jobbra, hol balra döntöttem a fejemet.Alig kaptam levegőt ő pedig élvezte, hogy kínozhat.
Egyre jobb volt, és már nem voltam túl messze a céltól, ezért lenéztem rá, hogy még meddig akar így kínozni.Visszatekintett rám és láttam, hogy élvezi, hogy itt szenvedek miatta.
-Jimin.- sóhajtoztam - Kérlek!
Abbahagyta a szorgos munkát, és apró csókokkal visszatért hozzám.Megharapta a fülcimpámat és kezével folytatta a dolgokat.
-Hogy szeretnéd? - suttogta a fülembe.
Nem válaszoltam.Inkább cselekedtem.Én is akarom így szenvedni látni, ezért fölé kerekedtem és leszorítottam kezeit a feje fölött.Megharaptam nyakát és lábammal terpeszbe kényszerítettem.Kicsit próbált ellenállni, de szerintem ő sem döntött még, hogy hogy szeretné.Én viszont már elhatároztam magam.Miután kulcscsontját is végignyaltam, és a füle is megszenvedte a fogaimat, elengedtem karjait.Keményen megcsókoltam és elkezdtem tágítani ujjaimmal.
Hatalmasat nyögött a csókunkba, ahogy bedugtam első ujjamat.Megmarkolt, ahol ért kezeivel, és nem eresztett.Egy ideig csak egy ujjal folytattam a munkámat, majd a második is becsúszott.Ekkor már megszakadt csókunk, és önelégülten néztem az arcát, ahogy nagyot nyögött.Még jobban megszorított.Egyik kezével a karomat, másikkal pedig az oldalamat.
-Ne ilyen erősen!Ahh.Még a végén eltöröd pár csontomat. - nyögtem egy kicsit fájdalmasan.
-Sajnálom - kapkodott levegő után - De ez nem túl jó érzés.
-Csak azért csinálom, hogy ne fájjon annyira ami utána jön.
Megcsókoltam és folytattam.Próbáltam elterelni a figyelmét, hogy a harmadik ujjamnál majd tényleg ne törje el semmimet se.
-Kapaszkodj a vállamba! - utasítottam, és szót fogadott.
Fejét a vállamhoz hajtotta, és ahogy becsúsztattam a harmadik ujjamat is, fájdalmasan felnyögött.Jó hogy a vállamat fogta, így nem fájt annyira, ahogy megszorított.Belém harapott, amíg három ujjammal készítettem fel a következő lépésre.Amikor éreztem, hogy ereszt a szorításán és kicsit lazít, tudtam hogy itt az én időm. Kihúztam ujjaimat, ő pedig nagyon megkönnyebbült.
-Ha fáj, vagy kellemetlen, nyugodtan állíts le! - néztem könnyes szemeibe, miközben hozzáigazítottam merev részem.
Csak bólogatott és hevesen lélegzett.Visszadőltem és lassan elmerültem benne.Megfeszült, de most a lepedőt markolta helyettem.Fejét elfordította, én pedig a nyakát csókolgattam, hogy enyhítsek fájdalmán. Sajnálkoztam kicsit a fülébe majd megharaptam.Ettől mindig morgott egy kicsit.Most is sikerült ezt elérnem.Ahogy mozogtam benne, csak azon voltam, hogy kibírjam addig, amíg el nem találom a gyenge pontját.Ezért néha lassítanom kellett és a vállára tettem fejemet, hogy tudjak koncentrálni.De gonosz módon egyenesen a fülembe nyögött, és csak rontott a dolgon.
-Ezt most ne!Épp próbálok koncentrálni.
-Szenvedj te is ahogy én is!
Istenem, de gonosz!És még rám is szorít!
Nagyot nyögtem és elkaptam kezeit, amiket a feje mellett az ágyhoz szorítottam.A szemébe néztem egy pillanatra, de nem bírtam látni benne az élvezetet, ami a kínzásomból eredt.Elfordítottam arcomat és a lassú mozgás alatt próbáltam összeszedni magam.Ekkor hirtelen elakadt a lélegzete és megfeszült.Tekintetem visszakaptam az arcára és meglepődtem.
-Na mi az?Csak nem? - álltam meg ott ahol voltam.
-Még is mit gondolsz? - szenvedett tőlem.
-Ez lenne az a pont? - löktem egy aprót, de erőteljeset.
-Aaaaah! - háta ívbe feszült és hatalmasat nyögött - Gonoooooooosz!
Végre!Már nem kell tovább ügyelnem arra, hogy kordában tartsam magam.Elengedtem kezeit és ráfogtam péniszére.
-Még........ez is? - nyögte.
-Minden, ami csak lehetséges.
Tovább mozogtam benne, immár tudva hogyan kell , hogy elolvadjon alattam.Közben a kezemmel is dolgoztam rajta, és egyre jobban élvezte.Csak párszor találtam el még a gyönyörközpontját, de minden alkalommal megborzongott.Szemei könnyesek voltak, arca kipirult.
-Jungkookei!N-Nem bírom......Én el fogok.........ah! - nyögte az utolsókat.
Teljesen ívbe feszült a háta, kezeivel engem szorongatott és beleharapott a vállamba, elfojtva hatalmas nyögését, amiből így is sok szűrődött ki.A kezembe élvezett, és nem sokkal utána nagyon szűkké vált.
-Jimin!Neh........ne szoríts ennyireh.....hah!Nem bírom!
-Élvezz belém Jungkookie!Ki ne merd venni előtte! - nyögdécselt még mindig alattam.
Több sem kellet.Túl szűk lett, hogy tovább bírjam.És ez a magabiztosság is ellenem tett.Löktem rajta egy utolsót és én is a fellegekben jártam.Kezeimet ökölbe szorítottam és fejemet hátradöntöttem.Egy mély morgás volt az utolsó olyan hang, amit nem bírtam elfojtani, bármennyire is akartam.Megcsókolta a torkomat és tekintetem lassan visszaemeltem rá.
-Köszönöm!
-Ne köszönd meg!Inkább aludjunk most már!Nagyon fáradt vagyok.
-Te beszélsz?

3 megjegyzés: