2015. február 1., vasárnap

Vajon csak álmodom? (8)

Belenéztem azokba a szép, sötét szemekbe és úgy éreztem, teljesen elvesztem bennük.Most nagyon érdekel!Vajon arra készül amire gondolok?

Nem elég, hogy beteg vagyok, még ő is kezdi.A szívverésem felgyorsult és megint nagyon melegem lett.Na most mi lesz?
-Gondoltam megmutatom, eddig mit sikerült összehoznom az albumra.
Na....nem pont erre számítottam.De jobb így.
Bepofátlankodott mellém az ágyamba és igen szűkösen lettünk.Elkezdte a már félig kész számok dallamát dúdolgatni és a szövegeket is énekelni hozzá, de....hát jobb hogy ő csak rappelni szokott.Mellesleg semmit sem értettem a szövegekből.
-Boci, hogy félbe szakítalak, de így még kényelmetlenebb az egésznaposz fekvész után.Nem mintha nem élveszném. - másztam ki az ágyból.
-Jaj nehogymár elmenj! - nyavajgott.
-De el szem hiszed milyen jó végje felállni. - nyújtóztam egyet és a konyhába indultam.
-Jó.5 percet sétálhatsz!Aztán visszafekszünk! - jött utánam
-Szünk?Mi ketten? - fordultam rá, a konyhába érve.
-Igen!Szeretek veled egy ágyban lenni. - mosolygott sunyin.
-Juha azéjt lehet jajtam ugye?
-Háááát....még megfontolom.
Mi van?Ezt csak poénból kérdeztem.SUGA!Na most ez.....mi van?!Pislogtam rá nagy szemekkel, de semmit nem szólt csak vigyorgott, mint a tejbetök.

Jungkook POV

Húú szép innen a kilátás!Mintha a lakásból nézelődnénk, de ez még is jobb.Az egész várost látni.A mai idegenvezetőnk pedig, akit erre a kis időre kaptunk kölcsön, egész jól beszéli a nyelvünket.Bár ő még többet telefonál, mint Faranciska.Nem lesz ezeknek agydaganatuk ennyi mobilozástól?
Gyorsan csináltunk pár fotót a fiúkkal, megettük a kürtöskalácsokat, meg szereztünk vattacukrot is.Nagyon sok finomságot lehet itt kapni.Kész cukorbetegség.
Ahogy elindultunk lefelé mellém szegődött Jimin.
-Ugye nem vagy féltékeny, amiért úgy viselkedtem Franciskával?
-Nem. - néztem rá értetlenkedve - Mért lennék?
-Hát csak a buliban történtek után azt hittem...... hogy ti ketten.......
-Jah!Nem-nem.Semmi nincs köztünk.Az csak egy ferde este volt.Csak jó volt a hangulat.
-Hát azt láttuk. - szólt hozzá V is.
-Az a szerencsétek, hogy itt nincsenek ARMY-k. - jegyezte meg Rapmon.
-Jah...i-igen. - kezdtem elszégyellni magam - De azért ti is durván nyomtátok azokkal a lányokkal.Úgyhogy ez nem csak rajtam múlt.
-Az biztos, hogy óriási szerencsénk volt aznap este. - mondta J-Hope - Bár azt a szép kis szőkét azóta sem tudom elfelejteni.
-Na mi az, szerelmes lettél? - ugratta Jimin
-Hát ha egyszer az, én szívesen segítek az ügyben. - jelent meg a képben Jin.
-Mintha annyira lenne időnk barátnőzni.Főleg egy olyan országban, ami a föld másik oldalán van. - lombozott le mindenkit Rapmon.
-Azért lesz 1 hónapunk nem? - lelkesedett fel Jimin.
-Igen, úgyhogy ne lombozz le mindenkit ennyire Namjoon. - dorgálta meg Jin
-És akkor Jungkookieé Franciska? - nevetgélt Jimin.
-Hát ha ennyire szeretné. - sóhajtozott Jin és kuncogott mellé.
-És engem meg se kérdeztek?Mondom, hogy semmi nincs köztünk! - háborodtam fel.
-De igen, megkérdezünk.Van nálad elég koton vagy vegyünk még. - röhögött V
-Szerintem, ha már bevásárolunk nekik vegyünk mindent ami kellhet. - csatlakozott Hopei is a szivatásomhoz.
-Na ne bántástok szegényt!- szólt közbe újra Jin.
-Igen!Ha nem akarja akkor majd én szívesen helyettesítem. - ajánlotta fel a szolgálatait Jimin.
-Szerintem ehhez Suganak is lesz egy-két szava. - mutatta a telefonját.
Egy selfi, amit valószínűleg most csináltak.Suga ölelgeti Franciskát aki láthatóan nagyon boldog.
-Szerintem azt, hogy ki szedi fel Franciskát, inkább bízzuk rá.Lehet egyikőnk sem tetszik neki igazán.Elvégre csak az ügyfelei vagyunk. - világosított fel mindannyiunkat Jin.
-Na lenne még valami, amit szeretnétek megnézni a városban? - csatlakozott a beszélgetésbe Ádám.
Ezzel elterelte a témát, de nem is baj.Ő úgyis érti miről van szó és ez most nem éppen a legjobb dolog.De Jinnek igaza volt.Itt dobálózunk szegény lánnyal, hogy ki szedje fel.Még ha csak viccelünk is, ő akkor is egy érző, emberi lény.Nem lehet vele így bánni.

Felfelé tartottunk a lifttel és arra gondoltam amit a többiek mondtak.Tényleg azt hiszik, hogy szerelmes vagyok belé?Ez nem igaz.Szép lány meg nagyon kedves, de szerelmes azért nem vagyok.Csak nem volt sok alkalmam lányokkal így táncolni.Vagy bármi máshoz.A munka sajnos ebben nagyon gátol.Befelé sétáltunk és már a folyosón hangos zenét hallottunk.Lehet tényleg beleszól a dologba Suga-hyung?Remélem nem azért hangos a zene, hogy elnyomjon valamit.Úgy tűnik ez csak az én fejemben fordult meg egyedül, mert Namjoon tétovázás nélkül benyitott.
Mindenki ledöbbent.Franci ugrált az ágyon és énekelt egy szál pólóban és bugyiban.Tényleg nagyon beteg lehet.De hol van Suga.
-Sziasztok!Alejandjo! - énekelt is még hozzá - Nagyon jó számok mennek most a tvben.Beszálltok?
-Te nem beteg vagy? - aggódott Jin.
-De igen.De begyógyszerezve jobban vagyok és már nem bírtam megülni a seggemen. - ugrott le a kanapéról és jött oda hozzánk.
-És hol van Suga? - kérdezte Rapmon
-Ó hát őőőő...izé.

Jungkook POV end

Nem gondoltam, hogy ilyen hamar visszaérnek.Biztos siettek.Kicsit zavarba ejtő, hogy pont erre nyitottak be, de inkább úgy teszek, mintha ez természetes lenne.A sok ugrálástól meg kimelegedtem és végre nem volt olyan taknyos hangom sem.
-Itt vagyok! - szólt Suga a helyéről.
A fiúk lepakoltak és beljebb mentek a szobába.Megtalálták Sugat pont ott ahova kikötöztem.A kanapé lábánál.Kérdeztek tőle valamit, mire angolul válaszolt.Biztos azért, hogy értsem.
-Le akartam állítani, hogy pihenjen, mert beteg.Erre idekötözött.Amit nem tudom hogy csinált, mert erősebb vagyok nála,ez kiderült az előtte lévő csiki csatából, de az is kiderült, hogy nagyon ügyes.
-Itt vannak a kulcsok. - nyomta kezembe a slusszkulcsot Hopei.
-Köszi!....Úhh ez nagyon jó szám!Táncoljatok velem! - indultam a kanapé felé újra.
-Nem!Te most lepihensz.! - jött utánam Jin és próbált rámparancsolni.
-Csak még ezt az egy számot!Aztán lepihenek, ha most táncoltok velem. - kezdtem a táncomba - I don't think you knooooooow! - kezdtem énekelni bár nincs valami jó hangom.
Vnek és Hopeinak nem kellett kétszer mondani, hogy táncoljunk és Jimin is hamar csatlakozott, aki magával rángatta Jungkookot is.Rapmon még kioldozta Sugat, Jin pedig csak nézett.
-You're on my radar!On my radar! - énekeltem tovább és mutogattam a fiúkra.
Suga is csatlakozott végül meg úgy-ahogy Rapmon is.Csak Jin ült le az asztalhoz és nevetett rajtunk.Mivel ezt én elfogadhatatlannak találtam, a nagy boldogságomban, elindultam felé.Teljesen beleéltem magam a szerepbe.Mintha tényleg ő lenne az akit kiszemeltem és nem bírok már ellenállni neki.
-Hey baby, whether now or later, I got you, You can't shake me, 'Cause I got you on my radar!(Hé baby nem számít, hogy most vagy soha, nem szökhetsz el, mert már rajta vagy a radaromon.) - mutattam rá, miközben a lehető legszexisebben sétáltam felé.Meg fogtam a kezeit és magamhoz húztam.
-Whether like or not, it ain't gonna stop.(Tetszik vagy sem, már késő) - fordultam meg és úgy riszáltam, mint azon a bizonyos estén Jungkokkal.
Majd odavittem a többiekhez, hogy ő is táncoljon.Énekeltem tovább a többiekkel együtt és táncoltunk, immár Jinnel is végre.Az arca közben megváltozott.Talán kicsit zavarba hoztam szegényt.De legalább egy kicsit csatlakozott hozzánk.

Jin POV

Hihetetlen!Beteg és táncolni akar.Persze a többiekben nem csalódtam, hogy azonnal beálltak, de én inkább hanyagolnám a dolgot.Amúgy sem táncolok jól.Ezért leültem inkább az asztalhoz és csak nevettem rajtuk.Nem nagyon tudtam eldönteni, hogy ki rázza jobban a seggét.Hopei, V , Jimin vagy Jungkook.Az biztos, hogy lassan már lekörözik Franciskát.
Miközben ezen gondolkodtam, ki is szúrt magának, hogy én nem csatlakoztam.Elindult felém és közben énekelt.Elég szexisen jár.Bár kicsit túljátszotta, hogy azért ne vegyem komolyan, de így is gyönyörű.Megfogta a kezem, felkeltett a székből és meglepetésemre magához húzott.Csak egy pillanatra nézett a szemembe, de mintha órák lettek volna.Megfordult és hozzám simulva táncolt.Ójaj....ebből baj lesz.Hiába próbálok nem úgy nézni rá, nem megy.
Majd megfogta a kezemet és beráncigált a többiek közé.Nem tudtam ellenállni.Éppen másnak próbáltam nemet mondani..Na jó, akkor beszállok.Kis visszafogottan a kedvére tettem, de próbáltam nem azon gondolkodni, hogy legszívesebben miket művelnék vele.

Jin POV end

Tánc után tényleg az ágyamba parancsoltak.Ennyit a jókedvemről.Azért este hagyták, hogy közreműködjek a vacsiban., mivel nem engedtem, hogy maguknak csinálják meg.Megint rendeltem rengeteg kaját, hogy végre úgy érezzék magukat ahogy kellene.Híres ügyfelekként, akik jóléte rajtam múlik.
Persze estére megint nagyon rosszul lettem.Elfáradtam és kijött minden tünet. Bár most sikerült Sugat bezavarni az ágyába, mert azért belátta,hogy a szőnyeg kényelmetlen.Még a telefonomat is visszaadta.Most fontos, hogy időben keljünk.Feszített az ütemterv.De így sem maradtam egyedül.Kaptam magam mellé egy pótanyát.Most Jin jött ki hozzám.Na jó azt már végképp nem akarom, hogy ő is a földön éjszakázzon.Bár nem lehet kinyitni az ágyat mert eltört az a része, de nem fog a földön aludni, az tuti.Felhívtam magamhoz bár mondtam neki, hogy szűkösen leszünk, de mégis jobb mint a föld.Kicsit erőszakosnak kellett lennem de belement.Én hamar elaludtam a jó kis melegben, a szívdobogását hallgatva.Sugaval is így aludtam.Valahogy ez az állandó ritmus megnyugtat.Bár az övé jóval gyorsabb, mint a normál, vagy Yoongié.De nem tudtam ezen sokat gondolkodni.Az, hogy már nem volt lázam megkönnyítette az álomba merülést.Viszont olyat álmodtam ami elbizonytalanított, hogy van-e lázam, vagy nincs.

Jin POV

-Valakinek azért figyelni kéne rá.Hátha rosszabbul lesz. - vetettem fel az ötletet.
-Nagyon kényelmetlen az a szőnyeg.1 este bőven elég volt nekem ott. - fordult másik oldalára Suga.
-Akkor én megyek ki hozzá.Már ha te nem akarsz Jungkookie. - néztem rá ahogy felültem az ágyamban.
-Mondtam, hogy nincs köztünk semmi!Hagyjatok már ezzel!Menj te! - mordult vissza
Bár nem tartom jó ötletnek, hogy pont én menjek ki hozzá, de nem erőltethetem rá másra a dolgot.Bár ezekkel a gondolatokkal.....lehet jobb, ha nem hagytok vele egy szobában.Mindegy úgyis aludni fog, meg én is.
Kimentem és mintha minden ellenem lenne.Nem hagyta, hogy a földön aludjak, én pedig nem akartam veszekedni egy beteggel.Bemásztam mellé az ágyba, magamhoz öleltem és úgy aludt el.Na most nagyon kell koncentráljak nehogy megérezzen valamit, amire nem nagyon tudok hatni, pedig az én részem.Jaj de hosszú éjszaka lesz ez.És még mocorog is.Ezt már biztos direkt csinálja.Ellenem irányul minden mozdulata.Még a haja is olyan puha és annyira finom illatú....ahh....ez kínzás.Minden lélegzetemben ott van az illata.Lenéztem az arcára zavaromban, hátha tudok valamit segíteni a helyzetemen.Nem....ez csak rontott rajta.Csodaszép ahogy alszik, még így betegen is.A szája picit nyitva.Alig kap levegőt az orrán.Közben a vállamra mászott, de még továbbra is mélyen aludt.
Nem tudom mi ütött belém, de elkezdtem fantáziálni, hogy most mennyire kiszolgáltatott.Viszont ami a legfontosabb.Végre lophatok egy csókot ami, még ha nem is lesz teljesen olyan, mint amilyenben Kookienak része volt, több mint a semmi.Elég volt csak belegondolnom és már meg is tettem.Milyen puhák az ajkai.Mennyire vágytam már erre, hogy érezhessem, kóstolhassam ezt az édességet.
És ahogy belemerültem ebbe a gyönyörbe, éreztem ahogy visszacsókol......

(huhuhúúú Folytatjuk ;D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése