2015. február 12., csütörtök

A szivatás (18)

Remélem nem Jin fog veszíteni, mert elég gonosz a vesztes büntetése.Hah.....Jó éjt nekem, jó éjt Bangtan!

Most reggel korábban keltem, mint szoktam.Sürgős hívás.Egy ügynökünk kidőlt és gyorsan kell helyettes.Mivel vírusos betegsége van, így nem dolgozhat, kivételesen.Én most nem mehetek, mert a mai nap elég nagy szükség lesz rám.Szóval még fel sem ébredtem, de találjak egy kínaiul perfektül beszélő ügynököt reggel, úristen, 5:43-kor, aki szabad.Na, de nem hiába engem hívnak elsőnek.Nem létezik lehetetlen!
Szóval reggel háromnegyed hatkor neki álltam telefonálni, a még ébredező nyelvtudásommal.Nem hogy angolul, de magyarul sem beszélek most rendesen.Szuper vagyok.Viszont csak fél órámba telt keríteni valakit.Istenkirály!Bár el is értünk odáig, hogy felesleges visszafeküdnöm.Erre, a nagyjából öt percre, tényleg semmi értelme.Meg ha már így belejöttem a telefonálgatásba, szerzek takarítókat mára, amíg nem vagyunk itt.
Aztán bele is lendültem a dolgaimba, és kicsit elnéztem az időt.Illetve pont az, hogy nem néztem.Késve ébresztettem mindenkit, így nem reggeliztünk.Úgyis vásárolni megyünk, majd ott kapnak kaját.Na nem mintha azért nem ettünk, volna mert lusta vagyok, hanem mert már nincs mit csináljak.Tegnap is azért volt olyan sokféle vacsira, mert mindenből egy kicsi maradt.
Kicsit siettetnem kellett a fiúkat, de van ilyen na!
-Mozgás már a lift felé, hányszor szóljak!
-Mért nincs reggeli? - nézett rám Hoseok.
-Mert üres a hűtő, drága.Ezért megyünk boltba.De a lábad járjon ne a szád! - lökdöstem kifelé a lakásból őket.
Végre elértünk a lifthez.Nohát ezt is megértük!

Mikor beültünk a buszba, hátrafordultam a hét borítékkal.
-Na ma lesz egy kötelező kis feladatotok.Amolyan verseny.Húzzatok egy-egy borítékot, nyissátok ki, és mondom tovább menet közben. - adtam hátra őket.
Egy kis pusmogás és nevetgélés után, elkezdtem magyarázni a lényeget.
-Na mindannyian kaptatok egy-egy csajozós dumát, magyarul, ami nagyon gáz.Gondolom olvastátok a fordítást.Most egy elég nagy áruházba megyünk, ami egy plázában van.Rengetegen lesznek és nektek az a feladatotok, hogy minél több lányt leszólítsatok, és váltsatok vele pár szót.A legfontosabb, hogy válaszoljon a lány párszor.A nyertes egy teljes napig ugráltathat mindenkit.A cipőfűzőjét is más köti majd be.A vesztes pedig.......E-Ezt majd a végén tudjátok meg.
Hallottam magam mögül a szinkron ujjongást és csak azért imádkoztam, hogy ne Jin veszítsen.Nem kell nyernie, csak ne veszítsen.Jaj léccike neeeee!

A buszból kiszállva már rohantak is hozzám, hogy tanítsam meg nekik kiejteni a szavakat.Istenem de vicces, ahogy próbálkoznak.Már most nagyon kell nevetnem.Szegény csajok, akik majd az áldozatok lesznek.Előre sajnálom őket.Elindultunk befelé és én kifejezetten segítőkésznek éreztem magam.Először egy anyukának segítettem, akinek elgurult a babakocsi, míg befelé pakolt a csomagtartóba.Tűsarkúba futni.Ennél keményebb már nem is lehetnék.Majd, ahogy a bolt előtt sétáltunk a bejárathoz, el kellett mennünk a pénztárak előtt.Ott pedig egy pénztárcáját leejtő, de telekézzel egyensúlyozó, fiatal srácnak adtam vissza az életét a kezébe.Tudom milyen, ha minden iratod pótolni kell.Egy örökké valóság.
-Milyen segítőkész vagy ma! - jött oda mellém Rapmon.
-Nem csak ma.Mindig. - mosolyogtam rá vissza ahogy szereztem egy kocsit.
-Na akkor mostantól indul a feladat.A kamerát kérem, Hoseok! - vettem ki a kezéből - Viszont így másnak kell tolni a kocsit.Én pedig figyelek.Sorsoljunk ki kezdi!
Mivel mindenkinek ugyan annyi esélye kell hogy legyen, így ez az igazságos.A délelőttöt erre akartam szánni, szóval elleszünk Hoh!J-Hope kezdi.Na erre kíváncsi leszek, mert nála van az egyik leggázabb szöveg amit életemben, sajnos már elég sokszor, hallottam.De hamar el is érkezett a pillanat, hogy hallottam az akcentusával újra magyarul.
-Szia szisza, van gajzdád? - ezt éppen hogy lehetett érteni magyarul.
Láttam a lány arcán, hogy ő is gondolkozik rajta, hogy mit hallott, de nevetgélve tovább ment.Még nem jöttek bele, de biztos vagyok benne, hogy menni fog másodszorra.Már ha nem fogok ennyire nevetni a háttérben.Ez biztos nem segít rajtuk.Jaj, de gonosz vagyok.
Ám ahogy haladtunk egyre előrébb, és az ötödik tag is kosarat kapott, kicsit kezdtem elbizonytalanodni. Inkább gyorsan lerendezzük a bevásárlást és ruha boltban folytatjuk, vagy bárhol máshol.

Így is lett.Kiszaladtunk bepakolni a kocsiba, ahogy lement az első kör eredménytelenül.Viszont megérte.Ezeket a színvonalon aluli kiejtéseket!Hát ennyit életemben nem nevettem még, az is biztos.A "Gjatujájok apunak meg anyunak" után Kookei szájából talán csak a "Ne szój szemmit, fhel fhagy szedve!" tetszett jobban Rapmonstertől.Ez valahogy hozzá illő mondat volt, de akkor is sírnom kellett a nevetéstől, ahogy meghallottam élőben.Nem nem!Jintől tetszett a legjobban a "Szija!Huszonot szenti!".Na ott tényleg végem volt.Most pedig hallgathatom meg újra, és nem kéne megint olyan hangosan felnevetni, minden egyes alkalommal.Jhaj de nehéz lesz.De kifújtam magam és próbáltam lecsillapodni.

Most végre gól!Vnek sikerült!A " Van nálad téjkép, mejt elvesztem a szemeidben" bejött.El sem hiszem, de válaszolt a csaj.Én meg hatalmasat nevettem.Át is adtam a kamerát Jiminnek, mert nem bírtam egyenesben tartani.Hogy lehetnek ilyen pöszék, meg raccsolósak.Istenem a könnyeim!Na jó folytassuk!
Minden egyes alkalommal nagyon kellett küzdenem magammal, mert nagyon nevethetnékem volt.Jaj, de gáz dumák!Viszont értek el azért eredményeket.Meglepetés győztes született az ötödik lány után.Kookei lett a legkeresettebb udvarló.Viszont J-Hope vesztett.Ajaj de sajnálom szegénykét.Viszont legalább nem Jin.

Beültünk a buszba és hátrafordultam J-Hopehoz.
-Hát J-Hope igazán sajnálom.Viszont az a nagy harci feladat, hogy holnap reggel le kell menned egy szál kis törülközőben, a lakásból a portára és elkérni a szomszéd szoba kulcsait.Annyival lesz nehezítve, hogy nagy konferencia lesz, így amikor te lemész, a hall tömve lesz öltönyös, nagy üzletemberekkel. - láttam, ahogy nagy levegőt vesz és kínjában elkezd nevetni - De ugye így nem kell szót fogadnod Kookeinak.Ez az enyhítő dolog.
Hát, mit ne mondjak mindenki, izgatott lett és nagyon várta a reggelt, ám előtte még hátra van egy fél nap. Kookei királysága is csak holnap indul, szóval addig még azt csinálják, amit én mondok.

Hazadobtuk a kajákat, én pedig elvittem őket a stúdióba.Most Jin ült elől mellettem, de nem nagyon beszélgettünk.Talán az is szerepet játszott ebben, hogy sokat telefonáltam, és ez most kivételesen engem is idegesített.Sokkal szívesebben beszélgettem volna vele inkább, mint telefonon bárkivel.

Megérkeztünk a stúdióba és a tulaj körbevezetett.Inkább nekem és Rapmonnak magyarázott.Csak mi értettük őt igazán.Főleg így, hogy hadart, mert késésben volt.Utána a leader leadta a fontos információkat a tagoknak.Kicsit belehallgattam a munka elejébe, de rohannom kellett most tovább.Sok doglom van még.
-Én most itt hagylak titeket.Ha kell valami hívjatok!Jó munkát! - integettem nekik és elindultam utamra.Fárasztó délután vár rám.

J-Hope POV

Franciska elköszönt és elrohant.Nem is mondta hová megy.Jin-hyung pedig láthatóan kicsit szomorú volt.
-Mi a baj Hyung? - kérdeztem tőle.
-Alig beszéltünk ma.
-Csak sok a dolga.Eddig se beszéltünk vele olyan hű de sokat.
-De reméltem, hogy ez megváltozik, ha megtudja mi a helyzet.
-Majd meg fog.Ne aggódj!Inkább ide koncentrálj, mert Suga megöl, ha nem.
-Ez igaz. - szólt is közbe az említett.
Nagyon jó alapokat írtunk össze a fiúkkal, és közben kitaláltunk egy új számot is.Ez alig pár perces kis újonc.Viszont szükségünk lesz ehhez Franciska tudására.Már alig várom.
-Rakjuk bele az ő hangját is! - csattant fel a nagy csöndből V.
-De nincs is jó hangja.Hidd el.Hallottam énekelni, míg beteg volt. - nézett furcsán Suga.
-Biztos jó hangja van, hisz a beszédhangja is szép.Tuti csak a betegség miatt volt olyan.Legalább hallgassuk meg.Biztos nagy siker lenne.Teljesen új dolog.Ilyet még senki sem csinált.És ha már segít a szöveggel, mért ne énekelhetné ő?
-És szerinted amennyi ideje van, majd pont rá fog érni,  hogy a mi albumunkon dolgozzon.
-Egy próbát megér! - nézett reménykedve V továbbra is Sugára.
-Hát, ha a többiek is benne vannak?
-Felőlem, okés. - bólogatott Jungkook.
-Ha szép hangja van, jöhet. - egyezett bele Jimin is Rapmonnal együtt.
-Gondolom Jin csak örülne a dolognak.
-Hát........igen. - mosolygott.
-Na és te Hoseok?
-Hát nem tudom.Nálad csak jobb lehet. - nevettem - De ha jó hangja van, akkor tényleg nagyot üthetünk.
Hát akkor így, hogy beleegyezett mindenki, elkezdtünk a szövegén dolgozni.Ami elég nehezen ment, mivel nem tudtuk a szövegét.Minimum öt európai nyelven kell a szeretlek.De, ugye egyet sem tudunk, így nem tudjuk a hangzását, vagy a ritmusát.Csak azt sikerült eldönteni, hogy vokál lesz.Na jó, igazából ezt se, mert a hangjától függ majd, szóval csak addig jutottunk, hogy meglett a dallam.Inkább a többit csináltuk.
Hosszúra nyúlt a délután és csak akkor jöttünk rá, hogy mennyi az idő, amikor értünk jött.Nagyon fáradtnak tűnt.Valamiről beszélgettek is Namjoonnal, de ilyenkor mindig angolosabb a kiejtése, így nem nagyon szoktam érteni.Meg fáradt is vagyok.Nincs kapacitásom ilyesmire.Ahogy a buszhoz sétáltunk, szinte mindenkivel beszélt pár szót, ahogy szokta.
-Holnap reggel bünti, ugye tudod? - jött oda hozzám és gyengébb angolra váltott.
-Sajnos tudom. - ne is mond, gondoltai facepalm - Mikor kell megcsináljam?
-Minél hamarabb.Megyek majd veled.Fel kell vennem, bár szerintem mindenkit érdekelni fog a dolog.
-Nagyon jó lesz. - sóhajtottam nagyot.
-Jaj ne aggódj, nem lesz baj!Viszont látom fáradt vagy.Otthon vár a kaja és sietni fogok.Megígérem.
-Rendben, köszi.
-Franciska!Remek ötletünk támadt!Mond el neki V! - hallottam Jimin hangját.
-Na és mi? - fordult oda hozzájuk.
-Kitaláltunk egy nagyon jónak ígérkező számot és érdeklődnénk, hogy nem akarsz-e énekelni benne?Mert rád építettük? - fogalmazott nagyon egyszerűen V.
-Rám?De hát........Nincs is hangom.
-Megnyugodhatsz.Sugának sincs, mégis mennyit hallatja már! - nyugtattam meg és mindenki nevetett.
-Nagyon vicces vagy Hoseok.Viszont majd meghallgatunk, hogy rapben vagy vokálban vagy jobb.És majd az alapján döntünk.Kéne majd a nyelvtudásod is. - szállt be a beszélgetésbe Suga.
-O-o-oh.Szuper.De még is mire kellene?
-A szöveg arra épül. - magyarázott Namjoon.
-És ha vokálos leszel, énekelhetünk duettet. - vigyorgott Jungkook.
-A szöveget majd holnap megbeszéljük.Remélem tudsz maradni a stúdió munkákon. - érdeklődött Suga.
-Még kiderül, de egy kicsit biztosan.Viszont Jungkook!Én nem csak veled énekelnék duettet, hanem a Hercegnővel is. - mutatott Jinre.
Elkezdett kicsit vele is foglalkozni, én pedig nagyon megörültem ennek.Szegény Hyung egész nap itt szenvedett.Megérdemelte ezt végre.Út közben is, Franciska inkább vele beszélgetett, mint telefonált volna. Jó volt látni, hogy szakít rá időt.

Az este a szokásos gyorsasággal lezajlott és mi gyorsan kidőltünk.Főleg azért ment gyorsan minden, mert rend volt.Biztos egész nap ezen dolgozott, míg mi zenéztünk.Hát tényleg ő a legjobb.Már az ágyban feküdtünk és próbáltunk aludni, de én a holnap miatt aggódtam még.
-Holnaptól azt csináljátok amit mondok, bleblebleeeeeee. - dőlt ki vidáman Kookie.
-De csak egy napig.Ne éld bele magad! - intette nyugalomra Jin.
-Pont ez a lényege.Egy napig ki kell élvezzem!
-Hah, jól van, de aludjál!Álmosak vagyunk. - szólt rá Namjoon is.
-Jó éjt, Jungkookei! - szólalt meg Jimin.
-Jó éjt, Jimin!
-Jó éjt, Yoongi!
-Jó éjt, Jimin!
-Jó éjt, Na
-Jó éjt, Jimin! - szakította félbe, morcosan.Így tényleg hosszú lesz.
-.......Imádlak titeket srácok. - suttogott még egyet utoljára, és végre csend lett.
Még izgultam egy öt percet és én is bealudtam.Csak éljem túl a holnapot!

J-Hope POV end



(Még mindig a BTS koncert szervezést hirdetném, mert kevés a taste.Én kiadtam rá pénzt, kockáztatva, hogy elvesztem.De el akarom mondani magamról, hogy mindent megtettem.Így kérlek titeket, ne hagyjatok cserben!Ha sok Taste gyűlik össze akkor jönni fognak.Csak küzdjetek ARMYk! :D)

(Folytatjuk :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése