2015. február 23., hétfő

MarkTuan&Tori(kérésre) Got7 hentai

Mark POV

Megint egy újabb hosszú fansing.Szeretem a rajongókat, de nagyon fárasztó tud lenni az egész napos jó pofizás.Néha azért jó lenne felállni közbe,n vagy csak egy pillanatra mással foglalkozni, de nem lehet.
Mosolyogva írtam alá a sok képet, lemezt, pólót és plüssöket.Igen még plüss is volt.Sokat mosolyogtam, mert jöttek vicces emberek is akik feldobták a napom, de senkit sem jegyeztem meg igazán.Vagyis.....hazudok, mert volt egy lány.Nem igazán akart nyüstölni, csak egy aláírást várt és hozott nekem csokit is.Pont a kedvencemet.Jó ezt nem tudom honnan tudta meg, hogy imádom, de kedves tőle.Nem tűnt saesengnek, inkább csak egy rajongónak, aki aggódik, hogy hogy vagyok.A mosolyát megjegyeztem.Még egy ilyen kedves és meleg mosolyt sosem láttam eddig.Legszívesebben megállítottam volna a sort és beszélgettem volna vele egy kicsit, de ezt nem lehetett.Gyorsan tovább suhant és elveszett a tömegben.Ez kicsit elszomorított, mert tényleg felkeltette az érdeklődésemet.

Fansign végén jött a szokásos lezáró műsorunk, én pedig végre hozzányúlhattam a csokimhoz.Viszont most nem csak erőt adott ez az édesség, de fel is vidított.Szemfüles kis rajongó volt az a lány, mert ráragasztotta a számát a papírra, persze úgy, hogy ha lerakom ne vegyem észre.A napom fénypontja!!!Nagyon boldog lettem és kerestem a tömegben de nem találtam.Ahogy végeztünk és levonultunk azonnal a telefonomhoz kaptam és felhívtam.
-Igen!
-Szia én őőőő - nem tudtam, hogy mutatkozzak be, hogy ne haljon meg az örömtől - Szóval.....megadtad a számod egy csokival....... - nagy csend.
-Mark........Tuan? - hallottam a hangján, hogy nem hiszi el.
-És én kit tisztelhetek személyedben?
-.........Júúúúúúj....vagyis.......Tori. - ujjongott.
-Csak ennyi?
-Igen.Ez tökéletesen elég.És és és hogy.hogy hívtál?
-Csak megmaradtál.Te voltál a legkedvesebb a fansignon, de nem láttalak a végén.Hova tűntél?
-Nem maradhattam.Anyukám nagyon beteg most.Csak beugrottam hozzátok.
-Ohh értem.Jobbulást neki - szomorodtam el, mert így nincs esély rá, hogy még ma összefussak vele - És mikor érsz rá?Csak, hogy beszélgessünk, vagy valami.
-Hát....ha nagyon sietsz, akkor ma este el tudok szabadulni.
-Úúú az nagyon jó lenne.Egy esti séta?Eszünk egy fagyit, meg mutatok egy szép helyet.Már ha nem félsz velem.
-Dehogy félek.Szuper lenne!És hol mikor?
-Hát ha a fansign helyszíne nincs messze, itt jó lenne.Aztán viszlek tovább.De ne aggódj, nem rabollak el.
-Ó jó az nekem.És nem félek.Öhm.....mondjuk hatra szerintem oda tudok érni.
-Király!Addigra én is végzek.Akkor este.Most rohannom kell amúgy is.Szia!
-Szia!


Egész nap rohantam, de amikor végre elértem oda, hogy végre kettesben tudjak vele beszélni, visszatért minden erőm.Ott álltam a fansign helyszíne előtt és rá vártam.Nagyon izgatott voltam.Vajon ő is ezt érzi mikor találkozik velünk?Most már tudom milyen.
-Szia! - hallottam egy aranyos hangot és felé fordultam.
-Ohh szia.Hű!Nagyon....jól nézel ki. - nyeltem nagyot.
-Köszönöm, pedig nagyon siettem. - ért oda hozzám - Na és merre tovább?
-Ja persze izé....erre. - indultam el a fagyizó stand felé - Sokan lesznek.Este is népszerű kis fagyizó.
-Ó ne baj az.Inkább neked lehet majd. - kuncogott.
-Hát....ebben van valami. - nevettem vele - És milyen napod volt?Jobban van anyukád?
Egész úton beszélgettünk és nagyon kedvesnek tűnt.Azt hiszem kezdtem belehabarodni.
Fagyi után elvittem a parkba.Nem volt üres, mások is randiztak aznap este, így annyira nem aggódtam, hogy bajunk lesz.Leültünk egy padra és tovább beszélgettünk.A fák között láttuk egy kicsit a csillagokat és nevetgéltünk.
-Na jó.Tudjuk, hogy ez csak egy egy éjszakás kaland, hisz te idol vagy.Szóval nálam vagy nálad? - támadt le a kérdéssel.
-M-Mi? - pislogtam rá.
-Hazakísérsz és megkockáztatod, hogy nálam alszol, vagy menjek én hozzád?
-De-de várjál, most arra gondolsz amire én is?
-Ha szexre akkor igen.Engem nem zavar az egy éjszakás kaland.Főleg nem egy hírességgel.
-Huh.....őőőő.Haza kísérlek jó?De a többit meg....nem tudom, én nem ezért hívtalak. - álltunk fel a padról.
-Ohh oksa.Nekem mindegy én csak örülök, ha beszélünk máskor is. - mosolygott kedvesen - De a másik dolog sem tabu.
Na jó azért meglepett ez.Nem gondoltam volna, hogy egyből a tárgyra tér.Tény, hogy megfordult a fejemben, de nem ezért hívtam.

-Szóval itt laksz?
-Igen.Elköltöztem otthonról amint lehetett.Sokan voltunk egy helyen.Így suli mellett tudok dolgozni és fenntartom magam.Biztos nem jössz fel?
-Hát - vacilláltam, mert tudjuk mi lesz ha felmegyek.De ha egyedül van... - Hát...ha nem zavarok.
-Dehogy zavarsz! - mosolygott és láttam a szemében, hogy épp levetkőztet - Na gyere! - kapta el a karom és húzott maga után.
-Te rosszabb vagy mint egy pasi. - súgtam a fülébe.
-Ne mond, hogy nem örülsz neki.
-Hát.....erre nem tudok őszinte választ adni.

Ahogy átöltözött előttem, már volt őszinte válaszom.Ha már így benne van a dologban legyen.
-Szóval....mit is mondtál? - öleltem át és bújtam a nyakába, ahogy valami harapni valót készített.
-Hát.... - mosolygott - Csak azt, hogy nekem mindenhogy jó. - fogta meg a kezeimet.
Nagyon finom illata volt.Szóval tényleg nem tudtam neki ellenállni.Puszilgatni kezdtem a nyakát, ő pedig feladta a vacsora készítést.Megfordult és megcsókolt.Kicsit meglepődtem, de nem tudom mit vártam, ha már így rámozdultam.Nagyon jól csókolt!Nem bírtam betelni vele.Erre csak akkor eszméltem, amikor kezei becsúsztak a pólóm alá.Hideg kis ujjaitól visszatértem a jelenbe.
-Hah..... - kaptam el kezeit, hogy felmelegítsem - Hideg a kezed.
-Hoh, bocsánat.Mindig hideg, csak már megszoktam.Azért a pólódat leveszed? - nézett fel rám, ahogy lehelgettem kezeit.
Mosolyogtam és bólintottam.Levettem a pólómat és olyan helyre dobtam, hogy megtaláljam.Csillogott a szeme, ahogy meglátott félmeztelenül.Ajkaiba harapott és megsimította kockás hasamat.
-Még mindig hideg a kezed! - tartottam vissza a levegőmet.
-Még mindig bocsánat.De folytassuk az ágyon! - húzott maga után.
Ahogy beértünk a hálóba azonnal ledöntöttem az ágyra és felé másztam.A feje mellett könyököltem és csókoltam, miközben a hideg ujjait éreztem testemen.Muszáj megszoknom, úgyhogy most nem szorongatom meg megint.Áttértem a csókról a nyakára és hallottam lihegését.Én is kapkodni kezdtem a levegőt ettől.Végignyaltam a fülétől a kulcscsontjáig és nagyot sóhajtott.Csak azért álltam meg ott, mert a pólója az utamban volt, ezért levetkőztettem.Kicsit megbámultam és talán még egy "húúú" is kicsúszott a számon.
-Rég láttál csajt mi? - vigyorgott rám.
-Mi?Nem nem vagyis de, de - megszakította magyarázkodásomat egy csókkal és folytattuk.
Örültem, hogy nem kell magyarázkodnom.Meg annak is, hogy így ölel magához.Tűz forró és nagyon kapkodta már a levegőt.Benyúltam a melltartója alá és meg sem rebbent.Legalább nem volt szégyenlős.
Levettem róla ezt is és rendesen leellenőriztem, hogy milyen puha.Ő eleresztette a hajamat és a nadrágomat kezdte kioldani.Kicsit elváltam tőle, hogy segítsek neki, majd az övéra is rátértünk.
-Imádom az ilyen francia bugyikat a csajokon.Nagyon szexik. - haraptam bele alsó ajkamba ahogy megsimítottam a bugyija pántját.
Kicsit feljebb emelte a csípőjét, én pedig újra letámadtam a nyakát, miközben megszabadítottam utolsó ruhadarabjától.Rátértem fülére is és megharaptam.Megkarmolta a hátamat, majd felnyögött ettől.ez nagyon beindított.Kezei letévedtem a boxeremre és most ő vetkőztetett le.Végig simogattam testét és éreztem, ahogy vonaglik alattam.Ő is rátért a nyakamra és meglepődtem, hogy milyen jó érzés is ez a dolog.Főleg mikor ajkai közé fogta a kulcscsontomat.Abba teljesen beleremegtem.Nem bírtam tovább várni.Lábai közé helyezkedtem és lassan behatoltam.Hatalmasat sóhajtott és aprókat nyögött.Visszahúzott magára és megcsókolt újra.Nagyon szeretem én is a csókjait, de úgy látszik ő is odavan ezért.
Lassan mozogni kezdtem benne, ő pedig nem sokáig bírta tovább levegő nélkül.Elvált tőlem, és ritmusra vette a levegőt.Tőlem függött minden sóhaja, én pedig ezt nagyon élveztem.Ahogy pedig teste melege körül ölelt az maga volt a mennyország.Nem sokáig bírtam így és igyekeztem a kedvére tenni.Én is már felmordultam néhányat, mikor rám szorított kis izmaival és megkarmolta hátamat.Erősen szorítottam magamhoz és úgy döngettem tovább, ahogy egyre nagyobbakat nyögött.Tudatosan a fülembe.Ez nem segített rajtam kicsit se és kezdtem félni, nehogy hamarabb fejezzem be mint kellene.De hál'istenek nem így lett.Nagyot nyögött és teste megfeszült.A lepedőt markolta, szemeit behunyta, én pedig nyakát csókolgattam tovább.Viszont nagyon szűkké vált, ahogy elélvezett és ezt én sem bírtam tovább.Magamhoz szorítottam, ő pedig a hátamba karmolt.Ott haltam meg az ágyában.Legalább is amennyire lefárasztott.Egy darabig még fölötte támaszkodtam, mert azt sem tudtam hol vagyok.Ő puszilgatott és a hajamat birizgálta.A szemébe néztem és nagyon mosolygott.
-Na mi az?Elfáradtál? - kérdezte.
-Hát eléggé. - adtam neki egy rövidke csókot - Huh.
-Itt aludhatsz, ha gondolod.És akkor reggel is lehet még. - harapott alsó ajkába.
-Te aztán bírod az iramot. - kezdtem nevetni kicsit és mellé feküdtem.
-Muszáj.Főleg, ha ilyen egyszeri és megismételhetetlen alkalom adódik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése