2015. augusztus 16., vasárnap

V&Jungkook yaoi oneshot

V Pov



-Mi az Kook? - kérdeztem mellette ülve, ahogy épp senki sem tolta elénk az albumot, hogy írjuk alá.
-Ilyen izé. Tudod amibe ha belefújsz, akkor letekeredik az a cucc. - forgatta a kapott kis játékát.
-Úgy érted anyósnyelv csak három nyelvvel?
-Igen. - fordult felém majd belefújt, így pont el is ért a kis ketyeréjével, amit egy hatalmas vigyorral nyugtázott.
-Kipróbálhatom? - nyúltam érte, de megfogta a kezemet és újra az arcomba fújta - Várjál, várjál. Beletalálsz a fülembe? - kérdeztem mire elfordultam, hogy megpróbálja.
Mindig benne volt minden hülyeségben, így azonnal tett is egy kísérletet, de mivel ő a golden maknae, neki ez elsőre sikerült. Fülemhez kaptam a fura érzésre és egymásra nézve nevettünk. Én is ki akartam próbálni játékát, de jöttek máris a fanok, így Kook lerakta maga mellé, és pár másodperc múlva elvették tőle. Néha azért zavart, hogy azonnal kikaptak mindent a kezünkből fansign közben, de haladnunk kellet, így megbékéltem vele. Ám aznap kaptam egy gumis, nyúlós játékot, ami nagyon megtetszett és percekig szorongattam meg játszottam vele. Még Kook is kezébe vette, mikor nem volt nála senki, hogy a rá jellemző módon szemügyre vegye. Viszont mikor visszarakta kettőnk közé, elvették tőlünk, amit azonnal ki is szúrtam.
-Ne ne ne. Azt kérem vissza, légy szíves! - forogtam, míg volt egy pillanatom a következő emberig.
-Ezt? - lógatták az orrom elé.
-Igen. Köszönöm! - vettem el majd újra gyűrni kezdtem és hatalmas vigyorral fogadtam a következő lányt is.
-Ohhmmm. - szomorodott el Kook, majd hatalmasat sóhajtott az összes rajongó.
-Mi az? - kérdeztem miután továbbment Jinhez a lány tőlem.
-Elvették az M&M's-emet. Szia! Hogy hívnak? - fogadta a következő fant egy gyors válasz után.
-Kérem vissza a csokit iiiiiis! - gyűrtem a gumis játékomat,miközben hátradőlve kérleltem segítőinket.
-Milyen csokit?
-Amit Kooktól vettek el az előbb.
-Hol az a doboz Juna?
-Ideraktam valahova.
-Add vissza a fiúknak!
-Köszönöm. - kaptuk vissza asztalunkra.
-Köszönöm. Kérsz csokit? Én szeretem. - kínálta meg a lányt Kook, aki már mászott is hozzám, de zavarában még élt a lehetőséggel, és vett egy szemet - Vegyél többet!
-Csak csokis kézzel meg ne fogd az albumot. - vigyorogtam a lányra, majd folytattam dolgomat.

A fansign hátralévő részében is hasonló hangulatban voltunk és igyekeztünk mindenkit megmosolyogtatni. Ez sikerült, de főleg Kook érdeme volt, mert jó kedve jóvoltából egyre nagyobb hülyeségeket talált ki, amin mindenki nagyokat nevetett. Így a lehető legjobb műsort nyújtottuk, amivel mindenki elégedett volt. Még a manager is megdicsérte, majd elvitt minket vacsorázni.
-Jin hyung megint felveszi ahogy eszik. - jegyezte meg Kook, amint megkaptuk ételeinket.
-Ő ezzel kedveskedik a rajongóknak. Jó étvágyat! - látott hozzá Rap Monster.
-Jó étvágyat! - válaszoltuk szinkronban.
-V nézd! Megelőztelek. - mutatta telefonját Hopi.
-Enned kéne nem játszani.
-Most kaptuk meg, mindjárt eszek. De most előzz be!
-Majd be foglak.
-Mivel játszotok? - nyújtózkodott Kookie, aki velem szemben ült.
-Crossy Road, tudod.
-Inkább egyél kis maknae. - bökte oldalba Jimin - Tankolj fel holnapra.
Miközben mi továbbra is nyomkodtuk J-Hope telefonját kaja közben, Kook folyton kérdezgetett, hogy mit csinálunk. Még Jimin is bekapcsolódott hozzánk, majd a folyton érdeklődő makae arcát kezdte el nyomkodni.
-Félsz, hogy kimaradsz valamiből?
-Csak érdekel a játék.
-Jaj egyem a kis pofid. - gyűrte a kisebbik arcát Jimin és nevetni kezdett.
-Így pont olyan volt, mint egy kisbaba. - kuncogott Hopi is.
-Kéne megint az az óriás nyalóka. - csatlakoztam hozzájuk.
-Nyah. - tolta el Jimin kezeit a mosolygó maknae, majd úgy bújt tányérjába, mint a vacsora alatt addig soha.
-Jaaaaj megsértődött a kis cukorfalat. - folytatta heccelését J-Hope - Hozzatok neki fánkot, attól jó kedve lesz. - nevettünk Kookkal együtt, bár rajta látszott, hogy kicsit zavarja amiért hárman is megtaláltuk egyszerre, ám mivel kisebb, nem tehet ellenünk semmit.
A vacsora hátralévő részében sem tévesztettük szem elől Jungkookot és szinte mindennel betaláltuk. Mikor már nagyon kiült az arcára, hogy nem tetszik neki, meg mondta is, a tudtára adtuk, hogy reméljük tudja, ezek csak viccek és mi nagyon szeretjük, de ettől még kicsit meghúzta magát az este további részében. A kocsiban ülve is csak figyelt, hangját pedig alig hallottuk.

A nap végére nagyon elfáradtunk és Jiminnel meg Hopival kockultunk a szobánkban, miközben a fürdőre vártuk.
-Mit csináltok? - toppant be Kook, szinte még vizesen, de felöltözve.
-Rád vártunk. - keltem fel, majd megelőzve Jimint léptem ki az ajtón - Most én megyek.
-Naaaa Taetae! A hyungodnak elsőbbsége van. - szólt utánam.
-Ugyan Jimin. Ez V. Mit vársz tőle? - hallottam még Hoseokot, majd birtokba vettem a fürdőt.
Siettem, mert szerettem volna még játszani a fiúkkal, mielőtt végleg kifáradnak, így néhány perc múlva már loholtam is vissza a szobába, miközben arcomat kentem be az új krémmel, amit Jin hyung vett.
-Na mehetsz Jimin. - ültem le és a telefonomat kerestem, amit végül Jungkook kezében találtam meg.
-Megkérdezted? - mordultam rá.
-Csak játszottam. - nyújtotta vissza.
-Viccelek. Na muti, meddig jutsz. - ültem mellé és figyeltem, ő hány pontot ér el a kedvenc játékomban.
-De ááááh hyung. Ha onnan is jönnek, meg innen is - mutogatott - akkor merre menjek? Ez a játék szar. - dőlt nekem, mire derekát átkarolva lestem válla fölött, ahogy bosszúsan új menetbe kezdett.
-Néha szivat a játék, de menni fog. Egész szép pontod volt így is. - bambultam a telefonom kijelzőjét, majd megcsapta orromat Jungkook tusfürdője - Találtál a kedvencedből? - szagoltam nyakába.
-He?
-Tusfürdő.
-Jah igen. Managershi hozta nekem. Basszus meghaltam megint!
-Ne káromkodj! - szólt rá Hopi, de Jungkookie meg sem hallotta.
-Jó az illata.
-Köszönöm...... na itt, hogy menjek át? Teljesen lehetetlen. - mutatta a játékot, ami lassan kezdte kicsit felidegesíteni.
-Menj ki a szélére, mert mire eljutsz a közepéig, kivisz a pályáról, ha itt maradsz.
-Oké. - folytatta és megfogadta tanácsomat, miközben én továbbra is nyakába bújva figyeltem, ahogy játszik.
Jimin is viszonylag hamar elkészült, majd valami videót nézett a mobilján, így az ágyában fetrengett és semmit sem hallott belőlünk. Mikor Hopi is végzett, a szobába jövet megkért minket, hogy maradjunk csendben, mert ő nagyon fáradt és aludni szeretne, de Jungkook játékát nézve én is elálmosodtam.
-Inkább alszunk mi is. - dőltem be az ágyamba.
-De neeee! Játszunk még. - nyavajgott Kook.
-Fáradtak vagyunk Kookie. Majd holnap. - dünnyögtem a párnámba - Rakd fel a telefonom töltőre kérlek.
-Óóóóóó. - szomorodott el - Rendben.
Kérésemet teljesítette, majd az ágyam mellé térdelve sugdosni kezdett.
-Taetae......... Taehyung - hagosodott - V.
-Mi van? - fordultam felé.
-Aludhatok itt?
-Jimin szerintem már elaludt.
-Akkor veled? Nem fogok tudni elaludni a horkoló Rap Monstertől.
-Hahhh... jó csak siess, mert én is elalszok.
-Oké. - pattant fel és a lehető leghalkabban próbálta meg áthozni takaróját, meg párnáját.
Szerencséjére még félig magamnál voltam, így képes voltam beengedni az ágyamba, ám mivel nem tudtam a párnámat ölelgetni, ezért Kookot karoltam át, de ezt már kezdte megszokni, hisz sokszor kötött ki mellettem, amint elszenderültem valahol.
-Köszönöm hyung. - súgta - Jó éjszakát!
-Csak aludj már.
-Cssss. - pisszegett le minket Hopi, de nem volt rá szükség, mert anélkül is csendben maradtunk volna.

-Hyung, a telefonod. - keltett fel Kookie, aki az ágy mellett térdelt hihetetlen álmos tekintettel és a mobilomat nyújtotta felém, amin szólt az ébresztő.
Kikaptam kezéből, kinyomtam, majd másik oldalamra fordulva szerettem volna még öt percet aludni. A kis maknae pár pillanattal később visszamászott és enyhén dideregve hozzám bújt.
-Beteg vagy? - kérdeztem halkan, mert még semmi erőm sem volt.
-Reggel van és póló nélkül vagyok.......jó meleg vagy.
-Gyere. - fordultam meg és magamhoz ölelve próbáltam visszaaludni.
-Öhmm... Taetae.
-Mint mondtad, reggel van.
-Igen, de..... legalább.... akkor úgy, hogy a hasamnak.... ne másnak.
-Csússz lejjebb, ha zavar. Én aludnék még. - bújtam a párnába, mert kicsit zavarban voltam, mikor rávilágított, hogy tulajdonképpen összeérnek sátorjaink.
Kis fészkelődés után, már kezdtem visszamerülni álmaimba, amikor Jin hyung jött be a szobába és ébresztgetett. A maga szokásos kedvességével próbált minket is felkelteni, majd Hopira hagyta, hogyha végeztek a fürdőben ébresszenek fel minket is.
-Hyung
-Szabad a többi ágy, ha nem hagysz aludni. - szakítottam félbe morcosan.
-Milyen érzés, ha más csinálja?
-A baszogatást reggel mikor aludnék? Ugyan ilyen.
-Nem azt. Tudod.... azt. Amit magunknak szoktunk.
-Mond már mit akarsz aztán csend legyen.
-Amitől vírusos a közös gép.
-Nem mered kimondani? - nyitottam végre ki szemeimet és elkaptam kíváncsi tekintetét.
-Hát.... ez olyan.
-Magunk vagyunk és mind a ketten férfiak. Amúgy, biztos jó. Nem tudom. - hunytam vissza szemeimet és fészkelődtem kicsit.
-Te se tudod?
-Nem volt még "úgy" barátnőm.
-Nekem sem........ de mond
-Ne fogdoss ott! - bújtam még jobban a párnámba, amint Kook elkapott odalent.
-Csak kíváncsi vagyok, milyen érzés. Mond eeeel. - nyafogott.
-Kérlek eressz el. - fordultam hátamra, hátha messze leszek neki és békén hagy, de nem így lett. Jött utánam.
-Na mond. - ült sarkaira és szemeimbe nézett.
-Hahh Kook...... - nyeltem nagyot miközben arcomat kezeimbe temettem - Hagyd abba!
-Mond el és leállok.
-Aghh! - túl jól csinálta - Nem lehet leírnihh. - martam a lepedőbe - Haaaahhh. Eressz el, könyörgök.
Hál'istennek elengedett..... vagy nem is tudom. Igazából nem akartam ott, pont tőle elélvezni, ráadásul a nadrágomba. Azt sem tudtam, hogy volt képes ennyire felhúzni még azon a rohadt anyagon keresztül is, plusz ő is... férfi. Nem is szabadott volna ennyire ráizgulnom.
-Jól vagy? - hajolt arcomhoz - Ne folytassam?
-Mi? - lepődtem meg.
-Na ébren vagytok? - lépett be Jimin és vastag szemüvegét törölgette, így biztos voltam benne, hogy maximum csak egy foltot lát belőlünk - Hopi üzeni, hogy két perc és mehettek.
-Rendben. - pattantam fel párnámat szorongatva, majd kiszeleltem a szobából.
Szerencsére nem szúrt szemet senkinek, mert sokszor ölelgetek valamit, így feltűnés nélkül tudtam összeszedni ruháimat, majd Hopi után berohanni a fürdőbe.
-A fene..... csak ne járnának ilyen gondolatok a fejemben! - támaszkodtam meg a mosdón - Így pisilni se fogok tudni. Talán jobb lenne ha...... egyszerűbben oldanám meg a dolgot és nem szenvednék. - beszéltem magamban, majd döntöttem.
Viszont azt nem értettem, mért az járt a fejemben, ahogy Kook folytatja munkáját. Nem tudtam másra gondolni, pedig szerettem volna, de ledöbbentett, hogy ettől egyáltalán nem lankadt a "kedvem" sőt..... tovább vittem a dolgot. Végül egészen addig jutottam, hogy ott, a mosdóban ülök a vécén, miközben Jungkookie előttem térdel és a keze helyett száját használja. Elég volt a gondolat, hogyha a kezével ilyen jól csinálja, akkor vajon a szájával milyen, máris saját markomba élveztem. Pár mélyebb lélegzet és perc után el is szégyelltem magam. Hogy gondolhattam egy férfira, ráadásul az egyik legjobb barátomra? Hihetetlen rosszul éreztem magam a gondolattól, de muszáj volt folytatnom a dolgomat, mert Suga be is kopogott pont a "dolog" után, hogy ne húzzam az időt.

A nap folyamán igyekeztem úgy tenni, mintha semmi sem történt volna, ám nem is tudom. Olyan furcsán éreztem magam Kook közelében és el akartam neki mondani, de nem mindenki előtt. Ezért a próbák közbeni szünetben igyekeztem félrevonni, ami sikerült is. Eljött velem a mosdóba vízért, így kettesben maradtunk.
-Figyelj Kook. A reggeli dolog....
-Bocsánat hyung. Tiszteletlen voltam sokszorosan is. Az a te magán dolgod én meg....... jaj Istenem nagyon sajnálom! - térdelt le előttem, hogy bocsánatot kérjen.
-Ne térdelj le kérlek. - jutott egyből eszembe a kép, ami reggel sem hagyott nyugodni.
-Bocsáss meg!
-Állj már föl különben bajban leszek. - húztam fel magamhoz.
-Bajban? - pislogott.
-Igazából nem ezért hoztam fel.... - kerültem tekintetét - Hanem mert........ utána nagyon készen voltam. Gondolom észrevetted.
-Nehéz volt nem kiszúrni. - hajtotta le fejét zavarában.
-Szóval...... nem tudtam semmit se csinálni....... meg aztán a "Ne folytassam?" mondatod után beindult a fantáziám. - de továbbra sem mert felnézni rám, csak összeszorította szemeit - Így...... reggel kénytelen voltam
-Nem érdekelnek a perverz dolgaid. - fogta be füleit.
-De muszáj elmondanom. - húztam le kezeit fejétől - Különben engem fog bántani a lelkiismeretem, vagy mi a fene. Szóval rólad fantáziáltam közben. Huh, na! Felejtsd is el, menjünk vissza! - fogtam az üvegem, megtöltöttem és Kookkal a nyomomban visszaindultam edzeni.
A nap hátralévő részében nem nagyon beszéltünk egymással, de én belemerültem a telefonomba, így nem vették észre rajtam. A Kis maknaen viszont igen, ezért rá is szállt mindenki, de nem heccelték sokáig, mert látták, hogy nem fogják tudni kihozni belőle azt a jókedvet, amit szeretnének. Délután viszont muszáj volt folyton mosolyognia, ugyanis felvételre mentünk, ahol kötelezően boldognak kellett lennünk. A műsor előtt szórakoztunk is Hopival, majd Jimin szerzett valahonnan egy műanyag kalapácsot, amivel azonnal Kookot találta meg. Azonban nem sokat volt a kezében, Jungkookie ugyanis elvette tőle és meglepetés szerűen ütögetett vele szinte mindenkit. Még hozzánk is odajött, majd kiosztott egyet Hoseoknak hatalmas vigyora kíséretében. Az én fejem felett viszont megállította. Nem mert megütni valamiért, de készségesen fordultam a kis kalapács felé, így nem maradtam ki semmiből sem. Ezután Hopihoz került a játék, és jól megkergette a maknaet.
A felvétel remekül sikerült a kis bemelegítésünk után. Mi is feloldódtunk Kookkal, így nem látszott semmi a videón szerencsére. Munka után, a szokáshoz híven, elmentünk enni. Ott pedig amíg a kajákra vártunk játszottunk Jungkookkal. Egyszerű kő-papír-olló és aki vesztett, az kapott egy pöcit a fejére. Én nem mertem nagyon megütni, mert a többiek eleget pesztrálták egész nap, így hagytam is, hogy most ő ütlegeljen engem, amit nagyon évezett, és megnyugodtam, hogy már nem feszült a közelemben.

A vacsora után hazamentünk, ám Rap Monster és Suga visszamentek a stúdióba írni, mert elemükben érezték magukat, plusz volt sok felvázolt számuk és még energiájuk is rá. Így csak öten maradtunk a dormban aminek hála, hamar megfürdött mindenki.
-Szeretem ezt a pár napot, - ropogtatta Jin hyung a nyakát - hogy hagynak aludni és nem merítenek kifulladásig minket.
-Igen, ez pont jó. Mit főzöl? - tébláboltam a konyhában.
-Csak egy kis nasit magamnak.
-Jó illata van.
-Tudom.
-Mit sütsz hyung? - jelent meg Kook is.
-Disznó hús különleges fűszerrel. De ez az enyém. Maximum egy falatot kaphattok majd.
-Jó. Nem is azért jöttem, nem tudnék enni, tele vagyok, csak jó az illata. V! - fordult felém - Add ide a telefonod, had játszak. - kérlelt.
-Rendben. - indultam a szobánkba ahol Jimin és Hopi közösen néztek valami videót - Tessék. - nyújtottam neki, majd leültem az ágyamra.
-Köszönöm. - vette el és elment, de követtem egészen a szobájába.
-Hogy-hogy nem maradsz ott nálunk? - álltam meg az ajtóban,amint befeküdt ágyába.
-Nem akarlak zavarni. Mármint...... nem akarom, hogy megint. Szóval...... mint reggel. - dadogott össze-vissza.
-Ennyitől már csak nem.
-Biztosra megyek. - meredt rám.
-Azért maradhatok?
-Ha szeretnél persze. Egyedül leszek egy darabig szerintem.
-Hát az biztos. - csuktam be az ajtót, majd beültem mögé, ahogy szoktam, hogy lássam, amint játszik.
Átkaroltam derekát és vállára raktam állam, így tökéletesen ráláttam a telefon kijelzőjére. Néhány lélegzet vétel múlva azonban újra megéreztem illatát. Azt a finomat, ami minden egyes tusolása után leng szinte az egész házban és árad belőle.
-Szeretem ezt a tusfürdőt. - szagoltam hajába, de nem válaszolt. Csak mikor visszanéztem egy mély lélegzet után láttam, hogy elrontotta, pedig nagyon belejött még az előbb - Na mi van? Nem érzékelt a telefon?
-Elbambultam. - nyelt egyet.
-Ejnye. - szorítottam kicsit ölelésemen, ő pedig újba kezdett, de megint hamar meghalt - Nem megy ez ma neked.
-Nem....... hyung! - tette le a telefonomat és szembe fordult velem - Azt mondtad nem lehet leírni.
-Mi van?
-Akkor mutasd meg nekem. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lehet. - pislogott rám és kicsit zavarban volt, de nagyon eltökéltnek tűnt - Téged kikészített, ezért hihetetlenül érdekel. Na, csak egyszer, kérlek!
-Ezt nem szabad. Egyáltalán nem is helyes, hisz a csapattársam vagy. Nem mellesleg férfi. Mégha
-Te gondoltál rám mikor kiverted magadnak. - el is akadt szavam, ahogy félbeszakított és ezúttal ki is mondta azt, amit reggel még nem tudott.
-..... Kook......
-Kérlek! Csak egyszer.
-De ez......... nem helyes.
-Akkor sem, ha az jár a fejedben, hogy reggel megszabadítalak a pizsidtől és úgy folytatom tovább? - fogott meg újból nadrágomon keresztül.
-De.... te még..... kicsi vagy.
-Akkor is ráveszlek. - kezdett markolgatni, nekem pedig a fejemből lassan minden vér máshová áramlott.
-Ezthh - sóhajtoztam - nem kéne.
-Milyen kemény vagy már most. Vajon nekem is meg tudod csinálni ilyen hamar? - nézett érdeklődve szemeimbe.
-Hahh... basszus Kook! - nyögtem.
-Csináld nekem is! - eresztett el, én pedig újból nem tudtam, hogy ez áldás-e vagy átok.
-Én....
-Nem mehetsz ki és nem érhetsz magadhoz, amíg nem csináltad nekem is.
-Kookiehh..... ez nagyon gonosssssz. - csóváltam fejemet, de erősebb volt nálam, így ha ezt ő elhatározta, akkor én nem tudtam volna ellene tenni semmit sem - De csak egy kicsit.
-Ez az!

-Halkan. - fogtam meg én is őt nadrágján keresztül.
-Jóhh..... uhh, ez fura.
-Szólj, ha abbahagyjam! - mozgattam lassan ujjaimat.
-Ne merdhh! - sóhajtott egyet.
Ahogy egyre jobban és határozottabban mozogtam, Kook egyre keményebb lett. Lassan már alig látott ki pillái alól, amint lélegzete felgyorsult, majd hátradőlt ágyán.
-Kook? - álltam meg, ő pedig letolta nadrágját, így teljes mérete tárul szemeim elé.
-Foly...... folytasdhh. - nyelt egyet - Kérlekhh.
Élvezettel teli hangjától éreztem, ahogy nadrágomban megrándul saját férfiasságom is. Felizgatott a látvány, ahogy a kis édes Jungkookie fekszik előttem és nekem könyörög, hogy kényeztessem. Immár fedetlen péniszére fogtam, mire lélegzete elakadt. Lassan mozgatni kezdtem kezemet, ő pedig szaggatva kapkodott levegő után, főleg mikor édes, érzékeny makkjával játszadoztam, amit sokszor tettem, mert apró rezdüléseitől én is egyre jobban beindultam.
-Kookh. - másztam hirtelen fölé - Én nem bírom csak ennyivelhh. - kapkodtam levegő után - Engedj kihh, kérlekh.
-Folytasdh.
-Könyörgömhh. - hajtottam fejemet nyakába - Már fájhh.
-Csináldhh.... itth. - nyúlt be nadrágomba, és megéreztem hideg ujjait férfiasságom körül, mire felmordulva a fülébe haraptam.
-Arrghh! Kookiehh......
-Nekem issh! - fordult kicsit felém, hogy egyenesen a fülembe leheljen, miközben szabad kezével a pólóm alá nyúlt.
-Nem..... nem fogok tudni megállnihh! - küzdöttem magammal.
-Nem kellh.
Ez a mondat elég volt. Ha mást válaszolt volna, igyekeztem volna erőt venni magamon, hogy abbahagyjam, így azonban elvesztettem utolsó csepp józan eszemet és bár tudtam, hogy ez után nagyon fogjuk magunkat szégyellni, mégis továbbmentem. Feltérdeltem, gyorsan lekaptam pólómat, majd Kookról teljesen lehúztam nadrágját, és hasát végigcsókolva haladtam férfiassága felé, ami hozzáért torkomhoz, mire Jungkook lélegzete elakadt egy pillanatra. Háta kis ívbe feszült, majd újra kapkodni kezdett levegő után. Amint pénisze hegyére csókoltam, rám kapta tekintetét. Láttam rajta, hogy mennyire élvezi és hogy nagyon kell figyelnem rá, különben a végén még a számba élvez, amit nem szerettem volna abban a pillanatban. Lassan vettem nyelvem mellé, miközben mélyeket lélegzett, majd hajamba túrt és rányomott hosszára. Felmordult, amint torkomnak ütközött és fejét hátravetette. Megfogtam csuklóit, hogy én irányítsak, ne pedig ő, mert ha rajta múlt volna, azonnal megtöltötte volna számat. Csak párat mertem mozdulni, majd elengedtem és feltérdeltem. Saját ujjaimat nyálaztam be, míg ő csukott szemmel próbált mélyeket lélegezni és megnyugodni. Ám azonnal rám kapta tekintetét, amint megérzett magában és karjaim után nyúlt.
-Állj!
-Én szóltam. Már nem tudok mit tennihh. - hajoltam közelebb hozzá, miközben szabad kezemmel férfiasságát kezdtem kényeztetni - Lazíts! - néztem szemeibe - Érzed ezt. - értünk össze, mire aprót nyögött - Csak miattad tiszteleg.
-F-furcsahh. - ejtette vissza fejét - Nagyonhh. - nyögött, ahogy mozgatni kezdtem benne ujjamat.
-Élvezni fogodhh. - nyomtam homlokának enyémet és beharaptam alsó ajkamat, miközben ő behunyt szemmel nyögött tovább.
Piros, telt ajkai szinte csábítottak, így birtokba vettem azokat, mire nyakamba karolva engedte be nyelve mellé enyémet. Meglepődtem, amint azonnal visszacsókolt, majd tincseim közé túrva el nem eresztett. Ezáltal lehetőségem adódott percekig játszadozni vele és második ujjaimat is becsúsztatni, ám arra felnyögött. El akarta engedni ajkaimat, de nem hagytam neki, így minden hangját azonnal elnyeltem. Vállaimra fogott, hogy valahogy szabadulni tudjon, ám megsimítottam makkját, amitől csak elvesztette erejét, ezután pedig végre hagytam levegőhöz jutni.
-T-Taehh - kapkodott - nemhh.... nem bíromhh.
-Várjál méghh. - fogtam össze mindkettőnk férfiasságát, majd harmadik ujjamat becsúsztatva tágítottam tovább - Most jönhh, ohh Istenemhh, a javahh. - küzdöttem én is magammal, mert legszívesebben ott élveztem volna el vele együtt kockás hasára.
Pólóm alá nyúlva fogdosott, miközben hagyta, hogy rendesen felkészítsem, így pár perc után már sarkaimra térdelve igazítottam magam ellazult bejáratához, és csípőjét megemelve hatoltam be.
-Taehhh! - nyögött, amint lassan elmerültem benne, mialatt simogatott ameddig elért.
Visszatámaszkodtam fölé, majd mozogni kezdtem. Sajnos éreztem, hogy ezt nem fogom sokáig bírni, így figyelmeztettem is.
-Ezhh~ nem lesz hosszúh. - de nem tudott válaszolni, csak nyögdécselt.
Ám ahogy ezt kimondtam, meghallottam Jimin és Hoseok hangját. Nem értettem miről beszélnek, mindenesetre kicsit megijedtem, így megálltam. Megvártam míg eltávolodnak, majd folytattam mozgásomat és éreztem, hogy ennek hála, talán bírni fogom. Kookie csimpaszkodott rajtam, miközben lágy ütememre mozogtunk mindketten. Halkan nyögdécseltünk és sóhajtoztunk, ahogy a másik teste egyre nagyobb élvezetet nyújtott. Egy alkalommal még meg is szorított, mire megálltam. Féltem, ha megmozdulok, akkor vége az esti programnak.
-Ne hagyd abbah! Most nehh! - karolt nyakamba és lehúzott, hogy homlokunk újra összeérjen.
-Akkor engedjh kicsith. Különben felrobbanokh. - kapkodtam a levegőt és igyekezett ellazulni.
Amint nem szorított már úgy, újra megmozdultam, ám olyan helyen sikerült eltalálnom amitől teljesen megfeszült. Hasfalára élvezett egy kicsit hangosabb nyögés kíséretében, én pedig újra megálltam. Elképesztő látvány volt, ahogy minden izma tökéletesen kirajzolódott, és az általam okozott gyönyörben fürdött. Hihetetlen szép volt, amint levegő után kapkodott, teste pedig csillogott az izzadságtól. Még egy látvány sem izgatott ennyire, mint ez az élvező kis maknae allattam. Lenézett saját péniszére, amit azonnal meg is fogtam, hogy az utolsó cseppeket is kimasszírozzam belőle. Ettől tovább vonaglott alattam, majd elfordította fejét és nem bírtam érintetlenül hagyni eres nyakát. Megcsókoltam, végignyaltam, harapdáltam. Minden létező módon kényeztettem még utoljára, mielőtt kihúzódtam belőle és hátamra feküdtem. Férfiasságomra fogtam, hogy befejezzem magamnak, de felült.
-Várjhh. - kapkodott még levegő után, és nem tudta merre jár, de azt igen, hogy mit akar tenni - Had én!
Nem tudtam neki ellent mondani. Elengedtem magamat, mire ő rám fogott. Ütemesen mozgatta kezét, minek hatására újra éreztem azt a gombócot összegyűlni alhasamban. Majd olyat tett, amire nem számította. Szájába vette makkomat és nyelvével kényeztetett tovább kezével összhangban, amitől tudtam, hogy hamar elélvezek.
-Kookh. Mosth....most fogokhh. - figyelmeztettem, de nem engedett el.
Csak folytatta nyelve munkáját, én pedig pár pillanattal később szájába robbantam. Nem is zavarta, csak térdelt mellettem és lenyalogatta rólam az utolsó cseppet is, ami számomra igen furcsa érzés volt.
-Ohh. Ott neh! - feszült meg kicsit hasizmom, ahogy érzékeny pontot simított meg nyelve.
-Bo.... bocsánath. - nyögdécselt még ő is, majd lihegve felegyenesedett.
-Jól vagyh? - de csak bólintott - Nem kellett volna ezth. Nem akartamh. Nem szeretem.
-Ki akartam próbálni. - emelte kezét szájához.
-Te mindent ki akarsz próbálni? - ültem lassan fel.
-Igenh. - nézett rám szégyellősen.
-Akkor majd igyekszek segíteni. - túrtam hajába - De nagyon szép voltál.
-Hm?
-Ahogy elélveztél alattam. - mosolyogtam és alsó ajkamba haraptam - Azt szeretném még látni.
-Háth...... - nézett szemeimbe - Te mondtad, hogy nem szabad.
-Meggondoltam magam. Csak másnak ne mond el.
-Nem akartam.
-Akkor lehet. - húztam számra, hogy kicsit józanabb ésszel is érezzem édes csókját.

-V. - ébresztgetett Hoseok suttogva - V.
-Hmm.... igen? - néztem fel rá.
-Nem jössz a helyedre? Kook már elaludt. - nézett a kis maknaera, aki engem ölelgetve szunyókált.
Az ő ágyában aludtunk el, de még sosem voltunk úgy együtt, hogy egymással szembefordulva szorongattuk a másikat.
-Nem akarom felkelteni. - bújtam vissza hajába és beszívtam azt a finom illatát.
-Jó, de Rapmon hazaért. Horkolni fog.
-Kibírom most egy estére. De ha nem, akkor majd átmegyünk.
-Rendben. Beágyaztam neked. Jó éjszakát!
-Jó éjt. - szenderültem vissza.
-Így is felkeltem. - suttogta Kookie, miután J-Hope becsukta maga mögött az ajtót.
-Tudom.
-Honnan?
-Megszorítottál, amikor megkérdezte, hogy nem megyek-a helyemre.
-Ohh...... azt hittem elmész, csak azért.
-Ne reménykedj. Többet nem alszol nélkülem.
-De kár. Pedig akartam még új vírusokat a gépre. - hallottam kuncogását álmos hangjában.
-Nyah! - csíptem puha bőrébe - Itt hagylak.
-Neeeee! - bújt még jobban hozzám.
-Akkor óvatosan.
-Rendben.... csendben maradok.
-Nocsak! Arra is képes vagy?
-Aish milyen vagy.
-Milyen? - de nem válaszolt mert nyílt az ajtó.
Nem tudtuk ki az, ám mivel bent maradt, majd a takaró susogását hallottuk arra gondoltunk, hogy Rapmon.
-Jó éjt! - súgta olyan halkan Kook, hogy én is alig hallottam.
-Neked is! - hajtottam kicsit lejjebb fejemet, majd édes illatfelhőjében fürödve zuhantam végül álmaimba.

10 megjegyzés:

  1. Aigoooo, ez a kicsi Kook micsoda akaratos volt. Mindent ki akar próbálni, kész :D nagyon tetszett, eszméletlen jó one shot volt. Remélem lesznek ilyen hosszú sztorik JiKook stílusban is még, mert őket is nagyon imádom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem lesznek :3 Most így átállok az ilyen hosszúakra szerintem. Örülök, hogy elnyerte tetszésedet :D

      Törlés
  2. Juuuj, hát ez nagyon jó lett ^^ imádtam :3 Néha nem tudom, hogy most áldás az, hogy vizuális típus vagyok vagy átok >w< de perpillanat úgy érzem inkább áldás :P

    OwO akkor ezek szerint lesznek még cukiságok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett. Igen, néha vizuális típusnak lenni átok ><
      Lesznek még cukiságok persze :3

      Törlés
  3. Uu imádtam meg h ilyen hosszú volt^-^ na meg a kis Kookie na jólvan valaki vakarjon fel a földröl :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom az ilyen kommenteket :DDD Örülök, hogy tetszett. Lesz még ilyen hosszú

      Törlés
  4. *-*
    Awww :3
    Az a Jungkook : ))
    Hasonlít hozzám : )) én is mindent kiakarok probálni <3 : )) (félreértés ne legyen : )) ).
    Nagyon jó lett *-* <3
    Aká a többi yaoi fikcióid. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De örülök, hogy tetszenek :D Itt Kook nekem nagyon tetszett :3

      Törlés
  5. Nyuuuuh *--*
    Ez naaagyon tetszett.
    Imádtam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor olvass three sidesot mert ott is van az a páros és pont ilyen cukik :3

      Törlés