2015. augusztus 24., hétfő

Three sides of life

A Three sides of life egy trióról szól, melynek tagjai Jin, Tae és Kook. A srácok két külön táborra oszlanak a történet elején, de mindkét banda a Three sides of life nevű étterembe jár már nagyon régóta, ami Nam tulajdonában van. A történet Taehyunggal indul, aki már igen hosszú idő óta magányos, ugyanis nem olyan egyszerű a mai világban párt találnia egy meleg férfinak. Viszont egyik nap kiszúrja a másik trió egy tagját, akibe első látásra belehabarodik és csak reménykedik, hogy a másik is meleg. Mikor azonban meglátja Jint, meggondolja magát és kezdetét veszi történetünk, ahol mindig van valami, mindig akad probléma, megoldásra váró helyzet, vagy éppen kezelendő személy.





Főbb szereplők:
  • Jin/Seokjin - Suga és Kook barátja, velük szokott kimozdulni, továbbá szakácsnak tanul.
  • Suga/Yoongi - Kook bátyja, de csak féltestvérek. Egyedül él és ki nem állhatja tapadós öccsét.
  • Jungkook/Kook/Kookie/Picur - Suga öccse és hatalmas kocka. Nincsenek nagyon közeli barátai, de imádja Jint és a bátyját, ezért igyekszik minél többet velük lenni.
  • Taehyung/Tae/Taetae/V - Az egyetlen személy, aki bevallja bárkinek, hogy meleg, már nagyon régóta. Hoseok és Jimin a legjobb barátai, akik segítik és mellette állnak mindig.
  • Hoseok/Hopi/Hope/J-Hope - Csak neki van úgy jogosítványa, hogy tud is néha autót szerezni. Tae és Jimin legjobb barátja, mókamester, segítőkész.
  • Jimin - Tae és Hoseok legjobb barátja, ám igazán nehezen viseli olykor Tae elvonási tüneteit, hogy régóta nincs senkije.
  • Namjoon/Nam - A Three sides of life tulajdonosa, gyakornoki időszakban Jin főnöke és jó barátja egyszerre, de mind a hat fiú barátja. Egyidős a srácokkal, mégis saját étterme van, önfenntartó és összeszedett, kedves ember. Tudja Tae másságát is és mindig segítőkész.
1. rész: Év vége
2. rész: A kis mázlis
3. rész: Eldurvult este
4. rész: A testvérek vigyáznak egymásra
5. rész: Mozi
6. rész: Ohh V!
7. rész: Vacsora
8. rész: Mit csinálsz picur?
9. rész: A randi
10. rész: V nem bírja
11. rész: A tabu
12. rész: Jin lakásán
13. rész: Kook beveti magát
14. rész: Jin olyan, mint egy lány
15. rész: Szerep csere
16. rész: Jungkook problémája
17. rész: Az ötlet
18. rész: Szerelmi háromszög
19. rész: V és Kook
20. rész: Szeretlek
21. rész: Cuki vagyok?
22. rész: Mindenkiből egy "picur"
23. rész: Szorgos törpe
24. rész: "Picur..... ezt szeretem."
25. rész: Szent a béke
26. rész: Hármasban
27. rész: Kook Vt akarja
28. rész: "Úgy csináld, ahogy te szereted!"
29. rész: Vadállat Taetae
30. rész: Kis kanos
31. rész: Megszeppenve
32. rész: A fémrúd
33. rész: A gyűrű(k)
34. rész: Suga és a vásárlás
35. rész: Újra hárman
36. rész: Reggel
37. rész: Csak egy nap
38. rész: Szeretett ágy
39. rész: Sajog teste, lelke
40. rész: Csak ugrattalak...
41. rész: Csinálj valamit!
42. rész: "Nyeld le szépen."
43. rész: Foldul a kocka
44. rész: Majdnem asztal
45. rész: Kiderült
46. rész: Utazás
47. rész: Medence
48. rész: A hotel meleg párja
49. rész: Győzelem
50. rész: Nagyon dobog
51. rész: Suga enyhül
52. rész: Kook felnőtt oldala
53. rész: Segítség egy barátnak
54. rész: Királynő és a herceg
55. rész: Randi + Meglepi
56. rész: Triók
57. rész: Soomi
58. rész: Eredeti
59. rész: Fülecske, farkacska
60. rész: Veled, vagy nélküled
61. rész: Túl feltűnő
62. rész: A szétválás
63. rész: Új családtag
64. rész: Jjanggu
65. rész: A bárban
66. rész: Az ördög apja
67. rész: Zúzódás
68. rész: Heesoo
69. rész: Szabadság? Inkább meghalok!
70. rész: Féltékenység vezérel
71. rész: Apró csók a titok nyitja
72. rész: Egy illat
73. rész: Áll még az ajánlat?
74. rész: Játszunk!

Heesoo&Jungkook OS kérésetekre  (Mi lett volna, ha...)

75. rész: Nem kellett volna
76. rész: Jin is tapasztal
77. rész: Epres csók
78. rész: Gumicuki
79. rész: Tervez, szervez
80. rész: Hatalmas erő csöppnyi testben
81. rész: Mint hal a vízben
82. rész: A múlt
83. rész: Jin vagy Tae?
84. rész: Öt perces titok
85. rész: Feszülten
86. rész: Kételyek
87. rész: Álmaimban sem...
88. rész: A jéghegy csúcsa 18+!
89. rész: Egy zacskó eper
90. rész: Youngbum
91. rész: Szentfazék, csak a füle kormos
92. rész: Maradj csendben!
93. rész: Képszakadás
94. rész: Lelkiismeret 1.
95. rész: Lelkiismeret 2.
96. rész: Tekintetek
97. rész: Csak haza ne!
98. rész: Megnyugodtam... egy percre
99. rész: Sötét felhők gyűlnek

24 megjegyzés:

  1. Elnézést kérek. Ez kimaradt, de ami késik nem múlik. :)
    Ezzel kijelentem: A yaoi szekcióból már csak ez van.
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne siess. Mert semmi időm írni és energiám se. De majd fogok szóval ne siess. :D

      Törlés
    2. Már 40-nél járok. Nem sietek, sőt... De imádom. Nagyon örülök neki, hogy belevágtam! <3

      Törlés
    3. Tudod, ma még simán meglesz az 50 (,tekintve, hogy 47nél járok, de sajna szünetet kell tartanom), de mostanában olyan érzésem van, hogy Jimin és Hoseok sem teljesen kezeli viccként azt a dolgot. Madehátőőőő... most már le van írva, szóval kiváncsi vagyok, Mayu~~~

      De tényleg igyekszem nem ennyire zabálni a fejezeteket, de na! A te "hibád", hogy túl jól írsz! na jó, kicsit az enyém is... Kissé mohó vagyok. *hihihi*

      Majd még elömlesztelek ilyen utólagos kommentekkel, néha... :)

      <3

      Törlés
    4. 59... 59... Imádlak, Mayu!
      Leírod azt, amit olvasni akarok! Mintha tudnád, hogy mit szeretnék... awww...
      Olvadozok...
      Hogy miért nem a rész alá kommentelek? Mert itt biztosan megtalálom a válaszod! :D
      Kösziiii

      Törlés
    5. :D Örülök, hogy ennyire tetszik :DDD Lesz még annál jobb is, ha végre visszatérek a rendszerezett életemhez. Mert akkor tudok újra írni majd. Jelenleg sajnos nem. Szóval TÉNYLEG ne siess. :D

      Törlés
    6. oh te jó ég ! ÉN EZT NEM BIROOM meg örülök olyan ! Kel a folytatás napok óta csak olvasok hajnalig most a "Végére" értem de nagyon kel a folyatás! Örülten kíváncsi
      vagyok ! Kérlek ne hagyd abba

      Törlés
    7. Nem terveztem :)
      És igyekszem írni.

      Törlés
  2. *hehehe* tegnap kissé belelendültem... Végül a OS-nál hagytam abba... :D
    Oké, akkor tényleg lassítok... Még a végén elolvasom...
    Akkor folytatom a Hentai részleget... Mert mostanában, mint a példán is látható, kissé csak Yaoit olvastam. xD

    Nem akarlak siettetni, félre ne érts... Csak annyira jó, hogy amikor belekezdek, nem tudom abbahagyni. :P

    VálaszTörlés
  3. Úúúú... kérdezni akartam már, milyen sorozatot néz Jin? Mert én is nézek egy-kettőt... :D

    VálaszTörlés
  4. Csak nyugodtan, nem siettetsz. Ami miatt kiakadok az teljesen más modor, meg más üzenetek.
    A ficiben nem találtam ki konkrét sorozatot, csak néz valamit.

    VálaszTörlés
  5. Vegig olvastam es imadom legyen hamar folytiiii ♡

    VálaszTörlés
  6. Most olvastam el negyedjére az egészet és még mindig imádom! ♡_♡ Lassan az egészet tudom kívülről! :D Csak így tovább! 😍

    VálaszTörlés
  7. Mayu~ mikor lesz kövi rész? Anyira kivancsi vagyok mar mi is az a meg lepi a fiuktol ...sies leciiiiiii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Adjatok szabadidőt! XD És akkor lesz. Give me som free time!!!
      De amúgy amíg a Namjoon OS nincs meg addig nem lesz új, annak a végével meg elakadtam. ><

      Törlés
  8. Hol a 100.rész? Az is kell a végére befejezésnek. Vagy nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Who do you think you are?
      Majd lesz, ha lesz kedvem megírni!!! De az ilyenekkel csak csúsztatjátok, mert csak azért se fogok írni ilyen bunkó megnyilvánulásért.

      Törlés
  9. Puszi:) így a karantén eljövetelével muszáj megkérdeznem; tervezed még folytatni ezt a sorozatot? Én még azóta is minden két hétben reménykedve nyitom meg az oldalt, számtalanszor újra olvastam a meglévő részeket, nem tudok betelni vele! Imádnám, ha megtudhatnám hogyan reagáltak Kookék mikor megtudták az igazságot,mi lett mikor a kicsik visszmentek a suliba, hogyan kezelte Tae a picurt ott... Annyi kérdésem van, szinte szétfeszít,de természetesen megértem, ha már nem szeretnéd ezt írni. Kérlek ne vedd nyomásnak az írásom, habár engem egy nagy nyomástól szabadított fel, lévén, hogy volt merszem megírni:")) Köszönöm ha elolvasod, meg azt is ha válaszolsz <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Hát terveztem is, meg nem is. Lehet idén abba hagyom a magyar ficik írását és letörlöm az oldalt is, de ha ez lenne, akkor az ilyesmiket a tudtotokra adnám. :) Még meglátjuk mi lesz, most nagyon sok a dolgom sajnos.

      Törlés
  10. Puszi! Végül nem jelent meg a hozzászólásom, szóval újra próbálkozom;) nem tervezed folytatni ezt a sorozatot? Én azóta is minden két hétben reménykedve nyitom meg az oldalt, számtalanszor újra olvastam a meglévő részeket, nem tudok betelni vele! Imádnám, ha megtudhatnám hogyan reagáltak Kookék mikor megtudták az igazságot, mi lett mikor a kicsik visszmentek a suliba, hogyan kezelte Tae a picurt ott... Annyi kérdésem van, szinte szétfeszít! Kérlek ne vedd nyomásnak ezt, mindössze ez az egyetlen módja annak, hogy jelezzem; még mindig van érdeklődés ez iránt IS:D <33

    VálaszTörlés
  11. Jaj, csak nehogy letöröld! Nem zavar( vagyis de, de mindegyxd) ,hogy nem folytatod, de ne töröld le!:( nagyon szomorúak lennénk, ha nem olvashatnánk kedvenc ficijeinket...♡

    VálaszTörlés