2016. június 27., hétfő

Nektek egy kattintás, nekik egy iskola

Kedves Olvasóim!

Mivel rengetegen vagytok ezért mindig kihasználom az oldal népszerűségét, hogy valami fontosat hirdessek és meghalljátok! Most sem történik ez másképp.

Ezúttal a B.A.P adománygyűjtésének egy részére szeretném felhívni figyelmeteket, ami nektek nem kerül pénzbe, viszont sok pénzt hozhat, ha meglesz az ezer olyan profilképes felhasználó, akik kirakták a megadott logót profilképükre.

Miről is van szó? Hát idézném először az adminokat, utána pedig magyaráznék.

"Kyara felajánlott nekünk 2 db maszkot, a B.A.P Town támogatására. Köszönjük szépen ^^

Az egyik azok közt lesz kisorsolva, akik a B.A.P Iskola logóját kitették facebookra és twitterre, a másik pedig az adományozók között(erre később kerül sor)
A logós sorsolás Július 11-én lesz, mivel 10-én jár le a határidő, hogy meglegyen az 1000. Úgyhogy tessék belehúzni :D

Mi szükséges ahhoz, hogy részt vegyél a nyereményjátékban:
- Tedd ki a logót a facebook és twitter profilképedre
- Like-old a B.A.P Hungary oldalát , kövesd be instagramon és twitteren
- Oszd meg ezt a posztot
- Írd le kommentbe vagy linkeld a twitter és az instagram felhasználód

Logo , amit ki kell tenni: http://twibbon.com/support/bap-town-a-bap-iskolaja

B.A.P Hungary csapata"

Kérlek benneteket, hogy még ha nem is vagytok B.A.P fanok, nem is szeretnétek maszkokat nyerni akkor is rakjátok ki a logót, mert nagyon sokat segíthet, ha összegyűlik az ezer fő. A logónak 1 hónapig kell kint lennie a profilotokon.
A program csak feltölt egy képet facebookra, amit nektek kell kézzel beállítani profilképnek, de tegyétek meg. NEM HALTOK BELE!

A további segítési lehetőségről pedig kaptok majd külön posztot, de egyenlőre ezt csináljátok és terjesszétek! Kérlek benneteket, hogy facebookon osszátok meg a B.A.P Hungary erről szóló posztját és a lehető legtöbb ismerősötöknek szóljatok is. Csúnyán kevesen vagyunk, a határidő pedig a nyakunkon.
Én bízom bennetek srácok, nagy lendülettel olvastok, sokat teszünk egymásért, de itt az ideje egy harmadik emberért is tennünk. Tudjátok, mi sosem hagyjuk hálálkodás nélkül, ha kedvesek vagytok és biztosak lehettek ezután sem fogjuk. Ha jönnek a likeok a facebook oldalunkon ennek a bejegyzésnek a posztjára és a megosztások is megugranak a B.A.P Hungary posztjánál, akkor Heesoo&Jungkook OS-t hozok a határidő lejárta után, a hentaiosoknak pedig befejezem RM-et és igyekezve hozom Kook rövid sztoriját!
Remélem áll az alku és megmutatjátok, hogy igenis szorgalmasak vagytok nem csak olvasás terén, de a tettek mezején is!
(Minimum like a posztunkon : 50 (tekintve, hogy 280 az alap olvasottsága Three sidesnak és 400+ a like az oldalon) )

B.A.P posztja, amit osztanotok kell: https://www.facebook.com/baphungary/posts/1394251640601214

Nektek öt perc, a gyerekeknek egy iskola!

6 megjegyzés:

  1. Hát én meg csináltam de twitterem volt de nem tudom a jelszavat mégegyet nem akarok csinálni úgy se használom de a többit megcsináltam. Remélem azért így is számít. A maszk meg anyira nem kell ugy se nyernék de persze nem ezért csináltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem az 1 acc is számít. Mert persze nem mindenkinek van mind2. Köszönjük szépen! :)

      Törlés
  2. Én megcsináltam mindent viszont a profil képemre nem rakja oda a logot. Pedig kétszer is megcsináltam. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Feltölt csak 1 képet a program a facebookodra, utána azt neked kell profilképnek beállítani :)

      Törlés
  3. Nekem sajna csak twitterem van , de azon megcsináltam mindent amit kellett 😉

    VálaszTörlés