2017. április 4., kedd

[Képzeld el!] A fansignon sírva fakadsz

Képzeld el, hogy a fansignon annyira boldog vagy, hogy nem tudod abbahagyni a sírást, ezért a fiúk próbálnak megnyugtatni a következő módokon.



Jin

Azonnal elkapná a kezed és kedves szavakkal kezdene nyugtatgatni. Fogná és simogatná, miközben végig arról beszélne, hogy ők is emberek, semmiben sem másabbak, mint te. Pont ugyanúgy izgulnak minden alkalommal, mint te, mert új fanokkal is találkoznak és nem akarnak hibázni. A meleg kezétől és közvetlenségétől pedig lassan el is múlna sírásod, de ő csak akkor engedné el az ujjaidat, ha már a következő taghoz mennél tovább. Addig csak mosolyogna ás játszadozna velük, míg aláírja neked az albumod.


Suga

Nem tudná rögtön, hogyan kezelje azt, hogy sírsz előtte. Nem túl jártas az ilyesmiben, de megpróbálná. Először szívecskékkel hülyéskedne, hátha azzal sikerül megnyugtatnia, így azon ritka pillanatok egyikét élhetnéd át, mikor hülyét csinál magából. Végül azonban új ötlettel állna elő. Levenné fejéről a díszt, majd a tiédre tenné és azt mondaná:
"Most már olyan vagy, mint én. Én pedig nyugodt vagyok. Nyugodj meg te is."
Nem éppen a legmegfelelőbb szöveg, de valahogy a hangja és közvetlensége kicsit segítene, hogy végre tudj neki mondani pár szót, míg aláírja az albumot neked.



J-Hope

Grimaszolással derítene jobb kedvre. Mindenféle tipikus Hobi arcot látnál tőle, elővenné az igazán lökött énjét, csak hogy egy picit enyhítse sírásodat. Az első keze ügyébe akadó holmival azonnal játszani kezdene, aminek lehet az a plüss már annyira nem örülne. Majd miután kellően meglepődtél, ami miatt enyhült kicsit sírásod, mással folytatná.
"Naaa Jagiyaaa! Semmi baj. Csak én vagyok, Hobi Oppa! Meg szeretnéd fogni a gödröcskéimet? Tessék!" hajolna oda hozzád "Csak nyugodtan!" mosolyogna, amint félve, még könnyes szemekkel egy pillanatra megérintenéd arcát.



Rap Monster

Információkat mondana. Olyan tényeket, amire egyáltalán nem voltál kíváncsi, de érdekesek és viccesek is egyben. Ő biztosan ilyesmikkel nyugtatna, miközben csak néz és próbál mosolyogni.
"Tudtad, hogy az ősi egyiptomiak elvesztettek egy csatát, mert az ellenfeleik macskákat használtak ellenül és az egyiptomiak féltek, megijednének az állatok, így nem bántották az ellenséget? Már akkor is a macskák döntöttek el mindent és azóta is, csak jól titkolják. És hogy két műholdat, akik kergették egymást a Föld körül állandó távolságban, úgy hívtak, hogy Tom és Jerry? A wombat pedig kocka alakút kakil. Milyen fájdalmas lehet, nem igaz?" Addig abba nem hagyná az ilyen összefüggéstelen tények sorolását, míg el nem mosolyodsz és csak utána térne át az albumod dedikálására.



Jimin

Jimin a cukiságával próbálna kicsit megnyugtatni. Ugyan annyira nem szereti, de aegyozna neked amíg jobban nem leszel. Kis cuki pufi mosolygó arcával pedig azonnal levenne téged a lábadról. Főleg aranyos szemeivel, amik azonnal eltűnnek, mikor vigyorog. Még a Gwiyomi dalt is elénekelné neked és a teljes koreográfiát megcsinálná csak azért, hogy ne sírj, hanem élvezd a fansignot.



V

 Nem tudná megállni, hogy ne érjen hozzád. Amint meglátná, hogy folynak a könnyeid nagyon megijedne. Gyorsan letörölné azokat, majd az asztalra feküdve mosolyogna és próbálna vele beszélgetni a napodról, hogy kicsit elterelje a gondolataidat és jobban érezd magad. Közben is fogdosná a kezed, az újabb könnyektől pedig azonnal megszabadítana, mert kötelességének érezné, hogy letörölje azokat és ne lássa senki, hogy sírsz.

Jungkook

Először kicsit aegyozna, de csupán azért, mert legtöbbször mindenki ezt akarja tőle és kíváncsi, hogyan reagálsz rá. Ám hamar feladná, nagyon hamar és inkább felajánlaná, hogy játszatok valamit. Az albumod egyik üres lapját bevonalazná, majd amőbázna veled, amiben látványosan hagyná magát, hogy te győzz könnyeid és szipogásod ellenére is. Végül odahajolna hozzád, majd mosolyogva sugdosni kezdene.
"Tudod, senki sem győzött még le engem semmiben. A hyungok irigyek lesznek rád, majd mutasd meg nekik, de csak miután elmondtad egy nagy titkodat. Ugye, én vagyok a kedvenced? Nekem nyugodtan elmondhatod, tőlem senki nem tudja meg. A többiek pedig úgysem hallják most."


By Mayu & Sayu

(Ha lenne bármilyen helyzet, amiről szívesen várjátok hasonló leírásunkat, akkor írjatok kommentet ide, vagy a Facebook OLDALUNKRA, melynek linkjét oldalt megtaláljátok, vagy dobjatok meg egy e-maillel. Minden információt az új menüpontban, aminek a címe "Képzeld el!" és fent található, megtaláltok!
Facebook oldalunk --> LINK
K.A.R.D rajongók ----> LINK )

6 megjegyzés:

  1. Jaj ezen most nagyon jót nevettem. :D :D :D Azt hiszem én úgy Sugáig sírnék :D Hobival esélytelen, mert annyira bolond, de a RapMonos rész is nagyon tetszett. :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. Woooooaww! Ez....ez nincsenek rá szavak annyira édes lett! Egyszerűen imádom, csakúgy, mint minden mást tőletek!
    Csak így tovább!!
    ~A.S

    VálaszTörlés
  3. Hát nem csalódtam csajok :D Ez nagyon jó (csúnyább szót használtam volna, de inkább nem xD). Gondolkodtam egy kicsit, hogy milyen helyzetről olvasnék szívesen, és az ötlött fel bennem, mi lenne a fiúk reakciója, mikor fanboy-t hallanak kiáltozni, akár fansignon, vagy fanmeeten :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De mi értjük mit szeretnél mondani. :)
      Rendben, elkezdünk rajta gondolkodni. :DD Lehet akkor ez lesz a következő. :)

      Törlés
  4. Hát ha Suga velem ezt csinálná, szerintem ilyen "wtf is wrong with you?" fejjel néznék vissza rá :'D

    Most betegnek fogtok hinni, de én kíváncsi lennék rá, hogy hogyan reagálnának, ha az előttük álló fan odanyújtaná nekik az albumját, felcsúszna a pólója ujja és meglátnák alatta a vágásokat.

    Na jó, remélem nem akasztottam ki senkit, de kövezzetek meg nyugodtan x3

    És köszönöm, hogy olvashattam ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is érdekelne, hogy hogyan reagálnának arra a helyzetre...ahogy elképzelném érdekes dolgok sülnének ki

      Törlés