2016. január 22., péntek

Three sides of life 48. rész: A hotel meleg párja

-De ezért jössz nekem egy randival. - indultak meg.
-Meglesz.
-Ígérd meg!
-Eskü. Megkapod a randid, ha ez sikerül. - fordult vissza felé J-Hope míg válaszolt, majd folytatta is útját. Mostantól nem tévesztheti szem elől Seokjint egy pillanatra sem.

-Mi kell neked Sugától? - úszott a kisebb után Jin.
-Semmi. - fordult vissza felé Jungkook és megvárva az idősebbet, majd annak nyakába csimpaszkodott.
-Nem értelek. - tartotta meg a picurt, miközben tovább sodródtak.
-Csak.... kettesben akartam lenni veled. - súgta a fülébe.
-Hát ennyi ember között elég nehéz.
-Tudom, csak.... nincsenek itt Jiminék sem. Most így jó.
-Értem. De nem kéne, tudod.
-Tudom. - engedte is el párját - Este lehet?
-Igyekezni fogok. - mosolygott Jin.
-Rendben.
-Kéne küldeni képet Taehyungnak. Mit szólsz hozzá?
-Jóóóóó! De most én fényképezek. Nem kockáztatok még egy olyan borzadalmat. - lelkesült fel a kisebb.
-Oké. - nevetett Seokjin - Keressük meg a többieket.
-Majd ha körbeértünk kimászok a telefonért, és addig megkeresheted őket.
-Jó. Bár a bátyád már megvan. - nézett el Kookie válla felett, amint a medence azon szakaszához értek, ahol le lehetett üli, Suga pedig azt ki is használva csajozott - Odamenjünk hozzá?
-Szerintem nem fog megharagudni, ha lehagyjuk a Taenak küldött képről. Úgysem kedveli most már annyira se, mint először.
-Hmmm. Jó, igazad van. Amúgy is megölne, ha megzavarnám a csajozásban. - pillantott újra a kisebb szemeibe - Viszont....
-Viszont mi?
-Ha nem vagy elég gyors, én csinálok képet. - vigyorgott.
-Gyengébb vagy hyung! Biztos meg akarsz küzdeni velem? - derült fel a kisebb arca.
-Micsoda tiszteletlenség ez! Na gyere csak ide! - Indult meg Jungkook után, az pedig menekülőre fogta.
Hirtelen elfelejtette a legfiatalabb is, hogy pár perccel azelőtt még mért nem akarta volna magára hagyni párját, de ez most pont jól jött. Elérte amit szeretett volna, Jin csak vele foglalkozott, annak az esélye pedig, hogy elveszti, abban a pillanatban minimálisra csökkent. Végre szerelmével játszhatott és habár nem csókolhatta meg, nem mondhatta neki, hogy szereti, mégis boldog volt. Ugyan ezzel a vidámsággal ugrott ki a medencéből is, majd rohant megkeresni telefonját, míg Seokjin elindult Taetae barátait után, akik elég hamar meg is lettek, elvégre nem tévesztették szem elől egy pillanatra sem a legidősebbet. Végül egy telefonra veszélyes helyzetben készítettek közös képet és Jin hiába szólt, hogy nem lesz jó, Kook akkor is erősködött. Visszamászott a medencébe a srácokhoz, majd kikönyökölve annak szélére csinált selfiet. Persze az első nem sikerült, így nagyon sok kép készült, amiből többet is küldtek Taehyungnak. A mobil viszont nem sérült meg, bár ez csupán a szerencsén múlt. Mikor pedig Jungkook újra kimászott a vízből, hogy visszarakja helyére a telefont végül le is ült a napágyra chatelni távol tartózkodó párjával.

"Olyan cukik vagytok köszönöm!
Látom jól mulattok. Érezzétek jól magatokat! :D"
"Nélküled azért nem az igazi"
"Ugyan picur. Ott van Jin. Ne velem foglalkozz!"
"Jó. De Jin is.... van itt egy csaj"
"Gondolom több is"
"De nagyon hajt Jinre és még ismerik is egymást"
"Juna?"
"Nem őt én is ismerem te! Valami Seulmi"
"Nem ismerem"
"De Jin igen és fel sem tűnt neki a csaj
Úgy kellett elrángatnom
Taetae mi lesz ha Jin elpártol mellőlem? :'("
"Akkor mellőlem is de ez nem fog megtörténni.
Csak tartsd szem előtt! Szólok Hoseokéknak hogy vigyázzanak rátok"
"Rendben :( Szeretlek Taetae"
"Imádlak picur és ne aggódj. Nem lesz baj"
"Oké ˇ-ˇ"
"Na menj vissza Jinhez légy vele folyton addig írok Hopinak"
"Ők is medencéznek"
"Tudom de majd olvassák. Na nyugalom picur. Nincs semmi baj"
"Rendben. Szia Taetae. Kitartás <3"
"<3"

Majd Jungkook visszadugta mobilját nadrágja zsebébe és úgy tett, ahogyan Taehyung javasolta. Megkereste a legidősebbet és egy pillanatra se hagyta, hogy az eltávolodjon tőle. A napjukat a medencében töltötték, bár a sodrós kis mulatság elég fárasztó volt, így kiültek annak szélére a fúvókákhoz, hogy kipihenjék azt a rengeteg kört, amit megtettek. Épp ebédidő volt, így kicsit megfogyatkoztak az emberek, de még vártak, hátha jobban kiürül a víz és az övék lesz az egész, aminek a legjobban Jinék örültek volna. Már alig tűnt fel néha valaki, amikor megjelent egy lány összefont karokkal és a fiúk felé indult. Először nem is foglalkoztak vele, mert Sugát faggatták a fekete bikinis felől, ám amikor az új jövevény Hoseokhoz sietett mindenki ráfigyelt.
-Bocsi! Tudnál segíteni? - rohant oda, miközben megfogta melltartójának egyik felé és a hozzá tartozó pántot - Elszakadt és nem akartam odamenni a fiúkhoz, egy kézzel meg nem tudom megoldani. Tudnál segíteni, vagy a párod? - állt Hopi előtt a lány és magyarázott, miközben Hoseok már akart is volna intézkedni, de nagyon ledöbbent mondatán.
-A párom? - pislogott rá.
-Hát..... igen. Csak kéne rá egy csomó. - magyarázott tovább, mit sem törődve azzal, hogy J-Hope lefagyott - Vagy..... rosszat mondtam. - pillantott oldalra Jiminre érdeklődve.
-Adjad, had segítsek! - tolta is az arrébb Hopit - Még nem szokta meg, hogy együtt vagyunk. - mosolygott a lányra a fiatalabb és kihasználta a lehetőséget.
-Jaj, köszönöm. Nagyon kedves vagy. Nem akartam a többieket megkérni. Nem kockáztatom, hogy letaperoljanak.
-Teljesen megértelek. Úgy tesznek mintha segítenének, közben csak ellenőrzik a méreteid. Egy darab húsként kezelnek. - kötötte meg a bikinit - Kész is. Azért a helyedben nem használnám sokat. Nem tudom meddig bírja.
-Jaj köszönöm! Életet mentettél. - puszilta meg a lány, majd ment is tovább.
-Mi van?! - háborodott fel Hoseok, miután márt halló és látótávon kívülre ért az a személy, aki konkrétan meleg párnak nézte őt és Jimint.
-Na akkor mindenki homokos csak én nem. - fonta össze karjait Suga - De ne számítsatok rá, hogy én is átállok.
-Most kajak melegnek nézett minket?
-Ha a melltartójával rohangál hozzánk nézzen, engem nem zavar. Olyan puha volt a melle ahhh. - ült vissza helyére Jimin.
-Téged nem is zavar?! Komolyan? Melegnek néztek minket Jimin, felfogtad? - akadt ki.
-Nyugi már! hallottam én is, de most nem fogom elzavarni. A melltartójával jött ide ember! A melltartójával! - hangsúlyozta ki.
-Akkor nekünk nem kell félnünk. - nevetett Jin - Kizárt, hogy lebukjunk, ha rátok koncentrálnak.
-Nem érted mekkora lehetőség ez ugye, tesó? - pislogott Hoseokra Jimin.
-Milyen lehetőség ez, te miről beszélsz? Melegnek néznek, esélyünk sincs csajozni.
-Igazad van, sokkal jobb lehetőségünk van. A csajok szeretik a melegeket, mert tudnak velük beszélgetni, meg.... mindent amit a csajok szoktak. Lehet át is öltöznek majd előttünk. Nem érted? - magyarázott - Most befogadnak a csajok körébe és mindenben részünk lesz.
-Én nem akarok bekerülni a körbe, nekem barátnő kell Jimin!
-Így sokkal könnyebb lesz szerezni. Figyelj! - ült fel teljesen Hosek felé fordulva - Mivel így ledöbbentél mikor mondta, ezért könnyű lesz azt mondani, hogy csak mostanában fogtunk bele és nem régóta vagyunk így. Eddig csak barátnőink voltak, de egymásra találtunk, meg minden hülyeség. Így tudják hogy frissek vagyunk és nem fognak kiakadni ha netalántán rájövünk hirtelen, hogy lehet mégis csak jobban vonzódunk a csajokhoz. Érted tesó?
-...... Homokosnak néznek akkor is!
-Ha nem tudsz ezen túl lépni, nem fogunk tudni csajozni. - ült vissza rendesen helyére.
-Ez amúgy rohadt jó taktika Jimin. Na, most már becsüllek. Okos húzás. - helyeselt Suga.
-Ugye? Mindig is foglalkoztatott, hogy vajon Taenak mennyi barátnője lehetne, ha bírná a csajokat. Majd most kiderül.
-Szerinted ez jó ötlet Yoongi? - lepődött meg Hopi.
-Igen. A csajok tényleg imádják a b..... melegeket. Jimin technikája pedig szerintem be is válhat.
-Hyung, nincs itt senki. - mászott közben Jin ölébe a legkisebb, mialatt az a többiekre figyelt. Érdekelte az okfejtés és a fiúk terve, nem mintha vonatkozna rá, de azért kíváncsi volt, mialatt Jungkook szépen helyet foglalt lábai között és körbeöleltette magát, ahogy ráfogott párja ujjaira, majd ő is figyelt, bár őt aztán tényleg nem izgatta a téma.
-Komolyan azt hiszed jó ötlet? - pislogott Hoseok és lassan megnyugodott.
-Igen. Figyelj, egy próbát megér és igazán kétlem, hogy összefutnátok a csajokkal még valaha. Itt vagyunk az Isten háta mögött. - magyarázott Yoongi.
-Igen. Hyung próbáljuk meg. Lássuk meg mi lesz, aztán ha nem, akkor majd azt mondjuk, eddig tartott, rájöttünk mégse. - nevetett Jimin.
-Engem érdekel mi lesz. - dőlt előrébb Jungkookkal Jin, hogy lássa rendesen a fiúkat, ám mondata kicsit sem jött jókor. A picur megjegyezte..... nagyon is.
-Mindenki kíváncsi rá? - nézett a fiúkra Hoseok - Hát.... jó. De nem foglak lesmárolni. - morgott.
-Nem is kell, Isten ments! Csak.... ölelgetned kell, meg nekem is téged, meg amit a melegek szoktak.
-De ne vigyétek túlzásba, mert akkor meg furcsák lesztek. - adott tanácsot Jin.
-Hát, ha rajtam múlik nem fogjuk. - kelt fel Hoseok.
-Hova mész? - kérdezett utána Jimin.
-Ebédelni. Már kilyukad a gyomrom. - fordult vissza Hopi - Akarsz jönni..... édesem? - fintorgott.
-Persze drágám. - vigyorgott Jimin - Ez kibaszott jó lesz! - ment utána.

-Már most elfáradtam. - nyújtózott Jin, amint délután visszaértek szobájukba. Megbeszélték, hogy most a diszkóig mindenki pihizik, és még mielőtt lemennének, előtte mindannyian beugranak Hoseokékhoz, majd onnan indulnak - Lehet alszok is egyet most délután. - dőlt ki a franciaágyban.
-Hyung, koszos ruhával az ágyra? - jegyezte meg Kookie, miközben felmászott hozzá ő is és mosolygott.
-Mért figyelsz te ennyire folyton? - pislogott a legkisebbre - Na gyere ide! - kapta el, majd magához ölelve feküdt oldalára.
-Csak rád figyelek és Taetaera másra nem. - bújt az idősebb álla alá.
-Aranyos vagy. - sóhajtott Seokjin.
-Tényleg aludni akarsz?
-Igen. Mért? - nyitotta ki szemeit és kicsit hátrébb húzódva lenézett a fiatalabbra.
-Csak kérdeztem. Segítek elaludni. - mászott ki Jin szorító öleléséből, majd arcát két keze közé fogva hanyatt fektette, miközben megcsókolta.
Elmerültek egymás szájában, Jungkook lassan ráült a másik csípőjére, annak kezei pedig lecsúsztak fenekére. Percekig élvezték párjukat és nem kapkodtak, csupán lágyan mozogtak ajkaik szinte teljes összhangban.
-Így nehéz lesz elaludnom. - szólalt meg Jin, amint Kookie elvált tőle.
-Most már hagylak. - egyenesedett fel - Csak hiányoztál. - mosolygott.
-Majd kevesebbet megyünk le, meg elbújunk és akkor nem fogok ennyire hiányozni. Gyere! - húzta le mellkasára a kicsit - Alszol velem?
-Igen. - feküdt rá Jungkook - Szép álmokat hyung! - bújt nyakába.
-Szép álmokat picur. - sóhajtott - Klór szagod van.
-Neked is, ne szólj be! - mocorgott.
-Rendben. - kuncogott Jin.

-És akkor most este is végig úgy kell tennünk, mintha melegek lennénk? - pakolászott Hopi, miközben Jimin az ágyon ülve laptopozott.
-Hát úgy kéne. Na itt van Tae! - vette fel a kakao talkot és Hoseok felé fordította a laptopot, majd ő is elé ült - Szevasz Tae! Na mi a helyzet?
-Pihi van. Mindenki csendes pihit tart, úgyhogy én is. Mi újság?
-Itt is pihi van. Most jöttünk vissza  kajálásból. Kicsit sétáltunk is a városban, mert kimentünk egy étterembe.
-És mi lettünk a hotel meleg párja. - szólt bele Hopi, miközben járkált a szobában.
-Jah, hallottam. Jimin megírta. Adjak tanácsot, hogyan csináljátok? - vigyorgott Taehyung.
-Eszedbe ne jusson! - állt meg egy pillanatra Hoseok, hogy bele tudjon nézni a kamerába, majd tovább sétált - Nem vagyok kíváncsi!
-Nem kell. Max annyit, hogyan viselkedjünk, hogy elhiggyék. - fészkelődött Jimin.
-Hát először is, ne lányosan. Az már tényleg buzis. Azt nem szeretem és szerintem Hoseok se szeretné. Inkább csak úgy, ahogy a barátnőtökkel tennétek. Néha fogjátok meg egymás kezét, meg öleljétek meg a másikat, meg fogjátok egymás combját, ilyesmi. De semmi különös nem kell.
-Oks, akkor nem viszem túlzásba.
-Előre látom, mi lesz ebből. - morgott J-Hope a háttérben.
-Akarsz barátnőt vagy sem?
-Akarok, - ment Jimin mellé - De így kétlem, hogy szereznék. - ült le - Szerinted Tae?
-Nem tudom, sosem próbáltam.
-De te nem szereted a lányokat sehogy sem. - magyarázott Jimin. - Pont jó embert kérdezel. Ő még a legtöbb lány nyávogásától is rosszul lesz.
-Nem voltak lány barátaim. Valahogy rólam nem virít, hogy meleg lennék. Lehet ezért nem tudom én se megítélni soha. - nyújtózott a kamera előtt Taehyung.
-Mindegy, most teszteljük helyetted is.
-Azért erre sohasem gondoltam volna. - támaszkodott meg háta mögött kezein Hopi - Még csak eszembe se jutott ilyesmi, pedig évek óta ismerünk és tudjuk is a dolgot. De... a te szinteden maradt, vagy nem is tudom. Sosem vonatkoztattam magamra, vagy Jiminre.
-Nekem azért eszembe jutott, de csak párszor és akkor is csak 'mi lenne ha' szinten.
-Kipróbálnálak. - vigyorgott Taetae, miközben Jimin reakciójára várt.
-A seggem dicsérgetése után nem dőlök be.
-Fene. - fészkelődött a kamera előtt Taehyung - Viszont azt döntsétek el, hogy ki lesz a férfi.
-Hát én. - válaszolták szinte egyszerre, majd egymásra néztek - Én leszek!
-A csajjal hogyan viselkedtetek? Mert ha ott volt már valami, akkor ahhoz kéne tartanotok magatokat.
-Hát Hoseok lefagyott, én meg megkötöttem neki.
-Igen és, - hangsúlyozta ki - és amikor a csajjal beszélt azt mondta, hogy megérti, mert a pasik sunyin taperolnak és egy darab húsként kezelik. Szóval ő a lány. - mászott a kamera elé Hopi, míg magyarázott.
-Mi! Ettől még lehetek én a férfi. - védekezett Jimin.
-Hát.... a seme nem mond ilyet. - adott igazat Hoseoknak V.
-Seme? - pislogtak a kamera másik felén ülő társukra.
-Igen. A ti nyelvetek szerint, a seme a férfi, az uke a lány.
-Aaaaaa, értem. Akkor én vagyok a seme. Bocs tesó! - állt fel Hopi.
-Mi? De ne! Tae!
-Sajnálom, de tényleg nem beszél így a seme. Viszont, ettől csak cukibb vagy a csajoknak. Jobban fognak szeretni. - mosolygott és próbálta megvigasztalni barátját.
-Óóóóóó! De akkor nekem kell cukinak lenni? És az izmaimmal mi lesz?
-Cukin villogtathatod őket. - szólt közbe Hopi.
-Hát nagyjából ja. - vigyorgott Taehyung - Na nyugi. Nem lesz baj. Meg ha ügyesek vagytok, még a tervetek is sikerülhet.
-Mért, amúgy nem sok esély van rá? - kérdezett vissza meglepetten Jimin. Pedig olyan jól felépítettnek tűnt.
-Hát nekem elég lehetetlen. Én például sosem kívántam meg egy nőt sem, egy pillanatra sem. Pedig.... voltam olyan helyen, ahol lehetett volna. Aztán lehet egy külsős kezdőnek nem lesz furcsa, meg képtelenség, nem tudom.
-Remélem nekünk lesz igazunk és nem neked. Nekem kell egy csaj. - tért vissza Hopi egy üveg vízzel.
-Egész nap ezt mondogatja. - sóhajtozott Jimin.
-Azért nyilvánosság előtt ne. Ott Jiminnel foglalkozz! Legyetek sokat együtt, de azért amit kértem arra is figyeljetek.
-Fogunk, nyugi. Engem is zavart az a csaj. Jinnek meg fel sem tűnt. Vak az a srác. - ivott bele J-Hope az üvegbe.
-Velünk meg tök bunkó volt a lány. Azért oké, hogy hajt valakire, de a barátaival nem kéne annyira tahónak lennie. Nagyon gáz.
-Nem oké, hogy hajt valakire. - ráncolta szemöldökét V.
-Jó, most nem, de úgy átlag. Szóval vigyázunk majd, ne aggódj. Hoseok a lelkemre kötötte. - biccentett társa felé.
-Jah, még mielőtt szóltál volna, szal ne aggódj. - tekerte vissza a kupakot - Megvédjük a hármasotokat. Amúgy, Kooknak is feltűnt és azonnal el is vonta Jint. Úgyhogy ő is megtesz mindent.
-Az jó. Sokszor meglep a picur. Nagyon okos, ahhoz képest, hogy néha mennyire kicsi még bizonyos helyzetekhez.
-Nagyon szereti Jint és fordítva is igaz. Nem vagy féltékeny? - érdeklődött Jimin.
-Nem. Tudom, hogy mennyire szeret engem Jin, mert érzem, érezteti sokszor, ahogyan Kookie is. Annak pedig még jobban örülök, hogy ők is imádják egymást. Sajnálom, hogy nem lehetek ott, de legalább nincsenek egyedül és boldogak. Csak ez számít.
-Öcsém...... nagyon jó pasi vagy. - szólalt meg Hoseok.
-Köszönöm. - mosolygott V - Sosem beszélgettünk a kapcsolataimról ilyen téren, úgyhogy ez most így jó.
-Hallod, ha egyszer homokos leszek, te leszel a párom.
-Te sosem leszek homokos Hopi. Láttam már sokszor, hogyan néztél nőre. Te nem bírnád ki egy napig sem, ha igazából kéne csinálnod.
-Alábecsülsz. Még azt sem tudod megmondani, ki meleg és ki nem.
-Na! Lehet abba nem vagyok jó, de eléggé benne vagyok a témában szerintem. Viszont mennem kell.
-Oké. Vigyázunk Jinre és tájékoztatunk, hogy mi a helyzet. - hadarta el gyorsan Hoseok.
-Rendben, köszönöm. Nektek meg sok sikert a tervetekhez.
-Köszi!
-Sziasztok!
-Szia! - köszöntek el kánonban barátjuktól.


(Folytatjuk! :D Tudom, előző részben azt írtam kommentben, hogy vasárnapig lesznek végig részek. No...  nem tudom garantálni de megpróbálom, jó? Addig olvassatok rendesen.
Komment, szavazás és facbeook oldal követés :D Ezek most a főink. Meg az OLVASÁS! Mert a játékhoz kell. Kellemes hétvégét! :D

25 megjegyzés:

  1. Végree :D egész nap a blogot néztem hogy mikor rakod fel >< nagyon tetszik ahogy írsz és a történet is: D bár mondjuk nekem tetszettek azok a részek is ahol sex volt >< de így se rossz (nem vagyok perverz... annyira)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat hogy várattalak >< Nehézkesen ment ez most.
      Lesz még szex, csak mikor folyton az van akkor már egy idő után nekem zavaró. XD

      Törlés
    2. Nem baj ugyanis most meg a következőre várok >< nálam ez ilyen ha jó egy blog/történet. Engem is szokott idegesíteni, de itt valamiért nem XD túl jól írod meg: D

      Törlés
    3. Hah ennek örülök :DDD
      :3 Köszönöm!

      Törlés
  2. Nekem tetszik ez a Jimin & J-hope páros ^^ aranyosak lennének együtt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek veled :D

      Törlés
    2. Akkor hölgyek urak ez eldőlt xD kérünk egy Jihope párost :D

      Törlés
    3. Nem XD ebben csak Vék melegek XD Max OSben kaptok, vagy másik sztoriban. Egy rövid Jimin&J-Hopeban, mint amik a hentaiok olyasmiben XD Úgy megfelel?

      Törlés
    4. Kár, el tudtam volna képzelni, h ők is egymásra találnak :) egyik kedvenc párosom ^^

      Törlés
    5. Csak nem szeretem, ha egy yaoiba mindenki meleg >< Sajnálom. De akkor lesz rövid sztorijuk :D

      Törlés
    6. Köszönöm, az nagyon jó lenne. Jihope párosból nem sokat találni. :)

      Törlés
  3. Oh hát sírtam a röhögéstől nagyon jó lett. Tae de aranyos vagy Kookal így van nem hagyni béna Jinek h elvegyék tőletek. Jimin meg Hoseok hmmm XDD oké besírtam imádom hajrá srácok Jimin ez van te lettél az uke de ha már te taperoltad le.. khm bocsánat vagyis te csináltad meg a csaj ruháját Jaj de jó lett nem hitem volna h Jimin ilyen éles eszű. Fu várom a kövit ^-^ :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én se hittem volna, hogy ilyen okos, de így jött ki XDDD Ha már ő mondta a husisat, akkor ő lesz. XD Meg mindig a pasiból lett meleg félnek ledöbbentő a dolog szalXD Bocs OPPA!
      Igyekszek XD

      Törlés
  4. Mikor elolvastam a címet egyből Jiminék jutottak eszembe,az előző rész miatt ugye :D Aztán kiröhögtem magam,de végül bejött.xd
    És- ÉÉS! Tae azt írta Kook szeretlek-je után,hogy "imádlak" ami több,mint a szeretlek *.* Yayyy már de édesek^^
    aaahhjj de még mindig nagyonnagyonangyon sajnálom,hogy nem lehet velük :(

    Most hirtelen nem jut eszembe mit akartam még írni XD
    És ha nem tudsz minden nap írni az sem baj természetesen ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezért igyekszek, de tanulnom kell, át akarok menni pénteken. ><
      Igen, de ugye.... a szeretlek még nem hangzott el amit annyira vár a pici, szóóóval :3 de majd majd majd.
      Jah igen, nincs Tae meg nam se, de valamit kitalálok. Taet így neten meg tudom oldani Namot viszont nem tudom. De lesz valami, mert a többiek nagyon keveset vannak benne.
      És aaah XD kiszámítható lettem XD Ne már! XD

      Törlés
    2. Remélem azért tanulsz is eleget,mert látom az írásban aktívkodsz:)
      NamJoon nem kell,ő most csak egy mellékszereplő :D
      Neeeem,tényleg nem lettél kiszámítható(amit tökre szeretek,mert sose lehet tudni mi lesz a következő részben,,,ezért várjuk mindig annyira^^),csak ezt tudtam kitalálni :D

      -Renáta vagyok,csak nem akartam bejelentkezni xd-

      Törlés
    3. Jah persze, most próbálsz menteni, hogy ne érezzem szarul magam XD
      De tanulok ám, ne aggódjatok :D

      Törlés
  5. Nyuuu de cuki:3 birtam mikor a lany azt hitte Hopi-ekra hogy egy part alkotnak:3 Meg az is nagyon cuki volt amikor azt monta HoSeok hogy ha meleg lenne akkor Tae-t valasztana párjának. Imádom mikor ilyen cuki jeleneteket irsz:'3 Mindent imádok az egesz blogodat ❤ Na jo most szo szerint kifangorcsoltem magamat xD de sebaj:'D Nos mar nagyon varom a fejleményeket kivancsi vagyok mi lesz ebbol^~^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dejóóóó! Örülök, hogy szereted a cuki részeket :DDD Most ilyen kis cukik vagyunk :DDDD Meg romantika meg minden. Én mondjuk a humoros részeket szeretem a legjobban :D
      Sietek, ahogy tudok :D

      Törlés
  6. Humoros resz nelkul nincs blog. Az Sosem hiányozhat!:D A romantikus meg olyan romantikus:3 xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Igeeeeeen :D
      Közbe megcsúsztam, így most van új rész XD Jóóóóó reggelt! Tuti akkor fogjátok olvasni XD

      Törlés
  7. Hat eltaláltad hogy reggel fogom elolvasni xD Na akkor olvassunk:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát 2:30kor gondoltam már mindenki alszik, csak Author-nim olyan nyomi, hogy fent van és ír.XD

      Törlés
  8. Nagyon nagyonnagyon tetszett *---* annyira birom Jimineket anyit nevettem megint hogy probaljak tettetni hogy melegek XD Jinek is cukik voltak *--* meg hogy Hoseok mondta hogy ha meleg lenne Taevel jonne ossze annyira jo hogy az elkepeszto ❤❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ha nevettél akkor már nagyon jó vagyok :D
      Jah Hopin még én is nevettem, mikor ezt mondta, de valszeg hasonlót mondtam volna én is, ezért muszáj volt beleírni XD

      Törlés