2016. január 17., vasárnap

Three sides of life 45. rész: Kiderült

-Hyung! - kiabált utána Jungkook.
-Tessék?
-Sajnálom.
-Nem számít. Szia picur!
-Szia!

Jin majdhogynem rohant barátja lakása felé, miközben végig azon kattogott, hogy mért nem tud semmiről. Mindig mindent megosztottak egymással, még a másik hisztijeit is meghallgatták, holott ez Sugának igazán nehezére esett, de megtette. Most pedig pont ő az aki titkolózik. Az egy dolog, hogy nehezen kért segítséget mindig is életében, de nem Jintől. Hozzá bátran fordult, bármi történt. Éppen ezért az idősebb úgy érezte, az ő hibája. Elhanyagolt mindenkit, nem csak Kookot és Taetaet, de a legjobb barátját is, így most ezt is helyre kell hoznia, bár azt nem tudja, hogyan.
Ezért kapkodta a lábait. Kezdetnek úgy gondolta megteszi annyi, ha rendesen elbeszélgetnek, a többit pedig majd kitalálja. Így Suga tömbjéhez érve gyorsan bepötyögte a kódot, amit már olyan jól tudott fejből és felrohant. Rendszerint bejelentkezett előre, hogy ne lepje meg Yoongit a kaputelefon sípolása, miszerint valaki bement a kódjával, de most nem érdekelte. Nem akarta megkockáztatni, hogy barátja majd elküldi.
-Te mit keresel itt? - nyitott ajtót Suga és azonnal rá is mordult.
-Mi a francért az öcsédtől kell megtudnom, hogy elvertek? - támadt vissza Jin.
-Neki se kéne tudnia. - zárta volna ki az idősebbet, de az megakadályozta.
-Mért csinálod ezt? Mi bajod van?
-Mit érdekel téged? - tolta kifelé Jint.
-A barátom vagy. Érdekel mi van veled. Mért nem mondtad el? Mért nem válaszoltál? Mi bajod? - tartott ki, hogy bejusson.
-Valóban tudni akarod? - állt meg.
-Igen. Persze.
-Akkor gyere. - engedte be.
-Elmondod mi a bajod? - csukta be maga mögött az ajtót Jin.
-Az, hogy van valami köztetek, meg az öcsém között és nem mondjátok el! - állt az idősebb előtt mérgesen Suga és nem engedte beljebb - Azt hitted nem veszem észre?
-Csak azért nem mondtuk el, mert Kook nem akarta. Ez nem ilyen egyszerű, főleg nem neki. Viszont pont ezért nem akarta elmondani neked. Félt, hogyan reagálnál.
-Fogd a kisebbre.
-Én elmondtam volna, tényleg. De tiszteletben tartottam. Ne légy ilyen. Kicsit gondolj bele a helyzetébe. Sokszor voltál vele goromba, pedig ő szeret téged. Ha ezt elmondja, mit reagáltál volna?
-Azt sem tudom mit kéne elmondania, mert még mindig nem tudok mindenről.
-A lényeg, hogy...... az öcséd, meg Tae..... meg én. De vigyázok rá esküszöm. És nagyon szeretem őt is meg Taet is. - állt az ajtóban és magyarázkodott, ahogyan szíve felgyorsult. Félt barátja reakciójától. Nem tudta, mire számítson.
-Mennyire vigyázol rá? - kérdezett hosszú percek után.
-Mint a szemem fényére.
-Jó! - pillantott oldalra - De ezt igazán elmondhatta volna. Vagy legalább te, ha már olyan nagy barátod vagyok. - vágta Jin arcába. Haragudott és csalódott is kicsit, ezt pedig éreztetni akarta a másikkal.
-Te sem vagy jobb nálam. Mért nem mondtad, hogy megvertek?
-Mert az ehhez a beszélgetéshez vezetett volna.
-Így inkább elhallgattad. Mit vártál, hogy majd nem beszélünk többet és nem esik erről egy szó sem?
-Idő kellett. Nem tudtam mi van.
-Most már tudod. És megnyugtat, hogy nem ölsz meg.
-Nincs helyetted pót, ennyi a szerencséd.
-Ez kedves. - fintorgott Jin - Szóval mi történt?
-Egyik este jöttem haza. Elugrottunk régi ismerősökkel iszogatni, amolyan osztálytalálkozó, de csak a mi bandánk körében. Hazafelé jöttem és belefutottam pár srácba akik elkezdtek azzal dobálózni, hogy Kookie buzi lett.
-Jól beletaláltak.
-Eléggé. Mindegy, akkor még nem tudtam semmit se biztosra, csak hogy valami nem oké. Amikor pedig elkezdtek ezzel baszogatni felment bennem a pumpa.
-De mért támadsz rá egy csapatra, ha egyedül vagy?
-Mert az öcsémről volt szó, vili? - emelte fel hangját - Megpróbáltam én kedvesen rájuk szólni, hogy ha már a témáról nem akadnak le, akkor legalább meleg, és nem buzi, de nem hallgattak rám. Felhúztak. Nem hagyhattam annyiban.
-Ez...... azért kedves tőled. - szólalt meg félénken az idősebb, miközben eszébe jutott, hogy még mindennek az elején Kook mordult rá bátyjára, hogy Taetae nem buzi, hanem meleg. Már akkor is rajonghatott az idősebbért, bár azt még csak nem is sejtette senki.
-És fájdalmas. - csillapodott le.
-Jah.
-Azért, akármennyire is goromba vagyok Kookkal, attól még az öcsém és kiállok érte.
-Ezt elmondhatnád neki is.
-Az kéne még csak. Jobban rám akaszkodna.
-Jelenleg velem és Taeval tölti minden szabad percét. Szerintem ettől kell a legkevésbé félned. De ha ezt tudná, jobban bízna benned. Akkor talán legközelebb elmondaná a hasonlóan súlyos dolgait, ha még lesznek.
-Ne legyenek.
-Hát ez nem így működik.
-Tudom..... Most már viszont mehetsz. Gondolom vissza hozzá. Anyám mondta, hogy Kook megint nálad van. Szerintem még most is ott vár rád. - fordított hátat neki.
-Nem akarsz átjönni?
-Nem vagyok kíváncsi a dolgaitokra. - vetett oda válla felett a másiknak.
-Csak mint a legjobb barátom és Kook bátyja. Beszélnetek kéne. Azt hiszi haragszol rá.
-Jól hiszi!
-Ne csináld ezt. Csak beszéljétek meg a dolgot. Mérges lett, amiért anyukátok annyira aggódik miattad.
-Nem kellett volna így látnia. Igyekeztem is, de erőszakos asszony. - állt meg az egyik szoba ajtajában.
-Legalább addig gyere át míg Kooknak elmondod ezeket amiket nekem. Aztán eljöhetsz, ha nagyon nem tűrsz meg minket..... Csinálok valami kaját is, ha szeretnéd. - ajánlotta fel, hátha ez kell ahhoz, hogy a másikat teljesen meggyőzze.
-Jó. De nem maradok sokat.
-Rendben.

-Hyuuung! De jó, hogy hazajöttél. Elkezd...... - szaladt ki Kook a hálószobából a visszatérő Jinhez, ám mikor meglátta, hogy nincs egyedül, ledermedt - Szia! - kezdett izgulni. Ő ott van a legidősebbnél, mikor nem is igazán voltak az előtt ennyire jóban. Ráadásul még mindig Jin pólójában volt, bár már kicsit felöltözött.
-Szia! - köszönt oda neki Suga, de nem izgatta magát öccse miatt, csak mintha otthon lenne, levette cipőjét és lepakolt.
-Én csak átjöttem mert..... mert kockulni akartam és
-Ne erőltesd. Tud mindent. - sétált a kisebbhez. Meg akarta csókolni, de barátja miatt inkább nem tette. Mégis csak az öccse, meg a legjobb haverja.
-Tényleg? - kezdett félni a legkisebb.
-Igen. Csinálok ebédet. - indult a hűtő felé Jin.
-De eddig minden nap végig csak főztél. - ment utána a picur. Menedéket keresett bátyja elől - Inkább rendelj valamit és pihenj. - fogta meg egyik kezét.
-Lehet az lesz. El is felejtettem, hogy nincs itthon semmi. Na mit rendeljek Suga?
-Ami akarsz. - ült le a kanapéra. Láthatóan ő sem szívesen volt ott.
-Nem vagyok előrébb veletek. - nézett a picurra, aki nagyot nyelt és megszorította ujjait - Viszont ezt a kínos találkozást nem hagyom tovább. - húzta maga után Kookiet bátyjához - Na! - ültette le a földre - Szépen megbeszélitek. - próbált volna szabadulni, de a kisebb nem engedte.
-Hyungh! - kapta el pólóját.
-Mért félsz tőlem ennyire? Nem eszlek meg. - érdeklődött halál nyugodtan Suga, mire Jungkook rákapta tekintetét és ledermedt.
-Rendezzétek csak le ketten. Addig szerzek ebédet. - fejtette le a picur ujjait magáról, majd sietve el is tűnt.
Óráknak tűnő percekig ültek egymással szemben szótlanul, miközben Kook legszívesebben elpárolgott volna. Csak ölébe pislogott lefelé ujjaira, miközben körmeit birizgálta.
-Semmit sem akarsz mondani? - szólalt meg végül Suga, de öccse csak hallgatott - Akkor pofázok én. Elmondhattad volna. Mért nem tetted? Úgysem tudtam volna tenni semmit ellene, ezen nagyon nem lehet változtatni. De így nagyon rosszul esett, hogy nem osztottad meg velem. Lehet goromba vagyok veled, de akkor is az öcsém vagy. Még meg is verettem magam miattad.
-Miattam? - nézett fel végre rá Kook.
-Igen. Lebuziztak téged idegenek. Nem hagyhattam annyiban.
-Ha idegenek, honnan tudtak rólam?
-Tudja fene, nem érdekelt. - fűzte össze karjait mellkasa előtt.
-Nem kellett volna miattam verekedned. Igazuk van.
-Te meleg vagy. Maximum! Nem buzi.
-Megjegyezted?
-Rólad van szó. Persze, hogy megjegyeztem. Hányszor kell még elmondanom, hogy az öcsém vagy?
-Azt hittem utálsz.
-Idegesítő tudsz lenni, ez tény. De ez a dolgod, nem? - hallgatott el Suga és újra kínos csend szállt le közéjük, míg a kisebb meg nem szólalt.
-Sajnálom. Féltem, hogy hogyan reagálnál. - hajtotta le fejét Kook.
-Kiakadtam volna. Így is megtörtént, csupán nem tudtok róla. De szerencséd van, mert jó embert választottál. Jinben megbízok és tudom is, hogy milyen. Így kevésbé rossz, mintha valami idegennel lennél.
-Tae.....
-Jin azt mondta vigyáz rád. De.... Tae tényleg kicsit bassza a csőröm. Meg egyébként is ez mi? - fészkelődött a kanapén majd térdeire támaszkodva előredőlt a kisebbhez - A te ötleted volt hallom. De hárman? Nem elég még így is, hogy nem szokványos dolog, még hárman is?
-Igen. Nem olyan rossz ez. Én szeretem. - húzódott hátrébb a kisebb.
-Nem érdekel, hogy csináljátok.
-Nem arra értettem. Szeretek velük lenni, velük aludni egy ágyban. Szeretem őket. - pirult el.
-Ugye tudod, hogy Jin nagy bajban lenne ám miattad, ha ez kiderülne? - mondta meglepően nyugodt hangon Yoongi.
-Igen, tudom. Eszembe jutott már. Tae is, de sosem hozták föl és én sem akartam. Viszont már nem sokáig, csak pár hónap.... annyi se.
-Addig meg vigyázunk rátok. Ne olyan látványosan csináljátok. Nem akarom elveszteni Jint.
-Eddig sem volt látványos. - nézett fel hatalmas szemekkel az idősebbre.
-De azért nyomatékosítsuk.
-Rendben.
-Készen vagytok? - bújt elő Jin - Rendeltem kaját.
-Igen. Elmondtam neki, remélem örülsz. - dőlt vissza a kanapé támlájának Yoongi és elővette mobilját.
-Igen, örülök. - sétált a konyhába.
-Hyung! - pattant fel Kookie és Jinhez szaladt, hogy megölelje.
-Te mit mondtál neki? - simogatta a kisebb fejét, amint az szorongatta.
-Kedves voltam, mert megparancsoltad. Rám ne merj fogni valamit!
-Szeretlek.
-Én is szeretlek picur.
-Így hívod? - kérdezett Suga, miközben mobiljába merült. Nem akart látni semmit.
-Igen, mert ő a legkisebb.
-Érthető.
-Hyung! - fordult Suga felé Kook, miközben még mindig Jin pólóját szorongatta egy kézzel - Hyung!
-Most neked szól.
-Jah! Bocs. Mit akarsz? - bújta továbbra is telefonját.
-Játszunk?
-Muszáj?
-Igen! Naaaa!
-Jól van. Játszunk valamivel. De kurva kedves vagyok most, remélem tudod. - tette el mobilját, Jungkook pedig visszaindult hozzá, ám Jint is húzta magával.
-Akkor összerakom.
-Ihatok előbb? - állt meg a legidősebb a kanapé mellett mikor végre elengedték.
-Hozz nekem is! - pislogott rá Suga.
-Hozok. Van még kóla. - fordult vissza Jin.
-Tökéletes.
Végül, elég jó hangulatban töltötték napjukat. Suga maradt késő délutánig és öccsével játszott, bár néha sikerült kitekerni a kezéből a kontrollert, így tudott Jinnel is, miközben különféle dolgokról beszélgettek, bár Jungkook sok témánál csak hallgatott. Hagyta a jó barátokat, meg félt még. Továbbra is leszidva érezte magát bátyja által, így inkább csendben volt, nehogy olyat mondjon, amire megharagszik. Közben húzott Jin felé, pedig észre sem vette, de Yoongi végül megjegyezte, hogy ő még nem békélt meg vele teljesen, így inkább ne előtte. Kérését pedig igyekeztek is betartani, ami nehezen, de sikerült. Suga jól bírta és kedves volt, mert Seokjin megparancsolta neki, plusz a kicsit is ő tartotta kordában, ezért békében váltak el egymástól. Bár Yoongi még az elköszönésnél is mondta, hogy ez sokáig fog tartani, ám igyekezni fog.
-Huuuuh. - sóhajtott fel Jungkook, amint Jin becsukta Suga után az ajtót.
-Mi az? - nézett a kisebbre, majd elsétálva mellette kutatott valami rejtett nasiért.
-Másra számítottam. Hogy megöl, vagy lehord mindennek...... vagy nem is tudom.
-Hál'istennek nem ez történt. Hóóó nézd! Van még chips. Azt hittem elfogyott. - vett elő egy zacskót a szekrényből.
-Úúú, de jó. Milyen? - sétált oda hozzá Kookie.
-Rákos. - bontotta ki, majd a legkisebb bele is evett - Jó, hogy ma kicsit visszavettél. - mosolygott rá Jin.
-Hmm?
-A szexmániádból. Így jó volt. Kicsit nyugisabb nap. Tetszett.
-Mert itt volt tesó. - nyelte le a rágcsát - De akkor majd még lesz ilyen. Próbálkozok, ha tetszett.
-Az jó lenne. Nem csak szexből áll egy kapcsolat. - puszilta meg homlokát.
-Rendben. Kapok mást is?
-Mit?
-Csókot. Egész nap nem kaptam Suga miatt. Most kaphatok?
-Jah persze. - karolta át egy kézzel a kisebb derekát és magához húzva megcsókolta.
Tényleg jobb volt így a napjuk, legalábbis az idősebbnek sokkal kellemesebb. Jungkook végig mellette volt, de végre lenyugodott. Normál emberként viselkedett és ez tetszett Seokjinnek. Szerette persze a bújós picurt is, ám kellettek ilyen napok is. A zárás pedig még inkább kedvére való volt. Igaz, most nem volt semmi szex, de nem is kellett. Csak bedőltek a nap végén az ágyba, majd egy rövid telefon után Taeval, amiben jó éjszakát kívántak kimerült társuknak, ugyan úgy aludtak el, mint előző este. Jin ölelte magához a legkisebbet, de talán egy apró különbség volt. Nem kellett befogni a pici száját.

Reggel Kook már annyit forgolódott, hogy még Jint is elkezdte zavarni, ezért megébredt és érdeklődött, hátha valami probléma van.
-Baj van?
-Nem. Pisilnem kell.
-Akkor menj ki.
-Nem akarok felkelni.
-Gyorsan szaladj el, azt visszajössz. - fordult másik oldalára az idősebb.
-Ahj, jó! - mászott ki a takaró alól a picur, majd kicsoszogott a fürdőbe. Pár percig el is volt, a vízcsobogás után pedig Jin már nagyon várta párját, ám az később ért vissza, akkor viszont futva míg el nem ért az ágyig, amire fel is ugrott - Hyung! Hyung ébren vagy?
-Mi az? - sóhajtott.
-Kint hagyta d a telefonod. Nézd mit írt Namjoon! - nyomta arcába a mobilt.
-Ahhj. Mi ez? - ébredt meg és elvéve a kütyüt a másiktól pislogott párat, miközben távolabb tartotta azt - Wellness?
-Igen! Hívd vissza! Azt írja mehetünk mindannyian. Menjüüüüünk hyung, kérleeeeek! - ugrált Kook.
-Jó-jó, mindjárt felhívom.
-Úúúú, de jóóó. Még sosem voltam ilyen helyen. - dőlt el az ágyban párja mellett, aki telefonálni kezdett. A plafont bámulva hallgatózott, hátha ő is megtud valamit.
-Hát, nagy volt a hajtás, van aki szabiról hívtam be, így gondoltam ez engesztelés. Pár nap, meg ha sokan mentek kedvezmény. Aztán mivel lesz most néhány esküvő, meg tudom engedni magamnak. Szóltam Hoseokéknak is, de hallom Tae nincs a közelben.
-Nincs. Akkor menjünk ketten?
-Hozzátok Sugát is, ha van kedve. Őt még nem mertem hívni.
-Rendben majd megkérdem. És mikortól?
-Holnap?
-Csak így? - lepődött meg Jin - Holnap?
-Igen. Van helyük és mivel nem tudják feltölteni még azért is kedvezményes.
-Jah, értem. Oké akkor..... holnap. Majd küld el a címet.
-Rendben. Úgy van, hogy reggeli meg vacsi jár, meg ingyen van a szauna is, meg a medencék is, meg egy masszázs, de a többi fizetős.
-Oké, köszi.
-Semmiség. Én köszönöm, hogy beálltál mikor kellett.
-Meló az meló.
-Van azért egy határ. Na akkor majd küldöm a címet, meg bejelentelek titeket, csak írd meg, hogy Sugával mi lesz.
-Szerintem akar majd jönni. Szereti a kényeztetést.
-Oké. Na szia!
-Szia! - tette le Jin.
-Akkor megyünk? - fordult felé Kookie.
-Igen. Pihenünk. - tette le a szekrényre mobilját.
-Haaaaah, de jóóóó. Imádom Namot.
-Mert elkényeztet. - feküdt vissza Seokjin Kookieval szemben.
-Nem csak azért na.
-Neked nagyon jó dolgod van ám. - karolta át egyik kezével Kook derekát és magához húzta.
-Ez nem is igaz.
-Jaaah, persze hogy nem. - puszilt orrára Jin.
-Tényleg nem. Nehéz veletek. Állandóan dugni akartok. Nem bírom már a tempót.
-Ó, pffff, ahha. - bólogatott Jin - Mi akarunk folyton.
-Hát igen. Kihasználjátok, hogy fiatalabb vagyok.
-Ó igen, nyeld el szépen. - vigyorgott Jin.
-Na jó van! - akart felkelni Kook, mire az idősebb visszanyomta.
Így reggelük jó hírrel indult, meg egy kis játékkal is, ami végre nem fulladt szeretkezésbe, bár nagyon hajlottak rá, de Kook nem akarta erőltetni. Csak élvezte párja csókjait, miközben karjaiba bújt.


(Folytatjuk :D NA.... kicsit eltévedtem XD mert volt egy vázlat, amit nagyjából tudtam, de mivel nem olvasgattam, így végül rossz sorrend jött. No de sebaj XD Erre van Múzsa! Úgyhogy megoldottuk HELL YEAH XD
Komment és szavazás még mindig. Továbbá előre szólok, hogy már megvannak a nyereményjáték alapjai, csak a díjakra várunk, amik úton vannak... meg persze a szavazás végéig. Addig pedig felhívnám a figyelmét mindenkinek, hogy olvassatok ficiket. Az lesz előnyben, aki mindent olvasott, de az hatalmasban. Aki pedig nem olvas hentait vagy yaoit... se keseredjen el, mert ha van elég jelentkező 3 nyertesünk lesz. Yaoi és hentai olvasók között, csak yaoi, csak hentai. Szal... OLVASSATOK! Különben össze fog csúszni rövid időre sok és nem fog menni. Az oldalt meg facebookon állítsátok be, hogy kirakja a posztjainkat előre, így hamar tudtok majd dolgozni, ha kirakjuk a játék kiírást. :) )

9 megjegyzés:

  1. Már sokszor meg akartam kérdezni,hogy mi ez a szavazós dolog,csak elfelejtettem... Az az,hogy írók vagy olvasók vagyunk-e?

    Egyébként eskü ez a rész jobban tetszett,mint az előző kettő együtt.:D Persze nem azt mondom,hogy azok nem tetszettek..csak ennek volt egy sztorija ami elég cukkra sikerült^^ És heyy,majdnem eltaláltam,hogy mi baja a bátyjának(legalábbis szerintem kicsit az is közre játszik:D ),,,bár nem számítottam rá,hogy rájöhetett..:o De nagyon jó,hogy meg tudták beszélni :) Mondjuk én furcsálltam,hogy Jin meg sem lepődött(vagyis biztosan,csak nem érzékeltem) és csak úgy hirtelen elmondta mi a helyzet.
    És ha már ugye wellnesselni is elmennek(főleg ha Suga nélkül) akkor valószínűleg gyanakodni fognak a szülei,úgyhogy még nagyobb probléma vár szegény kicsire ><
    Ahhhj és szegény Tae nem megy velük? Ez milyen kitolás már vele..mindig ő hajtott a másik kettő után,most meg kihagynák?... Jajjj te jó ég,nem is akarok belegondolni se milyen rossz lehet><

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óó lesznek itt jó dolgok. Suga is megy, ott mondja Jin,hogy szereti ha elkényeztetik vagy nem is tudom már mi volt. Szóval megy ő is :D
      Hát igen most Tae kimarad, de majd pótolják :D Valahogyan :3 Lesznek itt még jó dolgok.
      Amúgy igen, jó hogy végre jön sztori is :D Már engem is zavart a szex XD

      Törlés
  2. SUGAAAAAAAAA ♡_♡ imádlak belésmd szeretem enyi kész végem hogy lehetsz ilyen aranyos te huuuu oké csajok el a közeléből ő az enyém -.- huuu nagyon imádlak hogy véded az öcséd édes szivem Tae azért rágja a csőröd mi XD se baj jaj Jin meg Kook olyan aranyosak semi szex hanem tiszta szerelem és Kook se nyúza érte jaj de beleszeretem ebbe az írásba. Sugacica kèrlek menj el velneszezni ha kell megyek veled ;p nagyon de nagyon jooooo lett várom a kövit ♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD Ugye milyen cukik :D Megy velük wellnessre hát Jin mondja, hogy tuti megy. No para és lesznek ott érdekes sztorik meg Sugát is célba vesszük majd. :DDD Kövi rész hét végén várható :D

      Törlés
  3. Huuu haz mar reg kommenteltem a blogjaidhoz meg mar amugy is xD ugyhogy most megteszem:D SUGAAAA *-* Istenem olyan cuki es goromba de megis aggódó es ez igy egybegyirva nagyon cuki! Vegig igazat adtam neki! XD Es vegre kimutatja hogy szereti az öccsét ha meg annyira nem is de akkor is mutat ki némi érzést:3 Remel azert elfogadja ezt a hármast ha meg nem is olyan hamar de csak konnyebb lesz elfogadni ( gondolom en xd). Igazabol voltak kisebb gondolataim hogy mi baja lehetett Suganak es be is igazolodtak habar a verekedésre nem számítottam o.o Nos röviden es tömören Ennyi. Csak Sugarol irtam na mindegy xD Kook hozza a perverz kanosan cuki oldalat igaz most nem de nem baj:D Jin meg Jin ugy jo ahogy van. Gondoskodó es cuki:3 Mar nagyon varom a kovetkezo resz hisz mennek a Wellness-be es vannak elkepzeleseim:3 Tehat siess a kovi tesszel*~* Imádom ahogyan irsz ❤ es ezt meg el fogom mondani egy parszor^^ Csak ügyesen a kovi résszel❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Woaaa köszönöm :3
      Suga feletébb jól sikerült, erre én sem számítottam, de XD összejött. Hát, hogy végül mi lesz, az majd kiderül... :3 hamarosan.
      A wellness meg igen :D érdekes lesz és már én is várom csak előtte még megbukok párszor XD aztán írok XD Megéri ám várni, meg nyereményjáték is lesz szóval fúúú. El leszünk halmozva :D
      És igyekezni fogok :D köszönöm

      Törlés
  4. Ne mondj ilyeneket higy megbuksz >< Csak ügyesen, én drukkolok neked!:D A nyeremény játékra kivancsi leszek igaz nem olvasok hentait igy nem tudom mi lesz xD Varni fogok a kovi részre ^-^ mindenkeppen...egy jo részhez idő kell:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig jó XD ötből egyről tudom hogy biztos megvan :D

      Törlés