2016. január 21., csütörtök

Three sides of life 47. rész: Medence

-Na gyere kis szívem! - dobott egy csókot Jimin Hoseok felé - Felviszem a cuccunkat a közös szobánkba. - heccelte tovább.
-Nem alszok veled, ha ilyen vagy. - követte Hopi morcosan.
-Akkor kénytelen leszek téged kikötözni. - kuncogott Jimin, miközben megnyomta a lift hívógombját.
-Most hagyd abba! - mordult rá az idősebb és meghallották a csilingelést, miszerint már mehetnek is fel saját szobáikba.

-Mit csináljunk hyung? - vetette le magát az ágyra Kook, amint felértek Jinnel.
-Elmehetnénk sétálni. Ne feküdj koszos ruhával a tiszta ágyba! - szólt rá a kisebbre, miközben lerakta táskáját, majd a fürdőbe indult, hogy körbenézzen.
-Nem fogok szeretni veled nyaralni, ha mindenbe beleszólsz. - ült fel Jungkook - Lazíts kicsit.
-Lazítok én. - állt meg az ajtóban - Csak azért.... akkor is. Az ágyba tisztán fekszel, a ruhád meg koszos.
-Nem ültem a földön.
-De a vonaton igen. Kérlek.
-Jó! - kelt fel a picur, majd Seokjinhez sétált és annak nyakába karolt - Szóval sétálni akarsz?
-Mért, te nem szeretnél jönni? - ölelte át a kisebb derekát és egymás szemébe meredtek.
-Nem csinálhatnánk valami mást?
-Mit szeretnél? Szexet?
-Gondoltam rá, de azt mondtad jobb, ha aranyos vagyok, úgyhogy csak a medencékre. - pislogott sűrűn.
-Ez igaz. Hmm.... - sóhajtott - Rendben, menjünk medencézni. - csókolt a kisebb homlokára.
-Szuper. Átöltözök. - nyomott egy gyors puszit Jin arcára, majd a táskájához sietve fel is túrta azt fürdőnadrágjáért.
Jin is követte példáját és átvette, ám mielőtt lementek volna, még kipakolt egy-két cuccot a szekrényekbe, amik rendelkezésükre álltak. Közvetlen indulás után pedig hagyta előremenni a kisebbet miközben telefonjával készült lesi fotóra.
-Picur! - szólt neki, mire az érdeklődött arccal fordult hátra és azonnal le is lett kapva.
-Most lefényképeztél?
-Igen. - ért mellé Jin - Taetaenak. Megígértem. - sétáltak tovább a lifthez.
-Mutasd! Úúú. - látta meg a képet - Ez nem jó, csinálj újat! - nyomta meg a hívógombot a kisebb.
-Nem. Szerintem cuki. El is küldöm.
-Ne már! Akkor én is csinálok direkt ilyen szar képeket. - háborodott fel a kisebb.
-Nyugodtan. - vágta zsebre mobilját, majd összekócolta a kisebb haját - Tae örülne.
-Akkor fogok is.
-Hova mentek? - kérdezte Hopi, amint kilépett saját szobája ajtaján.
-Medencézni. - válaszolt neki a legidősebb - Jössz te is?
-Ahha, akkor megyek, jah. Jimin elaludt, úgyhogy semmire se jó most. Suga?
-Tuti alszik. - válaszolt Kook.
-Bár nem kérdeztük. - pislogott rá Jin - Megyek is, megkérdem. - indult a másik szobája felé.
-Jaj, ne már! Most várhatunk rá is, ha akar jönni, de szerintem alszik. - nyafogott Kook - Hyung! Itt a lift is.
-Menj csak, majd lent találkozunk. - sétált Yoongi szobájához.
-Ahhj! - ment utána a legkisebb.
-Addig én is át tudok öltözni pont. - rohant vissza Hoseok, majd eltűnt saját ajtaja mögött.
-Suga? - kopogott be Jin.
-Mondom, hogy alszik. - szólalt meg Kookie egy kis idő után - Gyere, menjünk!
-Várj már egy picit.
-Yoongi! Lemegyünk a medencéhez, nem akarsz jönni?
-Nem tudsz várni? - kapott választ.
-.... Bocs.
-Na! - nyitott ajtót hamarosan - Lementek a medencéhez? - pislogott rájuk lassan.
-Ahha. Jössz? Jön Hoseok is, Jimin meg alszik. - mosolygott Jin, Kook pedig elbújt mögötte.
-Hát....... jah, lemehetek. Akkor várjatok míg átöltözök. - csukta is orrukra az ajtót.
-A liftnél várunk. Azért siess! - tájékoztatta még Jin, majd vissza is mentek és újra megnyomták a hívógombot.
Míg társaik készülődtek ők beszélgettek. Időközben Taetae is visszaírt, így volt téma, majd mikor Hoseok megjelent közölte, hogy végül Jiminnek is megjött a kedve, hogy tevékenyen töltse a napot, ne lustálkodva.
-Lemegyünk, felmérjük a terepet estére, aztán meglátjuk. Remélem sok fiatal lány van itt most. - mosolygott Hopi.
-Az csak este fog kiderülni. - beszélgetett vele Jin.
-Hát, azért reménykedek, hogy már most is lesz husika. Kéne egy barátnő. - dőlt a falnak Hoseok.
-Akkor nálad van a kulcs ugye, Hopi? - jelent meg Jimin is, bár még álmosan.
-Jah. Én vagyok a kártyás ember. - ért oda az idősebbhez a kis fáradt, majd annak vállára hajtotta fejét - Mitől vagy te ilyen hulla?
-Sokáig kockultam.
-De tudtad, hogy korán kell kelni.
-Jó na! Hagyjál! - nehezedett barátjára.
Lassan Suga is elkészült, így öten mentek le a medencéhez, hogy máris kiélvezzék a kényeztetést, amit Namtól kaptak ajándékba.

Miután ledobták hétköznapi ruhájukat egy-egy napágyra, Jungkook be is vetette magát a legmelegebb vizű medencébe. Jimin és J-Hope azonnal követték, de a két idősebb még azért nézelődött, mielőtt elhatározták volna magukat. Jin szépen összerendezte a ruhákat, Suga pedig nehezen, de megvált napszemüvegétől.
-Élvezni fogom így a pihit. - haította törülközőjére.
-Jaj, ugyan. Szard le az embereket.
-Csak kérdezze meg valaki mitől van, vagy nézzenek morcosan, azt hiszem én is kiosztok pár foltot akkor.
-Ne legyél ilyen. Nyugalom. Na, mehetünk? - húzta ki magát Jin és keresni kezdte a kisebbeket - Te, ezek hová lettek?
-Nem tudom. De nekem a pezsgőfürdő kell. Olyat is láttam kiírva.
-Jól van. Itt lesznek a cuccaid akkor, én megkeresem a kicsiket.
-Oké. - indult el az ellenkező irányba Yoongi, mint amerre a másik.
Szinte körbejárta az egész "uszoda" részt, mert az több volt, mint egy uszoda, majd megtalálta a kijáratot. Egy szóval sem mondták nekik, hogy kint is van külön része a szállodának, így eléggé érdekelte a dolog. Kisétált a fotocellás ajtón és további nézelődése közben megtalálta a többiket.
-Gyere hyung! - intett neki Hoseok - Élmény fürdős. Fújja a vizet és tök jó! Elsodor a francba, gyere próbáld ki! - hívta be a medencébe.
-Jin titeket keres. - guggolt melléjük.
-Tényleg? Hmm... nem láttuk.
-Megkeresem. - indult vissza Kook és hagyta, hogy a sodrás vigye tovább.
-Gyere be hyung! Tolja a vizet rendesen. Itt van is egy ilyen ülős rész a fúvókánál pont. Végig a szélén.
-Jah tök jó. Masszírozza a hátam. - foglalt helyet Jimin.
-Jó. Legalább nem vagyok egyedül. - mászott be - Jó meleg.
-Jah. Bár szerintem lassan már rossz. Elég meleg kezd már lenni, hogy hideg vízben akarjak megmártózni. Jó nyarunk lesz. - sóhajtott J-Hope.
-Jah. Erről jut eszembe. Nem akarok lebarnulni. - nézett az égre Suga.
-Hát ennyitől még szerintem nem fogsz. Amúgy sem árt egy kis szín.
-A mai csajok már ezt szeretik. - dőlt előrébb Jimin, hogy lássa mindkét társát - Láttátok a fekete kis fodros bikini felsős lányt? - mosolygott.
-Jah, igen. Mutattad. Elég jó nő. - bólogatott J-Hope.
-Sok csaj van amúgy. Most sétálgattam, nézelődtem. Lesz este itt társaság. - beszélgetett velük Yoongi.
-Jah, remélem is. - dőlt vissza Jimin - De az a bikinis tökre bejött.
-És csak egy körre vaaaagy.... - vigyorgott rá Hopi.
-Jaj, ne aggódj! Nem foglak megcsalni édesem. - kezdett rá újra a fiatalabb.
-Na azért! Elmersz hagyni engem egy nőért, pfff. Szégyen.
-Ti mindig ilyenek vagytok? - érdeklődött Suga.
-Milyenek? - pislogtak rá értetlenül.
-Buzisak.
-Jah, néha szoktuk poénből. De amúgy csak csajok. Mi... nem változtunk át. - mosolygott Hopi.
-Taehyungnak volt csaja valaha? - érdeklődött Yoongi, ha már így témánál voltak.
-Nem tudok róla. - válaszolt azonnal J-Hope.
-Nem, én se. Amióta ismerem ilyen. - jegyezte meg Jimin.
-És így is barátkoztatok vele? Nem... féltetek, vagy nem is tudom?
-Nem. Kedves volt és nem is nyomult ránk.
-Mondjuk nem mondta el azonnal. - szólt közbe Hopi.
-Jó, de nem is változtatott semmin. Csak elkezdtünk vele poénkodni és ennyi. - magyarázott Jimin.
-Jah. Szóval semmi különös nem volt. Minket nem zavart, mert nem adott rá okot, hogy zavarjon. Velünk úgy viselkedett, mint barát. De én ennek nagyon örülök. Imádom a kis hülye fejét.
-Igen, én is. Az egyik legjobb barátom Hoseok mellett.
-Ugyan ez. Taetae értékes ember, a magán élete meg az ő dolga. - rántott vállat Hopi.
-Tudom..... csak. Furcsa Kookiet így látni. - nézelődött Suga.
-Jah, ohh. Hát figyelj...... én Taeval boldognak láttam. De ma a vonaton is Jinnel. Nagyon vigyáz rá és szinte minden kérését igyekszik teljesíteni. Látszik rajta, hogy szereti.
-Jó..... de Kook..... ezt nehéz megszoknom. Nekem nem volt még soha meleg ismerősöm se. Most pedig..... az öcsém is hirtelen meg a legjobb barátom. Ez azért elég frusztráló.
-Hát mi most itt vagyunk neked. Mármint nem úgy! - néztek egymásra Sugával, mire Hoseok Jimin felé húzódott - Úgy értem, mint barát. Igaz nem ismerjük egymást annyira, de most Tae által szerintem össze lett hozva a két csapat. Vagy.... ha nem bírsz minket, akkor nem fontos.
-Hoseok azt akarja mondani, - mászott a másikra Jimin és annak nyakába karolva feje fölött kukucskált ki, ahogy feltérdelt a medence ülő részére - hogy ha zavarnak, gyere hozzánk. Mi szívesen helyettesítjük Jint. Velünk is lehet csajozni, meg faszis dolgokat csinálni.
-Köszi. Majd.... nem tudom. Eldöntöm még.
-Jó, ez csak egy ajánlat. Mi szeretünk mulatni.
-Jiminnek igaza van. Csajozásban jók vagyunk.
-Yooooongiiii! - kiabált Kookie, amint megjelentek a sodrós részében a medencének Jinnel - Gyere próbáld ki! Ne lustulj, tök jóóóóóóó! - lebegett a vízen és élvezte, hogy semmit sem kell csinálni és az viszi.
-Kook örülnék, ha figyelnél merre mész. - úszott hozzá közelebb Jin - Ha bevered a fejed, még én is megverlek.
-Jaaaj hyung! Engedd el magad. - távolodtak a többiektől miközben beszélgettek.
-Látod? Jin vigyáz rá, a tenyerén hordozza. Ne aggódj! Ettől még nem veszíted el egyiket sem. - próbálta megnyugtat Sugát.
-Várj meg Kookie! - úszott utánuk Jimin, miközben lassan megjelentek még mások is a kinti medencében. Úgy látszik, akkor jöttek rá az emberek, hogy a szabadtéri rész is nyitva.
-Megyek én is. - kelt fel Hoseok helyéről - Ha gondolod maradj csak. Szerintem ebben fogunk keringeni egy ideig.
-Megyek én is, nincs kedvem egyedül ücsörögni. - úszott társa után.
-Oksa. Húúú, de visz. El is felejtettem. - kerülgette az embereket Hopi - Jimin, várjatok! - tűnt el.
Suga nem kapkodott. Ugyan nem akarta szem elől téveszteni társait, de nem is vágyott annyira társaságukra. Csupán nem akart full egyedül maradni egy ismeretlen helyen, így inkább ment utánuk, persze csak biztonságos távolságból.
-Anya, mi történt a bácsi arcával? - hallott egy gyerek hangot.
Rögtön felhúzta magát, de mégis csak kicsi, nem fogja bántani. A picik már csak ilyenek, így hagyta, hogy előbb elvigye őket a víz, miközben hál'istennek olyan választ kapott a kisgyerek, amitől Yoongi nem akadt ki jobban. Pár pillanattal később már ő is bátrabban szállt be a sodrásba, amikor az emberek is ritkultak, így nem zavarták. Már esélytelen volt, hogy utolérje társait, de ha egyszer odáig elment, akkor legalább kipróbálja. Így ő is kivette részét a jóból, ám hamar újra ideges lett.
-Mi történt? - úszott mellé egy lány - Kemény este?
-Jah, szeretem a harcias szexet. - válaszolt félvállról, hogy ettől most tuti elhallgat majd a csaj és békén hagyja örökre.
-Jah, hogy ez szex volt. - de nem fogott ki rajta - Elég kezdő lány lehetett, ha csak ennyi nyomott hagyott. - hagyta inkább ott Sugat, mire annak pont felkeltette az érdeklődését.
-Te talán többet hagynál? - ment utána Yoongi, miközben jobban megnézte magának. Fekete bikini.... Jimin irigy lesz.
-Talán. - fordult vissza felé a lány és így sodródtak tovább - Ép csontod se maradna. - provokálta.
-Bátor.
-Ha paraszt vagy, én is az leszek. Pedig pusztán kedvességből kérdeztem.
-Mert érdekelt, hogy ez a hülye hogyan volt erre képes?
-Nem. Egyedül sétálgattál, azért.
-És ha valakit egyedül látsz máris rámozdulsz?
-Nem, csak arra aki be is jön. - válaszolt aprót mosolyogva.
-Ugye tudod, hogy csak este lesz a diszkós medencés parti?
-De kipróbáltam a csábítóerőm. Tisztában kell lennünk képességeinkkel. - fordított hátat újból Sugának és elúszott, tesztelve ezzel, mennyire is keltette fel érdeklődését.
-Yoongiii! - kiabált neki Jin, a medence széléről, de ügyet sem vetett rá az említett, inkább megpróbálta beérni a lányt.
-Akkor most osztályoznom kellene? Hanyas skálán? - kérdezte, miközben még mindig előtte járt a másik.
-Áááá nem fontos. Tudom, hogy tízes lennék.
-Egy százas listán?
-Héj!

-Az.... az én bikinisem. - szomorodott el Jimin.
-Nyugi tesó. Én itt vagyok neked. Sohasem hagylak el édes.
-Hah! Tudtam, hogy téged nem szabad lecserélni.
-Suga csajozik? - lepődött meg Kook.
-Jah. Ez jó jel. Így nem velünk fog foglalkozni. Meg talán nem is fogja őt zavarni. - nézte végig Jin, amint legjobb barátja eltűnik szemei elől egy gyönyörű, ismeretlen lánnyal.
-Jin? - hallott egy hangot háta mögül, amitől meg is ijedt és megfordult.
-Ohh, szia! - mosolygott fel a lányra, aki a kettő közül az egyik volt az étteremből, de ezúttal, a kisebb - Te is itt vagy? Barátnődet is láttam.
-Igen. Diákmeló. Hát ti? - térdelt le a medence szélére és beszélgetni kezdtek.
-A főnök ajándéka.
-Óóóó! Jó főnök. Ilyet én is szeretnék.
-Szia! Jimin vagyok. - lógott Hoseokon az épp bemutatkozó.
-Jah, igen. De modortalan vagyok. Ők itt a barátaim. Jimin, Hoseok, Jungkook. Meg.... Yoongi is itt van valahol, de épp messze jár. - nézelődött.
-Sziasztok! Seulmi vagyok.
-Szia! - köszöntek rá a fiúk egyszerre.
-Egész nap dolgozol? - érdeklődött Jin puszta kíváncsiságból, de Kook nem nézte jó szemmel.
-Fogjuk rá. De este szabad vagyok.
-És maradsz is a diszkóra? Vagy haza mész? - kérdezgette Jimin, a lány pedig felé fordult.
-Öhmm.... hát most itt lakok, mert nem a közelben élek és ilyen dolgozói szálló, vagy mi van nekünk, szóval itt leszek. - esett zavarba.
-Akkor jössz?
-Szerintem igen. Még nem tudom. Ha Hyeyoon akar jönni, akkor jövök.
-Az jó lenne. Legalább eligazíthatnátok minket. - mosolygott rá kedvesen Jin, Seulmi pedig ránézett.
-Ezer örömmel. - örült meg ő is - Akkor majd lejövünk este. Lehet tudunk szerezni olcsóbban inni a pultosoktól. - támaszkodott kezeire és közelebb hajolt Jinhez.
-Ó, milyen kedvezmények!
-Van előnye, ha az ember itt dolgozik. - merült el Jin szemeiben a lány.
-Hyung! Meg kéne keresni Yoongit, nála van a..... nála van a cuccom, ami kell. - bökte oldalba Jungkook, mire Jin lenézett rá.
-Yoongit? Oké, keressük. Akkor majd este. - köszönt el a lánytól - Addig meg kitartás!
-Köszönöm. Szia!
-És honnan ismered Jint? - érdeklődött Jimin.
-Hmm?
-Honnan ismeritek egymást?
-Jah, az étteremből.
-Ott is dolgoztál? - nézett kérdően Hoseok, ő nem emlékezett rá, hogy látta.
-Nem, csak ettünk ott barátnőmmel. Na nekem rohannom kell. Dolgozok. Sziasztok fiúk! - pattant fel és meg sem várta Hopiékat, hogy elköszönjenek tőle, már ott sem volt.
-Érdekes. - jegyezte meg Jimin, aki még mindig Hoseokon lógott.
-Jinre hajt.
-Mi? - pislogott rá meglepetten és kicsit elhúzódott tőle - Honnan veszed?
-Nem láttad, hogy odavolt érte? Mosolyogva válaszolt és direkt közelebb ment hozzá, arról nem is beszélve, hogy elmerengett a szemeiben.
-Te honnan látsz ilyeneket? - mászott le társáról Jimin.
-Lopták már el csajomat, így szemfüles lettem. - fordult vele szembe Hopi.
-Szerinted Jinnek feltűnt?
-Kizárt. Ha feltűnt volna, nem hagyta volna ennyi ideig, hogy szemezzen vele.
-Hmmm.... de nem fogják Kookkal látványosan kimutatni. Így is elég baj most nekik Suga. Akkor mi lesz.
-Igen, ez tuti. Szóval sajnálom barátom, de akkor az lesz, hogy most nem csajozni fogunk, hanem vigyázni Jinre, hogy ne legyen túlságosan vakegér. - tette egyik kezét a másik vállára és közelebb hajolt hozzá.
-Bezzeg mi sosem csajozhatunk, de Taetae bepasizhat és még Suga is szerezhet csajt, meg az a kis gyerek is Jinnel. Mi meg... figyeljünk rá, hogy ne csalja meg. Nem lenne egyszerűbb elmondani? - próbált kibújni a felelősség alól.
-Nem. Ha ezt elbasszuk, akkor Taetae is rosszul lesz. Jimin, segítesz, vagy nem?
-Hahh.... persze. Segítek. - fonta össze karjait - Nincs más választásom.
-Köszönöm. - kezdte is keresni a többieket Hoseok.
-De ezért jössz nekem egy randival. - indultak meg.
-Meglesz.
-Ígérd meg!
-Eskü. Megkapod a randid, ha ez sikerül. - fordult vissza felé J-Hope míg válaszolt, majd folytatta is útját. Mostantól nem tévesztheti szem elől Seokjint egy pillanatra sem.

(Folytatjuk! :D Na na na, mik lesznek itt juhúúúú :D Mondtam, kicsit Sugázunk. Meg.... felpörgetjük az eseményeket, olé :DDDD
Fontos: Kommentek és szavazás, aki még nem tette. A nyereményjáték miatt meg olvassatok. Tudjátok, előnyt fog jelenteni annak, aki olvas mindent, amit szeret (pl ha hentait utálod, akkor csak yaoit, de ha nem, akkor mindkettőt.... csak hentaios meg.... szerintem felesleges ezt kiírnom egy yaoi alá XD csak hentaios úgysem olvassa), hogy olvasott. Szal hajrá!)

10 megjegyzés:

  1. Jiiiiiiinnnnn tevag egér hogy nem szúrja ki a szemed teeeee és még az se h kookit zavarja. Na jó úgy érzem itt az ideje leülnöm veled beszélgetni egyről másról de addig is Hoseok és Jimin pacsit hajrá figyelni Jin re mert ha megbántja Kookit vagy Taet huu akkor ne akarjon elém kerülni. Igen Jin ezt veheted fenyegetésnek -.- Sugacica szóval így szereted mi XD jól van ezt megjegyeztük. Nagyon jó lett várom a folytatást
    *-*♡♡♡♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jint muszáj volt ilyennek írnom XD De nagyon poén lesz majd :D Imádni fogjátok a kis szitukat meg mindent.
      Suga meg LEL XD vele is lesznek még dolgok, most több szára foszlunk. Meg persze Jiminéket sem lehet kihagyni, róluk meg még azt se tudjátok mi lesz XD de poén lesz.
      Örülök, hogy tetszett XD ezek után is igyekezni fogok XD

      Törlés
  2. Sugaaa ToT...(Mostanában hentai ellenes vagyok xD) Most azt se tudom hogy szurkoljak e Suganak hogy osszejojjon e a lánnyal vagy sem. Nehez döntés. Áááá mindegy o dönti el mit akar xD...Jon! Te meg egy nagy hülye vagy xdd Nem igaz hogy nem veszed észre hogy néha tul kedves vagy^^" Igy hamar radkattannak a lányok te kis butus!:D Remelem ezt hamar eszreveszed es azt is hogy Kook-bak ez nem tetszik...Ha igy folytatod lehet hogy Kook-kal bajok lesznek :o...Jaj mar nagyon varom a kövi részt!:3 Hozd hamar ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszek most hétvégén végig, azaz vasárnapig négy részt.
      Jin :3 Jin mindig kedves olyan kis édes szeretni való :D De majd csak megoldják Hopiék :3
      Suga meg... ebben a ficiben csak a 3asunk meleg a többiek nem lesznek azok, mert nem szeretem az olyan ficiket, ahol mindenki meleg. Szóval sajnálom >< viszont a hentai részt nem fogjuk annyira követni, elvégre ez a történek Jinékről szól :D

      Törlés
    2. En se szeretem ha mindenki meleg ugyhogy nem vagy egyedul:D Ajanlom is hogy Hopi es Jimin vigyázzon Jinekre:3 ez olyan kedves Hoseoktol^~^ Jint meg nem lehet nem szeretni az ártatlan kis arcával es a kedvességével:3

      Törlés
  3. Jimin + Hoseok
    hmmm...
    Sejtek valamit és... Sugát sajnálnám, de J-Jim is kéne azért. :3
    Várom a kövit! <3

    VálaszTörlés
  4. Jiminnen és Hoseokon komolyan mondom rohogtem egy jot meg boldog is voltam hogy ilyen 'vedjuk meg jint' projektbe fogtam 😂😂 egyszeruen nagyon jo
    Hat suga meg meg in oda tette magat elkezdett csajozni ez tok jo :33 durva estjuk lesz ❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na :D Örülök, hogy megnevettettelek :3 Ez egy fő célom :D Nevetés mindenek felett mindig. :DDDD
      Jah, Suga kis csajozó gép :3 Fogunk is foglalkozni azzal az énjével :D Csak kövess figyelemmel :D

      Törlés