2016. január 26., kedd

Szülinapunk volt!

Sziasztok!

Na! Szülinapunk volt (25.-e)! :D Happy Birthday to US! Viszont sajnos nem tudom/juk megünnepelni mert tanulok. DE! Jövőhéten pótoljuk, mert hétvégén már úgy ahogy rá fogok érni, ami azt jelenti, hogy írok. Ugyanis a szülinapi ünnepléshez egy blogon szerintem az méltó, ha hirtelen elárasztjuk sok-sok-sok ficivel. Nem? De. Na ugye. Szóval remélhetőleg hétfőtől majd ezt sikerül elintézni elvileg, azonban ne számítsatok erre egész héten, mert suliba kell majd járnom.... hurrá!
Viszont! Mivel terveink egy részét véghezvittük, egy részét meg sikeresen elfelejtjük mert, áááá én meg tom jegyezni, nem kell felírni, így most ebben a posztban szeretnék kis bepillantást engedni abba, hogy mire is lehet idén számítani. Aztán meglátjuk, hogyan sikerül betartani.
Előre is elnézést, meg utólag is, meg mindenhogyan azoktól, akik kértek tőlem ficit kommentekben, de nem írtam meg.  Nem szeretek kérésre alkotni, mert sokszor nem is megy. Pluszba, azok is elfelejtődtek, mert volt amit felírtam, de elkallódott a papír.... vagy a fél liter kakaót elnyelt táskámban volt pont szóóóóvaaaal.... kuka XD Sorry! Nem direkt volt.
Tehát felesleges kérni, mert ha nincs időm nem azonnal írom meg, akkor pedig elfelejtődik.
Na de, lássuk mit tervezünk. Csak címek lesznek, max egy-két megjegyzés, de mivel volt már lopás, így nem merünk fontosabb információkat kirakni egy, még nem elkészült ficiről.
  • Three sides of life folytatás. Nyilván, jóóóóóó sokáig :D Végtelenre tervezett.
  • Jimin&J-Hope yaoi OS, mert régóta tervezzük :D
  • Jimin&J-Hope rövid sztori
  • Jungkook hentai rövid sztori
  • Jin hentai rövid szotri
  • Rapmon hentai rövid sztori
  • Franci folytatása
  • Előzőhöz pedig kapcsoltan Suga elkezdése :D
  • Yaoi OS részlegen, minden párosból minimum kettő teljesítése idén.
  • Hentai OS részlegen plusz egy minden taghoz, minimum!
  • Hentai részlegen..... Új hosszú sztori, amiről csak annyit mondunk, hogy Europe. :D De nagyon-nagyon jó lesz :D
Azt hiszem ennyi..... jajaja, egyenlőre még nincs több tervünk, deeeeee szerintem ez is épp elég :D Tekintve az időhiányt, meg hogy ez pontosan hány ficit takar. Hát rengeteget. Reméljük velünk tartotok majd és rendületlenül olvastok minket, meg terjesztetek, hogy minél többen legyünk.
Persze nyereményjátékaink is lesznek és remélhetőleg későbbiekben már nagyobb dolgokat is bedobhatunk, bár ez nem rajtunk múlik. :D

Ami pedig ilyen kis újdonság: Admin lettem a Fandomban, így szeretném minden olvasómat megkérni, hogy vegyetek részt a Fandom projectekben. Ezek nem nagy erőfeszítést igényelnek, így van rá maximum húsz percetek. Plusz aki pesti, az tud is velünk találkozni :D Jelenlegi project pedig J-Hope szülinapjára megy. Itt a facebook esemény linkje---->J-Hope szülinap
Kérlek benneteket figyelmesen olvassátok el a leírást, különben nagyon megnehezítitek a munkánkat!
Továbbá itt a Fandom----> BTS Hungarian Fandom
Csatlakozzatok, hogy időben értesüljetek minden projectünkről :D

Még egyszer köszönjük hogy olvastok és velünk tartotok! Igyekszünk méltóak lenni az időtökre és továbbra is sok-sok minőségi ficit hozni!

4 megjegyzés:

  1. UUUUUUUURISTENNNN elképesztő!!!!! Azt hiszem marad a majdnem minden napi check-olása az oldalnak:) Nem kérdés,hogy maradok-e 2016-ban is olvasni^^ :D
    A legeslegjobb a 'Tsof' és mellette a 'végtelen' szócska *.*.*.*.*.*

    "...a fél liter kakaót elnyelt táskámban volt" áááááááá nemmondod,,,eskü ez a mondat feldobta a napom:DDD

    És persze teljesen megérthető a csúszás,ne aggódj :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aznap átmentem abból a vizsgámból ami miatt bementem XD De kajak fél liter volt és a vonaton vettem észre. A csávó velem szembe megsajnált én meg csak röhögtem. Érdekes volt, hogy nem baszott fel XD Egész nap kakaó szaga volt a táskámnak XD
      Three sides meg kajak végtelen lesz, mert engem annyira elszomorít ha egy jó sztorinak vége. XD Így próbálok egy ilyen végtelen hosszút XD Majd meglátjuk :DDD
      Örülök, hogy maradsz :D Lesz még meglepi amit nem írtam bele :D Hihi. De aki szemfüles, az már sejtheti mi lesz az :D

      Törlés
    2. Naaa szép,,gratula!!:)
      Waa tök jó,én imádom a kakao illatát^^ főleg a Spar-osat:DD
      ..És az a földkerekség legjobb yaoi története,szóval nem szabad befejeződnie!!!*.*

      Amúgy én vagyok a sík hülye vagy a kiszámíthatatlanságotok teszi,de én mèg csak sejteni se sejtem mi lehet az a meglepi xD Bár most kaptunk egyet Raiko által(amit még nem tudtam elolvasni:( ) de azt nem tudom besorolni sehova se,mert nem OS és nem az a hosszú hentai soooo...nemtudom:D

      Törlés
    3. Az az extra most :D Ha tetszik majd nektek akkor mostantól ő is írni fog :DDDD

      Törlés