2016. január 3., vasárnap

Első Díjunk!

Úristen! Ezt nézzétek mit kaptunk! El sem hiszem, hogy ezt is megértük. Ez valami elképesztő, hihetetlen dolog, főleg hogy csak most lesz egy éves a blog. Jó indítás ez így az év elején :D. De vágjunk is bele a feltételek teljesítésébe!

A díj szabályai:
1. Köszönd meg a díjat!
2. Írj magadról tíz dolgot!
3. Válaszolj tíz kérdésre!
4. Tegyél fel tíz kérdést!
5. Küldd tovább tíz embernek!
Húúú, ez nehéz lesz tekintve, hogy magyar ficit mostanában nem is olvasok, mert nincs időm, tízet meg soha életemben nem olvastam összesen. XD Sebaj, megoldjuk

Nagyon, nagyon köszönöm a díjat! Életemben még csak álmodni sem mertem volna hasonlóról! Ez nagyon nagy megtiszteltetés! Köszönöm Park Ki Ki *-* Imádlak és remélem továbbra is visszatérő olvasónk leszel.
Másodszor tíz dolog, habár volt bemutatkozós poszt, de aki nem akar olvasgatni, annak tessék, itt egy kisebb rövidebb bemutatkozás.... ami agyon őszintére sikeredett. Ezeket ritkán osztom meg a barátaimmal is.

1. Sokszor vagyok elkeseredve, amiért nem érzem, hogy közelednék az álmaim felé.
2. Feladós típus vagyok, de valamiért most belekezdtem, a "soha nem adom fel" játékba, ami nagyon nehezen megy.
3. Nem rég elvesztettem a másik felem, amit tudtok, de azóta sem vagyok jól. Ám igyekszek, hogy ez ne befolyásoljon semmit.
4. Időm 90%-át egyedül töltöm a lakásban, ami nagyon nyomasztó. Nincs kihez szóljak.
5. Azért írok nektek, mert így legalább megoszthatom másokkal a fantáziáimat.
6. Amik egy része néha valóra válik. (Múzsa közölt velem tényeket, hogy amit megírtam, megtörtént. Persze csak apróságok)
7. Kevés időm van magamra, így sokszor el is hanyagolom önmagam, aminek látszik is a hatása.
8. Ezért rohadt sokat alszok.
9. Imádom a madarakat, mert szabadok és oda mennek ahova akarnak. Egyszer én is madár szeretnék lenni.
10. Mióta "nem adom fel" styleban nyomom, főnixnek érzem magam. Voltam már nagyon mélyen, de még itt vagyok. :D

And now ladies and gentleman, válaszolok a feltett tíz kérdésre. Igyekeztem olyanokat írni magamról, amik eltérnek a kérdésektől, így kész információs kincs ez a bejegyzés.

1. Szereted a sajtostésztát?
Imádom. Ami sajtos azt majdnem kivétel nélkül befalom. *-*

2. Milyen érzelmeket vált ki belőled egy romantikus film, egy akció film és egy fantázia film?
Romantikus: Attól függ. Ha happy end én vagyok a legboldogabb és mindig hiszem, hogy ilyen megtörténhet, ha eléggé küzdünk. Ha nem akkor pedig bőgök és nincs az az Isten, hogy elfogadjam. Egyszerűen NEM. Nem végződhet semmi szomorúan!
Akció: Verekedhetnékem támad és terminátornak érzem magam. XD
Fantázia: Kicsit elrugaszkodott vagyok, szóval nekem ne mesélje be senki, hogy nincs chakra és az embereknek nincsen erejük, mert van. Tapasztalat. Szóval ilyenkor kicsit elszállok és még tágabban látom a világot. Szerintem minden lehetséges, csak akarni kell.

3. Mik inspirálnak téged az újabb részek megírására?
Egy koncert, hír, fanart, az élet, vagy csak simán egy romantikus film. De sokszor kell help és ekkor rohanok Múzsához.

4. És mennyire befolyásolja magánéleted, az otthoni gondok?
Nagyon. Sok történetben a megjelent dolgok megtörténtek. Néhol egy-két túlzással, hogy érdekesebb legyen a dolog, de emeljünk csak ki párat, hogy tiszta legyen.
  • Franci elmegy boltba és elverik Sugát, meg Kookot. Ugyan mi buliból sétáltunk hazafelé, de belénk kötöttek és szép kis verekedés lett, bár nem 100%-ban így történt minden, mint ahoy ott le van írva a bunyó, de 50%.
  • Jimin&Iseul-ben nem véletlen viselkedik így drága apuci. Hasonlókat éltünk mi is.
  • Franci. Rapmonnak tényleg volt szívműtéte, Jin szeme tényleg rossz, Hopit pedig tényleg megverték egyszer.
Ennyi elég lesz, mert így is kibaszott hosszú a bejegyzés T-T sorry. De sok van még.

5. Van olyan, amit változtatnál a blogom. (Bármilyen apróságra kíváncsi vagyok.)
Írj JinKook yaoit! XD Ez a mániám. Amúgy tetszik a blogod, most beleolvastam (lusta dög vagyok olvasni XD) és nekem elnyerte tetszésemet. Maximum azzal vannak problémáim, hogy.... túl keveset írsz XD. Amúgy meg ha lenne bajom, sem szólnék. Fontos az egyéniség és ha tőlem függ, hogy milyen a blogod, akkor már rossz. Ne hallgass másra. Legyen olyan, mint te. Elvégre művészek vagyunk, vagy mi a szösz.

6. Mi alapján döntöd el, hogy miket veszel fel reggel.
Megállok reggel hót álmosan a szekrény előtt és amihez kedvem támad. Ha van erőm szenvedni (ritkán van), akkor kicsípem magam.

7. Hogyan jellemeznéd magad.
Büdös paraszt XD De tényleg. Erre vannak is emberek, akik tanúsítják. A kis feketelistán elfoglalt helyem meg szintén ezt támasztja alá.

8. Voltál már úgy igazán összezavarodva bármitől is?
Hmmm..... tuti. Várj csak, hogy mikor. Azt hiszem egyik kapcsolatomban. Jah, igen. Nem tudtam mi van, de olyankor nagyon ideges tudok lenni. Nem szeretem, ha nem értek valamit.

9. Szerinted egy valóság show-ban milyen szerepet töltenél be?
A kis köcsög, aki leszarja hányan szeretik, vagy utálják, mert nem azért van ott, hanem azért, hogy nyerjen.

10. Mennyire követed a divatot? Ha esetleg nem, neked milyen a saját divatos főbb tulajdonságai.
Egyáltalán nem követem, azt hordok amit én szeretek, de nálam még előnyben részesül az is, ami hasznos. Nálam fontos, hogy nem ázhat be egy cipő és utálok fázni. De ezt jól meg is oldom. Sokszor hordok magassarkút, de szerintem a főbbek a gyűrűim. BTS-es, rókás, halas, skorpiós. Szeretem a ritkaságokat.

Tíz kérdésem a jelölteknek:
1. Örülsz, mi? XD
2. Mennyire teljesítesz kéréseket?
3. Hogy viseled a negatív kommenteket?
4. Kedvenc yaoi páros? Ha szereted a yaoit, ha nem akkor kedvenc idol, akivel imádsz írni?
5. Animéket szereted? Kedvenc?
6. Miket szeretsz jobban írni és olvasni? Olyan ficit, ami a valósághoz közelebb áll, vagy ami nagyon elrugaszkodik?
7. Mi az ami teljesen elveheti a kedved az írástól?
8. Mi lelkesít, hogy írj?
9. Ha lenne rá esélyed, elmondanád az idolok szemébe, akikről írsz, hogy ficiket írsz róluk?
10. Nem vagyok egy nagy szerepezés zseni, de szeretnétek velem egyet, amit kiraknánk majd mindkettőnk blogjára? (Részleteket privátban tárgyalnánk)

Jelöltek:
Panna Varga (Mz.Hyde)
Katalin Horváth (Katus~)
Pszt!Kacsa
Dominika Fodor (KimNiKa) Téged Múzsa ajánlott és ajánlom, hogy folytasd a blogod :D
És nem tudok többet T-T nem olvasok.

Na de megint, köszönöm a díjat, nem számítottam rá és nagyon hálás vagyok. Olvassatok továbbra is, a vizsgák meg remélem sikerülnek és akkor jövök megint rendesen :D

~Mayu

8 megjegyzés:

  1. "Imádom a madarakat, mert szabadok és oda mennek ahova akarnak. Egyszer én is madár szeretnék lenni." Nagyon meglepődtem, mikor ezt olvastam. Nálam is UGYANAZ a helyzet, csak egy hibával: ÉN UTÁLOM A MADARAKAT, mert... ugyan az. Szal' mondhatni féltékenységet érzek a szárnyaik íránt.
    :')
    "Büdős paraszt" mint jellemzés LOL Tetszik :D Én SÍK HÜLYE vagyok. Gyere, szánts rajtam :'D
    A valóság-show pedig kétlem, hogy egy idő után csak is a nyereség érdekelne. Hát Mayu nővérke! Gondolj csak bele (én elképzeltem) két fiú versenyzőt összehozni egy valóság-showban, maga az állom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD A lényeg a célom elérése lenne XD De ha lenne 2 cukifiú :3 Lehet módosulna a célom XD
      Jellemzésbe szerintem tökre olyan vagyok, XD most mond, hogy nem XD Megyek szántok. Mit vessek majd? Szerelemgyümölcsöt amit majd szétszórunk, hogy legmerészebb álmaink valóra váljanak? :DDD

      Törlés
    2. Hát először ültessünk banán fákat, aztán mégtöbb banán fát, aztán szegfűget, utána jöhetnek a csodagyümölcsök :3

      Törlés
    3. Csak nem szereted a banánt? XD Nem sieted el, hogy valóra váljanak álmaink XD

      Törlés
    4. Bocsi, de az egyik személyes álmom A BANÁNKERT :'D

      Törlés
    5. XD nem túl nagyra törő álmok XD

      Törlés
  2. Huhúúúú:DDD
    Olyan jókat nevettem, teljesen feldobtad a napomat:DD Szerintem megérdemled a díjat, nagyon jó író vagy és a múzsád is hasznos sok dologban, emlékszel... Azért tartunk múzsákat:"D
    A második kérdésre a válaszod... ATYÁMXDDD Olyat felnevettem itt, főleg az akciónál, tiszta én!:D Beleképzelem magam, és én vagyok a megállíthatatlan predátorXDDD Aztán az ötösre a válasz... Hm, JinKook... Nem rossz ötlet, bár én a NamJin-ért vagyok oda. A kérdések egy része pedig... Na az tényleg betettXDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nem szereted, nem fontos, csak annyira kevés JÓ van. Alapból kevés van velük de JÓ az még kevesebb. Ezért olvasok angolokat. Őket meg tudtam volna jelölni itt, mert nem egy írót szeretek aki ahhh... olyan JinKookokat ír, hogy lehidalok, de magyarba nem sok van. Szinte semmi, vagy ha van is, az OS. Ezért van Three sides nálam :D

      Törlés