2015. május 28., csütörtök

V&Yeeun 2.rész

A sminkje tökéletesen kiemelte a barna szemét, de nem voltam a színben biztos, mert egyik lánynak meg látványosan rendellenes szemei voltak, szóval a kontaktlencsét sem hanyagolták. Ahogy néha dobálta haját, majd egyszer összetalálkozott tekintetünk, elhatároztam magam.
-Akkor is elhívom randizni!

-Hajrá pici Taehyung! De amennyit te ittál, innen már nem nagyon fogsz felállni. - veregette meg a vállam  Hoseok.
-Akkor nekem szabad a pálya. - állt fel Suga.
-Jaj ne mááááááár! Hyuuuung! - terültem helyén - Ne légy gonooooosz! Hagyd meg nekem őt. - fetrengtem a kanapén.
-Csak vécére megyek te kis hülye. Azért ekkora paraszt még én sem vagyok. De neked hozok vizet, ha ma még tényleg hozzá akarsz szólni. - indult be a tömegbe.
-Gyere te kis hülye! - rángatott fel ülő helyzetbe Hopi.
-Mi az Hopi? - pislogtam rá.
-Mérjük fel az esélyeidet.
-Esélyeimet?
-Igen. Nos. Bátran kijelenthetjük, hogy ő a legszebb. - karolt át vállamat és magához húzott, miközben a lányt bámultuk - Akár milyen is legyen valójában, ő a korona égköve. - mutogatott.
-Túl sok szappanoperát nézel. - jegyeztem meg, de észre sem vette.
-Szóval, ha meg akarod szerezni
-Igyál és egyél. - szólt bele Jungkook.
-Nem! Ahh Kook elrontod a nagy jelenetem. - mordult rá Hoseok.
-Bocsi. - nevetett.
-Szóval, ha őt akarod, meg kell mutatnod, hogy meg tudod védeni. Hogy te vagy álmai hercege lóháton.
-Megint Disneyztél? - kérdeztem.
-Úúú igen! Tudtam, hogy te rájössz. - kapta el vállaim és maga felé fordított, így beszélt tovább hozzám - Hófehérke olyan jó! A gonosz boszorka és a cuki kis állatok. - lelkesedett egyre jobban.
-Igen tudom Hoseok. Én is láttam.
-És a Csipkerózsika? Olyan jó rózsaszín!
-Na most kéne ide Jin hyung. - jegyezte meg Jimin.
-Ahh V annyira hiányoztál! - szorított magához.
-Te is Hoseok.
-Na ne itt, ha csajozni akarsz. - bökött meg Suga - Itt a víz és egy kis kaja. Csak, hogy tudj járni. - nyújtotta nekem, miután kihámoztam magam Hopi karjaiból.
-Remélem mindenki jól érzi magát! - szólalt meg a Dj - Most járunk még csak az éjszaka felénél emberek! Pörögjön fel az este! Mivel indítsunk csajok?
-Starstrukkot kérnénk a házigazdától! - üvöltött a Djhez legközelebb az emelvényen táncoló lány.
-Mit mondtál cicus?
-Gyerünk srácok mindenki! Starstrukk! Starstrukk! - vették rá a tömeget a csajok az üvöltésre, amibe Jungkook is beszállt, de annyira, hogy felpattant az asztalra és torkaszakadtából üvöltött egyet.
-STARSTRUUUUUUUUKK!
-Ohh na ezt már meghallottam! Vendégem vagy egy soujoura srác, ha idejössz! De most szóljon akkor amit ti kértetek, és jó bulizást nektek! Senkit ne engedjetek haza egyedül! - kezdett bele szórakoztatásunkba és Jungkook lemászott az asztalról.
-Ingyen piaaaaaa!
-De az utolsó! - jelentek meg időközben a többiek is.
-Jó-jó-jó. - indult meg a táncparkett felé.
-Hé srác! - kiabált utána az ünnepelt lány, akivel nemrég táncolt.
-Kook ez neked szólt! - kiabált utána Jimin.
-Nekem? - fordult vissza teljesen meglepett arccal.
-Igen! - üvöltött újra a lány - Siess vissza cuki fiú! - ettől viszont Kooknak elakadt a szava is. Aznap nem ivott eleget ahhoz, hogy erre válaszolni tudjon.
-Sietni fog. - tolta a Dj felé Jimin, majd eltűntek a táncosok között.
-Na megint neki jött össze, ezt nem hiszem el. - huppant le Rapmon.
-Mert ő a legfiatalabb, így a csajok számára a legcukibb. - húzta száját Jin, aki szintén leült.
-Megetted már V? - kérdezte Suga.
-Nyem - csámcsogtam - Mert? Hova sietsz?
-Csak szívesen hoztam volna még neked.
-Óóó Hyung lebuktáááál! - vigyorgott Hoseok.
-Te miről beszélsz? - kérdezte Jin, én meg csak pislogtam.
-Hát Sugának tetszik a pultos lány. Észrevettem ám, hogy egész este oda-vissza járkáltál. Most pedig hoznál Vnek nasit? Pont te? Aki vécére elmenni is lusta néha?
-Jó van na! Hallgass már! - intette le a mai szerelem doktort Suga.
-Melyik tetszik neki? - hajolt közelebb Rapmon és a csaposokat nézték.
Miközben Hoseok magyarázott a többieknek, Suga hyung csak fortyogott magában, amiért így lebuktatták, én pedig nassoltam tovább. Lassan Kook is visszatért Jiminnel. Beszélgettek valamiről, de főleg Jimin magyarázott a kisebbiknek, az pedig láthatóan kipirult.
-Na gyere te kis aranyos! - jelent meg a szülinapos lány és elkapta Kookie egyik kezét - Iszok valamit és táncoljunk! De nem tudom mit igyak. Segítesz dönteni? - húzta maga után.
-Öhm..... P-persze. - dadogott még kicsit.
-Nem ért le a soujo. Majd pár pillanat és készségesebb lesz. - üt le Jimin - A mázlista.
-Az. - helyeselt Jin - Te Suga.
-Mi va'?
-Nem a te pultosodra vigyorog Kook?
-Mi? - pattant fel és megindult - Szét csapom azt a gyereket.
Jót nevettünk, hogy milyen könnyen bekapta a csalit, de így legalább visszamehetett a lányhoz. Én lassan elmajszoltam a nasit amit kaptam, és onnantól igyekeztem nem olyan sokat inni, csak annyit, hogy jó kedvem legyen. Hoseok még felrángatott mindenkit párszor táncolni, de ahogy egyre józanabb lettem, úgy lettek a lányok egyre részegebbek, ami kiábrándító látvány volt. Sokan teljesen elvesztették a kontrollt, de a mosdó folyosóján, a női vécé ajtajában állt egy csaj, aki egész jó állapotban volt.
-Sokáig szenvedsz még? - de nem kapott választ, így csak a falnak támaszkodva várt.
-Mi a baj? - kérdeztem.
-Túl itta magát a kis hülye. De én be nem megyek. Majd mindjárt jönnek a többiek és lerendezik.
-Ohh. Remélem nem lesz baj.
-Cuki vagy, hogy aggódsz. - ettől kicsit zavarban jöttem. Megéreztem már, hogy nincs bennem annyi.
-Csak...... nem akarom, hogy valakinek baja legyen. Na rohanok, szia! - tűntem el a férfi mosdóban, majd azonnal kifújtam magam. Hogy fogok így szóba állni a bombázóval, ha egy mezei lánnyal sem tudok beszélni.

Az este hátralévő részében mindenki velem foglalkozott, miután elpanaszoltam Jinnek, hogy nem tudok lányokhoz szólni. Mivel ő volt a legidősebb, így neki nyavajogtam, de mégis Hoseok helyezte szolgálatba magát.
-Gyere V játszunk valamit! - rángatott fel a kanapéról.
-Mit?
-Tetszeni fog. Tévében láttam. Kíváncsi vagyok beválik-e.
-Kezdek félni.
-Nincs mitől. - értünk a pulthoz és azonnal nézelődni kezdett - Hé! - szólított meg egy lányt, aki barátnőjével társalgott - Szia! Ismered Taehyungot? - és elment.
-Hoseok! - kiabáltam rá.
-Szia! - köszönt a lány és teljesen rám figyelt.
-Ö.... Szia!
-Te vagy Taehyung?
-Izé... Jah. Azaz. Igen.
-Kérdezd meg, őt hogy hívják! - üvöltött vissza Hopi kicsit messzebbről.
-Épp azt terveztem, köszönöm Hoseok!
-Vicces barátod van. - kuncogott a lány.
-Igen. Ő ilyen... zizi. Szóval, hogy hívnak? - követtem J-Hope tanácsát és bejött.
Nem tudom, honnan vette ezt a játékot, de nem hittem volna, hogy beválik. Tök jól elbeszélgettünk a kis hölggyel, de ők nem terveztek maradni, így hamar tovább álltak, mert végig akartak járni több klubbot is. Persze, ahogy visszaültem a fiúk közé, megveregették a vállam és megtapsoltak.
-Na következő! Ki tetszik? - nézett körbe.
-Nem Hoseok! Most maradsz! - ittam meg egy felest - Most megnézem közelebbről gyermekeim anyját.
-Huhuhúúúú! Ez azzz! - dörzsölte tenyerét Hoseok.
Összeszedve minden bátorságomat, bizonytalanul megindultam felé, miközben kiszúrtam Sugát, aki továbbra is a pultnál támaszkodott, de már jót társalgott a csapos lánnyal. Gondoltam magamban, hogy ha egy ilyen lustaságnak sikerült, nekem is fog.

-Felengedsz magadhoz néha mást is? - kérdeztem, ahogy közelebb hajolt hozzám tánca közben.
-Csak csajokat - feküdt hanyatt.
-Ohh.
-Szomorú mi?
-Kicsit.
-Cuki vagy! - pöckölte meg az orrom, amin meglepődtem, de pár perc múlva újabbat kérdeztem, miután felállt.
-Milyen színű a szemed?
-Ez top secret barátocskám.
-De nekem elmondhatod.
-Jah igen. - mosolygott - Ezt ismerem.
-Szia cicaaaaa! - jelent meg egy három fős férfi társaság, a lány pedig látványosan behúzódott a rúdhoz.
-Sziasztok srácok. Mit isztok?
-Csak vodkát. De rólad szeretnénk.
-Azt nem szabad. De láttam pár szabad prédát még ott a sarokban. Jól riszálták az este folyamán.
-De nem úgy mint te. - csóválták fejüket és elindultak a lányok felé.
-Ez munkám, nekik nem.
-Na ez az! Nekem ilyen munkával rendelkező nő kell. - szólt vissza az egyik.
-Sajnálom. Mi nem vagyunk elérhetőek a vendégek számára! - erre kicsit szomorkodtak, de hamar behízelegték magukat a másik társaságba.
-Tényleg? - ültem le egy szabad kanapéra.
-Igen. Elszomorodtál? - mászott felém az emelvényén és hasra feküdt.
-Kicsit. Félsz tőlük? - utaltam észrevételemre.
-Kicsit.
-Tőlem mért nem?
-Mert te vagy két órája gyűjtöd az erődet, - kelt fel - hogy ide merj jönni.
-Figyeltél? - vörösödtem el.
-Igen. - mosolygott - Megnevetetted azt a lányt. Biztos vicces vagy.
-Gyere el velem és meglátod mennyire.
-Ohh, de egyenes! De nem. Sajnálom.
Aztán még kérleltem kicsit, de nem ment bele a dologba, és lassan egyre kevesebben lettünk. Visszaballagtam a srácokhoz, majd leültem közéjük. Valahonnan szereztek kártyát, és Jin meg Rapmon játszottak egymással, miközben Hoseok bíráskodott és Jiminnel veszekedett valamin.

Hajnali ötkor, bejelentették, hogy a klub lassan bezár, így a zenét is elhalkították, majd mindenki elkezdett hazaszivárogni.
-Meddig maradunk még? - nyújtózkodott Jimin.
-Hát figyelj! - nézett körbe Rapmon - Jungkook épp a csaj telefonszámáért könyörög az ajtóban, ha jól látom, Suga pedig végre beszélgethet a pultos lánnyal hosszabban is. Szóval míg ki nem dobnak.
-Akkor még V is elkaphatja a kis táncosát. - jegyezte meg Hoseok.
-Mi? - kaptam fel tekintetemet telefonomról.
-Hát nézd! - mutatott körbe - A legtöbb emelvényről már lejöttek a lányok. Sőt! Nézd csak! - mutatott az én kedvencem helye felé - Már ő sincs fent.
-Basszus, hol van?
-Szerintem ott. - mutatott a Dj felé Jimin, és tényleg. Ott állt mellette, miközben beszélgettek.
-Várd meg míg csatlakozik a többi lányhoz a pultnál, aztán odamegyünk. - nézte Hoseok is.
-Vesztettél hülye gyerek! - szólt rá Jin.
-Mi?
-Igen. Lemaradtál. Igyál Hoseok! - emelte fel a megmaradt piákból összekevert hánytatót Rapmon.
-Háháhá! Juuuj!!! Aki másnak vermet ás. - nevette ki Jimin.
-Gondolta a fene, hogy a kis Taehyunggal elterelitek a figyelmemet.
-Na igyál csak hyung! Nagyon szar, de nekem is bele kellett innom. Szal húzd csak meg! -szólt rá Jin.

-Gyere V! - álltunk fel a srácokkal - Uhh! Még mindig szarul vagyok. - küszködött J-Hope.
-Ugye milyen förtelmes?! Így keverd legközelebb basszus! - szólta le Jin.
Odamentünk közben Sugahoz, aki még mindig a pultos lánynak udvarolt, de szerencsére már az én angyalkám is ott iszogatott.
-Helló lányok! - köszönt Jungkook. Hogy felbátorodott!
-Sziasztok! Na jól éreztétek magatokat? - kérdezte az egyik.
-Naná! Jól táncoltok. - folytatta Hoseok, mert Jungkooknak elakadt a szava, ahogy a lányok ráfordultak.
-Köszönjük. Gyertek máskor is!
-Fogunk. De megtudhatjuk, hogy hogy hívnak titeket? - kérdezte Rapmon.
-Én cingár vagyok. - válaszolt az, akivel eddig is beszélgettünk.
-És hétköznap?
-Az titok - kacsintott majd lehúzta italát - Na megyek haza. Szép álmokat majd emberek. Helló lányok!
-Szia! - köszönt el tőle mindenki, majd eltűnt a személyzeti részleg felé.
-És téged? - kérdezte Jin az én lánykámat, aki nagyot sóhajtott, majd rám nézett.
-Nem szabaaaad! - bökdöste egyik barátnője, aki vigyorgott és tudta jól, hogy mi a helyzet.
-Ahhh! - látszott rajta, hogy elmondaná hogy hívják, de mivel nem engedik neki, így nem fogja - Nyuszó.
-Cuki. - jegyeztem meg.
-Az. - mosolygott.
-Na zárunk srácok kifelé! - szólt ránk az egyik biztonsági őr.
-Csak a számod add meg! - szakadt el nehezen Suga a csapostól.
-Gyere következő pénteken is, és akkor talán.
-Itt leszünk! - közölte a hírt mindenkivel Jungkook, amin meglepődtünk, de nagyon örültünk neki.
-Tényleg? - kérdeztem vissza, ahogy kiértünk.
-Kell annak a csajnak a száma. Itt leszünk! - határozta el magát. Szóval ő sem járt sikerrel. De ez nekem csak jó. Így lesz még szerencsém Nyuszóhoz. Ez az!


(Folytatjuk :D De jó hosszúra sikerül folyton. Második részben  már előrébb akartam járni, de mindegy. XD Ez van na! XD )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése