2016. március 22., kedd

Three sides of life 55. rész: Randi + Meglepi

-Mocskos a szád. - pislogott sűrűn a lány.
-Óóóó, nem csak az. A fantáziám is.
-Valóban? Kíváncsi vagyok. - nézett Sugara.
-Majd kis cica. - pöckölte meg orrát - Majd. - vigyorgott. Tudta, hogy ágyba menne a lány, ha hagyná, de nem akarta. Udvarolt, randiztak, ismerkedtek. Kegyeiért, szerelméért küzdött, nem pedig tudására volt kíváncsi, amit mellesleg már nagyjából ismert is. Ezért inkább hagyta a megbotránkoztató versenyt és húzta maga után a moziba a fiatal gyönyörűséget.

Ott viszont elhalmozta mindennel, annak ellenére, hogy nem engedett meg neki mást, amit szeretett volna, elvégre most már magának is megtiltotta, hogy bármilyen indokkal is felvigye lakására a lányt. Bár kedve az lett volna, de... nem. Muszáj udvarolni és normálisan elkezdeni a kapcsolatot, vagy legalábbis próbálkozni vele, ha már a legelején szexel is indítottak. Ezért inkább vett neki édességet, előre engedte az ajtóban, bókolt míg ki nem fulladt szóval, lovagként viselkedett, ahogyan azt elvárta a társadalom tőle egy randin. Majd a teremben pedig hiába tette-vette magát Nari, végül csak annyit ért el, hogy Suga nyugtatásképp fogott combjára, így egy cseppet ellazult a lány és végre a filmre koncentrált, míg Yoongi sunyin mosolygott a sötétben. Végül kézen fogva sétáltak ki a moziból annak ellenére is, hogy Nari annyira aggódott a megjelenés miatt, hisz nem volt túl illendő így mászkálni az utcán, ám Suga hozta formáját és tojt mások véleményére, aminek a lány csendben örült, miközben lassan elpirult.

Míg a szerelmesek utolsó perceiket töltötték együtt, addig Jin végére ért feladatainak, lakája pedig csak úgy csillogott-villogott, amint ő levetette magát a kanapéra és a picur nagyjából fél órája küldött üzenetét olvasta, miszerint hamarosan indul vissza hozzá, hisz nem sok értelme volt hazamennie. Nagyot sóhajtott, majd elégedetten körbenézve dicsérte meg magát. Újra tisztaság és rend uralkodott nála, amit az utóbbi időben társai eléggé feldúltak. Mindent megtisztított és a helyére pakolt, még mosást is rakott be, a hűtőt is átnézte, a kis spájzzal együtt, az ablakok pedig úgy csillogtak, mint az első nap, mikor betette oda lábát. Végigvette magában, miket csinált és biztossá vált, hogy semmit sem hagyott ki. Épp azon gondolkozott, hol járhat már a kicsi, hisz nem lakott messze, meg rohant mindig, amikor csengettek. Apró mosollyal arcán kelt fel a kanapéról, majd sétált a kaputelefonhoz és ugyan csak köszöni szeretett volna szerelmének, azonban pöppet hosszabb választ kapott a picurtól.
-Juuuuuuj, engedj feeeel! Nem fogod elhinni, mit hoztam! Annyira boldog leszel! - ujjongott, Seokjin pedig nem tudta mire vélni a nagy örömöt, de azért igyekezte azt betudni fiatalságának. Biztos csak valami apróság, amitől megint annyira felvidult, mint a vattacukortól, mikor megtudta, hogy kap egyet.
-Gyere csak picur. - pislogott sűrűn míg beengedte a legkisebbet, majd ki is állat az ajtóba ahogy szokott, várva alig egy napja látott társát.
Összefont kezekkel támasztotta a keretet és ugyan dobogott picit szíve, mert Kook felpörgette lelkesedésével, ám nem számított semmi újdonságra, ami belőle is olyan vidámságot hoz majd ki, mint társából. Viszont tévednie kellett mikor nyílt a lift és Jungkook azonnal rohanni kezdett felé.
-Nézd, ki jött velem szembe! - ugrott a legidősebb nyakába.
-Tae! - le nem vette csillogó szemeit nyúzott párjáról, ki csupán sétálva cammogott nyomában bőröndjével a lakás felé, miközben Kook lassan úgy szorította a legidősebbet, hogy alig jutott levegőhöz, de nem érdekelte. TAE!
-Emlékszel a nevemre. - mosolygott az emlegetett, miközben odaért végre.
-Istenem, de hiányoztál! - karolta át félkezével Taehyungot, aki szintén nyakába bújt, majd Jungkook elengedte a legidősebbet és ő is inkább rég látott felüket kezdte ölelgetni.
-Hozzám jött! Felénk sétált! - szorongatta Vt Kook - Nem hittem el!
-Mondtad, hogy hazaküldted a picurt. Így gondoltam nála kezdek.
-Hogy tudtál eljönni?
-Apa testvére lement nagyihoz. Reggel állított be, a telefonunk után, a szokásos undorral az arcán, hogy mehetek "pasizni". - hangsúlyozta olyan gúnyosan, ahogyan ő is megkapta rokonától - De nem érdekelt, milyen velem. Eljöhettem, ezért gyorsan megöleltem és rohantam az állomásra.
-Szeretem a nagy családodat.
-Néha én is. Most pedig kérem a tortám. - emelte fel fejét és Seokjin szemeibe meredt.
-Még nincs kész. Nem tudtam, hogy jössz. De - puszilta meg homlokát - holnap elkészítem neked. Esküszöm.
-Na azt már nem! Most amíg lehet csak velem foglalkozhatsz. Túl sok időt hagytam ki.
-Ha a picur is belemegy. - pillantott az említettre Jin.
-Naná! - kapta fel fejét és csupán hajszál híja volt, hogy nem fejelte le az idősebbet, ahogyan az eljátszotta már ezt mindkettejükkel - Gyere játszani Taetae! - engedte el Seokjint, majd loholt is a lakásba.
-Nem igazán van kedvem most Kookie. - nézett utána a szólított - Pihenni akarok, meg éhes vagyok. Ma alig ettem.
-Csinálok neked valamit. - engedte el Jin - Add a cuccod! - vette ki kezéből táskáját.
-Köszönöm. - követte párját.
-Taeeeee! - ült sarkaira a kanapén Kook - Mit csináljunk? Mit szeretnél? Vagy le akarsz feküdni? Leszek a párnád! - vigyorgott. Boldog volt, amiért az végre visszatért.
-Hát tényleg pihennék, de rajtad nem fogok tudni. - csukta be maga mögött az ajtót.
-Feküdj be az ágyamra, addig főzök. - sétált a hálóba a csomaggal Jin.
-Jó ötlet. - ment utána V.
-Én iiiiiiis! - rohant a kisebb.
-Valami kívánság a.... korai vacsival kapcsolatban? - tette le a fiatalabb cuccát Seokjin.
-Te csináld. - érte utol Taehyung és átölelte hátulról.
-Én fogom. Csak ennyi? - fordította fejét társa felé, míg karját simogatta.
-Igen.
-Ááááágy! - vetődött be a takaróra Jungkook - Gyere Taetae! Aludj!
-Megyek. - sóhajtott V, de mielőtt a picurral kezdett volna foglalkozni, megforgatta a legidősebbet - Hiányoztál. - csókolta meg lassan.
-Te is nekem. - simogatta arcát - De pihenj, addig csinálok enni. - mosolygott.
-Rendben. - engedték el egymást és Jin a konyha felé vette az irány, bár nem szívesen hagyta ott Taet, de tudta, Jungkook most akkor is ki fogja sajátítani, ha se ő, sem Taehyung nem akarja ezt.
-Na mesélj picur! - mászott be az ágyba a legfiatalabb mellé V - Mi volt míg nem voltam?
-Úúúú, nagyon sok minden történt. - emelte fel a takarót társának Kookie - Már a nyaralás előtt is. Meg Sugaval is. Azt is el kell meséljem. - terítette a puha dunnát Taera.
-Ugye nem fogsz megharagudni, ha meséd közben elalszok? - fészkelődött.
-Akkor nem mesélek. Csak idefekszek melléd. - bújt szerelméhez a picur, amint az hátára fordult.
-Gyere csak. Jaaaahj, te is hiányoztál. - ölelte magához Taehyung, majd fejére csókolt.
-Örülök, hogy itt vagy.
-Én is.

-Sziasztok! - lépett be Suga, nyomában Narival Nam éttermébe.
-Jó napot! - jelent meg egy pincér lány - Jaj, szia! A srácok itt vannak, odaültök hozzájuk? - mosolygott.
-Hát, igazából elvitelre kérnénk valamit a kis hölgynek. - húzta közelebb magához Narit.
-Értem, de addig nyugodtan üljetek csak le. - indult a szokásos asztal felé - És mit kértek?
-Napi ajánlat jöhet.
-De nekem nem kell semmi, mondom. - szólt bele a lány, bár meg sem hallották.
-Rendben, akkor azt. Üdítő míg vártok? - értek lassan a fiúkhoz.
-Kólát.
-És a barátnődnek? - kérdezett vissza a pincér.
-Neki is.
-Heeeeeej! - üdvözölte Hoseok a párost, mire Jimin is feléjük fordult, aki eddig háttal nekik ült - Mi járatban? Oh! - szúrta ki a Yoongi háta mögött megbújót - Szia! Hogy-hogy itt?
-Yoongihoz jöttem. - válaszolt Nari.
-Akkor üljetek le, - folytatta a kiszolgáló lány - mindjárt hozom az üdítőket, az ételre meg várni kell kicsit.
-Rendben, köszi. Csússz arrébb Jimin! - hessegette el társát, hogy le tudjanak ülni a lánnyal.
-Be sem mutatsz? - érdeklődött Hopi.
-Tudjátok, ki ő. - értetlenkedett Suga, hogy mért is kéne ezt most neki, hiszen ismeri a lányt mindenki.
-De ő nem tudja, mi kik vagyunk. Hoseok vagyok, ő pedig Jimin. - mutatott magára, majd társára az idősebb.
-Sziasztok! Nari vagyok.
-Tudjuk. - szólalt meg végre Jimin is mosolyogva - És mi járatban erre?
-Hamarosan megy a vonata és visz magával valamit enni. - válaszolt helyette Suga.
-Igazából Yoongi akarja, nekem nincs szükségem rá.
-Fogadd csak el kedvességét. Ritka, ne szokd meg. - kommentált Jimin és inkább húzódott jobban régi barátja felé.
-Ő megszokhatja. Csak ti nem.
-Nem is terveztük. - szólt bele Hoseok.
-Na srácok itt is van. - hozott ki két fogást a fiúknak Namjoon - Óha, hello. - rakta le azokat társai elé, majd kötényében megtörölve kezét hajolt meg az új leánynak - Namjoon vagyok, a tulaj.
-Szép jó napot!
-Tegeződjünk kérlek. Nem vagyok öregebb náluk. Te biztos Nari vagy.
-Igen.
-Üdv nálunk! - mosolygott rá Nam.
-Leülsz? - csúszott arrébb Hoseok, ezzel pedig már teljesen tele lett a fiúk boxa.
-Jah, maradok míg meg nem kóstoljátok. - lopott egy falatott udvarias társa táljából, miközben helyet foglalt.
-Héj! - förmedt rá Hope - A kajám!
-Tőlem van, nekem szabad. Hmm.... egész jó lett.
-De ugye nem te csináltad? - érdeklődött Jimin, mielőtt még belekóstolt volna.
-Nem-nem, nyugi. Csak a konyhában muszáj ezt hordanom.
-Szerencse. - fogott is hozzá, hiszen már korgott gyomra, kopogott szeme.
-És mit kértetek? - érdeklődött Namjoon.
-Napit elvitelre. Narinak lesz haza.
-Óóóó, ízleni fog. Az egyik kedvencem ma a napi ajánlat. - vigyorgott, miközben a lányra nézett.
-Neked mind a kedvenced. - grimaszolt Suga, amiért társa épp be akart vágódni az Ő nőjénél.
-Ez is igaz ám.
-El a szemekkel. - szólt rá Yoongi.
-Jaj, ne aggódj. Nincs mért. Esélytelen. - beszélt társához.
-Vak is látja, hogy beléd van zúgva. - beszélt teli szájjal Jimin.
-Áááá az még az előtt volt, hogy megdugott volna. Már csak a szex hajt. - kommentálta Nari a beszélgetést, mire mindenki ledermedt. Erre azért nem számítottak.
-Szeret megbotránkoztatni. - tájékoztatta társait Yoongi.
-Már értem mért jöttök ki olyan jól. - dőlt a támlának Nam.
-Azért városban lényegesen élvezetesebb. - mosolygott a lány, miközben a többiek lassan folytatták a kaja elpusztítását, mintha ez olyan mindennapi dolog lett volna, amit mondott.
Végül kiderült, nagyon is jól el tudnak beszélgetni egymással, főleg Nari és Namjoon, bár ennek Yoongi cseppet sem örült. Azonban a tulaj megnyugtatta, felesleges az aggodalma, viszont ettől még megfogadta, hogy amíg nem száz százalékban övé a lány, addig nem viszi el többet az étteremben, amikor pedig megkapták a csomagot, már zavarta is kifelé onnan Narit. Menekült a zsákmánnyal, nehogy elvegyék tőle, az utcára érve pedig megfogta kezét és csupán azért, hogy még jobban magába bolondítsa a lányt, egy gyors puszit nyomot arcára.
-És mielőtt elmész, megmondod a teljes neved? - indultak az állomás felé, bár még volt idejük a vonatig bőven, nem szerettek volna rohanni.
-Nem tudom.
-Hogy lehet ezt nem tudni? Talán vétettem valami hibát ma?
-Igen! - vágta rá azonnal nem várt válaszát a lány, miközben felpillantott rá.
-Ohh! - lepődött meg Yoongi - És mit is?
-Nem mentünk fel hozzád.
-Mi? Ezen múlt?
-Igen.
-De.... én normális randit akartam, normális kapcsolatot, nem pedig csak szexet. Gondoltam ennyit megérdemelsz, ha már elbasztuk az elejét, szó szerint. - magyarázott bámészkodva - Ha csak szexet akarnék, akkor nem szenvedtem volna ennyit ma és nem is érdekelne a neved. De ezek szerint ez már nem az én világom. Azt hittem még udvarolni kell a lányoknak, virággal meg meghívásokkal. - hajtotta le közben fejét Nari. Kicsit elszégyellte magát, mert Suga szavaiból azt vette le, ezért könnyű nőcskének tartja - De ha csak a farkam kell, akkor inkább keress mást. Szerintem ezernyi faszi vinne el egy körre és még örülnének is.
-Nem csak azt akartam. - szólalt meg halkan - De a pasik hamar elhagynak, főleg ha sokáig húzom a dolgot. Viszont ha megkapják a szexet, tovább maradnak.
-Szerinted én lekoptatnálak, csak mert nem dugunk? - nézett a lányra ki mellette sétált még mindig fogva kezét, bár Yoongi már rég elengedte volna, csupán a másik kapaszkodott úgy ujjaiba, mint utolsó mentsvárába - Egész nap itt szenvedtem a francos vezetéknevedért, amit napok óta nem tudok meg. Akkor majd pont az, hogy nem keféljük át a napot, fogja azt okozni, hogy lekoptatlak. Ahha.... női logika.
-Jó'van most köss belém! - mordult fel Nari és engedte volna el Suga kezét, de ezúttal ő kapott ujjai után, melyekkel magához is láncolta a lányt - Nem ismerek minden csávót, honnan tudjam milyen vagy?
-Mondjuk onnan, hogy máshogy cselekszem. - vigyorgott.
-Parasztabb vagy, az tény.
-Jaj, de szép bókokat kapok.
-Buzzancska. - ráncolta szemöldökét Nari és inkább előre nézett, míg Suga nyájasan nyomott egy puszit a pirosló orcájára.
-Mikor jössz legközelebb?
-Anyám jön Seoulba valamelyik nap, max akkor. - dörmögött.
-Itt is aludhatsz.
-Jó! - fújt egyet.
-Megbeszéltük.
-Ettől még haragszok.
-Majd elmúlik. - kuncogott Yoongi.

-Kicsim. - simogatta Tae haját Jin, majd csókot nyomott homlokára - Kész a... uzsonnád vagy vacsorád, nem tudom eldönteni. Ébredj. Egyél aztán aludhatsz is vissza.
-Köszönöm. - nyitotta ki lassan szemeit és oldalán feküdve pillogott fel szerelmére - Kookie. - keltette fel a legkisebbet, ki őt szorongatva foglalt helyett mögötte - Engedj ki. - hámozta le magáról a picur karjait és ő is megébredt. Közel sem volt olyan álmos, mint társa, így nem esett nehezére felpattanni.
-Nekem is csináltál hyung? - ült az ágyon.
-Direkt többet csináltam tudtam, hogy megéhezel, ha megérzed az illatát.
-Köszönöm! - követte társát a konyhába.
Taehyunggal együtt ültek asztalhoz, ám az idősebb nem engedte külön székre a picurt. Ölébe kényszerítette és végig ölelgette, míg az utolsó falatokat is eltüntették. Jin közben rendet rakott a konyhában, majd a kis falatozás után inkább a kanapén kötöttek ki. Tae nem szeretett volna még aludni, majd csak este, addig viszont élvezni kívánta a két fiút, kik úgy hiányoztak neki, mint virágnak a Nap sütése. Végül Jinnek dőlt a két fiatalabb, miközben az épp valami nézhetőt keresgélt a tévében, Kookie pedig mesélt és mesélt és mesélt.
-És Suganak most van barátnője. Ma itt volt fent egész nap, tegnap segítettünk neki randit kitalálni.
-Nekem ma írt napközben, hogy egész jól megy. Ha pedig jól tudom, lassan megy a lány vonata. - nézte meg a televízión az órát Seokjin.
-De akkor tud mindenről és nem zavarja? - érdeklődött Tae a legfontosabb hír felőle, hisz ez aggasztotta a legjobban.
-Ó, dehogynem zavarja, de megküzd vele. Az öccséről van szó, meg a legjobb barátjáról, meg fog birkózni vele, csak idő kell neki. - simogatta Taetaet Jin.
-Néha furcsán nézett, meg.... félek tőle, de a csókot a kórházban meg ő mondta, szóval tényleg igyekszik. Még nem láttam ilyennek. - bújt a legidősebb karja alá Kook.
-Remélem engem nem öl majd meg, elvégre miattam van az egész. - aggodalmaskodott Taehyung.
-Én akkor is meleg lettem volna, ha nem jössz. Nem tetszenek a lányok, szóval csak idő kérdése volt. - hunyta be szemeit a kisebb nem törődve, hogy tévét néznének.
-Remek. - húzta száját Tae.
-Azért ennyire ne örülj neki. - nevetett Jungkook, mert kihallotta hangjából nemtetszését.
-Nem az, csak... a normális világot nem is láttad és
-Ne kezd te is! - szólt rá a kisebb - Jin szájából elég volt egyszer, nem érdekel újból.
-Igen, már mondtam neki én is, de ragaszkodik. - ölelte magához a picurt.
-Attól még kicsit sajnállak Kook. Lehetne egyszerűbb életed is.
-Én örülök, hogy bonyolult.
-Hát ennél bonyolultabb nem is lehetne.
-Ennél boldogabb meg nem is lehetnék. - fordult V felé teljes testével Seokjin karja alatt, két idősebb társa pedig rögtön rászegezte tekintetét - És ha már itt vagy mond, mennyire hiányoztunk? - vigyorgott.
-Nagyon.
-De mennyire? Kibírtad nélkülünk is, vagy néha megcsaltál minket magaddal? - harapott alsó ajkába, Tae pedig Seokjin reakciójára várt, ám az csupán annyit tett, hogy érdeklődve pislogott Vre, akárcsak a legkisebb.
-Túl fáradt voltam bármihez is. Csak sóvárogtam kicsit néha, amúgy aludtam.
-És még mindig sóvárogsz?
-Kook, csak ma jöttem és különben is azt mondtad, hogy Jinnel órákig csináltátok. Nem bírod ki még egy kicsit?
-De nekem most te kellesz. - biggyesztette ki alsó ajkát és villantotta édes kis csillogó szemeit.
-Ebben most egyet értek vele. - szólalt meg végre Seokjin is.
-Fáradt vagyok ám, nem sok erőm van.
-Nem baj az! - ült fel rendesen Jungkook - De pont elmentél, mikor ideértem, pedig rám vártatok. Végre együtt vagyunk, használjuk ki az időt. Ki tudja, mi lesz holnap.
-Csak rajtad múlik Taetae. - tudatta a többiekkel a legidősebb, hogy felőle mehet.
-Hahhh... jó! - ült fel ő is - De ne várjatok sokat. Alig van erőm.
-Sose gond! - mászott át lendületesen a legidősebben Kookie és ki is sajátította Taehyung ajkait.
-A kanapén? - kérdezett Jin.
-Ha szabad. - pislogtak rá a fiatalok, miután elengedték egymás nyelvét.


(Folytatjuk 18+-al :D Közben fejtsetek Pszt! Yaoi-n címet, mert megint azok a nehéz képek vannak -.-' és nekem fogalmam sincs, de várni nem szeretek. LINK
Továbbá tessék játszani a nyereményjátékban, de ha lehet már csak hentaiban, vagy vegyesben, mert ott kevesebben vannak és több eséllyel indultok. Lassan pedig lejár a határidő, szóval húzzatok bele!  LINK 
Aztán van egy levélküldésünk, melyet az oldal indított, ám már Kyara szervezi teljes mértékben. Várjuk leveleiteket :) LINK
Plusz itt van a facebook linkünk is, ahol posztoljuk a részeket, meg 1-2 Bangtan érdekességet LINK)

2 megjegyzés:

  1. Jaj de jooo Tae itt van ^^érs Kookkért is ment utána meg Jin hez. ^^ jajKook olyan cuki állandóan mesél huuu de kivancsi lennék mi lenne ha Kook ra rahajtana valaki. Jinék hogy fogadnak. Mindig ezt mondják neki hogy meg lehetne mással. Jaj most remélem nem lesz semmi ^^ és uhhhhhh kövi részt*-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig van vlmi :3 Elkezdtem már írnia kövi részt, de néhány csökkentett módban futtatott lélek elvette az időm. ><

      Törlés