2016. március 22., kedd

Rap Monster & Amelie hentai rövid sztori






Történetünk főszereplője egy testőr, aki a már korábban felbukkant Namjoon életében még a kezdetek kezdetén egy balszerencsésen elsült ügy miatt. Akkor még nem ismerték egymást, egyikük sem örvendett olyan tiszteletnek, mint most, mikor újra találkoznak. Ez alkalommal lesz idejük egymásra mielőtt a dolgok megdöbbentő fordulatot vesznek.


"-Utolsó szó jogán? - dörmögte maszkja alatt a férfi.
-Csukd be a szemed. - találkozott tekintetünk és olyan nyugodtan mondta nekem, mintha minden renden lenne.
-Nem. - suttogtam és fejemmel is jeleztem válaszomat, bár biztos voltam benne, hogy leolvasta számról.
-Semmi baj. Hunyd be a szemed. - mosolygott rám lágyan és ügy döntöttem hallgatok tanácsára, ha már utoljára látjuk egymást."


1. rész
2. rész
3. rész
4. rész
5. rész
6. rész
7. rész
8. rész
9. rész
10. rész (befejezés)

4 megjegyzés:

  1. Mayu! Mikor folytatod? :D Már nagyon várom :D Remèlem nincs sok tanulni valód :D Várom :33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát sajna van, de szeretném már őt is és be is akarom fejezni gyorsba :D 2 héten belül akarom :D

      Törlés
    2. Oh a francba :/ Kitartás van! :D Megpróbálok türelmes maradni :"D Csak mert már kiolvastam a blogodat ès már unatkozok suli szünetekben XDD Nya tarts ki! Nemsokára vège lesz :33

      Törlés
    3. Jó neked T-T Ksözönöm! Igyekszek még 2 vizsga van. Olvasd addig az Idolater magazinját :)

      Törlés