2016. október 6., csütörtök

Three sides of life 85. rész: Feszülten

-Kook! Gyere középre!
-Megyek! - mászott át Taen a kisebb, miközben tovább beszélgettek arról, hogy megint megfogadta, szót fog fogadni, de öt percig sem tartott az ígérete, már ellentmondott hyungjának.
Ezen dolgozniuk kell majd, kicsit szabálykövetésre nevelni a kisebbet, ki igen ellenkezett ez ellen, hiszen minek fogadjon szót, ha csak ki kell villantania gyönyörű mosolyát és már aludhat ruha nélkül, kaphat kakaót az ágyba, de ami a legfontosabb, hallhatja Taetól a szeretleket.
-Ne szokj hozzá!
-Nem fogok.

Gyorsan álomba zuhantak, hiszen az elmúlt napok, főleg az utolsó, igen fárasztó történésekkel volt tele. Kimerültek a sok rohangálásban és idegeskedésben, az átvirrasztott éjszakákban, így pár pillanat alatt leragadt mindannyiuk szeme. Ám a kellemes szundikálás nem tartott sokáig. A legkisebb fele a triónknak rosszat álmodott, melyre párjai számítottak is. Főleg Taehyung készítette fel lelkét még elalvás előtt, hogy ha a picur rémálmodik, akkor azonnal felkeljen hozzá, ez pedig tökéletesen be is vált. Hiába fordult a maknae Seokjin felé, bújt hozzá, az idősebb pedig fogadta szeretettel, halk nyöszörgésére Tae is megébredt.
-Jungkook. - ült fel és rögtön a kisebbet kezdte simogatni, kit Jin már javában ölelgetett homlokát csókolva - Semmi baj.
-Nyugalom picur. - puszilgatta Seokjin, Kook pedig le is csillapodott, ám előtte még ökölbe szorítva kezeit markolt hyungja pólójába - Jaj, Istenem Istenem. Mért nem velem álmodsz? - ölelte magához Jin.
-Ez miattam van. - simogatta tovább a legkisebb haját Taehyung - Az én hibám.
-Nem a tiéd. Ez maximum annak a féregnek a hibája, de nem a tiéd. - nézett fel rá Seokjin - Sose gondold azt, hogy miattad van.
-De ha nem lennék, nem történt volna baj.
-Ha nem lennél, mi sem lennénk. Akkor sohasem ölelhetném úgy Kookot, mint most. - nézett a legfiatalabbra - Akkor sohasem csókolhattalak volna és egy nagyon fontos dologtól fosztottak volna meg engem. - pillantott újból fel párjára - Ne gondolkodj ilyeneken.
-Sajnálom, hogy most ez van. Mármint, a rossz dolgokat.
-Rossz dolgok mindig lesznek, nélkülük nem értékelnénk a jót. De ez még nem azt jelenti, hogy mindig az fog dominálni. - mosolygott halványan.
-Köszönöm, hogy vagytok nekem.
-Hát ez szerintem mindannyiunk részéről így van. De most aludjunk. Majd reggel tovább beszélgetünk erről, ha szeretnél. - feküdt vissza Kook mellé a legidősebb.
-Rendben. - foglalta el korábbi helyét és Jungkookot átkarolva hajtotta újra álomra fejét.
-Nagyon szorít.
-Hm?
-A pólómat. Görcsben vannak az ujjai.
-Biztos nagyon rosszat álmodik. - bújt a maknae tarkójához.
-Ettől félek én is. Pici Jungkook. - húzta álla alá párját Jin - Nyugalom picur.

Végül szinte egész éjszaka szorította pólóját a kisebb, így Seokjin hiába szeretett volna forgolódni, nem tudott. A legfiatalabb mindig ment utána, felkelteni pedig nem lehetett, hiszen mélyen aludt, mint mindig, ezért Jinnek még várnia is kellett reggel, hogy felébredjen ő is, mert addig nem lehetett kiimádkozni markából párja ruháját.
-Jó reggelt. - köszöntötte őt a ház ura.
-Neked is. - bújt volna hozzá a picur, ám Seokjin felült - Hyuuungh. - nyöszörgött még álmosan.
-Csak átmozgatom magam. Egész éjjel nem tudtam mozogni. - mászott ki az ágyból.
-Arrébb tolhattál volna. - fordult Taehyung felé, ki csupán pár perccel korábban ébredt, így még pihentette szemeit, Jungkookot pedig örömmel fogadta közben karja alá.
-Nem tudtalak. Szorítottad a pólóm, mintha az életedért kapaszkodnál. - nyújtózott - Rosszat álmodtál?
-Nem tudom.
-Lehet jobb. - ásított Taehyung.
-Akkor, ha így összebújtatok - támaszkodott meg mellettük az ágyon Jin, majd egy puszit nyomott először a legkisebb arcára - csinálok reggelit míg összeszeditek magatokat. - végül pedig Taehyung arcán csattant az utolsó csók.
Tehát újból csak Seokjin volt az, aki miatt elindult a nap és ennek talán ő örült a legjobban. Viszonylag nyugodtan ébredt meg, szerencsére mindkét párjával oldalán, ami már önmagában olyan békét és nyugalmat nyújtott neki, hogy más nem is érdekelte. Onnantól pedig csak a hab volt a tortán a többiek reggeli szundija és nyugodtsága, mely végig kísérte őt napjukon. A kicsik jól elvoltak, játszottak egymással és Jjangguval, ki igazán megérdemelte a törődést, míg Seokjin a házimunkákat végezte egyedül, de nem bánta, egy cseppet sem. Inkább csinált mindent ő egymaga és pihenjenek a többiek, mintsem valami bajuk legyen. Ő úgy érezte, ezért cserébe majd az égiek megadják nekik a békét, nyugalmat, boldogságot, ha ő lelkét is kiteszi értük.
-Meguntam, csináljunk mást! - emelte fel kezeiben fogva a kontrollert Jungkook, miközben megállította a játékot.
-Koooook! - mordult rá Taehyung - Ezt megint azért csinálod, mert nyerésre álltam.
-Nem igaz! - vette vissza ölébe a kütyüt és gyorsan ki is lépett a programból, nehogy Jin igazságot tehessen.
-Koooook! Ahhhh! Jin, Istenemre mondom, egyszer elfenekelem eme szemtelen gyereket.
-Nyugalom! - csitította a fiatalabbat a takarító Seokjin.
-Úgysem engedné a lelked, hogy bánts. - rebegtette pilláit mellette ülő párjára a legkisebb.
-Még mindig szeretnél durva szexet? - dobta fel a verés lehetséges időpontját Taetae.
-Naná! - rakta félre a kontrollert és mászott is párjához - Most?
-De akkor elfenekellek.
-Büntess! - harapott saját ajkába Jungkook.
-Beteg vagy gyerek.
-Inkább kanos. - vigyorgott.
-Ne bántsd! - fújt egyet Jin, amint végzett végre a takarítással és a kisebbeket nézte.
-Pedig nagyon akarja és még te is megengedted. Sőt, te is akartad.
-De a szex miatt, nem a verés miatt. - húzta száját.
-Hát..... akkor másban élem ki majd magam. - nem eresztette továbbra sem Kook szemeit.
-Úúúúú, miben? - vigyorgott a kisebb.
-Van egy pár fétisem, ne aggódj.
-Beszélgessünk csak erről, mit vállaltam be? - vette le kesztyűit Jin, majd míg a kisebbek visszaültek helyükre, ő odasétált hozzájuk, végül leült a szőnyegre eléjük.
-Hát... sok dolog van.
-Mesélj csak hyung. Bár nekem van ötletem.
-Óóóó, - pillantott a kisebbre - az csak egy kis része a dolgaimnak.
-Lehet nagyon meg fogom még ezt bánni. - fintorgott Seokjin.
-Akkor téged kíméllek. Inkább Kook kap, úgyis ő vágyik rá annyira. De amúgy már kaptatok belőle ízelítőt. Például a farkincák.
-Haaaahh. - mordult fel a legidősebb amint előtörtek az emlékek - Lehet mégis tetszeni fog.
-Főleg, ha szerzek még kutyisat.
-Elég. - nyelt nagyot Jin.
-Meg az a rúd is gondolom egy olyan, amitől felizgulsz. - fészkelődött Jungkook.
-Igen, meg... oda szoktak azért tölteni is dolgokat.
-Tölteni? - kerekedtek el Jin szemei - Ha arról beszélünk, amire gondolok, akkor... Onnan csak kifelé szabad jönnie folyadéknak.
-Csak ha az embernek olyan fétise van, hogy szereti látni a másikat, amint egyszerre pisil és ejakulál, akkor kell.
-Őőőőő.... ez nem érdekelt. - pislogott nagyokat a legidősebb.
-Ilyet lehet? - kérdezett vissza Kook.
-Igen. Van ami ellazít minden izmot.
-És a gyűrűk?
-Mindent szorítunk odalent. - figyelte Jungkookot, hogy mit reagál.
-Óóó. Ez tetszik.
-Nekem nem. - temette arcát kezeibe Jin.
-Szájpecek?
-Labda is és fém pecek is.
-Úúúúúúú. - csillogtak a kisebb szemei.
-Szíjjakkal és kendőkkel. No meg bilinccsel.
-Na jó én inkább zuhanyzok. - kelt fel Seokjin, majd a fürdőbe ment, míg a két fiatalabb tovább beszélgetett.
-És az a stimulátor? - térdelt fel Kookie.
-Minden egyszerre. Mert olyankor minden pillanatban nyögsz és hozzád sem kell érnem. - nyalta meg alsó ajkát Taehyung.
-De azért hozzám fogsz, igaz? - ült a másik ölébe, párjával szembe Jungkook.
-Naná. Csak néha foglak hagyni, Jinnel.
-Jóóóóóó!
-Beteg vagy ám, hogy tetszik neked ez az énem. Szerintem ez állati, nem emberhez méltó, gusztustalan.
-Pont azért tetszik mert állati. - vigyorgott - Heves és az jó.
-Nem biztos ám. - cseverésztek tovább, míg Seokjin beállt a zuhany alá.

Számára nehezen esett a kezdetek kezdetén átállni a másik oldalra és Tae felé olyan érzelmeket kimutatni, amik ellen tiltakozott és helytelennek tartotta. Persze nem bánta meg azóta egyszer sem, pedig mostanában igen sokszor tehette volna, de az ő fejében meg sem fordult. Csupán akkor fintorgott az érzései miatt és kapcsolatuk miatt mikor a szex ilyen irányba terelődött. Lehet Jungkook imádta ezt, odáig volt az olyan menetekért, amik után foltokkal nyakán távozhatott, ám Jinnek már más volt az, ami örömet nyújtott. Ő szerette a normális szexet, azt az átlagosat, amikor szeretkeznek egymással és nem különböző eszközökkel hergelik még jobban a másikat. Igaz, tetszett neki is, mikor Tae egy kicsit engedett, de azért valóban jobban élvezte azt, ha szerelemből szexeltek, nem állati ösztönökből. Ezért mikor elkezdtek beszélgetni az ilyenféle dolgokról hiába küzdött, nem bírta a gondolatot sem. Meg kellett szöknie. Úgy érezte, erre neki többet kell készülnie, ha élvezni akarja és találnia kell benne előre valami szépet, különben nem fog menni. Bár Jungkook a kis nyuszifülekkel igazán cukinak bizonyult, az őt kifejezetten fel is izgatta, így arra gondolt, hogy ha végig azokat az édes kis kellékeket hordaná talán elterelhetné a figyelmét a többi... kütyüről. Nem nagyon békélt meg a különböző fémekkel, gyűrűkkel és egyéb speciális kiegészítővel.
-Jól vagy hyung?
-Igen. - szólt ki Taehyungnak a zuhany alól, mire benyitott a két kisebb.
-Biztos? Régóta itt állsz.
-Igen, csak elgondolkoztam.
-Min?
-Nem fontos. - kezdett hozzálátni a tisztálkodáshoz.
-Hát.... te tudod. - gyanakodott kicsit Taetae, de nem akarta a kisebb előtt faggatni Jint. Pedig az sem volt hülye tudta, hogy ezt meg kéne beszélni, miről is elmélkedett ennyit, mért is tűnt el oylan gyorsan.
-Fürödhetünk? - dobta le pólóját, mire Jin kinézett a függöny mögül.
-Most?
-Igen.
-Várjatok kicsit gyorsan elkészülök. Ha megnyitjátok most a vizet, nem lesz nekem. - kapkodott, míg a két fiatalabb levetkőzött, majd Kook kibontotta a kapott tusfürdőt és habfürdőt.
-Ez van Jintől, ugye? - nézegette Tae az ajándékot.
-Ahha. Erről jut eszembe, a te meglepijeidet mikor fogjuk használni?
-Majd amikor a többi cuccot. Ha jó úgy neked.
-Fullextrás szex lesz.
-Így is mondhatjuk. - mosolygott Taehyung.
-Kész vagyok. - lépett ki az elzárt zuhany alól legidősebb, majd nyúlt is törülközőjéért.
-Akkor pancsi. - nyitotta meg a vizet maguknak Taetae.
-Hyung. - szólt Jungkook.
-Tessék?
-Minden rendben? - fordult felé a kisebb és még tett is pár lépést, de hyungja előbb ott termett előtte egy törülközőben.
-Persze. - simította félre a kisebb frufruját - Jó pancsit.
-Itt hagysz minket? - követte és még Tae is elcsodálkozott, mikor Jin tényleg kinyitotta az ajtót, hogy távozik.
-Most igen. Csinálok enni valamit. - dobott nekik egy gyors mosolyt és már el is tűnt.
-Valami baj van. - szomorodott el Jungkook.
-Egy napunk sem telhet már el aggodalom nélkül. - sóhajtott Taehyung.
-De mi baja lehet? - fordult felé Kook.
-Nem tudom. Kiderítjük fürdés után. Jössz? - mászott be a megtelő kádba.
-Igen. - válaszolt szomorkásan.
-Na! Semmi baj. Gyorsan pancsolunk és megyünk Seokjinhez megbeszélni ezt. Engem is zavar.
-Jó. - baktatott szomorkásan párjához.
-Nyugalom picur. Nem lesz baj.


(Folytatjuk :D Huh, jó sok idő eltelt. Én azt hittem, pár hetet hagytam ki, erre majdnem 2 hónap :'( Na de igyekszem visszatérni, csak nem sok kedvem van. De igyekszem, mert pl. RM sztorit írni meg van kedvem. Szóval folytatjuk a Three sides-ot, melyet nem tervezek soha se befejezni, max szüneteltetni, ha nem lesz ihletem. :D
Van szavazás az oldalon jobb oldalt felül! Kérlek benneteket szavazzatok!
Facebook My Music Taste csoport --> LINK (HELPER)
iKON kampány --> LINK
FTIsland kampány --> LINK
BTS kampány --> LINK
Block B kampány --> LINK
Idolater Magazinok --> LINK
Facebook oldalunk --> LINK )

23 megjegyzés:

  1. Jaj végre már nagyon vártam. Jaj szegény kicsi Kook roszat álmodott. Jaj jönek a farkak meg a nyuszifúlek és a dobó kocka. De mindig vannak feszültcségek jaj Jin édes szívem remélem nem komoly a baj mert most már mindig aggódom valami miatt. Remélem mostmar hamarabb lesz folytatás :* mert nagyon várom ^-^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretném most rendszeresen hozni, meg nem szünetet tartani. Nekem se jó. Csak közben a többit is kell vinni ><
      De... nem kell aggódni tudjátok, nem fognak szétmenni.

      Törlés
  2. Annyira megörültem, hogy kijött. Igaz hajnal 3-kor vettem észre és visongtam ezzel zavarva a szomszédokat, de ők zavarnak a legkevésbbé most :D Annyira fura volt ez a rész nem tudompicit együtt érzek Jinnel, mert nekem is sok lenne ez így, de attól még élveztem olvasni és kíváncsi vagyok a folytatásra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem most ez annyira nem tetszett ám, mert fillerke, de valahogy át kell vezetnem a dolgokat. >< Remélhetőleg a kövi jobb lesz.

      Törlés
  3. Azg mondtad h ebben a reszben lesz ilyan h sexelnek es vkinek pisilni kell.Az hil van??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1. Milyen jogon kérsz számon?
      2. Majd lesz.
      3. Ha te írtad meg, hogy mit írjak bele, kizárt dolog. Ne is álmodj róla. Az én ficijeimet én írom! Nem te és majd én eldöntöm, mit, hogyan, mikor írok.

      Törlés
    2. Aaaaz komoly. :O Igazad van Mayu , döntsd el te, hogy mit hozol nekünk. :)

      Törlés
  4. És most a fici Szegény kicsi Kookie. Sajnálom, hogy rémálmai vannak, de egyébként úgy tűnik egész jól viseli. Na de hát mégiscsak kapott egy pár szeretleket. :D Jint meg totál megértem, hogy gondjai vannak. Kíváncsian várom a folytatást. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem, csak ugye van közbe másunk is sajna, de remélhetőleg RM-nek hamarosan vége, meg Francinak is XD Csak Fanci folytatódik ugyebár sajna XD
      Közben meg tanulok, bár szerencsére más nincs ami elvenné az időm már :) Szóval igyekszem

      Törlés
    2. Nem sajna az. :D Nagyon nem. elkezdtem azt is olvasni és tetszik, csak mostanában nincs sok időm olvasni. De egy Three sides of life új részt akkor is elolvasok, ha kifolyik a szemem a helyéről. :D Amúgy meg ismered a véleményem. Csak nyugodtan. :D

      Törlés
  5. Most értem el arra a pontra, hogy minden eddig fellelhető yaoit elolvastam az oldalon és ennek is a jelenlegi végére értem. Nem akartam eddig megszakítani azzal az élményt hogy kommentelek, de most már ki kell adnom magamból...
    Nagyon sok ficit olvasok/olvastam és eddig egyetlen egyet találtam ezen kívül amit ennyire szerettem. Azért csak szerettem, múlr időben, mert bár még mindig imádom, ez magasan a kedvencem.
    Nagyon tetszenek a karakterek, maga a cselekmény és hogy mindig kapok valami olyat az új résztől amire nem számítok. Nagyon élvezem, hogy sok más történettel ellentétben, ez nem totál kiszámítható!
    És persze ami számomra nem elhanyagolható szempont hogy igen csak szókimondó. Mindig is szerettem az olyan ficiket amikben nem próbálnak meg virág nyelven magyarázni nekem. És hát azt is be kell vallani, hogy a szívemhez rettentően közel áll a BDSM, amit én is szívesen írok bele bármilyen történetbe. (Nekem senki ne mondja, hogy egy kis vad szex nem tesz mindent jobbá! 😉)
    Mindezek mellett azonban azért lett ez az ultimate biasom a ficik között, mert bár a magyar szakos agyam észrevett egy két hibát, a történet annyira vitt előre és annyira olvasatra magát, hogy szinte teljesen el tudtam tőlük vonatkoztatni.
    Úgyhogy bármit is csináltok és bárhogyan is csináljátok, az egyetlen kérésem, hogy folytassátok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :O De örülök neked. Nem vagyok kiszámítható juppi! Pedig már néha úgy megmondták előre a többiek, hogy azt hittem ez elveszett T.T De örülök, hogy mégsem.
      Vad szex IGEN! Az mindent feldob. :D Virágnyelven pedig nem is lehetne megírni. Az nagyon furcsán nézne ki, meg szerintem is, mondjuk ki a dolgokat, nevezzük nevén, elvégre mindenki tudja, miről van szó és a párok is szoktak úgy beszélgetni, hogy mindent kimondanak. :D
      Sajnos viszont igen, nem vagyok a helyesírás mestere, de igyekszem! Nagyon. Örülök, hogy ennyire tetszik a sztori és az elfeledtette vele! Törni fogom magam, hogy hozzak sok ficit! Nem okozok csalódást! *-* Köszönöm a kommented, feldobtad a napom!

      Törlés
  6. Ajjj mondd azt légyszi Mayu,hogy neked is szünet van és tudsz minimum egy TSoL részt hozni. Azt se érdekel,ha ilyen kis töltelék rész,,,még ha az ágyon felszenek és beszélgetnek az is tökéletes csak ahhj. Imádom és már annyira hiányoznak :s

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs szünetem. Sajnálom. De megpróbálok a héten valamit. :/ Az én egyetememen nincs szünet soha év közben. Csak nyár van.

      Törlés
    2. Ohh basszus ne már>< Hogy bírod ki addig!?o.o

      Remélem,hogy sikerül összehozni valamit,,de ha esetleg nem, természetesen az se baj. Tudunk várni.:D

      Törlés
    3. Úgy, hogy megállás nélkül tanulok.

      Ha minden jól megy ma nem alszok, kész lesznek a tételek és írok nektek ficit. :)

      Törlés
  7. Remélem tudod hogy kicsinál ez a sztori. 😄Most olvastam el az utolso kb 5 részt azt hittem rosszul leszek annyira beleéltem magam. Nem tudom hogy tudsz mindig ilyen jó részeket összehozni de nagyon imádom és ha már ennél jobban is átérezném az egészet tuti hogy még azt is érezném ha valaki megüti a kisujját.😂 Na nem tépem itt a szám, a lényeg hogy imádom és várom a kövi részt.❤❤😍😍😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kommented, nyugodtan írj csak én szeretem. :D

      Ennek pedig örülök, hogy ennyire tetszik. Majd a hétvégén szeretnék hozni nektek részt. :D Van rá okom is, nem csak az, hogy kéritek, hanem más is, de azt majd megtudjátok. :D

      Törlés
    2. Na megint izgulhatok.😄 Amúgy az elöbb kihagytam de ennek a ficinek a hatására kezdtem én is írni szóval mindig kiemelt helye lesz nálam.❤❤

      Törlés
    3. Ahh, ezt örömmel hallom. :D Sok sikert hozzá! :)

      Törlés
  8. *elszomorodik mert bele gondol hogy mi lesz ha vége lesz a kedvenc ficijének*
    *lö olvassa a fici alatti megjegyzést*
    ,,Melyet soha nem tervezek befejezni..."
    *felugrik,rohadt boldog lesz*
    ~~~~
    Tisztában vagyok hogy egyszer biztos vége lesz viszont örülök,hogy nem monstanában!^^
    Köszönöm az eddigi írásaidat is.
    A T.s.o.l. minden nyalizás nélkül az egyik kedvenc ficim.:)
    Remélem sokáig tervezel írni mert imádom olvasni^^♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy egyszer mindennek vége lesz, de ezt nem akarom hagyni. Minden hosszú yaoi sztori ötletem bele karom építeni és vinni tovább. :D Mindent meg fogok tenni.
      Örülök, hogy ennyire szereted. A napokban akarom folytatni is :D Reméljük, sikerül :D

      Törlés