2015. szeptember 9., szerda

Three sides of life 18.rész: Szerelmi háromszög

-Szóval Taehyung. Benne lennél egy hármasban? Nem csak egy estére, hanem hosszú távon. Nem lenne semmi rossz benne, mert én nagyon szeretlek titeket, és minden napot tölthetnénk együtt. Meg minden estét is és szexelhetnénk hármasban, meg játszhatnál velem a konzolon, meg ölelgethetnéd Jint meg minden. Na?
-Tessék? - pislogott V.
-Elmagyarázom, mert kicsi és nem tud magyarázni. - fordult felé Jin.

-Nem vagyok kicsi! - durcizott Kook.
-Szóval azt akarja, hogy hármasban folytassuk, mert ő nagyon rajong értünk. Úgy hármasban, hogy mint szerelmesek.
-Igen. Mivel veled már majdnem lefeküdtem, Jinnel pedig ténylegesen is, így jogosnak tartom az ötletemet.
-Mi? Ti lefeküdtetek? - tátotta el száját V - Mikor? Hol?
-Hát..... ma..... Jin ágyában. - válaszolt Jungkook.
-Könyörgöm Taetae ne légy rám mérges. - fordult felé Jin és megfogta kezét - Azzal fenyegetett, hogy ha velem nem tud, akkor elmegy valami ismeretlenhez.
-És ezt te bevetted? Tudod milyen drága? Úgysem tudta volna megfizetni. - hitetlenkedett V.
-Hány ps négyest kérsz? Kettőt, hármat? Szólj és elmegyünk megvesszük. - magyarázott Kook, mire Taehyung elgondolkozott, hogy vajon viccel-e a kisebb, vagy tényleg telik neki rá.
-Te honnan tudod mennyibe kerül? - hátrált kicsit Jin.
-Nem olyan egyszerű így az élet. Mért is beszélgetünk erről? - tettette V az érdektelenségét.
-Mert maximum rátok akarom költeni minden pénzem. - térdelt eléjük Jungkookie vigyorogva - Kérj bármit, csak kérlek ezt engedd meg nekem. Kérlek.
-Szóval tényleg ezt akarod? - nézett a kisebbre Taehyung, miközben a pénz hallatára megannyi ötlete támadt.
-Igen. Csak csak csak én is akarok végre valakit. Kíváncsi vagyok milyen, ha van kit szeretni. - ült le a földre törökülésbe - Titeket pedig nagyon szeretlek. Had maradjak.
-Hát..... jó..... de nem tudom, hogy fogom viselni. Előre szólok, ha mérges leszek és azt mondom elég, akkor te leszel kirúgva elsőnek. - fenyegette meg a legkisebbet.
-Taetae! Ne légy gonosz! - szólt rá Jin, aki már előre félt a picur lelkesedésétől.
-Jó, vettem! - villantott hatalmas vigyort Jungkook - Akkor most szexelünk?
-Kook! - mordult rá a legidősebb.
-Mi van?
-Nem, mert nem tudok. Azóta csak rosszabb lett.
-Ohh..... - tűnt el mosolya - és mikor leszel jobban?
-Pár nap.
-Addig játszunk! - ugrott fel Jungkook.
-Nekem nincs semmim Kookie. - kelt fel Jin is - Ha játszani akarsz haza kell menned a cuccaidért. - sétált a hálójába.
-Ohh! De azt nem tehetem. - indult meg inkább V felé a kisebb, majd elkezdett annak ölébe mászni.
-Mért? - nézte végig meglepetten a másik, amint székként használják.
-Mert..... most sehol sem vagyok. - állt meg fészkelődése közben és Taehyung szemeibe nézett.
-Ezt hogy érted?
-Anyáéknak azt mondtam tesónál alszok, tesónak azt, hogy otthon.
-Nem félsz, hogy kiderül?
-Hát.... ha ki is derül max Suga fog megszidni, de mivel itt vagyok, nem lesz baj. - mocorgott újra, majd háttal Vnek dőlt annak lábai között ülve.
-És ha magához rendel? - beszélt a kisebb egyik fülébe V, miközben megérezte különös illatát, ami nagyon is tetszett neki.
-Nem fog. Nem szereti, ha ott vagyok. Nehezen visel el. - kezdte ujjait nézni, miközben körmeit birizgálta.
-Mért? Hisz nagyon aranyos vagy. - játszott a fiatalabb fekete tincseivel Taetae, másik kezét pedig Jungkook elkapta és az ő ujjaival szórakoztatta tovább magát.
-Hát, neki az idegeire megyek. Nem nagyon vannak barátaim így folyton vele voltam, de ugye kinek kell a kis öcsi bandázni? Szóval nem szeretett. Ráadásul sokáig apu miatt sem szeretett.
-Mért?
-Mi csak féltestvérek vagyunk. Elváltak a szülei. Suga pedig nagyon nehezen viselte kicsiként mikor anya új férjet választott. És mikor én meg születtem az már csak olaj volt a tűzre. Sosem volt kedves velem. Csak mikor megjelent Jin, akkor kezdett kicsit kedvesebb lenni. Szép kezeid vannak.
-Köszönöm. De a körmeimet ne nézd.
-Mért? - emelte közelebb szemeihez a másik ujjait.
-Mert rágom a körmöm. - szorította ökölbe kézfejét.
-Majd leszoktatlak. Nyaaa! - próbálta szétfeszíteni a görcsös markot.
-Na? Hajrá! - kezdtek játszani.
-Fiúk, ha már itt lebzseltek........ - jelent meg Jin és meg is torpant, mire mindketten ránéztek - Mit csináltok?
-Játszunk! - vigyorgott Kook - Mit szeretnél?
-........ Ezt meg fogom tudni szokni. - folytatta útját a konyhába mosolyogva, majd az alsó szekrényből vett ki tisztítószert - Segíthettek takarítani. - mire V el is kezdett felkelni.
-Nem hallottam. Mond még egyszer, mit szeretnél? - bírta maradásra a másikat Jungkookie.
-Takarítani. Segítsetek. - állt meg a kanapé mellett - Gondolom nálam fogjátok tengetni minden szabad perceteket ezért jobb, ha beszálltok az ilyesmibe. Nem fogok utánatok takarítani.
-Naaa hyung! - pislogott fel rá Kook, amit V csodálkozva figyelt - És ha fizetem neked a kaját?
-......... Mit tudnak a szüleid, hol vagy? - merült fel benne a kérdés, mert ő aztán igazán nem akarta lehúzni a másikat ilyesmivel, főleg mert semmi keresete nem volt, a spórolt pénze pedig az övé, költse magára, így más menekülő utat és fegyvert kellett találni ellene, amivel cselekvésre lehetett bírni.
-Azt, hogy itt vagyok.
-Hazudik.
-Tudom. Mit kezdjek veled te kölyök? - tette csípőre kezeit Jin.
-Semmit - vigyorgott Kookie - Vagy de ohh! Dugj meg!
-Na most hívom fel a bátyádat. - kereste telefonját a legidősebb, mire Taehyung jó nevetett rajtuk.
-Ne, hyung! Takarítok, adjad! - vette ki a kezéből a tisztítószert, majd a fürdőbe rohant - Mit csináljak?
-Nyugodj le, beszélek a bátyáddal. - tárcsázta Sugát Jin.
-Neeeee! - tért vissza nyavajogva Kookie szomorú arccal - Nem akarok elmenni.
-Szia! Suga? Tudod hol van az öcséd?

Jin végül megbeszélte a kedves bátyussal, aki ezer örömmel passzolta le kisöccsét Jinhez, hogy nála marad és ott alszik. Persze azt nem merték neki elmondani, hogy mi történt korábban illetve, hogy miben állapodtak meg, mert ezt máshogy, máskor akarták vele tudatni. Főleg akkor, ha már teljesen biztos volt, hogy ez így is marad, mert mindenki jól viseli, de még szereti is a felállást. Ezért aznap este Jungkook ott aludt a legidősebbnél, azonban V késő este percekig állt az ajtóban, mire el tudott köszönni tőlük. Legfőképpen Jintől, akit nem akart otthagyni egy másik "férfival", akivel már le is feküdt, holott megbeszélték, hogy ez így lesz és nincs ok féltékenységre, ám ettől ő még nem akart osztozkodni Jinen. Viszont mikor Kook állt elé, hogy elköszönjön tőle, arra számított, hogy majd ráerőszakolnak egy csókot, amit nem is akar, de nem ez történt. A legkisebb teljes zavarában állt előtte, majd nyomott puszit a másik arcára és menekült vissza Jin krajaiba. Taehyung pedig magán is meglepődve boldogan nézte végig, ahogy a kis bátor "majd én fizetek valakinek, ha ti nem akartok" fiúcska ennyire félve ér hozzá, ha ilyesmiről van szó. A legidősebb azonban nem elégedett meg ennyivel. Akart még Vvel beszélni kicsit maguk között, ezért kikísérte azt a liftig, míg Kook elment fürdeni.
-Idő kell neki, míg megszokja a helyzetet, meg téged. - támaszkodott a falnak Jin míg vártak.
-Mért, neked nem?
-Nem tudom. Nekem ez így valahogy...... egyszerű. Nagyon régóta ismerem, láttam felnőni. Végig rajtam és Sugán lógott. Megszokott, ha hozzám ér.
-Az én ölembe is rutinosan mászott be. - támaszkodott meg V is.
-Az talán még nem volt neki annyira új. Ült már az öledben egyszer.
-Ez igaz. - mosolyodott el Taehyung.
-Na látod. De... - nézett körbe és halkított magán az idősebb - Nem hogy lánnyal nem, de férfival végképp nem csókolózott. Nézd el neki, hogy zavarban van.
-Veled se csókolózott amikor.....?
-Ahhhj! De. Nagyon zavar, hogy volt?
-Egy kicsit. - ráncolta szemöldökét, elvégre "megcsalták" vagy mi a fene, de olyannal csalták meg akire szintén ráindult, most meg a két legszexibb teremtés lehet az övé bármikor, az egyik pedig bármit meg is tesz érte, ami szintén csak jó, így hiába bántja a dolog, azért nem tagadhatja. A fantáziája imádja ezt a párost - És mi volt a felállás?
-Hát..... gyakoroltam még.
-Ohh! - lepődött meg V - Mondjuk reméltem, hogy ez lesz és nem hagyod magad. - érkezett meg  a lift.
-Nekem nehezemre esik még, hogy feladjam. - válaszolt Jin, miközben V beszállt a szerencsére üres fülkébe - Vigyázz magadra!
-Vigyázok. - mosolygott Taetae, mert boldog volt, hogy végre félti valaki más is, a barátain és a családján kívül, hisz annyian kívánták halálát csak azért, mert ő más.
-Írj, ha hazaértél!
-Rendben. Szia! - integetett miközben bezárult az ajtó és még a másik köszönését is hallotta.

Hazaútján gondolkozott ezen a hármas páron, és meg is írta barátainak, hogy ők mit gondolnak erről, mert nem tudja, hogy örülnie kéne, vagy sem. Hisz a földkerekség két legnagyobb kincse van most kezeiben és ha teheti, mindkettőt megtartja.

"Ha nekem egyszerre két csajom lehetne és ők akarnák.....
Öcsém te egy isten vagy. Irigyellek. Hiába pasik akkor is"(Jimin)
"Azért ez durva. Kajra most akkor hármasban nyomjátok?"(Hopi)
"Úgy tűnik"
"És..... de azt hogy?"(Hopi)
"Nem mindegy? Hármasba ember! HÁRMASBAN!"(Jimin)
"Hát még nem volt hármasban szex de a délután jó volt. Mindenki ölelget mindenkit. Épp ki van kéznél"
"Ha két önkéntes barátnőm lenne sosem engedném őket felkelni az ölemből"(Jimin)
"Lehet én se hagynám őket ha nem fájna annyira ha már csak a gondolata is az eszembe jut hogy megdöngetném Jungkookiet úgy hogy sikítana is"
"És elképzeltem és a két csajos fantáziám gusztustalan 3 faszisra változott
Kössz haver"(Jimin)
"Kellett neked hergelni"(Hopi)
"Gondolta fene hogy leírja nekem regénybe a homoszexet"(Jimin)
"Tudod hogy mindig ezt csinálja"(Hopi)
"Megint fáj"
"Mi?"(Jimin)
"Te kajak ennyire hülye vagy ember?"(Hopi)
"A túlhasznált farkam
XDDD Háhá Hobi ez jó!"
"Jó na anyámmal dumálok közbe bejött"(Jimin)
"És az édes hármasról fantáziálsz miközben anyád ott áll melletted? Ennyire beteg vagy ember? XDDD"(Hobi)
"XDXD Sírok"
"Na kössz most hetekig mutter fog eszembe jutni ha rárántok -.-' "(Jimin)
"Hát kell ekkora gyökérnek lenned XD" (Hopi)

Haza felé persze egy ilyen beszélgetés szemtanúja ként vigyorogva sétált, majd otthon az ajtón is nevetve lépett be, ezért faggatni is kezdték jókedve felől. Az ilyesmiket el szokta mondani, ha Hoseok és Jimin hülye, ám mikor a Jinnél történtekről kérdezték ugyan mosolyogva, de hiányosan mesélte el a helyzetet. Még azt sem tudta mi lesz a dologból, így nem akarta beavatni a családot. Csak játszott testvérével, míg a vacsorájára várt és hatalmas örömére annyira álmos volt a pici, hogy mikor leült, hogy ő most enni fog, az öcskös felkelt, majd ő kérte meg apukáját, hogy fektesse le. Ennek nagyon örült Taehyung, hisz így maradt ideje még beszélgetni Jinnel..... meg Kookkal mielőtt elalszik ő is, ha épp nem mást csinálnak. Ezért sietett az evéssel, amiért rá is szóltak, nehogy félrenyeljen, majd rohant zuhanyozni, hogy az ágyába dőlve tudjon még chatelni a többiekkel, de főleg Jinékkel.
"Máris ágyban vagy?"
"Igen. Ti nem?"
"Hát.... de csak mi alapból otthon voltunk. Milyen utad volt?"
"Vicces. Hopiék kitettek magukért. Beszélgettünk.
Milyen az este nélkülem..... kettesben"
"Hát ezt nem fogod elhinni de Kookie ordított a fülembe mikor ezt elolvasta hogy: UNALMAS! Mond meg neki hogy jöjjön vissza!"
"Jaj de cuki!"
"Aranyos vagyok? Tényleg? :D"
"Ezt Kook írta"
"Gondoltam :D
És igen. Ha ilyeneket mondasz tényleg minden hátsó szándék nélkül csupán azért mert hiányzok akkor igen"
"Juhuuuu :3 Akkor még fogok mondani ilyesmit
Hátha megkedvelsz"
"Nincs bajom veled"
"Biztos?"
"Biztos. Csak..... majd azért 1-2 ebédet meg apróságokat szívesen fogadok XD"
"Rendben :D Nem feledem!"
"Ne használd ki!"
"Ohh te is itt vagy édes :D azt hittem már ellopta a telefonod a törpe :D"
"Azt üzeni hogy nem törpe és igen. Figyelek ám :D"
"Jó.... akkor kaphatok képet?"
"Várj!




"

".... külön nap van abban a szobában vagy mi?"
"Nem csak magasra van állítva a fénybeengedés. Meg szoktam rajta világosítani"
"Minek?"
"Hogy ne legyek olyan sárga"
"Hülye vagy. Szeretem az eredeti színed
Kookról is kaphatok? :D"
"Tényleg szeretnél rólam is? :D"
"Naná. Hármasban nyomjuk nem? Még szép hogy akarok rólad is"
" :D Pillanat!









"
"Minek a sapi törpe? :D"
"Nem vagyok törpe! És mert ez a divat :D"
"Ahogy Jinnél a színt úgy nálad a divatot szarom le elhiszed? :D"
"Jó na! Szerintem szép vagyok :D
Kaphatunk mi is képet kicsim?"
"Persze édes :D"
"Ez Jin volt"
"Tudom"
"Honnan?"
"Ő hív kicsimnek











"Aaaah! Ahhhhh~! Te ilyenben alszol? :O
Szexi vagy kicsim :$"
"Igen. Köszönöm :*"
"Kooknak majd lecsukódik a szeme. Lefekszünk jó?"
"Jól van :) Írjatok ha felkeltetek!"
"Rendben. Szép álmokat! :D "
"Nektek is! :D :* mindenkinek!"
"Majd átadom neki :) Szia! Jó éjt!"
"Sziasztok! Jó éjszakááááááát! :D "




(Folytatjuk :D A macskakörmös egyik oldalt, másik oldalt beszélgetéseket messengernek és kakaonak kell nézni :D Így már tisztább annak aki eddig nem értette :D)

6 megjegyzés:

  1. Ó de jó O.O regel nézem hát ha fen van egy újrész és igen ^-^ nagyon jó lett Kook egyem a szivét perverz de egy arcra puszitól már félénk olyan aranyos ès Jin is na neg Vt nagyon bírom . Jimin meg a két lányos képzeletei XD nagyon jó lett várom a kövit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Általában a legperverzebbekről derül ki, hogy a legfélénkebbek ha nekik kell lépni XD De örülök, hogy tetszett :3 bár kíváncsi leszek mit gondoltok majd Vről a jövőbeni cselekedeti miatt :D

      Törlés
    2. Úr isten kezdek izgulni.... 0.0

      Törlés
  2. Uhh még nem láttam ezt a fotót Taehyungról, szóval Köszönöm *.*
    És... kellemes meglepetés fogadott mikor megláttam, hogy új rész van annak ellenére, hogy nincs szombat :))
    Kíváncsi vagyok milyen lesz V a továbbiakban és hogy hogyan lesz meg egymással ez a szuper hármas^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XD Szívesen. Hát nagyon szerettem volna írni, így elfogadtam az öt óra alvást. Elvégre Kook is feladta a szunyát az álmaiért. Nem is akarnám igazán a dolgaimat, ha nem áldoznék be mindent a kedvenceimért.
      Remélem mindenkinek okozok majd egy-két meglepetést :DD

      Törlés
  3. Nagyon jó sírtam a röhögéstől...szegény Jimin ����

    VálaszTörlés