2017. szeptember 23., szombat

Második blog témája

Ti döntöttetek.

Nos eldőlt, hatalmas különbséggel, hogy lesz második blogunk.
Viszont a témájának eldöntésében továbbra is kikérjük a véleményeteket. Nekünk lenne néhány ötletünk, mivel már megvitattuk ezt rengetegszer.

Itt vannak a mi ötleteink:

- Szépségápolás koreai módra
- A koreai divat
- Koreai történelem
- K-Pop
- Koreai bulvár
- Néhány tanács, vagy lifehack tőlünk

Bár a mi kedvencünk az egy semleges, mindenes blog lenne. Ahova mindenféle bejegyzés kerülne fel. Hol korai kozmetikumokról, szépségápolásról, k-popról, doramakról, esetleg könyvekről, néha nem feltétel koreaiakról, csak simán olyanokról, amiket mi szeretünk, vagy szerintünk jó lett.
Szóval tényleg egy vegyes blog lenne, ahova saját szájízünk szerint kerülnének fel a dolgok. Bár többnyire valószínűleg koreai bejegyzések lennének, valamilyen koreai termékről, vagy zenéről egyebek. Esetleg kis hangul olvasás, írás, az alapok.
De várjuk véleményeiteket azért kommentben itt, vagy Facebookon!

8 megjegyzés:

  1. Szerintem is jó ötlet a mindenes blog ^^. Szerintem olyan legyen :D.

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik a mindenes blog, de a koreai divat és történelem érdekelne a legjobban. 😇 ❤

    VálaszTörlés
  3. Szeritnem is egy mindenes blog lenne talán a legkirályabb ötlet. Engem alapból a kpop, a lifehack illetve a koreai divat érdekelne, bár az utóbbi csak amolyan nézelődés szinten, alapból abszolút nem vagyok valami divat követő xD de imádom, ahogy öltözködnek...
    Remélem segítettem valamennyire :D

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is a mindenes blog legyen.^^

    VálaszTörlés
  5. Mindenesre jönne divat is meg történelem. Az tényleg ömlesztve lesz, csak időbe fog telni mire lesz mindenből valami, ehhez kell majd a türelmetek. :)

    VálaszTörlés
  6. A mindenes blog jó ötletnek tünik. Viszont érdekelne a koreai történelem és szépségápolás is.

    VálaszTörlés
  7. A mindenes blogot nagyon jó ötletnek tartom. A témák közül mindegyik érdekel, nem tudnék választani, úgyhogy nagyon örülnék neki, ha mindenféle bejegyzést láthatnék.

    VálaszTörlés
  8. Ngem speciel mindegyik erdekel főleg a torténelem de a tobbit se vetem meg :)

    VálaszTörlés