2015. január 25., vasárnap

Előszó

No, hát üdvözlök mindenkit itt!Gondolom főleg mi lányok leszünk többen, ezért igyekszek a ti kedvetekben járni.Mostanában, hála a barátnőknek, egyre több BTS fanficet olvasok angolul is, szóval rákattantam.Mivel jó a fantáziám, így én is szoktam álmodozni és szerintem elég eredeti ötletem támadt.Azért, ha lesz sablon nézzétek el nekem, nem vagyok egy nagy író.Ezért a helyes írásom se nézzétek :D Vagy, ha valakit nagyon zavar, mondja meg, hogy hol, mi a a hiba és javítom azonnal :D Ha elírok valamit, szintén szóljatok nyugodtan!

Mind a hentai, mind a yaoi, kedvelők megtalálják majd itt idővel a foguk alá valót.Nyilván a yaoi sablonosabb lesz, de na.Élvezzétek ><.Igyekszek majd fordításokat is hozni, mert van 1-2 igazán jó angol, ami megéri a fáradtságot.

Bocsássatok meg előre, ha lesz olyan, hogy nagyon nagy szünet lesz 2 bejegyzés között, vagy ha hirtelen jön ki egymás után 2 rész.Ezt az időm, ihletem és kedvem szabja meg.Kitartás azért csajok ;)

Hát akkor kezdjük először a hentaial!Mert ez nyert a sorsoláson :D

Jó szórakozást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése