2015. október 25., vasárnap

Nyereményjáték nyerteseink!

Sziasztok!
Na lejárt a határidő, mi pedig sorsoltunk a jelentkezők közül. Folyamatosan írtuk a jelentkezőket olyan sorrendben, ahogyan.... jelentkeztek :D Szóval volt egy listánk és azt használtuk. Gratulálok, a három nyertesnek akik pedig:




Sajnálom azokat akik nem nyertek :( Én sem szoktam soha. De vigasztalásból olvassatok ficiket, mert azok feldobnak. Főleg mikor V ölében ül Kook és úgy játszanak a Three sidesban Jaj, ha csak belegondolok milyen cukik lehetnének a valóéletben belehalok XD

A nyerteseket értesítjük levélben is :)

Plusz infó: A magyar BTS fandom szervez megint csomagküldést, aminek lesz is találkozója majd decemberben Budapesten. Aki el tud jönni, az még talán velem is találkozhat, ha el tudok menni, plusz személyesen rakhatja bele a csomagba azt, amivel a fiúknak szeretne kedveskedni. Azt hiszem még videót is csinálnak, bár ebben nem vagyok teljesen biztos. Nos a lényeg, hogy gyertek, legyünk minél többen! Lehet postán is küldeni a csomagotokat nekünk, aki nem tud eljönni, mert azért elszórtan élünk. Aki pedig szeretne csatlakozni ehhez az egészhez az a Meglepi menüpont alatt megtalálja azt a posztot, ami erről szól :)




További jó olvasgatást és soha ne hagyjatok itt!
Imádlak titeket! :*

8 megjegyzés:

  1. "...úgy játszanak..." khmm:3 Egyemaszivüket^^♡:D

    Mellesleg...URAMISTEN aaaaa*o*o*o*
    Atyaég...*.* Majdnem lefordultam az ágyról:D Uuuuuuuhhh,check-olom a mailem is mindj' :3 :))
    Köszönöm! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most a psezésre értettem, te nagyon perverz XD
      :D Gratulálok, és válassz csak :D

      Törlés
  2. Ohh nemár tényleg:DDxD Nem vagyok otthon a videojátékozásban, eszembe se jutott volna, hogy úgy is lehet játszani :DDD Yay istenem de hülye vagyok-.-:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyik részben volt XD kiesett?XD Hogy félkézzel játszottak XD mert Hopiék rászóltak, csak végül nem hátrakötötték XD

      Törlés
    2. Tudoom:D Most volt nemrég a Tae-s hét alatt, az első napon (azthiszem). Csak.....áá mindegy nem próbálom kimagyarázni:Dxd
      Egyébként befejezték ezt a hetet? Mármint már letelt?

      Törlés
    3. Nem. Kb felénél járunk és még sok minden lesz, ha lesz időm és erőm. Remélem hétfőn már tudom folytatni :)
      Hát ezt nem lehet kimagyarázni ne is próbáld meg XD

      Törlés
  3. Kiráály^^
    Én is remélem:D Bár most inkább belülről nézve a szemhéjamat várnám, hogy lesz-e új. :) (...és ha jól emlékszek akkor egy Jines részt várhatunk. Uhh, megint aranyos rész lesz...-remélem :3 )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aludj csak, mert ez nem ma lesz xDDD De Jines lesz igen :D

      Törlés