2016. augusztus 1., hétfő

Idolater magazin 1. évfolyam 3. szám ~ Több Korea

Megjelent az Idolater magazin 3. száma, ami most igazán különleges a számunkra, főleg az én számomra! Nem tudom, mennyire szemfülesen olvastátok el az első számot, hogy lehetett jelentkezni cikkírónak. Nos egy kis gondolkodás után úgy döntöttem, némi ösztönzés segítségével, hogy jelentkezem. Szerencsémre nyitottan fogadtak, írtam egy rövid kis cikket, ami végül úgy tűnik, elnyerte a szerkesztők tetszését. Így megírtam életem első cikkét, amit most olvashattok is!


Tartalom:

Kultúra - Gasztro
Interjú - Hanó Renáta
Álljunk megy egy szóra - Koreai szavak - kiolvasása
Sorozatfüggő - Reply 1997
Összegző - Összegző
A hónap csillaga - Luna
Múlt idéző - Super Junior
Felfedező - iKON
Különlegesség - Ulzzang (Ezt írtam én :) )
Közvetítő - KCON 2016 Paris
Kikapcsoló, promo - Seventeen, Kpop Academy
Szövegelő - GFriend - Rough
Megmondjuk! - 4 perc rivaldafény!
Kikapcsoló - Logo játék
Csináld magad - Szobadekor
Tuti divat - Divat
Fan-sarok - Jungkook, Happy Cherry

 Jó olvasást!

2 megjegyzés: