2016. július 9., szombat

Three sides of life 79. rész: Tervez, szervez

-Örültem a találkozásnak.
-Mi nem. - siettek mind messzebb, majd már a sokadik sort elhagyva szólalt csak meg Jin - Mostantól inkább együtt mászkálunk, ha tovább is tart.
-Ez jó ötlet.
-Taenak pedig egy szót se.
-Eszembe se jutott.

Bár még volt egy-két hozzávaló, amit Jin mindenféleképpen be akart szerezni, így is hamar a végére értek a kis bevásárlókörútnak és rohanhattak a pénztárhoz, hogy minél előbb megmenekülhessenek a nem kívánt személytől, kit szerencsére nem láttak azok után, hogy otthagyták a hentespultnál. Már éppen meg is nyugodtak, amint felemelték a két szatyrot, mikor ott termett előttük.
-Megvettem mindkettőt. - nyújtotta Jungkooknak a zacskókat - Melyiket szeretnéd? - mosolygott rá kedvesen, de a kisebb megszeppenve pislogott csak. Most válaszolnia kéne?
-Egyiket sem, köszönjük szépen. - zárta le volna az egészet Seokjin.
-Jungkook miatt vettem kettőt. Én nem tudtam dönteni és megbeszéltük, megveszem mindkettőt, majd sorsolással eldöntjük melyik maradjon nálam, mivel ő is imádja ezeket. - magyarázott Jinnek, miközben a szemében az tükröződött, hogy legszívesebben hazazavarná az idősebbet, mert őt csak és kizárólag a picur érdekli.
-Ummm.... talán a gyümölcsöset jobban szeretem.
-Ohh. Nekem így is jó. - mosolygott újból nyájasan a kisebbre, ki elvette tőle a csomagot.
-Köszönöm.
-Szívesen! Aztán vigyázz ebben a melegben. Hőgutát ne kapj.
-Nem fog. - vonta inkább magához a kisebbet Jin.
-Nem veled beszélgetek. - förmedt rá Wonmin mitől az idősebb megdöbbent. Csak Kookkal kedves, ám mindenki mást szét tudna tépni.
-Nem lesz baj. Most mennünk kell. Köszönöm, viszlát! - fogta meg Seokjin kezét, mondatára pedig párja indult is haza.
-Szép napot Jungkook! Remélem még találkozunk. - szólt utánuk, de választ már nem kapott.

-Úgyhogy most Heesoo és a vadállat énem a legnagyobb gondom. - fejezte be mesélését barátainak V, kik éppen kockultak persze őt kihagyva, hiszen akkor esélyük se lett volna, így ő csak lassan eszegette a neki kikészített pattogatott kukoricát.
-Azt hittem a távoltartási örök érvényű. - szólalt meg Hoseok.
-Én is. - fintorgott Taehyung.
-És akkor most mi lesz? Tudja hol laksz. Bármikor beugorhat szó nélkül.
-Akkor már megtette volna. - válaszolt neki Jimin - Nem Tae a célpont. Tuti Kook lesz az. Szerencséje, hogy eddig még nem kapta el.
-Nem tudom mire készül, de remélem semmire. Ha Jungkookhoz csak egy ujjal is hozzá mer érni, akkor azt hiszem börtönben fogom leélni az életem emberölésért. - forrongott Tae.
-Lehet ezúttal békén hagy.
-Egyből betámadott a bárban is. - rágcsálta a nasit - Kétlem. Nem olyan.
-És ha van más áldozat? - dobta ne az ötletet J-Hope - Semmivel sem jobb, mert szegény srác szenved, de legalább nem ti.
-Remélem igazad lesz.
-Éljeeeeen! - nyomta le Hoseok Jimint - Szar vagy Jimin.
-Csaltál.
-Elmondanád, hogyan?
-Nem tom, de csalsz. Biztos vagyok benne.
-Jah, persze. Biztos megbuheráltam a kontrollered. - kelt fel a kanapéról Hoseok.
-Belőled kinézem. - követte végig társát szeeivel Jimin, ahogyan az kisétált a szobából.
-De mi van, ha tényleg Kookot akarja? - sóhajtozott Taehyung.
-Ha őt akarja, akkor zaklatni fogja és mehetünk a rendőrségre. - nyugtatta Jimin, bár ez nem volt épp a legmegfelelőbb.
-Kösz. - húzta száját V.
-Jobbat nem tudok. Nem érhetünk hozzá.
-Tudom. Hahhhh! - ejtette hátra a fejét a kanapé támlájára - Nem akarom, hogy átélje azt amit én.
-Azt biztosan nem fogja, elvégre veletek van nem vele. Sosem bánthatja úgy, mint téged.
-Remélem. Remélem Kook tényleg szót fogad és nem megy egyedül még jó darabig sehova.
-Eddig sem ment. Még Heesoohoz sem. Szerintem ne aggódj.
-És akkor most nincsenek rossz álmaid? - tért vissza Hoseok, kezében a behűtött kólával és három pohárral.
-De vannak, csak a picur tud rá gyógyírt.
-Na szuper. Akkor igazán nincs miért haragudnod rá és Heesoora.
-Az ébresztő csókja Heesoo előtt is jó volt. Nem kellett volna elmennie hozzá.
-De most már az alapja is jó. Ergo megérte. - pakolt le.
Miközben öntött barátainak inni a házigazda tovább vitatták a Heesoos esetet és a megcsalás határait. Taeval most kivételesen szemben álltak barátai, így régi párját védték, hiszen az mindig segíteni akart, néha pedig tényleg átlépett bizonyos határokat, de sohasem tett semmilyen kárt. Ezúttal sem csábította el a kisebbet, csak rendesen megtanította egy olyan dologra, amitől elolvadt ő is és Jin is, így igazán nem érdemelte meg az idősebb a dorgálást, de azért Taehyung el akart vele beszélgetni.
-Mindegy, ettől még holnap átmegyek hozzá. Tudni akarom, merre jár a picur.
-Nem vagy az anyja. - jegyezte meg Hoseok.
-Tudom, de féltem.
-Ezt meg én tudom. De felnőtt lassan. Önállósodnia kell.
-Hahh.... még nem. Majd.... majd idővel nem leszek ennyire óvatos.
-És mikor mondod neki, hogy szereted? Hiszen látszik rajtad, minden tettedből tisztán kiolvasni. Mért irigyelsz tőle egy ilyen szót?
-Ez lesz élete első szeretlekje amit kap egy "idegentől", aki nem családtag. Tökéletesre akarom.
-És ezt hogy akarod elérni? - kérdezett Jimin is.
-Nem tudom még, ötletem sincs. Legkésőbb karácsonykor fogom neki mondani. Ha addig nem jön alkalom, akkor kiviszem a központban felállított fához és ott fogom mondani neki.
-Ez sablonos.
-Jó, na! - háborgott Taetae - De ha addig nem jön tökéletes alkalom nem fogom. Az meg olyan romantikus meg minden. Plusz nyilvánosan fogom megcsókolni. Odáig lesz érte.
-Hát értékeli fogja, hiszen ő is szeret, csak.... ha már ennyire felfújod, hogy hűűűűű, de nagy cucc, akkor legyen is olyan. - fejtette ki fenntartásait Hope.
-Várom az ötleteket. - fonta össze karjait mellkasa előtt Tae.
-.... Még egy menet Jimin?
-Benne vagyok!
-Rögtön gondoltam. - grimaszolt Taehyung. Ötletet nem kap, de kritikát igen, mint mindig.

-Nem tetszik nekem ez a pasi. - pakolt el Jin a konyhában.
-Nekem sem. Hahh hyung! - ölelte meg az idősebbet Kook - Nem akarok találkozni vele.
-Nem fogsz. De ha mégis, én ott leszek és vigyázok rád. Vagy Tae. - simogatta hátát.
-Múltkor is láttam a házunk előtt.
-Nálatok volt? - lepődött meg Seokjin.
-Igen. Nem tudom honnan tudja, hol lakok. Félek hyung.
-Fura alak. - grimaszolt. Nem tetszett neki, hogy ennyire a kisebb után koslat az a férfi. Kezdi komolyan félteni a kicsit tőle.
-Utálom.
-Megértem, én is. De nyugalom. - csókolt fejére - Már itt vagy, itt nem bánthat. Naaaa. - simogatta hátát - Nyugalom tényleg. Főzök neked finom ebédet és sütit is csinálok.
-Köszönöm hyung. Meg sem érdemellek. - jutott eszébe Heesoo, hogy nem mondta el neki, titkolja előle, pedig tudatnia kéne vele mindent.
-Hülyeségeket beszélsz. Na! - tolta el magától a kisebbet- Játssz Jjangguval míg főzöcskézek.
-Rendben. - pislogott párjára nagyokat Kookie, majd miután kapott egy édes, nyugattó csókot ment is kutyázni.
Míg Seokjin a konyhában ügyködött, ő kivételesen minden idejét Jjangguval töltötte. Még tévézés közben is a kis szőrgolyóval játszott, majd ebéd alatt lábával vakargatta a hasát, min Jin csak mosolygott, végül mellkasára véve, a kanapén fekve bambult a televízióra, mert a kölyök elfáradt és ott aludt el, mialatt a gazdája már a süteményt készítette. Az állatka teljesen kidőlt, de a picur is lassan elszundított a kényelmes kanapén teli pocakkal, így mikor Tae csöngetett, hogy visszatért, Jinnek kellett beengednie.
-Na sziasztok! - köszönt be a lakásba.
-Ssssh! - szólt rá Seokjin, ahogyan még kesztyűben tolta be a süteményt a forró levegőbe - A kicsik alszanak. - súgta oda társának, ki levette cipőjét, majd megnézte az említetteket a kanapén.
-De cukik! - beszélt halkan ő is, miközben lefényképezte a kisebbeket - Kell egy az arcáról is. - ment a kanapé elé, majd odaülve fotózta az alvó picurt és Jjanggut.
-Éhes vagy? - érdeklődött Jin.
-Hát ennék valamit. - sétált a konyhába inkább csevegni - Hoseoknál csak nassolni való volt.
-Sütöttem husit, melegítek neked. Milyen volt a barátaidnál?
-Jó volt. Beszélgettünk, játszottunk. Meséltek a csajokról a parkból. Hát... nem fognak többször összefutni szerintem.
-Nem jöttek be nekik?
-Éppenséggel fordítva. Hopiék gondolták meg magukat.
-Óóóó, értem. - szedett ebédet Taenak Seokjin, miközben az tovább mesélt napjáról.
Elmondta a játékot is, hogy teljesen kizárták belőle, hogy Hoseok anyukája megint beégette a fiát mikor hazaért, végül másnapi tervével zárta monológját, miszerint Heesoot kell majd kicsit meglátogatnia, mert beszélniük kell. Persze ezt Jin úgy értelmezte, a vaduló énje miatt kér újból segítséget Taehyung, így nem sejtett semmit, viszont kicsit zavarta, hogy megint az ex-barátjához fordul ezzel párja, ám inkább meg sem említette. Elfogadta a tényt és ő is megosztotta társával napjukat, miközben az evett a süti pedig sült. Ugyan meg akarta lepni a kész édességgel, de így is jó volt az időzítése, hiszen míg beszélgettek, az lassan elkészült, Jungkook pedig felébredt a finom illatra, melyet nyújtózkodásával jelzett. Nyammogott kicsit, miközben Jjanggu is magához tért, remek házi kedvenc példájára pedig addig csak csóválta farkincáját, amíg Kook el nem kezdte simogatni.
-Jót aludtunk együtt, nem igaz? - vakargatta fülét, majd a kis állatka inkább úgy döntött, megpuszilgatja a picurt, ki ezért felült, hogy ne érje el őt a kutyus.
-Jó reggelt picur! - köszönt rá Tae.
-Szia! - üdvözölte ő is társát még álmosan.
-Jót aludtál?
-Ühüm. - tette le Jjanggut a földre, ő pedig lassan felállva sétált az asztalhoz, ahol azonnal le is ült - Álmos vagyok még. - ásított.
-Kérsz süteményt? - pakolt ki a sütőből Jin - Most lett kész.
-Igen. Ezzel álmodok már mióta.
-Megérezted. Jó napod volt neked is picur?
-Uhum. Nyugis, pihis, Jines. Nem panaszkodok. - nyújtózott mosolyogva.
-Akkor jól van. Arra gondoltam egyébként, és ezt neked is mondom Jin, - nézett idősebb párja felé, ki még rendezkedett - hogy elmehetnénk strandolni a hőségben majd.
-Jó ötlet. Aqua park tökéletes lenne. - válaszolt Seokjin.
-Picur? - pillantott a kisebbre.
-Ha van csúszda, jó.
-Olyan helyre viszlek titeket. Csak vigyünk majd enni, mert az nagyon drága.
-Persze, majd csomagolok valamit. - vágta fel az édességet Jin.
-És mikor megyünk? - érdeklődött fáradtan Kook - Holnap?
-Akkor biztos nem, mert Heesoohoz el kell mennem. - ébredt fel rekordsebességgel erre Kookie - Max utána.
-O-oké. - ő tudta jól, miatta megy Heesoohoz, hogy elbeszélgessen vele az oktatásról.
-Addig jelentsd be otthon, meg szerezd meg a fürdőruhád, meg némi pénzt is hozz, ha ott akarsz enni valamit Kookie.
-Rendben.
-Csak egyedül sehova, tudod.
-Tudom.
-Majd holnap este átmegyünk hozzájuk. - tett le egy tál süteményt Jin az asztalra - Még forró, de kóstoljátok meg, csak óvatosan.
-Ez az a csoki és vanília tésztás süti, amiben málnadarabok vannak. - vett egy kisebb darabot Jungkook.
-Jah, ez van Three sidesban is Namnál, nem? - pillantott fel társára Tae.
-De igen. Kook Three sidesos ebédet akart. Hát ezt hoztam össze neki. Kértek egy kávét mellé?
-Én igen! - jelentkezett Kookie.
-Te csak gyengét kapsz. - fordult vissza a konyhába Jin - Taetae?
-Jöhet nekem is. - vett végre ő is egyet a tálról.
Persze nem bírták megvárni, hogy rendesen kihűljön a sütemény, így küzdöttek a meleg falatokkal, miközben Seokjin csodálatosan díszített kávékat rakott eléjük és jót nevetett rajtuk, hiszen ő előre szólt. Elszürcsölgette langyos italát, míg a kicsik inkább sütizni akartak, majd mikor már eléggé lehűlt a finom tészta színes cukrokkal a tetején ő is hozzálátott. Kellemes kis délutánt töltöttek így, miközben sütiztek, kávét iszogattak és meséltek, nap végére pedig mindannyian elfáradtak. A meleg kiszívta belőlük az energiát.

-Jjanggu ül! Ül!..... Ül! - próbálta pizsamában a földön ücsörögve oktatni Jin a kutyust - Mondom ül! - vitte egyre hátrébb neki a falatot, mire kénytelen volt letenni a seggét, így meg is kapta a kis nasit.
-El fog hízni. - feküdt az ágyon Kook és érdeklődve figyelte őket.
-Ennyitől nem fog. Okos vagy Jjanggu. - vakargatta meg fülét - Na gyere megint. Ül!.... Jjanggu ül!
-Szerintem sosem fogja megtanulni.
-De igen. Okos kutya. Jjanggu ül! - mire kivételesen magától tette le fenekét a kiskutya - Látod? Máris gyorsabb. Ügyes vagy Jjanggu. - simogatta - Nagyon ügyes vagy, jaaaaaj gyere ide kis cukim! - terült el a földön a kutya mellett, ki azonnal rá is rohant és elkezdte arcát nyalogatni, amitől Seokjin menekült.
-Jjanggu! - szólt neki Kookie, mire a kicsi felfigyelve másik gazdájára ment az ágy széléhez, majd felnézve Jungkookra állt két lábra, de nem ért fel hozzá - Jjanggu ül!..... Látod, nekem nem megy.
-Mert nem te tanítod, hanem én. Egyenlőre tőlem várja el. De majd nektek is szót fogad.
-Mehetsz Kookie. - jelent meg Tae pizsamában, a fiatalabb pedig rohant is fürdeni.
-Ma is én leszek a vita tárgya? - nézett fel rá Jin, miközben Jjanggu megint rá akart mászni, de ezúttal lefogta.
-Hát, ha Kookie nem enged, akkor igen.
-Ha középre fekszek nem jobb?
-Igazából a tegnapi is tök jó volt. Kényelmes. Felrakhattam a lábam is és nem zavarta.
-Akkor marad az. - tápászkodott fel Seokjin - Csak adjatok több helyet, mert alig fértem el. - mászott az ágyba.
Taehyung is befeküdt mellé, majd míg a legkisebbet várták, ölelgették egymást és a következő napról beszélgettek. Eltervezték előre, ki, merre, mikor megy, hol találkoznak végül és kinek a táskájába pakolnak majd a másnapi pihire, miközben a legfiatalabb tökéletesen elkészült.
-Na adjatok helyet nekem is! - nyomta le a villanyt Kook és már be is csapódott kettejük közé.
-Ahh, Kookie! Belém tapostál. - fájlalta oldalát Tae.
-Bocsánat! - fészkelődött a kisebb.
-Most már kényelmes? - érdeklődött Jin.
-Még nem.
-Áhh! Az én volt picur! - nyögött fel Seokjin, amint a kisebb belerúgott.
-Bocsánat.
-Na most már ajánlom, hogy jó legyen.
-Most jó. - vigyorgott, bár senki sem látta, csak kihallották hangjából.
-Mondjuk a redőnyt felhúzhattad volna.
-Akkor meleg lesz reggel.
-De mi meg látunk este és szeretem a fényeket. Na de mindegy. Aludjatok jól, aztán holnap mászkálunk megint.
-Jah. Szép álmokat! - bújt párjaihoz Taetae.
-Jó éjszakát! - ölelte magához lábát Kookie, miközben Jin hasához bújt.
-Jó éjt kis aranyosok!

(Folytatjuk! :D bár vasárnap nem lesz rész szerintem, de kiderül. Viszont.... izgalmas rész jön. Bepöccenünk kicsit :3 Nomnom, de jó is lesz. Aztán, ha lezártuk Wonmint yaoi pihi lesz, mert befejezem a hentaiainkat. Szóval azokba is bele lehet kezdeni.
My Music Taste K-pop koncert kampány ---> LINK
Facebook My Music Taste csoport --> LINK (HELPER)
iKON kampány --> LINK
FTIsland kampány --> LINK
BTS kampány --> LINK
Idolater Magazinok --> LINK
Facebook oldalunk --> LINK )

10 megjegyzés:

  1. Ez nagyon aranyos rész volt! :3 a macskámat én is így tanítotam meg arra, hogy leüljön. A kedvenc részem az volt, amikor Jin megkérdezte, hogy megint ő lesz-e a vita tárgya... nem tudom miért, de valahogy ez volt a legjobb mondat az egészben a többi mellett. Alig várom a folytatást és már mindent eltudok képzelni Taeről a múltja miatt, mert valahogy még mindig nem derült ki :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Következőből már lehet tippetek, de így is már korábbról. :D de reményeim szerint 2 részen belül kiderül :333

      Törlés
  2. Uhhh bepoccenes uuuuuu *-* mar varom mi lesz Heesoonal es lehet V tole todhjameg Womint (ugye ez a neve) jajaj nagyon kezd kookira maszni es mienbunko azzal aki zavarja ez tetszok egy igazi vadász. Amikor elkepzeltem az alvo Kookot a kutyausal jaj olyan cuki volt én akkarok lenni a kutya XD én megcsinalom amit kersz Kook ulok állok alszom pitizem >< . Ahhh nagyon varom a folytatast olyan izgiiiiiiiii ahhhhhh szenvedek barcsak elore ugorhatbek a jovobe es olvashatnam a többit XD (állmodik a nyomor)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kiskutyás Kook nekem is nagyon tetszett úgy megpuszilgattam vlna :DDD
      Hát előre ugrani nem lehet, de igyekszek írni akkor ma este is már ><

      Törlés
  3. Ne sokáig legyen yaoi pihi mert meghaloook xDDD jaajj ez a Wonmin mi lesz itt. Ha elkapja Kookot örülni is fogok meg sajnálni is nem tudom miért ez az én betegségem <3 ....a következő rész szerintem nagyon kedvemre való lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háááát.... majd ha elolvasta nyilatkozz :3

      Törlés
    2. Na jó egy kicsit szemét vagyok mi? XDD de oké vároooom :*

      Törlés
    3. Hát Kook nem várja Wonmint, de nincs választása szal jah XD Majd akkor igyekszek sietni, de még meglátjuk.

      Törlés
    4. Hát gondolom hogy nem várja szegényke ....én is csak az izgalom miatt várom <3 nem azért mert jó lenne ha kínoznák szegényt

      Törlés
    5. Akkor jól van XD már azt hittem azt akarod, hogy a
      kicsinek fájjon ><

      Törlés