2016. február 15., hétfő

Suga Szülinap és 1000 Day Project Fandom

Sziasztok!

Na Március közeleg, ez pedig Suga szülinapot jelent és most 1000 Day ünneplést is, mert a kettő egybeesik. :D Egy napon lesz, így a Fandom Project most összetettebb, illetve 2 részes. Nem kötelező mind a kettőben részt venni, de az e-mailben, a tárgyban majd jelezzétek, hogy melyikre küldtétek a képet!
Szóval várjuk a fotókat úgy, ahogyan eddig, aki pedig új, annak itt a link. Az eseménynél a leírásban ott van minden, kérlek benneteket figyelmesen olvassátok el és tartsátok be amit kérünk, különben dupla, tripla annyi munkánk lesz vele, mint kellene.

Várjuk a képeket. Hajrá ARMYk!


2 megjegyzés:

  1. A legjobb barátnőmet Fanninak hívják, ezért akkor van a névnapja, amikor Suga szülinapja. Annyira örült amikor ezt megtudta, mivel én szerettettem meg a vele a BTS-t, és mostmár ő is igazi rajongójuk (akárcsak én).
    Nekem pedig március 13-án van a születésnapon, és most, hogy ismerem a BTS-t azt hiszem ez lesz életem egyik legjobb szülinapja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Ezt öröm hallani. Főleg az ilyesmi annyira jó érzés :D Sajnos nekem nincs ilyen, de ugye Múzsa is Fanni :D így őt lehet legalább ünnepelni, így hatalmas buli lesz majd :D
      Az meg külön örömhír mikor egy ARMY terjeszti a fiúkat! Azért külön hálás vagyok mindig ^-^
      Aztán várjuk a képeket tőletek :D

      Törlés