2016. február 9., kedd

Nemesis Secret ~ Prologus

~N Raiko


Rapmon POV


Holnap lesz az utolsó fellépésünk a félévben, ezután vár ránk egy jó hónapnyi pihenő. De jó is lesz már végre, nagyon zsúfolt volt ez a pár hónap, igazán kijár már nekünk ez a szabi. Nem tudok elaludni... Most mit csináljak? Ha nem pihenem ki magam, nem fogom bírni a hajtást, ez így nem jó, túlpörgött az agyam és valami nyomaszt is. Jó, nem bírom, inkább kimegyek, iszom egy kis tejet és sétálgatok a kertben hátha attól elálmosodom picit.
Halkan kimásztam ágyamból, hogy Sugát fel ne keltsem, bár esélytelen lett volna, amilyen mélyen aludt. Elkezdtem sétálni a tejecskémmel mikor hangokat hallottam a garázsból.
- Ez az-az anime amiről Kook beszélt nem? Aztaaa nagyon jó története van, lehet el kéne kezdenünk megnézni.
- Én benne vagyok, vannak benne harcolós jelenetek is, áááá imádom, indítsd el.
- Jimin,V még is mi a fenének néztek ti meséket hajnalban, amikor aludnotok kéne? Holnap programunk van és ti még fent kukorékoltok. Nem fogjátok bírni, menjetek aludni, most! - nem értettem őket hisz egész nap azt mondták fáradtak, mégsem aludtak.
- Hyung, nem tudunk aludni, rossz a közérzetünk. - mondták egyszerre bűnbánó arckifejezéssel.
- A kilencvenötös duóval mindig csak a baj van... Gyertek, kaptok ti is jó langyos tejet, attól majd elalszotok jó? - lágyultam meg egy kicsit.
 Bekísértem őket a szobájukba, majd én is bebújtam az ágyamba. Milyen különös, ilyen kifogást még sosem hallottam tőlük... biztos csak idegesek.
Majd álomba szenderültem.

Másnap arra keltem, hogy kedves hálótársam jól oldalba rúg és azzal a lendülettel le is zakóztam az ágyról.
- Basszus Yoongi, mi bajod van? Nekem ne most keljél fel bal lábbal.
- Hah, mi-mi történt? Te meg mit keresel a földön?
- Semmi hagyjuk, inkább gyere reggelizni, öt perc múlva úgy is megszólalna az ébresztő. - sétáltam az ajtóhoz.
- Dehogy kelek, most mondtad még van öt percem, nem pazarolhatom el a drága alvási időmet. - majd magára húzta a takaróját és visszaaludt.
 Hihetetlen, minden alkalmat megragad a lustálkodásra... bár lehet ő csinálja jól, végül is mindegy, addig sem lesz morcos. Kiértem az étkezőbe és nem lepődtem meg Jin láttán, aki mindig korábban kel nálunk, hogy tudjon nekünk kaját csinálni. A nappaliban pedig Kook….. Dance padozik? Ki fog fáradni, mi van most a kicsikkel?
- Hyung, miért van így felpörögve? Mondd, hogy most kelt fel és nem ezt csinálta egész este. - kezdtem pánikolni.
- Nyugi, én keltettem fel és csak bemelegít. Minden rendben van veled Rapmon? Elég megviseltnek tűnsz.
- Nem tudtam valami sokat aludni az este, túl sokat gondolkoztam, de nem lesz gond, csak talán kicsit ideges vagyok.
- Ne legyél, tudod, hogy jók leszünk és holnaptól már pihenhetünk, ez lebegjen a szemed előtt. - majd a kezembe nyomott egy tál palacsintát, méghozzá juharsziruposat, a kedvencemet, nyammi.
- Úúúúú köszönöm, már is jobb lett a kedvem. - majd szépen az asztalhoz sétáltam megenni a finom reggelimet.
- Mindenki keljen fel, palacsintát csináltam! - kiabált fel az emeletre Jin, nagyon hangos tud lenni, senki nem gondolná, egy igazi sárkány, ha nincs rend, fegyelem, és tisztaság.
Amint ezt kimondta, nem vicc számoltam, három másodperc alatt leértek a kicsik. Suga meg szééép lassan vánszorgott lefele, a takarójába bugyolálva. Gyorsan megkajáltunk és már mehettünk is a fellépésre, közben a kocsiban elkezdtem felvázolni a menetrendet.
- Szóval ezután megyünk találkozni a rajongóinkkal, majd pedig.... - ám nem tudtam befejezni mondandómat, mert V hatalmas ordítása félbeszakított.
- ÁÁÁÁÁÁLJ!! - kiabálta, amitől a sofőrünk egy hatalmas satuféket nyomott, mi meg kis híján a szélvédőn landoltunk.
- Mi a fenét csinálsz már, kiszakad a dobhártyám itt melletted, mi bajod van!? - kérdezte Jimin pattanásig feszülő idegekkel.
- Hoseok, nincs itt!!!! - és tényleg, fel sem tűnt senkinek sem.
- Ne aggódjatok biztos a Dormban maradt. Kook hívd fel Hopeot, én pedig a managert fogom.
- Nem veszi fel! - mondtuk egyszerre, és ezzel hivatalosan is bepánikolt mindenki. - Kérem, forduljon vissza, meg kell keresnünk a csapattársunkat.
 Mikor felértünk, azonnal benyitottunk a szobájába, ám nem volt ott. Mindenki elkezdett nyomozni a házban, hátha találunk valami jelet.
- Srácok találtam egy cetlit a TV mögött. Azt írja, hogy a managerrel hamarabb elment egy megbeszélésre a rappjével kapcsolatban. - mondta nyugodtabban Jin, viszont ezzel vagy tíz perc eltelt minimum így késésben voltunk.
- Te Kook, reggel nem te játszottál a Dance padon? Nem vetted észre, hogy ott van a cetli? - kérdezte Suga halál nyugodtsággal.
- Hát én nem is tudom, biztos miközben játszottam leesett .... Ne haragudjatok srácok.

Mikor a helyszínhez értünk J-Hope már ott várt minket az ajtóban. Gyorsan elmeséltünk neki mindent, majd találkoztunk az ARMYkkal. Mindenki nagyon lelkes volt, magunkra öltöttük az aegyos stílust, ami látszólag minden rajongónknak tetszett. A backstageben felvettünk pár bomb részt, egy gyors lelkesítő beszéd, nyugtatgatás, a hivatalos csapatkiáltásunk és már indulhatunk is fel a színpadra. Mindenki ujjongott, tapsolt, kiabált, hihetetlen volt az egész színpadot elárasztották a rajongók boldogsága még érezhetővé is vált. Nagyon élveztük mi is, mindent beleadtunk, elképesztő  mennyiségű adrenalin gyűlt össze bennünk. A meghajlás közben körbenéztem a nézőtéren, ám megakadt a szemem egy magas fehér hajú lányon, milyen különleges. Lementünk a színpadról és végre kajához juthattunk, amikor szóltak nekem a biztonsági őrök, hogy valaki keres. Kíváncsi voltam ki az hiszen nem szoktak engem a manageren, meg a bandának kívül keresni senki. Kimentem egy ilyen kis társalgó szerű részhez, nagyon elszigetelt helyen volt. Mikor közelebb értem megláttam azt a lányt, akit már a fellépés közben is kiszúrtam. Nagy boldogsággal megfogtam a vállát, ő megfordult, nekem pedig a szívem is megállt. Nem hittem a szememnek még is mit kereshet itt, mi történt? Teljesen lesokkoltam.


(Éééés ezzel elkezdtem a hosszú történetemet a következő már sokkal izgalmasabb lesz, de hát valamivel fel kell vezetni, nem igaz? ;) Nemsokára kiderül, ki is ez a rejtélyes lány, aki miatt sokkot kapott Rap Monster.)

8 megjegyzés:

  1. Wow.. ez nagyon jó.. mihamarabb folytasd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm ^^ Igyekszek már folyamatban van :D

      Törlés
  2. Juuj ez nagyon jó^^ siess a folytatással

    VálaszTörlés
  3. OMG ♡_♡ nagyon király.. mindenképpen folytasd

    VálaszTörlés
  4. Szégyellem magam hogy csak most írok, de teljesen el vagyok havazva >< Nagyon tetszik a történet, és alig várom a folytatást c: Annak meg még jobban örülök, hogy végre írsz egy hosszabb sztorit is ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OMO Nagyon szépen köszönöm :D Most nagyon boldog lettem :D Nagyon örülök neki, hogy tetszik meg minden :D Köszönöm szépen :D

      Törlés