2016. február 3., szerda

Fényes Csillag 2~rész


 - Szia Byul hát te?- teljesen úgy tettem mintha nem tudnék semmiről ez mindig bejön jó stratégia.
-  Oh! Jimin de jó, hogy te is itt vagy Suga hívott meg az edzésére na és te?
-  Én mindig itt vagyok szurkolok neki a lelátóból.
-  Tegnap olyan gyorsan elmentetek minden rendben volt?- milyen kis kíváncsi teremtés nagyon tetszik nekem.
- Persze csak haza kellett rohannia mert otthon felejtette a cuccát semmi komoly egyébként szívesen elmesélem neked a tetkóm történetét ha még érdekel.
- Hát persze kérlek.- szinte csillogtak a szemei jó volt látni ahogy ilyen vidáman mosolyog.




- Ezt az exem miatt csináltattam mindig is nálam lesz a szíve kulcsa de sajnos már egy éve nem vagyunk együtt és eddig csak szomorkodtam de mostanában mintha megint értelmet nyert volna ez a motívum.- hirtelen a nyakláncához kapott majd felállt és elfutott.
Értetlenül néztem utána, hiszem nem mondtam semmi rosszat tudtommal mindenesetre mindketten összenéztünk Yoongival. A nap hátralévő részében nem nagyon csináltam semmit folyton azon gondolkodtam vajon hol és mit ronthattam el. Természetesen nem jutottam semmire ezért inkább lefeküdtem. Álmomban megint láttam azt a lányt igaz az arcát még mindig nem,de suttogott valamit "misztikus dolgok vannak a világban". Persze erre felkeltem, eléggé horrorisztikus volt, viszont adott egy nagyszerű beszédtémát Byullal. Éppen a keresésére akartam indulni amikor valaki nagy erővel belém csapódott. 
-  Áh szia, pont téged kerestelek- mosolyogtam rá biztatóan.
-  Én is, szeretnék bocsánatot kérni a tegnapi miatt,hogy olyan gyorsan elrohantam.
- Semmi gond- majd megláttam a táskájában egy régi könyvet.- Mit olvasol?
-  Óh varázslényekről szóló legendák, tudom butaságnak hangzik de én hiszek bennük és tudom,hogy mindennek jelentése van ezen a világon.- milyen nagyszerű de egyben érdekes teremtés, de így legalább feltudom hozni neki az álmom.
- Képzeld a minap különös álmom volt, egy arc nélküli lány jelent meg előttem egy hatalmas nagy fényességben és azt súgta "misztikus dolgok vannak a világban" szerinted ez mit jelent? 
- Jimin van kedved délután találkozni velem?- megdöbbentett ez a hirtelen kérdés, ám annyira fúrta az oldalamat a kíváncsiság, meg aztán tetszik is nekem kár lenne tagadni így hát belementem.
-  Öm  rendben, de akkor már inkább gyere át te nem lesz otthon senki és nem fognak se zavarni se hülyének nézni minket.
-  Hatra nálad leszek, szia!
Teli vigyorral sétáltam a kosárlabda pályára amit nyilván kedves barátom észre is vett.
- Na mi van haver megvan a csaj?
- Én nem így fejezném ki magam de mondhatni,este átjön hozzám beszélgetni.
- Beszélgetni mi? Ez az jól csinálod megy ez neked!-  nézett rám mindent sejtetően én meg csak vörösödtem, mert tudtam mire gondol nekem viszont nem ezen járt az  eszem.
Otthon próbáltam összébb pakolni a holmijaimat mert egy kicsit nagy kupi volt a szobámban. Játék konzolokat a TV alá, laptop háttérképét átállítani, előzmények törlése ha esetleg kutatómunkába kezdenénk a gépen, szennyest a fürdőbe ééééés röpke 1 óra alatt kész is lettem. Volt még egy kis időm így gyorsan rendbe szedtem magam majd rögtön nyithattam is ki az ajtót mert megérkezett a vendégem.
- Szia örülök,hogy itt vagy gyere csak be.- és egyenesen a szobámba ment,mintha már járt volna itt olyan nyíl egyenesen bevágódott.
- Mond csak Jimin, mikor délelőtt megemlítetted nekem ezt a dolgot komolyan gondoltad? 
-  Hát persze több mint furcsa volt őszintén szólva mikor első nap megláttalak olyan érzésem volt mintha te lettél volna az a lány az álmomból.- miközben ezt mondtam csillogtak azok a hatalmas nagy szemei és egyre közelebb jött hozzám.
- Tudod én már régóta figyelem az emberek boldogságát és boldogtalanságát, és régóta figyellek téged is, nagy hatással vagy rám. Miattad hagytam fel azzal,hogy csillag legyek.
- Tehát aznap este mikor azt a hullócsillagot láttam az te voltál? Meg az álombeli lány is?- egyszerűen nem tudtam felfogni ezeket a szavakat ám igaznak bizonyultak,mert eszembe jutott a szalon ahol csináltattam a tetkómat.
Emlékszem beszéltek valamiféle csillagmágusról, aki kapukat nyit meg egy másik dimenzióba, és szerződést kötnek a csillagokkal majd együtt harcolnak a gonosz ellen. Összesen 12 csillagkép van aki mind szerződést tud létesíteni velük hihetetlen hatalomra tesz szert. Hülyeségnek gondoltam, még is mi értelme lenne ennek a mesének,de minél többet elmélkedek ezen egyre apróbb részleteket vélek felfedezni elmémben. Aki mesélte ezt annak a karján is volt egy kulcs.Lehetséges lenne,hogy Byul igazat mond? Ha igen akkor miért pont engem szemelt ki, hiszen nem csak én voltam mély ponton akkoriban. Nagyon elmerenghettem mert egy édes érzésre tértem magamhoz amit már nagyon régóta nem éreztem. Byul ajka odatapadt az enyémhez annyira életteli volt, muszáj visszacsókolnom. Hihetetlen érzéki volt, a szívem egyre gyorsabban vert, de még is meg kellett szakítanom csókunkat.
- Én hiszek neked, minden értelmet nyert az érzés ami az egy évem alatt fogva tartott az te voltál, vigyáztál rám és mindig ott voltál velem annak ellenére,hogy én nem láttalak. Köszönöm!
-  Jimin...én beléd szerettem..- teljesen elvörösödött miközben ezt mondta, hihetetlenül aranyos volt és megint a kis nyakláncát birizgálja idegességében.- De van még valami amit nem tudsz, én félig halandó vagyok, csak bizonyos ideig tartózkodhatok a Földön és az erőm is kezd gyengülni... nem maradhatok már sokáig a közeledben, sajnálom.
Ezt komolyan nem hiszem el,végre találtam valakit aki szeret engem és az élete árán se hagyna el erre... nem nem ezt nem engedem, biztos van rá valami megoldás,hogy örökre itt maradhasson velem.
- Kérlek ne hagyj itt hiszen csak most ismertelek meg nem teheted ezt velem, ha szeretsz nem hagysz el... kérlek- éreztem ahogy megremeg a kezem és kezdenek legördülni a könnyeim.
-  Szeretlek!- mondta Byul majd a két keze közé fogta az arcom és megcsókolt.
-  Én is nagyon szeretlek!-  és olyan szorosan öleltem magamhoz,hogy minden érzelmemet átérezze.
Lassan ledöntöttem az ágyra majd hozzásimulva gyengéd táncot jártak a nyelveink. 

Mivel sokaknak tetszett az első rész így folytattam :D  És befejező rész fog következni :D

9 megjegyzés:

  1. Uhh.. ez nagyon jó... lécci ne fejezbe inkább folytasd ��

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen :D Hát most majd az utolsó rész fog következni, deeeee vannak ám még ilyen témájú történeket a tarsolyomban :D Szóval úgy tűnik lesznek még misztikus Sztoryk a blogon :D

    VálaszTörlés
  3. Úúú... Alig várom a folytatást *0*
    Nagyon tetszett ez is, és az előttem levő kommentelővel is egyet tudok érteni, abban hogy nem kéne abba hagynod c:
    Várom a folytatást!! *u*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :D Örülök, hogy ennyire tetszik lesznek még ilyenek :D

      Törlés
  4. Nagyon tetszett !!:) Imadom az ilyen torteneteket :3 annal a kulcsos resznel eskuszom a fairy tail anime jutott eszebe komolyan :D alig varom a utolso reszt kar hogy vege lesz :( de latom tervezel meg hasonlokat orulok nagyon :D :)

    VálaszTörlés
  5. Szia^^ nagyon tetszik.. eddig 3* olvastam el mind a kettő részt. Mikor lesz folytatás?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök neki, hogy tetszik neked :D Azta 3*? Köszönöm! *.* Holnap délután érkezik a befejező rész :3

      Törlés
  6. Jujj hát most kezdtem heterót is olvasni a blogon, és wow. Nem csalódtam. 😄 Amúgy...jól sejtem, hogy Fairy Tail ihletésű a kulcs téma? XD Mert elolvastam, és így...Lucy. Nagyon tetszik, még nem olvastam végig, de muszáj volt kommentelnem 😅 Imádom. ❤

    VálaszTörlés