2015. március 12., csütörtök

Közérdekű közlemény!

Sziasztok!


Nos, ma úgy döntöttem pihenek. Tudom most szidtok, de ez van. Nagyon sajnálom. :( A helyzet az, hogy nagyon sok dolgom van és nagyon fáradt vagyok. Ma viszont úgy döntöttem kivételesen nem öt órát szeretnék aludni, vagy ha mégis, akkor most a ficire szánt időben bepótolnám a Bangtan fangörcs lemaradásomat. Mert rájuk sincs már időm és a netem is lefogyott. Mostantól pedig lehet számítani a rendszerezetlen fici kiadásra. Ezért rakjatok be a kedvencek listára, néha nézzetek ránk és a fanficton csoportban néha fogom posztolni, hogy haladunk. De a rendszer sajnos rendszertelenné válik. Lesz olyan, hogy két napig semmi és a harmadik nap hirtelen négy fici is lesz, mert hentai folytatás, hentai oneshot, yaoi oneshot és akarok majd two, vagy threeshotsokat is. Tényleg bocsássatok meg nekem, amiért nem tartom a már megszokhatott rendet, de rengeteg dolgom van. Amikor meg szabadidőm van, akkor meg a múzsa nincs a közelben, szóval XD hehe, elég bonyolult minden. Ne vessetek meg ezért. Viszont, csak hogy ne veszítsünk olvasót. Felvázolnám mire lehet számítani a jövőben :D Dobpergést kérek.!!!

-Farnciska hentai befejezése (mielőtt pánikolnál olvass tovább!)
-Suga becsajozik (kapcsolat lesz a Franciska hentaial)
-J-Hope becsajozik (kapcsolat a többi hentaial)
-Rapmon becsajozik (kapcsolat a többi hentaial)
-Kookie becsajozik (kapcsolat a többi hentaial)
-V becsajozik (kapcsolat a többi hentaial)
-Jimin becsajozik (kapcsolat a többi hentaial)
-Összes hentai sorozat összevonva egy nagyba (mindenkinek lesz barátnője, valszeg szabin lesznek így mindenki egyszerre fog a barátnőjével lenni, de még semmi pontosat nem tudunk erről)
-Már megjelent barátnők újra felbukkanása ugyan abban a szerepben

-Yaoi sorozat
-Hentai oneshotok
-Yaoi oneshtokok
-Kérésre írt hentai/yaoi részek

Amennyiben pedig marad még erőnk és időnk!
-Angol yaoik/hentaiok fordítása (esetleg ha van pontos kérésetek ez ügyben majd kiposztoljuk hogy lehet ilyen is kérni)


Szóval, mint látjátok, eszünkben nem áll befejezni a blogot, sőt! Nagyon is folytatni fogjuk. (Múzsával) Minden rajongónak a kedvére teszünk majd. Csak legyetek megértőek ránk nézve! Az életünket is rendeznünk kell.

Összefoglalva:(Máv dallam) Tisztelt utasaink! A btsfanficsneked.blogspot.hu mától megváltozott menetrend szerint közlekedik. Az éppen aktuális menetrendről tájékozódhatnak az oldalon a menüpontok alatt, a BTS Fanfiction Hungary csoportban, illetve munkatársainknál. Megértésüket köszönjük!

Ma is korán keltem,
Jin hangjára ébredve.
Újabb kemény nap - gondoltam.
Hát akkor csapjunk a lecsóba!

Végigjártam utamat,
fekvőt nyomtam,
hasizmot mozgattam,
osztályomba békét hoztam.

Haza érve székembe rogytam.
Mennyi dolgom van! - sóhajtottam.
Gyorsan tanulni kezdtem
s közben Fandom terelte el figyelmem.

Ahh BTS! Hiányzik már nekem,
de míg nem végzek, meg nem nézem.
Hét, nyolc, kilenc, tíz.
Te jó ég, hát ilyen nincs!

Elrepült a nap, már múzsám is alszik,
Rapmont meg most fogom csak hallani.
Se BTS, se fici, se semmi.
Sajnálom, de most muszáj aludni menni.

Ne legyetek rám mérgesek,
de most pihennem kell.
Életem egyre nehezebb
s ez csak rosszabb lesz.

De jönnek még majd részek,
jó szaftosak, ezt ígérem.
Viszont mostantól nem tudom, hogy leszek.
Ezért minden nap nagyon figyeljetek! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése